Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
301.572
μηνύματα σε
12.286
θέματα από
6.233
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
STAVROS TSIGKAS
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 25 Μάρ 2023, 12:34:36
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 25 Μάρ 2023, 12:34:36
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Συγκόλληση φελιζόλ ( Κόλλες- Spray)
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 07:47]
Επισκευή cowl - canopy
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 07:44]
OS Max 46AX πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμο...
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 07:41]
αλλοίωση χρωματισμού
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 07:37]
''DRACO'' - ''SCRAPY'' MIKE PATEY
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 16:55]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 16:55]
Περιφερειακός αγώνας κατηγορίας F1Ν, Ηρά...
από
Γιώργος Κανδυλάκης
[Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 12:25:30]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
Αντώνης Σπύρου
[Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 11:10:10]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
hobbyist
[Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 06:56:24]
15η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΩΝ
από
tsiou
[Τετάρτη, 22 Μάρ 2023, 23:28:30]
Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού...
από
Yiannis_S
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 21:02:37]
Funny picts-videos #2
από
ArgyrisGiannetakis
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 15:46:27]
Αναζητηση κατάστηματος για αγορά εξοπλισ...
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 09:34:48]
Βάψιμο Elapor, EPP, EPO
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 09:16:56]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - Δώστε εδώ την α...
από
jnkmilos
[Δευτέρα, 20 Μάρ 2023, 12:05:02]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6233
Τελευταίο:
STAVROS TSIGKAS
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 301572
Σύνολο θεμάτων: 12286
Online σήμερα: 113
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 48
Συνολικά: 51
Pantelis Papageorgiou
george88
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Τζετ και τουρμπίνες
| Θέμα:
Avanti S - Sport Aerobatic Jet
Σελίδες:
1
2
[
3
]
4
5
6
...
12
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Avanti S - Sport Aerobatic Jet (Αναγνώστηκε 21592 φορές)
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 632
when you see a bird walking, don't fly.
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #30 στις:
Κυριακή, 20 Σεπ 2020, 12:12:45 »
Παράθεση από: 3DJunk στις Τετάρτη, 16 Σεπ 2020, 17:32:11
.....
1. Τριμμάρισμα του Vector σε άνοδο με ουδέτερο elevator. Με το elevator στο κέντρο (χωρίς τριμ), εκτελούμε παρατεταμένη άνοδο με full στοιχεία και βλέπουμε αν τραβάει canopy ή belly και διορθώνουμε με αντίστοιχο trim στο vector. (Status:Done)...
Λόγο της συνεχής αλλαγής θερμοκρασίας η εξάτμιση διαστέλλετε και συστέλλετε .. δε ξέρω αυτό αν μπορεί να αλλάξει το τριμ του vektor σου .
Στο SU-37
http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=10963
έκανα τις εξατμίσεις ξεχωριστό κομμάτι απο τα vector giαυτόν τον λόγο .
Anyway αυτά ολα τα λύνει το gyro γιατι κάνει "
continues-trimming
"(καμία σχέση με την δουλειά που κάνει ενα auto-pilot)
Καταγράφηκε
Γιώργος Παπαγιάννης
www.rcjet.gr
Proud Official Pilot of
www.powerbox-systems.com
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #31 στις:
Δευτέρα, 21 Σεπ 2020, 00:28:39 »
Καλη παρατηρηση, για να αλλαξει το trim θα χρειαστεί να διασταλεί το μεταλικό horn που είναι κολλημένο στο ακροφύσσιο. Η θερμοκρασία εν κίνησει είναι αρκετή για αυτό; H ντίζα ευτυχώς δεν μπορεί να διασταλεί αφού είναι από carbon. Άρα λες gyro πάντα on για να διορθώνει τις μεταβολές;
Για να δούμε μια δοκιμή θα μας πείσει.
Ελπίζω την Τρίτη απόγευμα.
Καταγράφηκε
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 632
when you see a bird walking, don't fly.
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #32 στις:
Δευτέρα, 21 Σεπ 2020, 12:41:33 »
Με 600 βαθμούς διαστέλλετε η εξάτμιση μόνο .Γιαυτο και ειναι σταθερές οι εξατμίσεις μόνο μπροστά , να επιτρέπουν εκτόνωση της διαστολής προς τα πίσω . Το τριμ αν αλλάζει θα είναι ακριβός επειδή δεν διαστέλλονται μαζί και τα λινκ .
