Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:21:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:21:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 34
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 60
    Συνολικά: 62
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή F-5A GDF 1:5,8 από το μηδέν  (Αναγνώστηκε 63404 φορές)
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #105 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 23:28:45 »

    Φίλε Χάρη όλα ξεκινάνε τη θα επιλέξεις απο φανα.Βλέπω οτι έχει λίγο χωρο και σε υψος για την εξάτμηση και ειδικά επειδή καταλήγει σε δυο εξαγωγές.Εαν δεν έχεις επιλέξει ακόμα φανα θα σου πρότεινα ανεπιφύλακτα να το κάνεις ηλεκτρικό!!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #106 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 23:38:05 »

    Ναι το φανταζόμουνα αυτό ;-)

    Κοίταξε,

    εγώ ήθελα να μάθω το πρόγραμμα, αλλά δεν καθόμουνα γιατί δεν είχα στόχο.
    Πήρα τη φάνα, οπότε απεκτησα στόχο και τώρα κάνω το αεροπλάνο... ;-)

    Χωράει πάντως και το διπλό εξατμισώνι αυτό το έχω υπολογίσει καλά ;-)



    Οκ για την απόσταση είδα το video. Πρέπει να ναι περίπου 30cm

    Υπερ ευχαριστώ !!!
    Καταγράφηκε
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #107 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 23:52:53 »

    Στα 27 cm τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα σε όλους τους τομείς. Ίσως θυσιάζουμε λίγο τη ροή στην εισαγωγή όπου πάμε για επανασχεδιασμό...

    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #108 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 23:57:31 »

    Δεν ξέρω αν έχεις υπολογίσει την καμπούρα που θέλει ο αεραγωγός για να χωρέσει η συντονισμένη εξάτμιση.Είναι λίγο πιο ψηλά η εξοδος της , και πρεπει να έιναι ευθεία προς τα πίσω.Δεν μπορείς να δωσεις ουτε κλίση προς τα κάτω ούτε και προς την μία εξοδο του αεραγωγού.


    * 06042011218.jpg (96.41 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 599 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #109 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 00:02:25 »

    .


    * KIF_3781.jpg (125.19 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 572 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #110 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 00:23:38 »

    Στα 27 cm τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα σε όλους τους τομείς. Ίσως θυσιάζουμε λίγο τη ροή στην εισαγωγή όπου πάμε για επανασχεδιασμό...



    Η ροη είναι πολύ βασική και μπορεί να μειώσει την απόδοση τρελά!Πρέπει να έχεις τουλάχιστον το 100% της επιφάνειας της φάνας σε άνοιγμα συνολικό στις δυο εισαγωγές.Δυσκολο βέβαια στο F-5.Ισως αν τους μεγαλώσεις λιγο χωρίς να χάσει το scale!
    Ενας τρόπος για να φτιάξεις αεραγωγούς είναι και αυτός.Εμένα με βοήθησε πολύ.


    * KIF_4270.jpg (84.6 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 571 φορές.)

    * KIF_4271.jpg (78.09 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 604 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #111 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 17:56:09 »

    Αυτό με την κλίση της εξάτμισης τι το ήθελες τώρα ...


    Τι υλικό είναι αυτό με τους αεραγωγούς ;
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #112 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 23:29:43 »

