Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
296.237 μηνύματα σε 12.083 θέματα από 6.188 Μέλη / Τελευταίο μέλος: NK_ArchStudio
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 28 Νοέ 2021, 07:00:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 28 Νοέ 2021, 07:00:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:33]

    [Χθες στις 22:05]

    από KATANAS
    [Χθες στις 19:04]

    [Χθες στις 17:35]

    [Χθες στις 14:05]

    από dominicm
    [Χθες στις 11:18]

    από cptnassos
    [Παρασκευή, 26 Νοέ 2021, 18:45:52]

    από Aris M.
    [Παρασκευή, 26 Νοέ 2021, 14:10:47]

    [Πέμπτη, 25 Νοέ 2021, 20:10:46]

    από 3DJunk
    [Τετάρτη, 24 Νοέ 2021, 23:25:06]

    από Bocian
    [Τετάρτη, 24 Νοέ 2021, 14:48:06]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 22 Νοέ 2021, 13:48:22]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 22 Νοέ 2021, 01:36:26]

    από dominicm
    [Κυριακή, 21 Νοέ 2021, 10:03:41]

    [Κυριακή, 21 Νοέ 2021, 01:25:48]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6188
    Τελευταίο: NK_ArchStudio
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 296237
    Σύνολο θεμάτων: 12083
    Online σήμερα: 50
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 26
    Συνολικά: 28
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Βοήθεια για Control Line Αυτόγυρο  (Αναγνώστηκε 17590 φορές)
    rulis
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7


    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2008, 15:48:16 »

    ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! Το οτι δεν το εχει κανει καποισ αλλοσ δεν σημαινει οτι εσυ δεν θα το πετυχεισ

    Η 12καρουλα η ASP εινε αρκετα δυνατο μοτερακι ,ομωσ στο τερμα γκαζι για μεγαλο χρονικο διαστημα παρουσιαζει προβληματα υπερθερμανσησ και φθορεσ στο κομβιο τησ μπιελασ.Θα σου προτεινα  8Χ4 η' ακομα και μεγαλητερο δισκο με μικρο βημα,ετσι ωστε να πεσουν λιγο οι στροφεσ.
    Επισησ ενα καλο καυσιμο με 10% νιτρομεθανιο το οποιο θα βοηθησει στην καλη λειτουργεια αλλα και στην ψυξη του κινητηρα.
    Μην κανεισ τσιγκουνια με 1L περνασ χρονια......
    Οταν τελειωσεισ με την κατασκευη μπορουμε να το ελενξουμε μαζι και να σε φερω σε επαφη με ανθρωπο που πετα ακροβατικο δεσμιο ακομα .
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.847



    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2008, 16:13:03 »

    http://www.youtube.com/watch?v=LOlQ9yFfbEY&feature=related
    (πτήση μοντέλου, μάλλον RC)


    για να καταλαβω και εγω σε αυτη την περιπτωση οταν ανοιγεις γκαζι για τον μπροστινο κινητηρα ταυτοχρωνα ανοιγει και για τον επανω??

    αλλιως πως αυξωμειωνεις τις στροφες σε ξεχωριστα μοτερ
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 798



    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2008, 18:12:27 »

    http://www.youtube.com/watch?v=LOlQ9yFfbEY&feature=related
    (πτήση μοντέλου, μάλλον RC)


    για να καταλαβω και εγω σε αυτη την περιπτωση οταν ανοιγεις γκαζι για τον μπροστινο κινητηρα ταυτοχρωνα ανοιγει και για τον επανω??

    αλλιως πως αυξωμειωνεις τις στροφες σε ξεχωριστα μοτερ

    Δεν υπάρχει "πάνω" κινητήρας για το στροφείο!
    Το στροφείο αυτοπεριστρέφεται λόγω αεροδυναμικής, βασικά λόγω της δημιουργίας άντωσης σε κάθε blade από την περιστροφή και την εμπρόσθια κινηση του αεροσκάφους...μια συνιστώσα αυτής της άντωσης χρησιμοποιείται για τη διατήρηση της περιστροφής και μια άλλη για την ανύψωση του σκάφους.
    Γι' αυτό και πρέπει να γίνει μια "προ-περιστροφή" του στροφείου πριν την τροχοδρόμηση για απογείωση (ή την εκτόξευση με το χέρι). Και αυτό για να έχει πιάσει πλήρως τις στροφές αυτοπεριστροφής το στροφείο ( idiot2). Γι' αυτό και πρέπει να φυσάει και λίγο, αλλιώς θα πρέπει να τρέξεις για να το εκτοξεύσεις με το χέρι..Τα πραγματικά αυτόγυρα είχαν και μηχανισμό προπεριστροφής που έφερνε το στροφείο στις στροφές απογείωσης και έπαιρνε ισχύ από τον κινητήρα. Μετά αποσυμπλεκόταν και το στροφείο γύριζε από μόνο του βέβαια. Κάποιοι ψαγμένοι αερομοντελιστές στο εξωτερικό έχουν φτιάξει και τηλεκατευθυνόμενα αυτόγυρα με μηχανισμούς προπεριστροφής.
    Σύντομα θα βάλω και καμιά φωτό του δικού μου εκτρώματος.
    Διάβασε και εδώ:

    http://www.jefflewis.net/autogyros.html

    BTW rulis σε ευχαριστώ πολύ! Θα επικοινωνήσουμε.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2008, 22:53:18 »

