Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
292.016 μηνύματα σε 11.925 θέματα από 6.158 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SomniusX
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 9 Μάρ 2021, 11:27:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 9 Μάρ 2021, 11:27:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από kakofonixx
    [Σήμερα στις 00:12]

    [Σήμερα στις 00:05]

    [Χθες στις 23:57]

    [Χθες στις 23:17]

    από dominicm
    [Χθες στις 19:43]

    [Χθες στις 19:06]

    [Χθες στις 02:23]

    από PaNt
    [Κυριακή, 7 Μάρ 2021, 15:08:14]

    [Κυριακή, 7 Μάρ 2021, 10:55:14]

    [Σάββατο, 6 Μάρ 2021, 22:55:18]

    από CMarkop
    [Σάββατο, 6 Μάρ 2021, 21:48:18]

    [Σάββατο, 6 Μάρ 2021, 21:17:10]

    [Σάββατο, 6 Μάρ 2021, 10:00:09]

    από jnkmilos
    [Πέμπτη, 4 Μάρ 2021, 22:58:05]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 4 Μάρ 2021, 15:44:08]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6158
    Τελευταίο: SomniusX
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 292016
    Σύνολο θεμάτων: 11925
    Online σήμερα: 52
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 6
    Επισκέπτες: 47
    Συνολικά: 53
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??  (Αναγνώστηκε 6081 φορές)
    christos77
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 152



    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:46:31 »

    Καλο αυτο  Thumbs up
    Μια ερωτηση οσον αφορα τον κινητηρα (μπορει να ειναι και προφανες), ενας κινητηρας ειναι πιο δυνατος απο ενα μοτερ ηλεκτρικου? (και ρωταω γιατι σκεφτομαι σε μια δυσκολη κατασταση δινω τερμα γκαζι και το σωζω απο πτωση)
    Και κατι τελευταιο υπαρχει πιθανοτητα να σβησει στον αερα ?? και μετα το κλαιμε το αεροπλανακι ή δεν σβηνουν συνηθως?
    Καταγράφηκε

    Belt cp - Παλευω να κανω ενα αξιοπρεπες hover...
    Προσεχως FPV plane...
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:49:37 »

    Καλο αυτο  Thumbs up
    Μια ερωτηση οσον αφορα τον κινητηρα (μπορει να ειναι και προφανες), ενας κινητηρας ειναι πιο δυνατος απο ενα μοτερ ηλεκτρικου? (και ρωταω γιατι σκεφτομαι σε μια δυσκολη κατασταση δινω τερμα γκαζι και το σωζω απο πτωση)
    Και κατι τελευταιο υπαρχει πιθανοτητα να σβησει στον αερα ?? και μετα το κλαιμε το αεροπλανακι ή δεν σβηνουν συνηθως?
    δυναμη η μηχανη εχει αρκετη για να σε σωσει απο δυσκολες καταστασεις.
    Η μηχανη υπαρχει περιπτωσει να σβησει μονο αν δεν ρυθμιστει σωστα απο την αρχη.
    Η δικια μου δεν ειχε σβησει ποτε.
    Αλλα και να σου σβησει πλαναρει αρκετη ωρα ωστε να το προσγειωσεις κοντα σου.
    Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 330



    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 23:49:21 »

    Γούστα είναι αυτά.Ανάλογα τι σου αρέσει περισσότερο.Εμένα πχ μου αρέσουν μόνο τα θερμικά.Θεωρώ ότι λόγω κινητήρα δίνει ρεαλισμό.Άσε που κάποιες φορές το βάζω μπρος μόνο για να το ακούσω Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    dk31
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 88


    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 23 Δεκ 2011, 00:18:44 »