    Φίλε Χάρη είναι φοαμ depron ροδελες κομένες στο σχήμα το αεραγωγού.Οσο αναφορά την φάνα μπορείς να την μετατρέψεις σε ηλεκτρική καταργώντας την βάση που μπάινει ο κινητήρας και βάζοντας βάση για brushless motor.Πολλές εταιρείες δίνουν σετ μετατροπής για παλιές Ramtec Dynamax Turbax Viojet φάνες!Τα έχω ζήσει στο πετσί μου τα νιτρο φαν ...δεν υπάρχει πιο μεγάλος μπελάς και έιναι οριακά σε επιδόσεις και αντοχές!Δουλέυουν πάντα στα όρια buck2Είχα και Dynamax -OS91 kai VIOJETT BVM91 με τρελές προσπάθειες κατάφερα να κάνω 15 20 πτήσεις και 3-4 σπασίματα Grin Τέσσερα στην καλύτερη περίπτωση 4,5 κιλά ώση στις 23.000 στροφές συνέχεια buck2
    Με το ηλεκτρικό BVM 5612 έχω 6,5 κιλά ώση απο τους ίδιους αεραγωγούς που είναι και αρκετά μικροί και στο F-80 μου στις 27.500 στροφές, 5 λεπτά πτήση,90% scale ήχος και αυτό που δεν πληρώνεται με τίποτα ...απόλυτη αξιοπιστία!! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    NIKOS 15
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4


    « Απάντηση #113 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 13:05:53 »

    Οι φέτες depron είναι απλά κολλημένες μια μία , ή έχουν κάτι στο εσωτερικό για σταθερότητα  σαν οδηγό ;
    Καταγράφηκε
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #114 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 16:09:32 »

    Αγαπητέ Αργύρη

    "χτύπα κι άλλο θα τ' αντέξω" ;-)

    Ξαφνιάζομαι ότι χρειάστηκε τόσο πολύ να παιδευτείς μόνο για 15-20 πτήσεις ! Ως προς την αξιοποιστία είχες σβησίματα ; αν ναι γιατί αφού έχεις remote needle valve ;
    Τα 4~4,5kg ώσης μου φαντάζουν οκ (δεν κάνω τον έξυπνο) για ένα μοντέλο στα 6,5kg που υπολογίζω ότι θα βγει το δικό μου. Όχι οτι με χαλάνε τα 6,5kg αλλά μετά
    θα κάνει και pattern  Tongue σαν να 'ναι Pitts ! Από την άλλη 5 λεπτά δεν είναι πολύ λίγο ; και μετά τι κάνεις έχεις 4-5 πακέτα μπαταριών και ταυτόχρονα φορτίζεις για να πετάξεις ή πας εξ' αρχής με την ιδέα ότι όλη η μετακόμιση θα είναι για 20 λεπτά χαράς ;

    Ξέρεις ότι η βοήθειά σου και των υπολοίπων είναι πολύτιμη αλλά θέλω να πειραματιστώ σε αυτό το κομμάτι και όχι στο ηλεκτρικό. Αφενός γιατί έχω αγοράσει τον εξοπλισμό αφετέρου γιατί δεν μου αρέσει το ηλεκτρικό. Μπορεί όταν πετάξει να μην καίει καρδιές από επιδόσεις όμως εγώ θα έχω μάθει πάρα πολλά εντός και εκτός μοντελισμού ;-)
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #115 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 18:27:55 »

     Grin Grin και εγώ έτσι έλεγα ...σπάσε και άλλο θα το αντέξω! GrinΟι λόγοι δεν ήταν πάντα η αξιοπιστία αλλά συνδιασμός με κυριο λόγο και το μοτέρ.Το f-80 είναι 1/6 κλίμακα 1.85 φτερό,  8 εως 6.5 στην καλύτερη περίπτωση κιλά σύνήθως το βάρος του,  ιδιο σε διαστάσεις και βάρος με του BOB VIOLET το F-80  και λίγο λιγότερο!Δεν τα κατηγορώ καθόλου τα αγάπησα και τα αγαπώ ακόμα αλλιώς δεν θα ασχολιόμουνα ,εξάλου αυτά εχουν οδηγήσει μέχρι εδώ την τεχνολογία των JET μοντέλων.Αρκεί να θυμηθούμε πως ξεκινήσαν όλα τα σύχρονα jet kit και που κατάληξαν στην μετάβαση των jet κινητήρων!!
    Σαν ινδαλμα τον BOB VIOLET προσπάθησα επειδή δεν υπήρχαν τα λεφτά να φτιάξω μονος μου το μοντέλο εποξικό απο καλούπι .Εκανα 3 χρόνια και το πέτυχα με το δέυτερο καλούπι να έχω επιτυχία!χαχα Το πρώτο μου κόλησε buck2Παρόλο που το έβγαζα ίδιο και πιο ελαφρή απο του VIOLET η επιδόσεις του BVM ηταν πάντα oριακές στις διαδικασίες ειδικά στην απογείωση.Πάνω πέταγε άνετα και μέση γκάζι.Δεν λέω οτι δεν δουλέυουν ...αμα τα έχεις όλα σωστά θα παίξει!Απλά δεν είναι και το πιο έυκολο να πετάς να πρέπει να έχεις το νου σου στον καπνο που αφήνει πίσω οπότε και να  ρεγουλάρεις το remote niddle valve ,,,--πότε θα σου καεί κανένα μπουζι! ποτε θα αστοχίσει καποιο o-ring απο την πίπα!! και θα χάσεις πίεση απο τα κάυσιμα!-- πως θα το πεταξεις που δεν ειναι και το πιο έυκολο πράμα με τα χιλιόμετρα που πάει!! Grin-- και όλα αυτά με το άγχος μη το σπάσω γιατί θα μαστορέυω πάλι και έχω κάνει και scale βάψιμο τρομάρα μου! Grin