Ναι για μένα το gyro πάντα "on" και μην παιδεύεσαι με τριμαρίσματα ..just go fly
(Πληροφοριακά για κάποιους που το σνομπάρουν, τo gyro ειναι mixing-device. Κάνει ακριβός οτι κάνουν και οι μίξεις στην τηλεκατεύθυνση μας αλλά με μεγαλύτερη ακρίβεια . Δεν είναι auto pilot . Δεν ελέγχει κατεύθυνση , ταχύτητα περιστροφής ενος roll ή σε ποια γωνία θα σταματήσουν τα φτερά μετα το roll...και πολλά άλλα .)
Ποιο gyro έβαλες?
Αν έχεις το iGyro
https://www.powerbox-systems.com/produkte/igyro-systeme.html
μην το φοβάσαι δεν είναι όπως τα άλλα, σε αφήνει να στολαρεις και να φλεραρεις
.
Για aerobatic βάλε "Attitude Assist" σε ELEVATOR και AILERON και άσε RUDDER "normal" .
Δοκίμασε το πρώτα ψηλά και μετά αστο συνεχεία on και κάνε απογείωση , πτήση και προσγείωση να το δεις .
Για 3d βαλτα όλα "normal".
Εγω τα έχω όλα σε ενα τριπλό διακόπτη ...less workload.
1-iGyro off / low rates.
2-iGyro aerobatic / low rates
3-iGyro 3d / high rates / vector control on / iGyro vector control on
Και πάλι εαν έχεις το iGyro κούμπωσε το gps
https://www.powerbox-systems.com/produkte/sensoren/gps-iii.html
Τα jet έχουν μεγάλο εύρος ταχύτητας και δε μπορεί να βρεθεί το oprimum gain παντού . Το GPS θα αυξομειώνει το gain ανάλογα της ταχύτητας ...
...υποσημείωση ,
το gyro πακτωμένο κάλα και δεμένο με tie-rap
. You are in for the ride of your life if it get loose
enjoy mate
Καταγράφηκε
Γιώργος Παπαγιάννης
www.rcjet.gr
Proud Official Pilot of
www.powerbox-systems.com
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #33 στις:
Δευτέρα, 21 Σεπ 2020, 15:42:54 »
Γιώργο ευχαριστώ για την απάντηση. Είναι όλα σετταρισμένα από τους Γερμανούς Jet Masters (το gyro όχι το αεροπλάνο γιατί εχω τις δικές μου προτιμήσεις στα stick κτλ), θα τσεκάρω και θα κάνω σύγκριση με τα δικά σου settings. Αν και παρατήρησα ότι με αέρα η επίδραση τοu gyro είναι εμφανής δλδ μπορεί να δημιουργήσει και φαινόμενο τύπου flutter σε αυτή την περίπτωση θέλει μείωση το gain. Φυσικά και το gyro επιρpεάζει τα ακροβατικα (άλλες φορές θετικά και άλλες αρνητικά), προσωπικά αμέσως μπορώ να καταλάβω κάποιον που πετάει με gyro στα point roll διότι στα σταματήματα το gyro κάνει αντίστροφη ανάδραση κάτι που δεν είναι ευχάριστο στα μάτια των κριτών αν πετάς F3S και precision aerobatics. Πρόσφατα είδα live τον πρώην Παγκόσμιο Πρωταθλητή Jets Wolfgang Kluhr ο οποίος πετούσε το CARF Mephisto με Bavarian Demon. Τα σταματήματα του στα roll ενώ αρχικά ήταν πολύ smooth το φαινόμενο της αντίστροφης ανάδρασης ήταν εμφανές...Οταν μπορέσω θα ανεβάσω video στο YT.
Για το setup μου και ποιο gyro...μια εικόνα είναι 1000 λέξεις...
Avanti Setup.jpg
(78.61 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 361 φορές.)
«
Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 21 Σεπ 2020, 16:07:47 από 3DJunk
»
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #34 στις:
Δευτέρα, 21 Σεπ 2020, 16:03:44 »
Ααα. κουμπωμενο και το GPS...
