Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.455 μηνύματα σε 11.897 θέματα από 6.146 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Johannes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 24 Ιαν 2021, 21:45:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 24 Ιαν 2021, 21:45:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από carapis
    [Σήμερα στις 18:37]

    από cptnassos
    [Σήμερα στις 18:24]

    [Σήμερα στις 14:06]

    από Greekjets
    [Σήμερα στις 12:49]

    από CMarkop
    [Σήμερα στις 11:56]

    [Χθες στις 17:36]

    από Periklis
    [Χθες στις 17:36]

    [Παρασκευή, 22 Ιαν 2021, 13:09:21]

    από Yiannis_S
    [Παρασκευή, 22 Ιαν 2021, 07:48:49]

    από Greekjets
    [Πέμπτη, 21 Ιαν 2021, 21:28:06]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 21 Ιαν 2021, 00:14:34]

    από kakofonixx
    [Τετάρτη, 20 Ιαν 2021, 23:05:28]

    [Τετάρτη, 20 Ιαν 2021, 20:36:45]

    από ospsom
    [Τρίτη, 19 Ιαν 2021, 23:48:15]

    από se
    [Τρίτη, 19 Ιαν 2021, 13:49:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6146
    Τελευταίο: Johannes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291455
    Σύνολο θεμάτων: 11897
    Online σήμερα: 60
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 7
    Επισκέπτες: 44
    Συνολικά: 51
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή F-5A GDF 1:5,8 από το μηδέν  (Αναγνώστηκε 55707 φορές)
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.997



    WWW
    « Απάντηση #120 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 18:35:01 »


    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #121 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 21:52:01 »

    Εκπληκτικά εκπληκτικά :-) Τα βίντεο τα έχω δει στο κανάλι σου πολύ ωραία!

    Κελαηδάει ο κινητήρας στο 1ο στο 4+ χαχαχαχαχα

    Σου έχω μια μικρή έκπληξη σχετικά με το θέμα της ρύθμισης καυσίμου και το μίγμα
    αλλά αυτό όταν θα το τελειοποιήσω στο δικό μου πρώτα ο Θεός και μετά ;-)

    Ευχαριστώ για το κουράγιο και τη συμπαράσταση!

    Πάντως θαυμάζω το κουράγιο, πέρα των άλλων, να κρατάς και ιστορικό με φωτογραφίες και από τα σπασίματα
     laugh laugh laugh laugh laugh

    Ο Aggressoras οπισθόβαρος ; γιατί σκέφτηκα με το που είδα τη φώτο να βάλω και εγώ τις δεξαμενές λίγο πισω στο χείλος εκφυγής !
    Σχετικά με την πίεση πάντως, έχω διαβάσει ότι αυτή του φαν είναι καλύτερη από της πίπας στο ιντερνετ.

    Πάει jet το Shinden οπότε το ίδιο είναι :-)

    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 485



    « Απάντηση #122 στις: Παρασκευή, 26 Δεκ 2014, 19:57:45 »

    Παιδιά αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία στα GDF είναι το jet να είναι λίγο μικρότερο (περίπου 80% σμίκρυνση) κάνοντας τις απαραίτητες μετατροπές κρατώντας τη διάμετρο της εξαγωγής και τις εισαγωγές στις αρχικές διαστάσεις δηλ. χωρίς τη σμίκρυνση.
    Αυτό το έχω κάνει στο panther F9F και πετάει μια χαρά με μισό γκάζι και 0% νίτρο.
    Δηλαδή ενώ το σχέδιο πρότεινε φάνα Ramtec και μηχανή OS MAX .91 VR-DF στο F9F με εκπέτασμα 183 cm , εγώ έβαλα φάνα Ramtec και μηχανή OS MAX .91 VR-DF σε F9F με εκπέτασμα 140 cm και πετάει τέλεια χωρίς να είναι τσιτωμένη η μηχανή. Μπορώ αν θέλετε να ανεβάσω και φωτο.
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 26 Δεκ 2014, 21:00:34 από dimkav » Καταγράφηκε
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #123 στις: Παρασκευή, 26 Δεκ 2014, 20:11:55 »

    Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Ευχαριστώ για την απάντηση!

    Αυτό που θα με βοηθήσει ιδιαίτερα είναι το εξής εάν μπορείς να το μετρήσεις :

    1) Επιφάνεια Εξαγωγής (είδα ότι είναι κυκλική οπότε ακτίνα ή διάμετρος)
    2) Επιφάνεια Εισαγωγής (είδα είναι 2 χ τριγωνικές οπότε τις βασικές διαστάσεις του τριγώνου)
    3) Απόσταση Εισαγωγής από αρχή τον κώνο του σπινερ

    Και το δικό μου πάντως στο 1,4 βγαίνει οπότε με παραπλήσιο βάρος (πόσο βγήκε το δικό σου;) θα έχω πιθανότητες.

