Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
292.016 μηνύματα σε 11.925 θέματα από 6.158 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SomniusX
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 9 Μάρ 2021, 12:09:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 9 Μάρ 2021, 12:09:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από kakofonixx
    [Σήμερα στις 00:12]

    [Σήμερα στις 00:05]

    [Χθες στις 23:57]

    [Χθες στις 23:17]

    από dominicm
    [Χθες στις 19:43]

    [Χθες στις 19:06]

    [Χθες στις 02:23]

    από PaNt
    [Κυριακή, 7 Μάρ 2021, 15:08:14]

    [Κυριακή, 7 Μάρ 2021, 10:55:14]

    [Σάββατο, 6 Μάρ 2021, 22:55:18]

    από CMarkop
    [Σάββατο, 6 Μάρ 2021, 21:48:18]

    [Σάββατο, 6 Μάρ 2021, 21:17:10]

    [Σάββατο, 6 Μάρ 2021, 10:00:09]

    από jnkmilos
    [Πέμπτη, 4 Μάρ 2021, 22:58:05]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 4 Μάρ 2021, 15:44:08]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6158
    Τελευταίο: SomniusX
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 292016
    Σύνολο θεμάτων: 11925
    Online σήμερα: 52
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 7
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 45
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: [1] 2 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??  (Αναγνώστηκε 6088 φορές)
    christos77
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 152



    « στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 17:46:13 »

    Εδω και καιρο κοιταζω τα τ/κ αεροπλανα και λογω γιορτων θελω να κανω ενα δωρο στον εαυτο μου Cheesy και ειμαι σε δειλημμα νιτρο ή ηλεκτρικο. Να πω οτι δεν εχω πεταξει ποτε αεροπλανακι στην πραγματικοτητα μονο σε εξομειωτη(aerofly) γιάυτο και κοιταζω για ενα εκπαιδευτικο.
    Εγω βρηκα καποια αλλα δεν ξερω τι να διαλεξω... Undecided
    1)Fun cub multiplex σε μορφη κιτ και βαζω οτι θελω επανω στα 115 ευρω.
    2)Calmato Trainer 40 κομπλε, με μηχανη GX40 ,τ/κ Sanwa Digital RD6000 στα 240 ευρω.

    Οπως τα υπολογιζω βγαινουν και τα δυο πανω κατω στην ιδια τιμη(οπου μεχρι αυτο το ποσο θα ηθελα να διαθεσω).
    Μπορειτε να μου πειτε καποιες διαφορες μεταξυ θερμικων και ηλεκτρικων εκτος απο καποιες προφανεις οπως θορυβο, κοστος καυσιμου κλπ.?
    Και ποιο να διαλεξω?

    Ελπιζω να μην κουρασα με τις ερωτησεις, αλλα δεν θελω να κανω πατατα idiot2 μιας και δεν περισευουν.
    Καταγράφηκε

    Belt cp - Παλευω να κανω ενα αξιοπρεπες hover...
    Προσεχως FPV plane...
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 17:51:57 »

    Αν εχεις καποιον να σε βοηθησει παρε το θερμικο αλλιως το ηλεκτρικο ειναι μονοδρομος.
    Να ξερεις ομως οτι θα χρειαστεις αντλια, μποζοπιπα, μιζα και καποια αλλα πραγματακια υπολογισε +50 ευρω.
    Εχεις ψηφιακο φορτιστη?
    θα χρειαστεις καποιον οικονομικο για αρχη για να κανεις σωστες φορτισεις, ειτε αυτο ειναι ηλεκτρικο ειτε ειναι θερμικο αεροπλανο.

    Επισης καλο ειναι να παρεις ενα καλυτερο εξωμειωτη π.χ phoenix
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 17:57:38 »

    Καλως ήρθες.. Ανεση Ανεση Thumbs up

    Αυτά που θα θέλαμε να μάθουμε για να σε βοηθήσουμε είναι...
       Εχεις κάποιον να σου δείξει τα βασικά και να σε μάθει να πετάς ώστε να γλιτώσεις τα αδικα σπασίματα?
       Αν όχι, από πές μας από που είσαι, να δούμε αν υπάρχει κάποιος φίλος κοντά.
       Πόσο χρονών είσαι.. Έχεις θέματα με μετακίνηση!!

    Από εκεί και πέρα, το θερμικό ή ηλεκτρικό θα το κρίνεις εσύ.. Εγώ πχ είμαι πολύ fun των θερμικών.. Αλλά με θερμικό δύσκολα ξεκινάει κάποιος μόνος του γιατί πχ χρειάζεται κάποιος να σε βοηθήσει τις πρώτες φορες στην ρύθμιση του κινητήρα, ή γιατί μία πτώση θα έχει περισσότερες ζημιές!!
    Από την άλλη πετάς με μία  μπαταρία και ένα μπετόνι κάυσιμο ολόκληρη μέρα..