    Εγώ πήρα το FunCub σαν πρώτο αεροπλάνο και το βρήκα πολύ καλό για αρχάριο - με μερικές ώρες simulator και δύο πρώτες μπαταρίες που την προσγείωση έκανε φίλος, στην τρίτη μπαταρία και μετά πετάς μόνος.
    Το βασικό πλεονέκτημα είναι ότι το υλικό του (Elapor ή EPO ) συγχωρεί πολλά λάθη. Ένα θερμικό αεροπλάνο από μπάλσα έχει πολύ καλύτερη αίσθηση στον αέρα, αλλά νομίζω δεν είναι η καλύτερη επιλογή για το ξεκίνημα - οι ζημιές είναι μπελάς να επισκευαστούν.
    Αν τελικά επιλέξεις ηλεκτρικό, θα χρειαστείς 2 τουλάχιστον μπαταρίες (μία να πετάς και μία να φορτίζει) και έναν φορτιστή. Για το FunCub συγκεκριμένα, με δυο 3σελες 2200mAh (~30€ από HobbyKing) και έναν μικρό φορτιστή (50watt) είσαι κομπλέ. Υπολόγισε περίπου 25 λεπτά για κάθε φόρτιση και 10 τουλάχιστο λεπτά χαλαρή πτήση (με χαλαρό σεταπ)
    Πληροφοριακά, το FunCub για να πετάξει (μοτέρ, ESC, servos κλπ) θέλει επιπλέον από την αγορά του α/π γύρω στα 80-100€. Τα 120€ που λές στο πρώτο ποστ είναι η τιμή του α/π χωρίς ηλεκτρονικά.
    Για περισσότερα στείλε πμ
    Καταγράφηκε
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 23 Δεκ 2011, 12:10:30 »

    Αν εχεις καποιον να σε βοηθησει παρε το θερμικο αλλιως το ηλεκτρικο ειναι μονοδρομος.
    Να ξερεις ομως οτι θα χρειαστεις αντλια, μποζοπιπα, μιζα και καποια αλλα πραγματακια υπολογισε +50 ευρω.


    Συμφωνω απολυτα Thumbs up
    παρε θερμικο μονο αν εχεις καποιον εμπειρο να σε βοηθησει στο στρωσιμο και τη ρυθμιση του κινητηρα.
    το κοστος των επιπλεον περιφεριακων μη σε απασχολει ,διοτι θα το ισοσταθμησεις με το κοστος των μπαταριων που θα αγοραζες αν επελεγες το ηλεκτρικο.
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    2fast4u1
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17


    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 23 Δεκ 2011, 12:39:12 »

    Mε την καμια θερμικο για εκπαιδευτικο κατα τη γνωμη μου, αν σου πεσει παει ενω τα ηλεκτρικα με λιγη κολλα ξαναπεταν, επειδη θα το βαρεθεις ευκολα παρε ενα φτηνο εγω που ειμαι στην κατασταση σου πηρα ενα μεταχειρισμενο 80 ευρω. Αν και ειμαι λατρης των θερμικων(οταν μαθω να πεταω εννοειται πως θα παρω) το καυσιμο βγαινει πολυ πιο ακριβο απο τις μπαταριες. Μια μπαταρια κανει 10-15 ευρω και πεταει παρα πολλες φορες,ενω το καυσιμο κανει μεσο ορο πες ενα εικοσαρικο και θα πεταξεις αντε το πολυ 20 φορες
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.622


    game over :|


    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 23 Δεκ 2011, 12:47:17 »

    Αν εχεις καποιον να σε βοηθησει παρε το θερμικο αλλιως το ηλεκτρικο ειναι μονοδρομος.
    Να ξερεις ομως οτι θα χρειαστεις αντλια, μποζοπιπα, μιζα και καποια αλλα πραγματακια υπολογισε +50 ευρω.


    Συμφωνω απολυτα Thumbs up
    παρε θερμικο μονο αν εχεις καποιον εμπειρο να σε βοηθησει στο στρωσιμο και τη ρυθμιση του κινητηρα.
    το κοστος των επιπλεον περιφεριακων μη σε απασχολει ,διοτι θα το ισοσταθμησεις με το κοστος των μπαταριων που θα αγοραζες αν επελεγες το ηλεκτρικο.

    Σταματη υπαρχει και το κοστος καυσιμων, 4 μπαταριες να παρει ο φιλος ειναι το κοστος 2 γαλλονιων καυσιμου.
    Και οι μπαταριες αυτες θα αντεξουν 1-2 χρονια αναλογα την συχνοτητα χρησης τους και την μεταχειριση τους.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 23 Δεκ 2011, 13:44:09 »

    Εγω οταν πετουσα μερα παρα μερα ηθελα ενα γαλονι καυσιμο καθε 1.5 μηνα (δηλαδη 20 ευρω).
    Ε δεν ειναι και κανενα μεγαλο ποσο.
    Μην ξεχνατε οτι ενα τεποζιτο κραταει 20 λεπτα περιπου.
    Ενω η μπαταρια 7-10 λεπτα το πολυ.
    Καταγράφηκε
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 23 Δεκ 2011, 15:23:19 »

