και εγώ έτσι έλεγα ...σπάσε και άλλο θα το αντέξω!
Οι λόγοι δεν ήταν πάντα η αξιοπιστία αλλά συνδιασμός με κυριο λόγο και το μοτέρ.Το f-80 είναι 1/6 κλίμακα 1.85 φτερό, 8 εως 6.5 στην καλύτερη περίπτωση κιλά σύνήθως το βάρος του, ιδιο σε διαστάσεις και βάρος με του BOB VIOLET το F-80 και λίγο λιγότερο!Δεν τα κατηγορώ καθόλου τα αγάπησα και τα αγαπώ ακόμα αλλιώς δεν θα ασχολιόμουνα ,εξάλου αυτά εχουν οδηγήσει μέχρι εδώ την τεχνολογία των JET μοντέλων.Αρκεί να θυμηθούμε πως ξεκινήσαν όλα τα σύχρονα jet kit και που κατάληξαν στην μετάβαση των jet κινητήρων!!
Σαν ινδαλμα τον BOB VIOLET προσπάθησα επειδή δεν υπήρχαν τα λεφτά να φτιάξω μονος μου το μοντέλο εποξικό απο καλούπι .Εκανα 3 χρόνια και το πέτυχα με το δέυτερο καλούπι να έχω επιτυχία!χαχα Το πρώτο μου κόλησε
Παρόλο που το έβγαζα ίδιο και πιο ελαφρή απο του VIOLET η επιδόσεις του BVM ηταν πάντα oριακές στις διαδικασίες ειδικά στην απογείωση.Πάνω πέταγε άνετα και μέση γκάζι.Δεν λέω οτι δεν δουλέυουν ...αμα τα έχεις όλα σωστά θα παίξει!Απλά δεν είναι και το πιο έυκολο να πετάς να πρέπει να έχεις το νου σου στον καπνο που αφήνει πίσω οπότε και να ρεγουλάρεις το remote niddle valve ,,,--πότε θα σου καεί κανένα μπουζι! ποτε θα αστοχίσει καποιο o-ring απο την πίπα!! και θα χάσεις πίεση απο τα κάυσιμα!-- πως θα το πεταξεις που δεν ειναι και το πιο έυκολο πράμα με τα χιλιόμετρα που πάει!!
-- και όλα αυτά με το άγχος μη το σπάσω γιατί θα μαστορέυω πάλι και έχω κάνει και scale βάψιμο τρομάρα μου!
Τα σπασίματα που έκανα ήταν απο λάθος λάδι και ρύθμιση το πορτοκαλί F-80 και απογειώθηκα έκανα μια στροφή και έσβησα απο κόλημα.
Το ασημένιο στους αγώνες F4 C έκλεισα τα flaps στην απογείωση μόλις μπήκα στον ούριο και στολάρισα!(Εαν είχα δυνατό μοτέρ θα γλίτωνα) 6,5 κιλά βάρος το πιο ελαφρύ που είχα φτιάξει!!!
Τον Agressora απο λάθος cg ΤΗRILLER!
Αυτά τα αεροπλάνα πετάνε με τον κινητήρα τους και πρέπει πάντα να τον εχεις και απο πολύ!!Ειδικά στις κρίσιμες διαδικασίες!
Μια και τον έχεις δεν το συζητάω !!προς θεου και βέβαια να τον βάλεις και να αποκτήσεις εμπειρία και απο βοήθεια όση θες!!Εγώ δεν είχα δυστυχώς κανένα να με βοηθήσει και ότι έβλεπα και διάβαζα απο τα περιοδικά και βιβλία.
Εχω φτιάξει και ένα jet που δεν το έχω πετάξει ακόμα με 6 κιλη τουρμπίνα αλλά κατέληξα στο ηλεκτρικό για να το ευχαριστηθώ λιγάκι μιας και είναι τόσο αξιόπιστο απο μοτέρ!Τουλάχιστον να αποκλείσω αυτόν τον παράγοντα και να ρίξω πλέον το φταίξιμο σε εμένα!χαχαχα
Ναι είναι λίγο να πετάς 5 λεπτά αλλά μια πτηση με
scale jet είναι 5 πτησεις με WARBIRD! Οπότε προσωπικά με δυο σετ μπαταρίες είμαι ΟΚ!
Αρκετή ανδρεναλίνη έχω χαλάσει χαχαχ για τα δεδομένα τα δικά μου πάντα!
Και φυλάω και για το SHINDEN μου!
Προχώρα και μην φοβάσαι !Και εγώ απο την πολύ αγάπη που του έχω το πάλεψα !