    Τα ηλεκτρικά είναι πιο απλά(βάζεις μπαταρία και πετάς), οι ζημιές είναι συνήθως λιγότερες, αλλά πρέπει να έχεις 3-4 μπαταρίες για να ευχαριστιθείς μία μέρα, και πάλι με ενδιάμεσα φορτίσματα...


    Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να πουμε, αλλά ας τα αφήσουμε για αργότερα!! Διαβασε και στα fora για αυτή την απορία.. Υπάρχουν χιλιάδες threads!!
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    jimpilot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318



    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 17:58:05 »

    Καλησπερα φιλε! Εγω αρχισα με αυτο:ST Model Discovery ARTF Trainer 149.00€
    Ηλεκτρικο.
    Καταγράφηκε

    Dounis Airfield
    Εκεί πετάμε!
    christos77
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 152



    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 18:21:03 »

    Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις ολων σας.
    Κατ'αρχην ειμαι 24χρονων απο Αθηνα και θα μπορουσα να παω ΣΕΦ να με βοηθησει καποιος μιας και κανενας γνωστος μου δεν ασχολειτε με R/C.

    Στο θεμα μας τωρα
    Να ξερεις ομως οτι θα χρειαστεις αντλια, μποζοπιπα, μιζα και καποια αλλα πραγματακια υπολογισε +50 ευρω.
    Εχεις ψηφιακο φορτιστη?

    Το γνωριζω οτι θα χρειαστω ολα αυτα που αναφερεις, αν και νομιζω φορτιστη το θερμικο δινει μαζι, αλλιως εχω ενα φορτιστη απο belt.

    Από εκεί και πέρα, το θερμικό ή ηλεκτρικό θα το κρίνεις εσύ.. Εγώ πχ είμαι πολύ fun των θερμικών.. Αλλά με θερμικό δύσκολα ξεκινάει κάποιος μόνος του γιατί πχ χρειάζεται κάποιος να σε βοηθήσει τις πρώτες φορες στην ρύθμιση του κινητήρα, ή γιατί μία πτώση θα έχει περισσότερες ζημιές!!
    Από την άλλη πετάς με μία  μπαταρία και ένα μπετόνι κάυσιμο ολόκληρη μέρα..

    Τα ηλεκτρικά είναι πιο απλά(βάζεις μπαταρία και πετάς), οι ζημιές είναι συνήθως λιγότερες, αλλά πρέπει να έχεις 3-4 μπαταρίες για να ευχαριστιθείς μία μέρα, και πάλι με ενδιάμεσα φορτίσματα...

    Γενικα σαν αεροπλανα ειναι καλα για εναν αρχαριο, δηλαδη πετανε σχετικα αργα, ειναι σταθερα στην πτηση ?? Ειναι πιο δυσκολο να πεταξεις θερμικο παρα ηλεκτρικο?


    Υ.Γ. Δεν ξερω αν μπορω να βαλω καποια Link με το ελληνικο μαγαζι που τα εχω δει και τα δυο ισως καταλαβετε τι περιεχει το καθενα σαν πακετο?
    Καταγράφηκε

    Belt cp - Παλευω να κανω ενα αξιοπρεπες hover...
    Προσεχως FPV plane...
    Nikos4
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 123



    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 18:34:27 »

    φιλοι μου πηραν ενα evolution pro flexpor και εμειναν ευχαριστημενοι....εκανε 160ευρω ολα με μεταφορικα απο heliland αλλα η τηλεκατευθυνση δεν μετραει πολυ....παντως το αεροπλανο δεν πεφτει ευκολα!!!! Thumbs up
    Καταγράφηκε
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 21:12:38 »

    Παράθεση
    Να ξερεις ομως οτι θα χρειαστεις αντλια, μποζοπιπα, μιζα και καποια αλλα πραγματακια υπολογισε +50 ευρω.
    Εχεις ψηφιακο φορτιστη?

    Το γνωριζω οτι θα χρειαστω ολα αυτα που αναφερεις, αν και νομιζω φορτιστη το θερμικο δινει μαζι, αλλιως εχω ενα φορτιστη απο belt.