    δε νομιζω οτι ειναι τοσο μεγαλο το κοστος του καυσιμου...
    για καποιον ο οποιος εχει μικρο κινητηρα και πεταει συτηματικα  Σαββατοκυριακο, με μεσο ορο 5 πτησεις την ημερα θα του φτασει για 1 μηνα και κατι ψηλα.
    αν χασει και καμια ημερα λογω υποχρεωσεων,θα φτασει για παραπανω.
    το κοστος του καυσιμου με νιτρο λιγοτερο απο 15% ειναι κατω απο 20 ευρω
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    christos77
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 152



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 12:31:55 »

    Βλεπω οτι υπαρχουν διαφορετικες αποψεις επι του θεματος και ειναι λογικο μιας και ειναι διαφορετικα ως προς τον τροπο πτησης τα δυο αεροπλανα.
    Εμενα αν και κατι μου λεει παρε το θερμικο και δεν θα το μετανειωσεις, θα το σκεφτω και θα αποφασισω.

    Ευχαριστω ολους για τη βοηθεια σας. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Belt cp - Παλευω να κανω ενα αξιοπρεπες hover...
    Προσεχως FPV plane...
    NIKOS p51
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 25


    επιτρέπεται να πέσεις,επιβάλλεται να σηκωθείς


    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 13:14:16 »

    Άντε να πω και εγώ την αποψή μου..... οκ το ηλεκτρικό δεν λερώνει,δεν χρειάζεται ρύθμιση ο κινητήρας,δεν χρειάζεσαι πολλά πράγματα μαζί σου(μίζα,μπουζόπιπα κτλ)το προσγειώνεις αλλάζεις μπαταριά πετάς!!!!! Αλλά αυτήν την αίσθηση που έχεις όταν πετάς θερμικό τον  ήχο  και την μυρωδιά του καυσίμου εγώ δεν την αλλάζω με τίποτα! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    επι πτερύγων ανέμων
    "επιτρέπεται να πέσεις,επιβάλλεται να σηκωθείς"
    remove before flight
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 13:18:11 »

    Άντε να πω και εγώ την αποψή μου..... οκ το ηλεκτρικό δεν λερώνει,δεν χρειάζεται ρύθμιση ο κινητήρας,δεν χρειάζεσαι πολλά πράγματα μαζί σου(μίζα,μπουζόπιπα κτλ)το προσγειώνεις αλλάζεις μπαταριά πετάς!!!!! Αλλά αυτήν την αίσθηση που έχεις όταν πετάς θερμικό τον  ήχο  και την μυρωδιά του καυσίμου εγώ δεν την αλλάζω με τίποτα! Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    +++++++++++++++++++1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000
    Καταγράφηκε

    NIKOS p51
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 25


    επιτρέπεται να πέσεις,επιβάλλεται να σηκωθείς


    « Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 13:22:53 »

    Εγω οταν πετουσα μερα παρα μερα ηθελα ενα γαλονι καυσιμο καθε 1.5 μηνα (δηλαδη 20 ευρω).
    Ε δεν ειναι και κανενα μεγαλο ποσο.
    Μην ξεχνατε οτι ενα τεποζιτο κραταει 20 λεπτα περιπου.
    Ενω η μπαταρια 7-10 λεπτα το πολυ.

    ακριβώς και μπαταρίες θέλεις τουλάχιστον 4 ώστε να φορτίζεις την μια μέχρι να τελειώσουν οι άλλες(εμείς έχουμε 2 φορτιστές βέβαια για τα ηλεκτρικά )
    Καταγράφηκε

    επι πτερύγων ανέμων
    "επιτρέπεται να πέσεις,επιβάλλεται να σηκωθείς"
    remove before flight
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 330



    « Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 14:32:57 »

    Αν είσαι enginer τύπος δεν μπορείς με τίποτα να πετάξεις ηλεκτρικό.
    Καταγράφηκε
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.176



    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 18:33:08 »

    Αν και ηλεκτρικος ελικοπτερας, προτιμω θερμικο αεροπλανο για τους παραπανω λογους!
    Χονια πολλα
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 23:00:38 από papabill » Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.