    Τα σπασίματα που έκανα ήταν απο λάθος λάδι και ρύθμιση το πορτοκαλί F-80 και απογειώθηκα έκανα μια στροφή και έσβησα απο κόλημα.

    Το ασημένιο στους αγώνες F4 C έκλεισα τα flaps στην απογείωση μόλις μπήκα στον ούριο και στολάρισα!(Εαν είχα δυνατό μοτέρ θα γλίτωνα) 6,5 κιλά βάρος το πιο ελαφρύ που είχα φτιάξει!!!

    Τον Agressora απο λάθος cg ΤΗRILLER!

    Αυτά τα αεροπλάνα πετάνε με τον κινητήρα τους και πρέπει πάντα να τον εχεις και απο πολύ!!Ειδικά στις κρίσιμες διαδικασίες!
    Μια και τον έχεις δεν το συζητάω !!προς θεου  και βέβαια να τον βάλεις και να αποκτήσεις εμπειρία και απο βοήθεια όση θες!!Εγώ δεν είχα δυστυχώς κανένα να με βοηθήσει και ότι έβλεπα και διάβαζα απο τα περιοδικά και βιβλία.
    Εχω φτιάξει και ένα jet που δεν το έχω πετάξει ακόμα με 6 κιλη τουρμπίνα αλλά κατέληξα στο ηλεκτρικό για να το ευχαριστηθώ λιγάκι μιας και είναι τόσο αξιόπιστο απο μοτέρ!Τουλάχιστον να αποκλείσω αυτόν τον παράγοντα και να ρίξω πλέον το φταίξιμο σε εμένα!χαχαχα Grin
    Ναι είναι λίγο να πετάς 5 λεπτά αλλά μια πτηση με scale jet είναι 5 πτησεις με WARBIRD! Οπότε προσωπικά με δυο σετ μπαταρίες είμαι ΟΚ! Grin Thumbs upΑρκετή ανδρεναλίνη έχω χαλάσει χαχαχ για τα δεδομένα τα δικά μου πάντα!
    Και φυλάω και για το SHINDEN μου! Grin
    Προχώρα και μην φοβάσαι !Και εγώ απο την πολύ αγάπη που του έχω το πάλεψα !


    * 09.jpg (51.79 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 418 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 21:31:21 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #116 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 18:29:05 »

     Thumbs up


    * IMG_7383.jpg (120.57 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 426 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #117 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 18:29:49 »

     Thumbs up


    * P9060026.jpg (103.55 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 429 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #118 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 18:30:24 »

     Thumbs up


    * ffewr3123 005.jpg (113.5 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 412 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #119 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 18:30:54 »

     Thumbs up


    * IMG_7381.jpg (112.85 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 415 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Κατασκευή F-5A GDF 1:5,8 από το μηδέν
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.