Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.334 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 02:35:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 02:35:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:14]

    από chris 1975
    [Χθες στις 19:04]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304334
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 40
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 36
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Skiff : Όταν κατέβηκαν οι Ρώσοι!  (Αναγνώστηκε 10983 φορές)
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « στις: Δευτέρα, 20 Αύγ 2018, 13:48:33 »

    Όταν κατέβηκαν οι Ρώσοι!

       Ήρθε η ώρα που η παραπάνω φράση θα φέρνει πια χαμόγελα και ενθουσιασμό αντί κατήφειας, γκρίνιας και μουρμούρας που έχουμε συνηθίσει. Στο μυαλό θα κυριαρχούν αιθέριες υπάρξεις (κυριολεκτικά σχεδόν), συννεφάκια cumulus και ώρες χαράς και απόλαυσης, παλεύοντας με θερμικά και εαυτών.

       Δεν είναι λίγος ο καιρός που έχει περάσει από τότε που πρώτη φορά έπεσε το μάτι μου στο συγκεκριμένο μοντέλο. Έδειχνε κατά τη γνώμη μου αρκετά ενδιαφέρουσα συμπεριφορά, αλλά και καινοτομίες που το κατέτασσαν στην ομάδα των πρωτοπόρων της εποχής μας. Οι προσπάθειες να εξαχθεί το Skiff από τη Ρωσία, είχαν ξεκινήσει δυο-τρία χρόνια τώρα, αλλά για εμένα ο κύβος ερρίφθη όταν το είδα να παρουσιάζεται στον κατάλογο γνωστού Γερμανού εμπόρου. Πράγμα που σήμαινε πως είχαν πλέον καταφέρει να εδραιώσουν κάποια standard, που θα τους έκανε να σταθούν διεθνώς. Πριν λίγο καιρό, επιβεβαιώθηκα όταν είδα ότι και ο Neil το ενσωμάτωσε στον κατάλογο της Hyperflight (τα τρία πρώτα μοντέλα που έφερε, έφυγαν σε μια εβδομάδα- καθόλου τυχαίο πιστεύω).

       Το Skiff είχε αποδείξει από νωρίς ότι ήταν ένα αξιόπιστο, πολύ ανταγωνιστικό και κοντά στα κορυφαία της αγοράς, ποιοτικό μοντέλο. Κέρδισε αρκετούς τοπικούς αγώνες, αλλά και σε άλλες χώρες (πρωταθλητής F5J Βραζιλίας πχ, το πετάει πάνω από δύο χρόνια) έκανε αισθητή την παρουσία του, τραβώντας τα βλέμματα από τα αστραφτερά, top of the line ανεμόπτερα. Μικρές λεπτομέρειες όμως (όπως ο συντονισμός της ομάδας παραγωγής, τα φινίρισμα τους από αισθητικής άποψης) δεν επέτρεπαν να σταθεί διεθνώς, μιας και η συγκεκριμένη αγορά έχει μεγάλες απαιτήσεις.

       Σε προσωπικό επίπεδο, είδα μια μεγάλη ευκαιρία να προβάλει όταν διαπίστωσα πως η σχέση ποιότητας-τιμής του είναι εντυπωσιακή και θα μπορούσαμε να πετάξουμε όλοι με ανεμόπτερο κορυφαίου επιπέδου σε κλάσμα των αντίστοιχων τιμών της αγοράς στους καιρούς μας. Η ενεργή παρουσία μου στο RCG, έδωσε την ευκαιρία να ανοίξω τη συγκεκριμένη αυτή μεγάλη πόρτα για την ομάδα Skiff, αλλά και συγχρόνως να το αντιπροσωπεύσω εδώ στην πατρίδα μου.

       Το πρώτο στην Ελλάδα μοντέλο αναμένεται στα τέλη του μήνα και μέσα στις επόμενες ημέρες θα εξακολουθήσω με την αναλυτική του παρουσίαση.



     Χαμόγελο





    ...και η ομορφιά μου, φρέσκια από το φούρνο.



    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 20 Αύγ 2018, 15:52:57 από Stratigio » Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 20 Αύγ 2018, 16:17:12 »



     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 20 Αύγ 2018, 17:56:40 »

    Το πρώτο στην Ελλάδα μοντέλο αναμένεται στα τέλη του μήνα και μέσα στις επόμενες ημέρες θα εξακολουθήσω με την αναλυτική του παρουσίαση.