    Φορτιστει δεν δινουν μαζι με το αεροπλανο.
    Αν θες βαλε ενα λινκ απο το αεροπλανο που λες.
    Ο φορτιστης απο belt ειναι μονο για lipo(ασε που ουτε για αυτες δεν κανει με τετοια ποιοτητα).
    Καταγράφηκε
    christos77
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 152



    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 21:22:28 »

    Περι αυτου προκειται....
    http://www.giatrakos.gr/product_info.php?products_id=5829
    Καταγράφηκε

    Belt cp - Παλευω να κανω ενα αξιοπρεπες hover...
    Προσεχως FPV plane...
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 21:47:13 »

    Περι αυτου προκειται....
    http://www.giatrakos.gr/product_info.php?products_id=5829

    καλο πακετο και τα περιεχει ολα.
    Αυτο που ισως με προβλημάτιζε ειναι οτι η τηλ/νση δεν ειναι 2.4Ghz και υπαρχει κινδυνος παρεμβολών.
    Αυτο που σου πρωτεινω ειναι πρωτα να βρεις εναν εμπειρο μοντελιστη και μετα να κανεις την αγορα θερμικου μοντελου.
    Καταγράφηκε
    christos77
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 152



    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 21:50:35 »

    Οσον αφορα την τηλ/ση εχω και μια spektrum dx6i οποτε την αλλαζω αν το παρω Thumbs up

    Εσυ τι προτεινεις απο πλευρας ευκολιας εκμαθησης, ποιοτητας και υλικων κατασκευης, ηλεκτρικο ή θερμικο??
    Καταγράφηκε

    Belt cp - Παλευω να κανω ενα αξιοπρεπες hover...
    Προσεχως FPV plane...
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:02:53 »

    Οσον αφορα την τηλ/ση εχω και μια spektrum dx6i οποτε την αλλαζω αν το παρω Thumbs up

    Εσυ τι προτεινεις απο πλευρας ευκολιας εκμαθησης, ποιοτητας και υλικων κατασκευης, ηλεκτρικο ή θερμικο??

    Oποτε εισαι μια χαρα απο θεμα τηλ/νση.
    Εγω οταν πετουσα αεροπλανα (γιατι τωρα πεταω ελικοπτερα) ειχα ξεκινησει με το calmato 40 trainer.
    Βεβαια ειχα κοντα μου στις πρωτες 10 πτησεις εμπειρο μοντελιστη για να μου το κατεβαζει στην προσγειωση μεχρι που να μαθω.
    Στο 10 τεποζιτο το κατεβασα μονος μου.
    Εγω θα επαιρνα θερμικο γιατι βαζεις αμεσως καυσιμο και πετας ενω με το ηλεκτρικο περιμενεις και 3 ωρες να φορτισεις μπαταριες.
    Καταγράφηκε
    christos77
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 152



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:23:46 »

    Εγω απο τη μια σκεφτομαι ηλεκτρικο  για πιο ευκολο στο πεταγμα και στην προετιμασια απ'οτι ενας κινητηρας, αλλα απο την αλλη σκεφτομαι το οτι μπορει να ειναι λιγο πιο μπελαλιδικο και δυσκολο το θερμικο αλλα αν το μαθω θα ειναι καλυτερο απο το ηλεκτρικο.
     Undecided Undecided Undecided
    Ετσι πιστευω τουλαχιστον, ελπιζω καποιος που πεταει θερμικα αεροπλανα να με βοηθησει περισσοτερο σε αυτο το δειλημμα....
    giles 202 ευχαριστω παντως για τη βοηθεια

    Καταγράφηκε

    Belt cp - Παλευω να κανω ενα αξιοπρεπες hover...
    Προσεχως FPV plane...
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:27:57 »

    Εγω απο τη μια σκεφτομαι ηλεκτρικο  για πιο ευκολο στο πεταγμα και στην προετιμασια απ'οτι ενας κινητηρας, αλλα απο την αλλη σκεφτομαι το οτι μπορει να ειναι λιγο πιο μπελαλιδικο και δυσκολο το θερμικο αλλα αν το μαθω θα ειναι καλυτερο απο το ηλεκτρικο.
     Undecided Undecided Undecided
    Ετσι πιστευω τουλαχιστον, ελπιζω καποιος που πεταει θερμικα αεροπλανα να με βοηθησει περισσοτερο σε αυτο το δειλημμα....
    giles 202 ευχαριστω παντως για τη βοηθεια


    Μην φανταστεις οτι ειναι πολυ πιο δυσκολο το θερμικο.
    Καταγράφηκε
    christos77
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 152



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:33:19 »

    Οταν το ειχες πεταξει εσυ θυμασαι αν στην προσγειωση κατεβαινε γρηγορα ή μπορουσε να κατεβαινει σχετικα αργα πριν πεσει σε stall (γιατι δεν εχει και flaps το θερμικο)??
    Καταγράφηκε

    Belt cp - Παλευω να κανω ενα αξιοπρεπες hover...
    Προσεχως FPV plane...
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:36:06 »

    Οταν το ειχες πεταξει εσυ θυμασαι αν στην προσγειωση κατεβαινε γρηγορα ή μπορουσε να κατεβαινει σχετικα αργα πριν πεσει σε stall (γιατι δεν εχει και flaps το θερμικο)??
    μπορεις να το κατεβασεις παρα πολυ αργα.
    Α...και κατι ακομα αυτο το αεροπλανο στολαρει πολυ δυσκολα.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.