    Βεβαίως και να ανεβάσεις :-)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 485



    « Απάντηση #124 στις: Παρασκευή, 26 Δεκ 2014, 20:59:33 »

    Φίλε Χάρη,
    - η διάμετρος της εξαγωγής είναι 10,6cm
    - η βάση κάθε τριγώνου είναι 13cm και το ύψος του 7,5cm
    - ο κώνος της φάνας είναι 11,7cm πίσω από την ευθεία των εισαγωγών (δεν έχω βάλει ducted στις εισαγωγές αλλά μόνο από τη φάνα και πίσω)
    - το βάρος του είναι 5100gr.
    Φωτογραφίες θα ανεβάσω αύριο.
    Καταγράφηκε
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #125 στις: Παρασκευή, 26 Δεκ 2014, 21:38:56 »

    Σε ευχαριστώ πολύ!!!  Thumbs up Thumbs up


    5100γρ είναι πολύ καλό νούμερο ! μπράβο !  με 9 σερβο για φλαπς - κλίσης και λοιπά, ανασυρόμεντα, και 700 γρ καύσιμο με
    κινητήρα φάνα και εξάτμιση πρέπει να σου βγήκε η άτρακτος περίπου 1500 γρ !!!

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 27 Δεκ 2014, 12:04:13 από Haris Andronis » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 485



    « Απάντηση #126 στις: Σάββατο, 27 Δεκ 2014, 08:56:59 »

    Ναι έκανα μεγάλη προσπάθεια να κρατήσω χαμηλά το βάρος π.χ. έβαλα servos μικρού βάρους δηλ. 7 futaba S3115 (2 ailerons, 2 flaps, 2 elevator και 1 rudder) και 3 HXT900 (1 steering, 1 throtle και 1 retracts valve). Επίσης πρόσεξα οι μπάλσες να είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερες, το έντυσα με πολύ λεπτό υαλοβάμβακα 18gr κλπ.
    Καταγράφηκε
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #127 στις: Σάββατο, 27 Δεκ 2014, 12:12:06 »

    Τέλεια !

    Ανέβασε και φώτο να το δούμε ! τι μήκος βγαίνει περίπου ;
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 485



    « Απάντηση #128 στις: Σάββατο, 27 Δεκ 2014, 15:52:43 »

    Το μήκος του είναι 147cm. Στις φωτογραφίες, το γκρί είναι κανονικό μέγεθος (183cm) με τουρμπίνα WREN MW54, αυτό με την παραλλαγή είναι με σμίκρυνση 80% με τουρμπίνα WREN MW44 Gold και το μπλέ είναι πάλι με σμίκρυνση 80% με Ramtec και OS MAX .91 VR-DF στο οποίο φαίνονται οι τροποποιήσεις στο άνοιγμα των εισαγωγών, στο άνοιγμα της εξαγωγής κ.λ.π.


    * DSC01479.JPG (54.63 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1313 φορές.)

    * DSC01480.JPG (52.96 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1312 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 485



    « Απάντηση #129 στις: Σάββατο, 27 Δεκ 2014, 15:53:43 »

    ...


    * DSC01481.JPG (54.65 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1285 φορές.)

    * DSC01482.JPG (53.86 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1302 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 485



    « Απάντηση #130 στις: Σάββατο, 27 Δεκ 2014, 15:54:48 »

    Γέμισε ο κόσμος panther...


    * DSC01478.JPG (55.51 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1266 φορές.)

    * DSC01483.JPG (52.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1280 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #131 στις: Σάββατο, 27 Δεκ 2014, 16:27:12 »

    τέλειο ;-)

    μάλλον τους αγαπάς τους πάνθηρες :-)

    εντυπωσιακή δουλειά έκανες είδα ότι είναι από μπάλσα μπραβο!

     laugh laugh Thumbs up Thumbs up Cheesy Cheesy
    Καταγράφηκε
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #132 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2015, 00:52:52 »

    Ένα μικρό διάλειμμα από την αλουμινοταινία είναι απαραίτητο για επαναφορά του νευρικού συστήματος
    και προετοιμασία των βασικών τομών της ατράκτου.  Tongue Tongue Tongue

    Εδώ οι τρεις βασικές τομές με τι διάταξη που φαίνεται να επικρατεί (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου πάντα) ;-)

    Οι τομές θα εκτείνονται έως το σύστημα προσγείωσης ώστε να είναι όσο πιο γερό γίνεται το δέσιμο







    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 4 Ιαν 2015, 02:08:07 από Haris Andronis » Καταγράφηκε
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #133 στις: Δευτέρα, 12 Ιαν 2015, 01:00:15 »

    Δειλά δειλά και οι τομές του κόκπιτ με τα δοκάρια τους ;-)





    Καταγράφηκε
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #134 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2015, 16:43:02 »

    Καλησπέρα,

    προχώρησα το σχεδιασμό του πίσω μέρους και του αγωγού ώσης. Με τη βοήθεια του Αργύρη μέριμνα λήφθηκε και για το καρούμπαλο της εξάτμισης.

    Η κεκλιμένη τομή είναι όπως στο πραγματικό και θα προσπαθήσω να δω αν μπορεί να γίνει διαιρούμενο το πίσω μέρος



    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Κατασκευή F-5A GDF 1:5,8 από το μηδέν
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.