Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.455 μηνύματα σε 11.897 θέματα από 6.146 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Johannes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 24 Ιαν 2021, 20:23:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 24 Ιαν 2021, 20:23:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από carapis
    [Σήμερα στις 18:37]

    από cptnassos
    [Σήμερα στις 18:24]

    [Σήμερα στις 14:06]

    από Greekjets
    [Σήμερα στις 12:49]

    από CMarkop
    [Σήμερα στις 11:56]

    [Χθες στις 17:36]

    από Periklis
    [Χθες στις 17:36]

    [Παρασκευή, 22 Ιαν 2021, 13:09:21]

    από Yiannis_S
    [Παρασκευή, 22 Ιαν 2021, 07:48:49]

    από Greekjets
    [Πέμπτη, 21 Ιαν 2021, 21:28:06]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 21 Ιαν 2021, 00:14:34]

    από kakofonixx
    [Τετάρτη, 20 Ιαν 2021, 23:05:28]

    [Τετάρτη, 20 Ιαν 2021, 20:36:45]

    από ospsom
    [Τρίτη, 19 Ιαν 2021, 23:48:15]

    από se
    [Τρίτη, 19 Ιαν 2021, 13:49:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6146
    Τελευταίο: Johannes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291455
    Σύνολο θεμάτων: 11897
    Online σήμερα: 60
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 51
    Συνολικά: 56
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή F-5A GDF 1:5,8 από το μηδέν  (Αναγνώστηκε 55698 φορές)
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #90 στις: Κυριακή, 23 Νοέ 2014, 23:50:45 »

    Μετά από πολύ σκέψη για την έδραση του φτερού στην άτρακτο κατέληξα στο παρακάτω σχήμα.
    Δύο παράλληλα δοκάρια που στηρίζονται σε δύο βασικές τομές της ατράκτου όλα ενισχυμένα και ταυτόχρονα
    φέρουν έναν αλουμινένιο ή carbon σωλήνα συνολικού μήκους 5,5εκ μέσα στον οποίο μπαίνει ο αντίστοιχος του φτερού

    Η ερώτηση προς τους πιο έμπειρους γιατί ποτέ μου δεν είχα μοντέλο με αποσπόμενα φτερά,
    είναι αν επαρκεί αυτό το μήκος για να να παραλάβει τα φορτία της μισής πτέρυγας ;

    καμιά ιδέα ;

    Καταγράφηκε
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #91 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2014, 15:00:50 »

    Αν και βλεπω εναν σωληνα στην φοτο που παραθετεις, ενας αλουμινενιος σωληνας νομιζω ειναι αρκετος. Η διαμετρος του ομως ας ειναι τουλαχιστων 60% του παχους της αεροτομης. Προς το χειλος προσβολης και εκφυγης ομως θα πρεπει να μπουν αλλες δυο δοκοι. Σταθεροι στις πτερυγες  και ενυσχημενες τρυπες στην ατρακτο.
    Αν θελεις η λυση με δυο μικροτερης διαμετρου σωληνες κατα τον διαμηκη αξονα του σκαφους θα σου δωσει το ιδιο αποτελεσμα χωρις να χρειαζεται επιπλεον δοκους μπρος πισω. Για το μηκος της σωληνας μεσα στην πτερυγα δεν θα εβαζα λιγοτερο απο το 40% του φτερου.
    Καταγράφηκε
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #92 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2014, 18:34:54 »

    Kiril καλησπέρα,

    Σε ευχαριστώ για την απάντηση.

    ΟΚ για την περαιτέρω στήριξη μπρος και πισω. Η βασική μου απορία είναι αν αυτό το κομμάτι σωλήνα (υποδοχέα) μήκους περίπου 5cm είναι αρκετό
    για να αντέξει τα φορτία που θα παραλάβει από τον αντίστοιχο σωλήνα του φτερού. Αυτό σε συνδυασμό με την προτεινόμενη στήριξη με δύο διαμήκης
    νομείς που θα "καρφώνονται" στους δύο εγκάρσιους . Το μισό εκπέτασμα είναι περίπου 60cm προς ενημέρωσή σου ενω το προτεινόμενο μήκος μέσα στο φτερό
    καθώς και το προτεινόμενο πάχος που λες είναι εύκολα εφικτά.