IMG_2015.jpg
(66.69 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 371 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #35 στις:
Δευτέρα, 21 Σεπ 2020, 23:57:26 »
Παράθεση από: ArgyrisGiannetakis στις Τετάρτη, 16 Σεπ 2020, 18:48:57
Μμμ μαγκωμα......Τεράστιο θέμα!Πολύ σοφή παρατηρηση!...
Ο δυσκολότερος στόχος , ο μεγαλήτερος κόπος ,και η μεγαλήτερη ψυχολογική ικανότητα που πρέπει να μαθει να διαχειρίζεται ενας αερομοντελιστής ειναι να μαθει να υπερνικάει το μαγκωμένο χέρι και μυαλό !!! Καποιοι θα καταλάβουν , καποιοι όχι. Παντως ειναι η μέρα με την νύχτα αυτό που μπορεί να φαντάζεται κανείς ....Ελα μωρέ... τι κανει...? σε σχεση με την πραγματικότητα.Στην πραγματικότητα μπορεί να κοιτάξει ρεαλιστικά και ακομπλεξάριστα δίπλα του να δει εαν υπαρχει κανείς(εαν εχει την παιδεία να το κανει βέβαια....) , η μετά στον καθρέφτη.
Οι πάραμετροι ειναι εκεί ! Κοστος.....,χιλιάδες ωρες κατασκευής....,βαθμός δυσκολίας καθε μοντέλου......, φοβίες...., φαντάσματα...., κακό ματι....., δυνατός αερας....., αντιληψη....., αεροπορική γνωση ....., αγνοια κινδύνου.....!!!!, κλπ !
Τεραστιο θέμα.Πολύ μεγάλος κόπος να κατακτηθούν.
+1
Sorry για την καθυστερημενη απαντηση Αργύρη, μπερδευτήκαμε με τα vector και τα gyro....πού μπλέξαμε...
...πράγματα του Διαόλου...
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.384
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #36 στις:
Τρίτη, 22 Σεπ 2020, 12:06:05 »
Πολύ καθαρή εγκατάσταση που χαίρεσαι να την βλέπεις έστω και σε φωτογραφία.
Το θέμα είναι για όσους πετάνε ήδη F3A και κοιτάνε και την F3S. Στην μία τα περισσότερα γίνονται με το χέρι χωρίς την διαμεσολάβηση ηλεκτρονικών. Στην άλλη έχεις και αυτή την επιλογή και φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι θα την χρησιμοποιούν.
Μήπως η F3S θα δυσκολέψει τους μετέχοντες στην F3A? To ερώτημα το κάνω στον Νίκο που πετά χρόνια F3A.
Αίσθηση μου είναι ότι σε λίγα χρόνια και η F3A θα επιτρέπει την χρήση όλων αυτών των ηλεκτρονικών δυνατοτήτων για ένα και απλό λογο ότι κανένας κατασκευαστής δεν θα σου προσφέρει απλούς πομπούς ή δέκτες οπότε και θα είναι πολύ δύσκολο να διαπιστώσεις αν κάποιος θα έχει κάνει χρήση gyro ή gps στην διάρκεια της πτήσης.
Οταν κάποτε προς τα τέλη της δεκαετίας του 70 προέκυψαν dual rates στην αρχή και λίγο μετά travel adjustments ολοι λέγαμε δεν θέλω τίποτα άλλο. Και όμως.......