    Για δώσε εξήγηση για πιό από τα δύο μοντέλα μιλάς;

    Η θα έχει και τα δύο στην τιμή του ενός;
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 20 Αύγ 2018, 18:51:49 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 20 Αύγ 2018, 19:05:33 »

    Αναφέρομαι στο ροζάκι (του gay spiderman που λέει ο Δάσκαλος). Skiff F5J 3625mm X-tail στην light έκδοσή του (Carboline 29gr/dm2) με Rohacell πυρήνα. Αναλυτικότερα για εκδόσεις και τιμές, θα ακολουθήσουνε σύντομα.

    U2... από τα τέλη Σεπτεμβρίου η συνέχεια στο δικό του thread.



     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 686


    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 20 Αύγ 2018, 22:00:55 »

    Ξέρουμε αν συμμετέχει στο Πανευρωπαικό ?
    Καταγράφηκε

    Σ' αυτή τη χώρα, σε λίγο καιρό, όποιος είναι κάτοχος Ανεμοπτέρου, θα διώκεται Ποινικά.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 21 Αύγ 2018, 07:54:03 »

    Ξέρουμε αν συμμετέχει στο Πανευρωπαικό ?

    Καλημέρα Απόστολε,

    Εχω κανονίσει να πάω μονοήμερη εκδρομή στους αγώνες την Πέμπτη και θα σας πω.

    Αν και ο Αντώνης που είναι συνέχεια εκεί, θα ετοιμάσει πίνακα με όλες τις συμμετοχές μοντέλων .
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 21 Αύγ 2018, 11:41:00 »

     
       Είναι κάτι παραπάνω από έξι χρόνια τώρα, που μια ομάδα συντρόφων από το Krasnodar, το Rostov και το Smolensk αποφάσισαν να κατασκευάσουν το δικό τους ανεμόπτερο. Σαν αφορμή και κίνητρο είχαν την πρακτική εφαρμογή διάφορων θεωρημάτων, αλλά και τη δυνατότητα παραγωγής του δικού τους καρπού. Στο σχεδιασμό και τη δημιουργία του φτερού, ενεπλάκη ο γνωστός στο χώρο μας Dmitry Irhin (AKA JimAero) όπου και χρησιμοποιήθηκαν αεροτομές δικές του (DI890-DI820 που ¨φοράει¨  και το πολύ πετυχημένο εμπορικά  Aloha του ιδίου). Η άτρακτος φέρει την υπογραφή του επίσης γνωστού μας Victor Frunze (AKA VictorF).
     
       Το αποτέλεσμα ήταν η γέννηση ενός μοντέλου με άνοιγμα φτερών 3625mm, που έκανε το ντεμπούτο του το 2013 στο Wilga Cup. Το όνομα που επιλέχθηκε ήταν Skiff.
     
       Ακολούθησαν διάφορες μικρές αλλά και μεγαλύτερες αλλαγές, με την πάροδο του χρόνου που το εξέλιξαν σε ένα αρκετά σύγχρονο, μα κυρίως ευέλικτο και με πολύ καλά πτητικά χαρακτηριστικά ανεμόπτερο. Εύκολο στον έλεγχο, με μεγάλη σταθερότητα στις στροφές και πολύ καλή διεισδυτικότητα (χαρακτηριστικό της DI890-DI820).

       Μερικές από τις σημαντικότερες αλλαγές που ακολούθησαν, αφορούσαν την έκδοση V-tail αλλά και τη χρήση συμπαγούς πυρήνα στα φτερά. Τα βάρη των υλικών ελάφρυναν δραματικά, αλλά και απέκτησε όλα εκείνα τα πλεονεκτήματα ενός μοντέλου κατασκευασμένου ανάλογα. Γίνανε επίσης μικρές διαφοροποιήσεις στην άτρακτό του, όπως το στένεμα των διατομών της σε διάφορα σημεία μα και καλύτερη εξειδίκευση των υλικών της.

       Τέλος, είναι πλέον περίπου ένας χρόνος τώρα που το Skiff διατίθεται και σε έκδοση ανοίγματος φτερών τεσσάρων μέτρων.
    ...


    Victor Frunze και Vladimir Malyuk κλάσμα της ομάδας Skiff, με ένα από τα πρώτα μοντέλα.




    στα πρώτα στάδια της παραγωγής του


    ...μέσα από τα κρύα!


     Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 21 Αύγ 2018, 12:15:59 από Stratigio » Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 21 Αύγ 2018, 11:51:40 »








     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 21 Αύγ 2018, 11:56:05 »

    ...και ακολούθησε το V-tail.