    Ηλία για φωτογραφία C/L αυτόγυρου

    AUTOGYRO designed by C.Wheldon in 1957. Built by Gabriele Macrì with Supertigre G.20 for power. No-problem flyer.
    http://digilander.libero.it/ucontrol2000/U-Control-2000/Foto%20Autogiro.jpg

    Από το http://digilander.libero.it/ucontrol2000/U-Control-2000/airplane.htm

    Nikolas K ο ενθουσιασμός δεν φτάνει για την επιτυχία. Μπορεί ν' ακούγεται σκληρό αλλά είναι αληθινό.

    Οταν τελειωσεισ με την κατασκευη μπορουμε να το ελενξουμε μαζι και να σε φερω σε επαφη με ανθρωπο που πετα ακροβατικο δεσμιο ακομα .

    rulis  συζήτησες μαζί του αν θα αναλάβει να το πετάξει; Προσωπικά δεν θα μου άρέσε να σπάσει στα χέρια μου ξένο μοντέλο, έστω και αν μοίρα του είναι προκαθορισμένη από κατασκευής και ο κατασκευαστής επιμένει. Μία φορά το έχω κάνει, εξακολουθώ, αν και η ζημιά δεν ήταν φοβερή, να αισθάνομαι άσχημα μετά από πολλά χρόνια, γιατί πρόβλεπα την κατάληξη, ο κατασκευαστής είναι έωςι σήμερα πανευτυχής που το είδε να πετάει.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.847



    « Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2008, 23:01:34 »

    ευχαριστω καταλαβα αρκετα πραγματα για την λειτουργια του Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 996


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 8 Ιαν 2008, 15:06:57 »

    Γιασας επειδη μπλεξαμαι τους Ηλιες πιθανος και μαλλον σιγουρα ο Κωστας για μενα λεει να δω τα αυτογυρα ευχαριστω πολυ και σου ευχομαι και καλη χρονια και οτι αλλο επιθυμης
    αλλα επιμενω στα αυτογυρα που εχουν σχεση με Line Control τα οποια δεν τα εχω συναντηση ποτε στα χρονια που ασχολουμαι με τα δεσμια και παλι ευχαριστω
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 798



    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 8 Ιαν 2008, 16:54:28 »

    Γιασας επειδη μπλεξαμαι τους Ηλιες πιθανος και μαλλον σιγουρα ο Κωστας για μενα λεει να δω τα αυτογυρα ευχαριστω πολυ και σου ευχομαι και καλη χρονια και οτι αλλο επιθυμης
    αλλα επιμενω στα αυτογυρα που εχουν σχεση με Line Control τα οποια δεν τα εχω συναντηση ποτε στα χρονια που ασχολουμαι με τα δεσμια και παλι ευχαριστω

    Απ' ό,τι καταλαβαίνω λίγοι στον κόσμο έχουν συναντήσει C/L αυτόγυρο!
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 798



    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 8 Ιαν 2008, 17:11:11 »



    Nikolas K ο ενθουσιασμός δεν φτάνει για την επιτυχία. Μπορεί ν' ακούγεται σκληρό αλλά είναι αληθινό.

    To ξέρω Κε Κωστόπουλε...
    Βασικά δεν με νοιάζει τόσο να πετύχει πλέον. Από κάποια στιγμή και μετά, διαβάζοντας τα threads γι' αυτόγυρα στα ξένα φόρουμ κατάλαβα ότι είχα ξεκινήσει κάτι πολύ δύσκολο που ούτε και έμπειροι μοντελιστές τολμάνε...Όμως, η χρησιμότητά του είναι ότι έμαθα κάποια πράγματα επί θεωρητικής και πρακτικής βάσης. Επί θεωρητικής βάσης έμαθα πώς λειτουργούν τα αυτόγυρα. Επί πρακτικής βάσης έμαθα να δουλεύω τη μπάλσα, είδα κάποια προβλήματα της κατασκευής κλπ κλπ..΄
    Έβαλα κάποιες βάσεις δηλαδή. Από κει και πέρα, έστω και ένα πήδηγμα να κάνει στον αέρα και μετά να πέσει το αυτόγυρο, πάλι ευχαριστημένος θα 'μαι! Άλλωστε το αεροπλάνο μου εγώ το 'χω, αν θέλω πραγματική πτήση! Wink