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #37 στις:
Τρίτη, 22 Σεπ 2020, 14:09:22 »
Καλημέρα Αντώνη,
Η κατηγορία F3S νομίζω πως είναι σε στάδιο ανάπτυξης και δεν έχει ωριμάσει όσο η F3A που υπάρχει όπως και γνωρίζεις καλύτερα από εμένα εδώ και 10ετίες. Η μία κατηγορία η F3A, είναι πλέον απλή από τεχνικής άποψης κατασκευής και τεχνολογίας κινητήρων. Με ένα μέτριο αεροπλάνο από την Κίνα και ένα σχετικά καλό μοτέρ από Γερμανία μπορείς να πετάξεις σε πάρα πολύ καλό επίπεδο το οποίο εξαρτάται από την ποιότητα προπόνησης κάποιου και όχι από την ποσότητα. Η πτήση F3A ωστόσο έχει αρκετά πιο περίπλοκα προγράμματα σε σχέση με το F3S ειδικά στα προχωρημένα προγράμματα με πολλά snap roll και Integrations, μανούβρες που δεν περιλαμβάνονται στην F3S για ευνόητους λόγους όπως ταχύτητα, βάρος, rudder authority, power to weight κτλ. Από την άλλη στην F3S έχουμε μια πολύπλοκη πτητική μηχανή η οποία όσο με περισσότερες υποβοηθήσεις πετάει τόσο το καλύτερο, με το penalty της πολυπλοκότητας και της πιθανής μη βέλτιστης χρήσης λόγω έλλειψης τεχνικής εμπειρίας. Το μοντέλο χρειάζεται ταχύτητα για να πετάξει επομένως μια παράμετρος που λέγεται constant speed αυτομάτως δεν πληρείται εκτός και αν πετάξεις σε ένα τεράστιο box που δεν θα μπορούν να ακολουθήσουν οι κριτές. Λόγω της αυξημένης ταχύτητας και λόγω του οτι είμαστε σε στάδιο ανάπτυξης της κατηγορίας, τα προγράμματα είναι πιο απλά σε σχέση με την F3A.
Οταν προσπαθείς να αναπτύξεις μια κατηγορία, χρειάζεσαι λιγότερα barriers to entry, εδώ έρχεται και το gyro που μπορεί εφόσον χρησιμοποιείται σωστά να βελτιώσει την επίδοση κάποιου κυρίως σε box και γεωμετρία, (όχι τόσο σε εκτέλεση), αφού μπορεί να αποφευχθεί η κλίση φτερών στην ευθεία οριζοντία το κεντράρισμα στις ανόδους, η μη διόρθωση τόσο στα Knife Edge αλλά μέχρι εκεί. Υποθέτω ότι οι κορυφαίοι πιλότοι τύπου Bruckmann έχουν επιλύσει αυτά τα προβλήματα, ωστόσο χρησιμοποιούν και αυτοί gyro. Άρα νομίζω ότι και αυτοί που είναι στο 50% μια κατάταξης και πολύ πιο κάτω δεν πρέπει να σνομπάρουν τόσο το gyro και να το θεωρούν ως ένα εργαλείο για τους "μη ικανούς" χειριστές γιατί έρχονται οι "πολύ ικανοί" όπως ο GB να τους διαψεύσουν. Εφόσον επιτρέπεται συνεπώς στην κατηγορία και προκειμένου να έχουμε κοινό παρανομαστή τουλάχιστον ως προς τις δυνατότητες εξοπλισμού, καλό είναι να μην το σνομπάρουμε αλλά να μάθουμε να το χρησιμοποιούμε σωστά εφόσον χρειάζεται σε κάποια κομμάτια της πτήσης μας, αν όχι σε όλα.
Προσωπικά βρίσκω το F3A μεγαλύτερο fun λόγω της απλότητας και των δυνατοτήτων που έχουν αυτά τα μοντέλα, κλάσμα των οποίων έχουμε εξαντλήσει. Τo F3S για εμένα αν το δω πιο ζεστά φυσικά, θα είναι ένα πείραμα με απώτερο στόχο τη δομημένη πτήση με jet εφόσον φυσικά θεωρήσουμε πως όλα λειτουργούν τεχνικά και χρησιμοποιούμε τον εξοπλισμό πχ τύπου gyro και όχι μόνο, σωστά.
Φιλικά,
Νίκος
«
Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 22 Σεπ 2020, 14:30:33 από 3DJunk
»
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.384
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #38 στις:
Τρίτη, 22 Σεπ 2020, 15:14:02 »
Προφανώς και το ερώτημα ήταν ακαδημαικό και το θέμα είναι αν το F3S θα συμπαρασύρει και το F3A ως προς την ελέυθερη χρήση της τεχνολογίας?
Υπάρχουν κατηγορίες πλέον που επιτρέπονται τα gyros σε πλέον του ενός αξωνα, υπάρχουν μόνο σε ένα άξωνα και υπάρχουν σε κανένα άξωνα.
Ως προς τα ακροβατικά και κατά πόσο μια κατηγορία θα γίνει αποδεκτή παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο όπως πχ το κόστος. Δεν μιλώ για το κόστος αγοράς όσο το κόστος μεταφοράς. Είναι ο κυριότερος λόγος που η κατηγορία F3M δεν έχει προχωρήσει.