     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 23 Αύγ 2018, 13:07:39 »

       Το Skiff έχει ένα δίσπαστο φτερό, που αποτελείται από το κεντρικό στέλεχος και τα δύο ακροπτερύγια. Το μέγιστο μήκος του (λυμένο), δεν ξεπερνά τα 1430mm και η συνολική επιφάνειά του είναι 77.5dm2 . Μήκος χορδής στο κέντρο του είναι 264mm και η αεροτομή του (DI890) ξεκινάει στη "ρίζα" κάτι λιγότερο από 8% πάχος και καταλήγει (μετά από ενδιάμεσους σταθμούς) σε ένα περίπου 6% (DI820) στα ακροπτερύγια. Έχει μια μικρή δίεδρο στο κέντρο 1,5ο και τα άκρα ενώνονται με joiner γωνίας 6ο. Η σύνδεση με την άτρακτο γίνεται με δύο βίδες που ανάμεσά τους υπάρχει καλουπωμένη η θέση του DB9 για τη σύνδεση των servo.

        Η τρόπος κατασκευής του είναι με συμπαγή πυρήνα, όπου χρησιμοποιείται Rohacell για τις εξαιρετικές του ιδιότητες. Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα χρήσης αφρού τύπου XPS (Dow,Fibran κλπ), ως ακόμα οικονομικότερη λύση.

       Οι εκδόσεις του φτερού είναι αυτή του συνολικού ανοίγματος μήκους 3624mm και η επιλογή των μακρύτερων άκρων που το φέρνει σε συνολικό μήκος 3950mm. Με το μεγαλύτερο μήκος, βελτιώνονται κατά λίγο οι επιδώσεις του μοντέλου με μια ελάχιστη θυσία σε έξτρα βάρος.













    3.65m και 4.0m ακροπτερύγια



     Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 23 Αύγ 2018, 13:59:56 από Stratigio » Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 23 Αύγ 2018, 13:13:59 »









     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 23 Αύγ 2018, 13:41:21 »


       Η άτρακτός του είναι απλή σε σχεδιασμό, όμοια με πολλές αντίστοιχων μοντέλων της αγοράς. Αποτελείται από δυο κομμάτια (pod-boom) που κατασκευάζονται υπό πίεση σε καλούπια αλουμινίου (pressure bladder).  Το σημείο σύνδεσης με το φτερό είναι στο κλασικό-άνω σημείο και οι επιφάνειες της ουράς τοποθετούνται ταχύτατα και με ασφάλεια, μέσω απλού και πρακτικού συστήματος με βίδες. Μπορεί επίσης στο χώρο κάτω από το φτερό να φέρει σωλήνα για έρμα βάρους έως και 500gr, που διατίθεται από τον ίδιο τον κατασκευαστή.

       Οι χώροι κάτω από την καλύπτρα (fiberglass ή carbon) του είναι αρκετοί να φιλοξενήσουν τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά που χρειάζεται το μοντέλο και μπροστά μπορεί να χρησιμοποιηθεί firewall διαμέτρου από 30mm έως και 42mm για μεγαλύτερα μοτέρ.

       Τα ουραία (X-tail ή V-tail) είναι και αυτά κατασκευασμένα από συμπαγή Rohacell πυρήνα. Ντίζες από πλαστικό και ατσαλόσυρμα πάχους 1.8mm τα συνδέουν με τα servo της ατράκτου, αλλά δίνεται και η δυνατότητα να τοποθετηθούν τα servo κατευθείαν επάνω στις ίδιες τις επιφάνειες.


    η εξέλιξη της ατράκτου

    ένας πυλώνας κρατάει το οριζόντιο μέσα από τον οποίο περνάει και η ντίζα του

    το έρμα στη μορφή που κατασκευάζει η ομάδα Skiff



    μπούμα βγαίνοντας από το καλούπι της


     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 23 Αύγ 2018, 13:44:15 »







     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 23 Αύγ 2018, 13:50:48 »

     Για την περίπτωση που κάποιος θέλει τα servo του επάνω στις ουραίες επιφάνειες, υπάρχει έκδοση με υποδοχή ύψους 8mm.



    V-tail

    X-tail



     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 24 Αύγ 2018, 07:14:20 »

    Ξέρουμε αν συμμετέχει στο Πανευρωπαικό ?

    Είδα δύο SKIFF της Ρωσικής ομάδας, μάλλον των Juniors.

    Τα περισσότερα μοντέλα είχαν τα φτερά καλυμμένα με θήκη, για τον ήλιο, και δεν ήταν εύκολη η διαπίστωση αν υπήρχαν και άλλα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: [1] 2 3 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Skiff : Όταν κατέβηκαν οι Ρώσοι!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.