    Οταν τελειωσεισ με την κατασκευη μπορουμε να το ελενξουμε μαζι και να σε φερω σε επαφη με ανθρωπο που πετα ακροβατικο δεσμιο ακομα .

    rulis  συζήτησες μαζί του αν θα αναλάβει να το πετάξει; Προσωπικά δεν θα μου άρέσε να σπάσει στα χέρια μου ξένο μοντέλο, έστω και αν μοίρα του είναι προκαθορισμένη από κατασκευής και ο κατασκευαστής επιμένει. Μία φορά το έχω κάνει, εξακολουθώ, αν και η ζημιά δεν ήταν φοβερή, να αισθάνομαι άσχημα μετά από πολλά χρόνια, γιατί πρόβλεπα την κατάληξη, ο κατασκευαστής είναι έωςι σήμερα πανευτυχής που το είδε να πετάει.

    Θα προσπαθήσω να το πετάξω εγώ για πρώτη φορά. Είναι η μισή χαρά (και δε θα κινδυνέψει κανεις κιόλας).
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.847



    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 31 Μάι 2008, 14:32:48 »

    τι ειδους blades θα μπορουσαμε να βαλουμε σε autogyro και πανω σε τι βαση//

    αν εχω καταλαβει καλα τα blades θα γυριζουν αναποδα απο τα blades ενος ελικοπτερου που θα εδιναν κινηση προς τα πανω εννοω για την γωνια κλισης του βηματος
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 798



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 31 Μάι 2008, 20:21:07 »

    τι ειδους blades θα μπορουσαμε να βαλουμε σε autogyro και πανω σε τι βαση//

    αν εχω καταλαβει καλα τα blades θα γυριζουν αναποδα απο τα blades ενος ελικοπτερου που θα εδιναν κινηση προς τα πανω εννοω για την γωνια κλισης του βηματος

    Διάβασε οπωσδήποτε:
    http://www.autogyro.com και

    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=324822 και

    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=614030

    για να αρχίσεις να βγάζεις άκρη: Συνήθως,δε βάζουνε έτοιμα ελικοπτερικά blades με συμμετρική αεροτομή. Τα σκαλίζουνε οι ίδιοι, η τα παραγγέλνουν από μια εταιρία και είναι από μπάλσα, με flat bottom αεροτομή (τύπου Clark Y). Συνήθως υπάρχει ενίσχυση κι από carbon stripe στο κάτω μέρος τους.
    Τώρα, το hub, η πλύμνη δηλαδή του ρότορα μπορείς να τη φτιάξεις εσύ από ξύλο κόντρα πλακέ. Στο πρώτο σάιτ που σου έδωσα δίνουν πολλές ιδέες. Γενικότερα το πρώτο σάιτ είναι η χαρά του μοντελιστή αυτογύρων. Είναι καλό να το ξεκοκκαλίσεις. Καλό είναι να διαβάσεις και τα θεωρητικά το πώς πετάει δηλαδή ένα αυτόγυρο. Το δεύτερο και τρίτο σάιτ (threads από φόρουμ) θα στο καλύψουν αυτό.
    Έχω προσπαθήσει να φτιάξω κι εγώ ένα κοντρόλ λάιν αυτόγυρο. Το thread το είχα ανοίξει πριν 5-6 μήνες. Το εφτιαξα και προσπάθησα να το πετάξω, αλλά απότυχα κάπου (πιστεύω στο να βάλω σωστά το κέντρο βάρους) και καταστράφηκε (ήταν δύσκολο να το ελέγξω στον αέρα). Έχω ακόμα το ρότορα όμως. Γενικότερα αν προσπαθήσεις με αυτόγυρα εμπιστεύσου ένα έτοιμο σχέδιο. Είναι δύσκολες μηχανές.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.847



    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 31 Μάι 2008, 20:24:45 »

    ευχαριστω για το ενδιαφερον θα τα διαβασω τα sites

    μηπωε εχει και καποιο σχεδιο να μου δωσεις??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 798



    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 31 Μάι 2008, 20:27:57 »

    ευχαριστω για το ενδιαφερον θα τα διαβασω τα sites

    μηπωε εχει και καποιο σχεδιο να μου δωσεις??

    Θα σου στείλω κάποια αρχειάκια που έχω στο μέιλ σου.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.847



    « Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 31 Μάι 2008, 21:36:08 »

    ευχαριστω Azn
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Control line  |  Ο κόσμος του control line  |  Θέμα: Βοήθεια για Control Line Αυτόγυρο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.