    Όντως βλέπεις έναν σωλήνα (υποδοχέα) που δεν μπορεί όμως να 'ναι διαμπερής στην άτρακτο λόγω του duct και για αυτό ρωτώ αν αυτή η στήριξη δείχνει
    σωστη ;-)
    Καταγράφηκε
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 582



    « Απάντηση #93 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2014, 23:31:04 »

    Καλησπέρα Χάρη.
    Αν έλειπε το duct τι θα κέρδιζες? θα γέμιζες την άτρακτο  στο σημείο αυτο, με διαμήκης νομείς? τι θα σου προσφέραν? πέρα από βάρος!.
    Ούτε και η θήκη του joiner σου προσφέρει τίποτα, είτε είναι απο αλουμίνιο, είτε από κάρμπον, είτε απο χαρτί το ιίδιο είναι.
    Εγώ θα σου προτείνω στο σημείο που περνάει το joiner ανάμεσα στους δύο διαμήκης νομείς πάνω και κάτω (από τη θήκη) να βάλεις
    δοκάρια, να γίνει δηλαδή ένα κουτί.
    Είσης οι νομείς εγκάρσιοι και διαμήκης να είναι περασμένοι με υαλούφασμα και ρητίνη.

    Αποστόλης
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 20 Δεκ 2014, 23:57:10 από Bocian » Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.997



    WWW
    « Απάντηση #94 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 11:45:19 »

    Φίλε Χαρη δεν είναι κακή ιδέα απλά σου τρώει πολύ χώρο και σε σημείο που θα ήταν ιδανικο να μπουν τα ρεζερβουαρ επιδή εκει είναι και το CG.Στα DF συνήθως εκει βαζουμε τα sandle tanks για να είναι κοντά και στο καρμπυρατερ.Το ιδανικό θα ήταν να έχεις χώρο απο κατω απο τον αεραγωγο και να μπει κατα πλατος ο νομέας.Σου στελνω δυο φωτο απο τον Agressor μου για να δεις περίπου τι ενοοω.


    * Resize of aggressor photo 008.jpg (58.37 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 735 φορές.)

    * mvc-167f.jpg (64.46 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 761 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #95 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 21:10:35 »

    Αποστόλη,

    ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

    Αυτό που θα κέρδιζα (από ότι φαντάζομαι) είναι ο σωλήνας να παραλάβει τα καμπτικά φορτία. Θα αρκούσουν και δύο μόνο διαμήκη δοκάρια ενώ χωρίς αυτόν
    πρέπει να φτιαχτεί κουτί ή διπλά διαμήκη δοκάρια για παραλαβή της κάμψης. Οπωσδήποτε συμφωνώ ότι θα πρέπει να στηριχθεί και πίσω ή μπρος επιπλέον.

    Αργύρη,

    Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν. Μια δοκο κατά πλάτος από κάτω που θα υποδέχεται τα αντίστοιχα στηρίγματα από τα φτερά όπως και στο δικό σου ή θα εκτείνεται
    έξω από την άτρακτο ώστε να κουμπώνουν πάνω σε αυτή τα φτερά!

    Δηλαδή, μάλλον όπως είναι και το κανονικό F-5 της φωτογραφίας, ένα κομμάτι φτερά μαζί με καπάκια για τα σκέλη και θυρίδες airbrake με τη διαφορά ότι εκεί που πατάνε οι δυό τους θα αφαιρεθεί η κάτω κοιλότητα του duct που μοιραία θα πάρει και λίγο από τις θυρίδες των ροδών και το κατά πλάτος δοκάρι εκεί που πατάει αυτός με το μπλε τζιν αντί να είναι ----- θα είναι -._.-

    Αργύρη header tank έχεις ; η μόνο τις δύο πλαϊνές ; το καρμπυρατέρ το  χεις κάνει αεροδυναμικό κάλυμμα ; δουλεύει έτσι ; πίεση για τη δεξαμενή από την εξάτμιση και όχι από το φαν ;

    Τι λέτε ;

    Καταγράφηκε
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #96 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 22:34:03 »

    Καλή η ιδέα για τις δεξαμενές ακριβώς δίπλα αλλά λίγο σκούρα τα πράματα...