Οσο για τον GB σεβασμός. Με την ίδια ευκολία πετά καλά οτιδήποτε πετά, από ανεμόπτερα έως jets. Και είναι σε top επίπεδο και στα indoor F3P και στο F3A και σε ότι άλλο καταπιάνεται.
Ας περιμένουμε τον χρόνο να δείξει.
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #39 στις:
Τρίτη, 22 Σεπ 2020, 15:32:52 »
Σε σχέση με το F3A έχει ακουστεί ότι κάποιοι Jeti δέκτες έχουν εσωτερικό gyro το οποίο ενεργοποιείται με τον altitude sensor και μόνο στον αέρα, πράγμα που το κάνει δύσκολο να ελεγθεί στο έδαφος. Πρισωπικά δεν το πιστεύω αλλά το έχω ακούσει απο κύκλο μοντελιστών σε world cup. Δεν είναι διαθέσιμο εμπορικά αλλά τρέχει σε κάποια prototypes στα οποία έχουν πρόσβαση πολλοί λίγοι στον κόσμο αυτό. Ίσως παγιωθεί στο μέλλον...
Τονίζω πως δεν το πιστεύω αλλά το έχω ακούσει.
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #40 στις:
Τρίτη, 22 Σεπ 2020, 15:38:08 »
Παράθεση από: Αντώνης Παπαδόπουλος στις Τρίτη, 22 Σεπ 2020, 15:14:02
Ως προς τα ακροβατικά και κατά πόσο μια κατηγορία θα γίνει αποδεκτή παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο όπως πχ το κόστος. Δεν μιλώ για το κόστος αγοράς όσο το κόστος μεταφοράς. Είναι ο κυριότερος λόγος που η κατηγορία F3M δεν έχει προχωρήσει.
Μπορείς να πετάξεις το F3S και με EDF στα 6-12 cell, νομίζω πως υπάρχει και ειδική κατηγορία αν δεν κάνω λάθος. Εκομένως το συγκεκριμένο barrier εν μέρει αντιμετωπίζεται.:-)
Καταγράφηκε
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 632
when you see a bird walking, don't fly.
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #41 στις:
Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 12:12:49 »
Νίκο ,
προσωπικά δεν εμπιστεύομαι την τύχη του μοντέλου στις ταινίες διπλής όψης. Με κανα G ή καμιά ηλιόλουστη καυτή μέρα μήπως μειωθεί η πρόσφυση στο χρώμα της ξύλινης επιφάνειας και δε σου λέω να φύγει ..να κουνιέται πολύ λίγο … and then be ready for the ride of your life
Επισυνάπτω φωτό από δικά μου mounting : συρματασφαλιση με ρητίνη στην μια πλευρά . Μόνο δεματικα σε jet που δεν έχει πολλούς κραδασμούς.
Σχετικά με το φαινόμενο που λες οτι παρατηρείς βίαιες αντιδράσεις όταν έχει αέρα , προτείνω να αυξήσεις το Airpeedfactor . Όχι να μειώσεις gain .
Άσε τους JetMasters και πάρε το USB ή το ΜπλέΔόντι και το manual και παίξε !
… αντίστροφη ανάδραση : Εάν μιλάμε για PowerBox iGyro τότε είναι κακοσεταρισμενα .
iGyro 3Extra manual
: “
- Lock-in feel:
This feature alters the ‘locking’ characteristics in aerobatic manoeuvres such as four-point rolls. If this value is set too high, you will notice the model “overshoot” at the moment you release the stick. If the value is set too low, the model may appear not to stop cleanly when commanded.
“
Τα υπόλοιπα gyro ειναι ελικοπτερικα που τα βάφτισαν αεροπλανικά. Το iGyro ειναι εξαρχής σχεδιασμένο για αεροπλάνα .. έχεις αδράνειες , στολάρεις και φλεραρεις.
Δεν είναι τυχαίο που Ali και Seba (3 times World) χρησιμοποιούν iGyro PowerBox.
...Οι τέσσερις ορφανές βίδες τηλεμετρία fuel flow sensor να μαντέψω ?
