Ευχαριστούμε πολύ Χρήστο φίλε μου. Το θέμα δεν ειναι απλώς να δείχνουν κούκλες, αλλά να πετάνε και "κούκλες".

Αυτό εξαρτάται από εμάς κυρίως αλλά και κατά πόσο το setup είναι επαρκές. Τα ακροβατικά με jet δεν είναι δυσκολότερα σε εκτέλεση σε σχέση με την προπέλα, ωστόσο υπάρχει η πολυπλοκότητα του αεροπλάνου, κάποιες τεχνικοί παράμετροι όπως και το κόστος που σου κρατάνει το χέρι "μαγκωμενο". Επειδή έχουμε περιορισμένη εμπειρία στη κατηγορία αυτή, όσο περισσότερο πετάμε τόσο λύνεται το χέρι, "ξεμαγκώνει" αφού το αεροπλάνο μας μιλάει και μας λέει "είμαι αξιόπιστο προχώρα"....

Σήμερα είχαμε προγραμματίσει πτήσεις αλλά δυστυχώς έβαλε αρκετό αέρα, άρα καλύτερα προσέχουμε για να έχουμε. Η λίστα τριμμαρίσματος που είχαμε σκοπό να δούμε είναι η εξής:
1. Τριμμάρισμα του Vector σε άνοδο με ουδέτερο elevator. Με το elevator στο κέντρο (χωρίς τριμ), εκτελούμε παρατεταμένη άνοδο με full στοιχεία και βλέπουμε αν τραβάει canopy ή belly και διορθώνουμε με αντίστοιχο trim στο vector. (Status:Done)
2. Aileron Differential. Σεττάρουμε το differential βάσει του manual αρχικά στις μέγιστες κινήσεις 30 μοίρες UP 25 μοίρες DOWN. Εκτελούμε άνοδο 45 μοιρών με 3/4 στοιχεία και εκτελούμε ένα ή δύο συνεχόμενα roll. Αν δεν υπάρχει απόκλιση το αφήνουμε ως έχει. (Status:Done)
3. Knife Edge Mixing - Vector Off. Ανάλογα με το με το roll ή pitch coupling μιξάρουμε ανάλογα. (Status: Done)
4. Knife Edge Mixing - Vector On. Ανάλογα με το με το roll ή pitch coupling μιξάρουμε ανάλογα. Τεστάρουμε αν το vector output είναι αρκετό για stall turns και knife edge loops. (Status: Not Done)
5. Τριμμάρισμα μοντέλου με Full Flaps. Χρειάζόμαστε ανεξάρτητα trim σε σχέση με την normal πτήση γιατί τα οι τιμές των trim διαφοροποιούνται ανάλογα με το condition. (Status:Done)
6. Δοκιμαστική πτήση με gyro low gain προκειμένου να εκπαιδεύσουμε το gyro. Με αέρα χρειάζεται μείωση του gain. Το gyro δεν βοηθάει αν ο χειριστής δεν ελέγχει τα στικ σωστά. Άρα καλό να μην δημιουργείται η παρεξήγηση ότι το μοντέλο πετάει μόνο του. Το έλεγξα για μια πτήση μετά το έκλεισα. (Status: Done)
7. Δοκιμαστική πτήση με vector on μόνο στο rudder και εκτέλεση ακροβατικών που απαιτούν integrated inputs πχ rolling circles, rolling loops (Status: Partially Done)
8. Δοκιμαστική πτήση Gyro On & 3D Rates On. Κάποιες πρώτες προσπάθειες για high alpha πτήση με αρκετό power. (Status: Not Done)
9. Δοκιμαστική πτήση Gyro Off & 3D Rates On. Χρήση 3D Rates σε μεσαίες ταχύτητες όχι stall για γρήγορα roll πχ jet riffles. (Status: Not Done)
10. Σετάρισμα Logic Switch για Snap Rolls όπως στο μικρό Avanti. (Status: Not Done)
Ελπίζουμε πως καποια από αυτά τα test θα εκτελεστούν στην επόμενη εξόρμηση μας στο πεδίο...χρειάζεται προφανώς αρκετό καύσιμο για να γίνουν.
Συνεχίζεται...