    Με τέτοιο κόψιμο για να χωρέσει η δεξαμενή παίζει να αντέξει το δοκάρι αυτό ;
    φοβάμαι πως όχι...
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.997



    WWW
    « Απάντηση #97 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 22:46:41 »

    Φίλε Χάρη όλα είναι θέμα χώρου.Εαν θα τοποθετήσεις κεντρική φάνα ο χωρος απο κάτω θα είναι λιγος για τα δυο δοκάρια και πλακε συρταρωτα αλουμινένια στην πτερυγα αλλά λύνει άλλα προβλήματα.Επίσης είναι δυσκολο να κάνεις μονοκόματη την πτέρυγα και να κάθετε σε σέλα σαν τα warbird .Το F-5 είναι χαμηλοπτέρυγο αλλά όχι και τόσο, η πτέρυγα είναι λίγο ποιο πάνω και περιπλέκει τα πράγματα.Το πραγματικό έχει δύο κινητήρες μικρούς σε διάμετρο.Προσωπικά θα το έκανα να μπένουν συρταρωτα τα φτερά όπως στο δικό μου , και με σωλήνες απο πέρα ως πέρα αν ήταν jet.Στο  f-80 που είχα το ίδιο πρόβλημα ευτυχώς είχα χώρο γιατι ένα κομμάτι τησ πτέρυγας ήταν μέρος τησ ατράκτου οπότε και τα έβαλα με σωλήνες.Πάντως και ο γνωστός Bob Fiorenze που έχει φτιάξει το Τ-38 ΤΑΛΟΝ  το έχει κάνει έτσι και αυτός αλλά οριακά απο χώρο.Μια λύση επίσης ισως η καλύτερη είναι δυο ηλεκτρικές φανες μικρης διαμέτρου schubeller τύπου.DS-51.


    * IMAG0599[1].jpg (38.85 KB, 1024x612 - εμφανίστηκε 657 φορές.)

    * t-38lay[1].jpg (63.23 KB, 518x792 - εμφανίστηκε 663 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #98 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 22:55:28 »

    Φίλε Αργύρη τι με είπες τώρα ;....

    Δεν θα την κάνω μονοκόμματη σκέφτομαι αυτό που έδειξες στο agressor και εδώ.

    Οι δεξαμενές που είναι και από που ξεκινάει το φαν αν θέλεις για πες...!

    Ευχαριστώ λίγο θα είναι να πω έτσι ; :-)

    Δώσε και μια απόσταση εισαγωγής αεραγωγού από αρχή φάνας ;-)
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.997



    WWW
    « Απάντηση #99 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 23:01:55 »

    Να και μερικές του φ-80 με σωλήνες.Οσο αναφορά  το header tank με βοήθησε πολύ στις φισαλίδες και το θεωρω απαραίτητο.Ποιο απαραίτητο είναι το remote needle valve η βαλβίδα καυσίμου που μπορείς να ρύθμίσης στον αέρα το μίγμα πιο πλούσιο στην πτηση καθώς κατεβαίνει η σταθμη των ρεζερβουαρ.Βοηθάει στην μακροζωία του κινητήρα!!
    Απο το φαν είναι λίγη η πίεση για τα ρεζερβουάρ συνήθως κάι ασταθή.Πάντα είχα pipe pressure.


    * KIF_3709.jpg (92.99 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 625 φορές.)

    * 02052011268.jpg (89.64 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 635 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.997



    WWW
    « Απάντηση #100 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 23:04:45 »

    Λογικά πρέπει να την βάλεις στο cg οπότε πρεπει να μετρήσεις απο τους αεραγωγούς εως την φανα.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #101 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 23:05:54 »

    ΠΑΝΙΚΟΣ!!!!  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.997



    WWW
    « Απάντηση #102 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 23:06:58 »

    .


    * KIF_3333.jpg (108.56 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 596 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.997



    WWW
    « Απάντηση #103 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 23:08:05 »

    .


    * KIF_3703.jpg (106.01 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 594 φορές.)

    * KIF_3329.jpg (61.29 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 616 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #104 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 23:13:28 »

    ΝΤαξει πανικός στο τετράγωνο τώρα... ;-)

    Δεν χωράει (μάλλον) δίπλα απο τη φανα.. λίγο μπροστά πως σου φαίνεται ;

    Απο κάτω δεν μπορώ να κάνω την πατέντα με την υποδοχή του σωλήνα γιατί εμένα εκεί δεν έχει αεροπλάνο ;-(

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Κατασκευή F-5A GDF 1:5,8 από το μηδέν
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.029 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.