Καταγράφηκε
Γιώργος Παπαγιάννης
www.rcjet.gr
Proud Official Pilot of
www.powerbox-systems.com
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 632
when you see a bird walking, don't fly.
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #42 στις:
Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 13:12:36 »
Παράθεση από: Αντώνης Παπαδόπουλος στις Τρίτη, 22 Σεπ 2020, 12:06:05
Πολύ καθαρή εγκατάσταση που χαίρεσαι να την βλέπεις έστω και σε φωτογραφία.
Το θέμα είναι για όσους πετάνε ήδη F3A και κοιτάνε και την F3S. Στην μία τα περισσότερα γίνονται με το χέρι χωρίς την διαμεσολάβηση ηλεκτρονικών. Στην άλλη έχεις και αυτή την επιλογή και φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι θα την χρησιμοποιούν.
Μήπως η F3S θα δυσκολέψει τους μετέχοντες στην F3A? To ερώτημα το κάνω στον Νίκο που πετά χρόνια F3A.
Αίσθηση μου είναι ότι σε λίγα χρόνια και η F3A θα επιτρέπει την χρήση όλων αυτών των ηλεκτρονικών δυνατοτήτων για ένα και απλό λογο ότι κανένας κατασκευαστής δεν θα σου προσφέρει απλούς πομπούς ή δέκτες οπότε και θα είναι πολύ δύσκολο να διαπιστώσεις αν κάποιος θα έχει κάνει χρήση gyro ή gps στην διάρκεια της πτήσης.
Οταν κάποτε προς τα τέλη της δεκαετίας του 70 προέκυψαν dual rates στην αρχή και λίγο μετά travel adjustments ολοι λέγαμε δεν θέλω τίποτα άλλο. Και όμως.......
Αντώνη καλημέρα.
Δεν έχουν όλοι τις πτητικές μας γνώσεις . Δε γνωρίζουν όλοι ότι
για να κάνεις ενα σωστό loop πρέπει τα aileron να κουνιούνται και με το stick του γκαζιού
.
Και γιαυτο ακριβός το παράδειγμα , αυτοί αδυνατούν να καταλάβουν τι ακριβός κάνει ενα gyro και γιατί πρέπει να επιβάλλεται στους αγώνες ώστε να υπάρχει ισότητα.
Προτείνω κατι
να προσπαθήσουμε να συμφωνήσουμε στο
τι
ΔΕΝ
κανει ενα gyro!
Ετσι μήπως μέσω της ατόπου απαγωγής αφαιρέσουμε μερικές ευθύνες απο αυτή την συσκευή και γλιτώσει το πυρ το εξώτερον.
So food for thought, τα τέσσερα βασικά συστατικά μιας πτήσης.
Κατεύθυνση :
1-Εαν το μοντέλο κατευθύνετε προς το έδαφος, έχει δυνατότητα το gyro να του αλλάξει κατεύθυνση ? Οχι … δυστυχώς. Δεν ευθύνεται για την κατεύθυνση.
Υψόμετρο:
2-Ειναι ενα gyro υπεύθυνο για μια οριζόντια πτήση? Όχι τα gyro δεν έχουν αισθητήρα να καταλαβαίνουν που είναι το έδαφος.
Βασικό όλων των ακροβατικών :
Loop.
3-Ειναι το gyro υπεύθυνο για το εαν ενα loop ειναι αυγό ή κύκλος ή τετράγωνο ? Απο που θα αρχίσει και που θα τελειώσει . Όχι
Βασικό όλων των ακροβατικών :
Roll.
4-Ειναι το gyro υπεύθυνο για την ταχύτητα περιστροφής ενός roll ? Για το εάν τα φτερά στο τέλος σταματήσουν παράλληλα με το έδαφος ή σε γωνία 90 μοιρών ? οχι
Αν συμφωνήσουμε με τα παραπάνω αποτελέσματα , μήπως ο συνδυασμός τους αποδεικνύει οτι το gyro δεν μπορεί να έχει αντίκτυπο στις ικανότητες του χειριστή ?
Μπορεί η παραπάνω διαπίστωση να μπερδεύει περισσότερο αλλά ειναι ποιο ευκολοχώνευτη απο το (
για να κάνεις ενα σωστό loop πρέπει τα aileron να κουνιούνται και με το stick του γκαζιού
) που εξηγεί το gyro !
1988
JR PCM10 λειτουργία στο menu: "
Throttle to Aileron Mixing
"
- και τι θες αν μας πεις δηλαδή οτι αυτά που κάνει το gyro σήμερα , μπορούν και το κάνουν όλες οι τηλεκατευθύνσεις μας απο το 88?
- ν α ι
(p.s. Nick sorry i hijacked your post
)
Καταγράφηκε
Γιώργος Παπαγιάννης
www.rcjet.gr
Proud Official Pilot of
www.powerbox-systems.com
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #43 στις:
Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 13:41:46 »
Παράθεση από: Dell Gatto Grande στις Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 12:12:49
Νίκο ,
προσωπικά δεν εμπιστεύομαι την τύχη του μοντέλου στις ταινίες διπλής όψης. Με κανα G ή καμιά ηλιόλουστη καυτή μέρα μήπως μειωθεί η πρόσφυση στο χρώμα της ξύλινης επιφάνειας και δε σου λέω να φύγει ..να κουνιέται πολύ λίγο … and then be ready for the ride of your life
Επισυνάπτω φωτό από δικά μου mounting : συρματασφαλιση με ρητίνη στην μια πλευρά . Μόνο δεματικα σε jet που δεν έχει πολλούς κραδασμούς.
Σχετικά με το φαινόμενο που λες οτι παρατηρείς βίαιες αντιδράσεις όταν έχει αέρα , προτείνω να αυξήσεις το Airpeedfactor . Όχι να μειώσεις gain .
Άσε τους JetMasters και πάρε το USB ή το ΜπλέΔόντι και το manual και παίξε !
… αντίστροφη ανάδραση : Εάν μιλάμε για PowerBox iGyro τότε είναι κακοσεταρισμενα .
iGyro 3Extra manual
: “
- Lock-in feel:
This feature alters the ‘locking’ characteristics in aerobatic manoeuvres such as four-point rolls. If this value is set too high, you will notice the model “overshoot” at the moment you release the stick. If the value is set too low, the model may appear not to stop cleanly when commanded.
“
Τα υπόλοιπα gyro ειναι ελικοπτερικα που τα βάφτισαν αεροπλανικά. Το iGyro ειναι εξαρχής σχεδιασμένο για αεροπλάνα .. έχεις αδράνειες , στολάρεις και φλεραρεις.
Δεν είναι τυχαίο που Ali και Seba (3 times World) χρησιμοποιούν iGyro PowerBox.
...Οι τέσσερις ορφανές βίδες τηλεμετρία fuel flow sensor να μαντέψω ?
ΟΚ...
Μας μπέρδεψες όμως με τη δεύτερη φωτογραφία..
.το Mercury έχει integrated gyro, γίατι χρησιμοποιείς και εξωτερικό;
Καταγράφηκε
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 632
when you see a bird walking, don't fly.
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #44 στις:
Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 15:25:00 »
Παράθεση από: 3DJunk στις Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 13:41:46
ΟΚ...
Μας μπέρδεψες όμως με τη δεύτερη φωτογραφία..
.το Mercury έχει integrated gyro, γίατι χρησιμοποιείς και εξωτερικό;
...πολύ παρατηρητικό σε βρίσκω !
Στα gyro οι έξοδοι για το vector-control ελέγχουν rudder και elevator κατεύθυνση μόνο .Για το μοντέλο προστίθεται το Aileron control.
Το
SU-37
http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=10963
που έφτιαξα ειναι δικινητήριο με δυο συστήματα vector. Το οποίο σημαίνει οτι μπορώ να έχω και Aileron διόρθωση με τα vector .
Γιαυτο χρησιμοποιώ ξεχωριστό iGyro που περνάω μέσα απο το Mercury για να ελέγχω και aileron-input στα vector
το Mercury ελέγχει μόνο το μοντέλο.
..my turn
Συμφωνείς με την άτοπον επαγωγή που έκανα ?
Καταγράφηκε
Γιώργος Παπαγιάννης
www.rcjet.gr
Proud Official Pilot of
www.powerbox-systems.com
Σελίδες:
1
2
[
3
]
4
5
6
...
12
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Τζετ και τουρμπίνες
| Θέμα:
Avanti S - Sport Aerobatic Jet
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...