Aeromodelling GR

Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR => Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: christos77 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 17:46:13



Τίτλος: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: christos77 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 17:46:13
Εδω και καιρο κοιταζω τα τ/κ αεροπλανα και λογω γιορτων θελω να κανω ενα δωρο στον εαυτο μου :D και ειμαι σε δειλημμα νιτρο ή ηλεκτρικο. Να πω οτι δεν εχω πεταξει ποτε αεροπλανακι στην πραγματικοτητα μονο σε εξομειωτη(aerofly) γιάυτο και κοιταζω για ενα εκπαιδευτικο.
Εγω βρηκα καποια αλλα δεν ξερω τι να διαλεξω... :-\
1)Fun cub multiplex σε μορφη κιτ και βαζω οτι θελω επανω στα 115 ευρω.
2)Calmato Trainer 40 κομπλε, με μηχανη GX40 ,τ/κ Sanwa Digital RD6000 στα 240 ευρω.

Οπως τα υπολογιζω βγαινουν και τα δυο πανω κατω στην ιδια τιμη(οπου μεχρι αυτο το ποσο θα ηθελα να διαθεσω).
Μπορειτε να μου πειτε καποιες διαφορες μεταξυ θερμικων και ηλεκτρικων εκτος απο καποιες προφανεις οπως θορυβο, κοστος καυσιμου κλπ.?
Και ποιο να διαλεξω?

Ελπιζω να μην κουρασα με τις ερωτησεις, αλλα δεν θελω να κανω πατατα :idiot2: μιας και δεν περισευουν.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: giles 202 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 17:51:57
Αν εχεις καποιον να σε βοηθησει παρε το θερμικο αλλιως το ηλεκτρικο ειναι μονοδρομος.
Να ξερεις ομως οτι θα χρειαστεις αντλια, μποζοπιπα, μιζα και καποια αλλα πραγματακια υπολογισε +50 ευρω.
Εχεις ψηφιακο φορτιστη?
θα χρειαστεις καποιον οικονομικο για αρχη για να κανεις σωστες φορτισεις, ειτε αυτο ειναι ηλεκτρικο ειτε ειναι θερμικο αεροπλανο.

Επισης καλο ειναι να παρεις ενα καλυτερο εξωμειωτη π.χ phoenix


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: v_tolias στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 17:57:38
Καλως ήρθες.. 8) 8) :thumbs up:

Αυτά που θα θέλαμε να μάθουμε για να σε βοηθήσουμε είναι...
   Εχεις κάποιον να σου δείξει τα βασικά και να σε μάθει να πετάς ώστε να γλιτώσεις τα αδικα σπασίματα?
   Αν όχι, από πές μας από που είσαι, να δούμε αν υπάρχει κάποιος φίλος κοντά.
   Πόσο χρονών είσαι.. Έχεις θέματα με μετακίνηση!!

Από εκεί και πέρα, το θερμικό ή ηλεκτρικό θα το κρίνεις εσύ.. Εγώ πχ είμαι πολύ fun των θερμικών.. Αλλά με θερμικό δύσκολα ξεκινάει κάποιος μόνος του γιατί πχ χρειάζεται κάποιος να σε βοηθήσει τις πρώτες φορες στην ρύθμιση του κινητήρα, ή γιατί μία πτώση θα έχει περισσότερες ζημιές!!
Από την άλλη πετάς με μία  μπαταρία και ένα μπετόνι κάυσιμο ολόκληρη μέρα..

Τα ηλεκτρικά είναι πιο απλά(βάζεις μπαταρία και πετάς), οι ζημιές είναι συνήθως λιγότερες, αλλά πρέπει να έχεις 3-4 μπαταρίες για να ευχαριστιθείς μία μέρα, και πάλι με ενδιάμεσα φορτίσματα...


Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να πουμε, αλλά ας τα αφήσουμε για αργότερα!! Διαβασε και στα fora για αυτή την απορία.. Υπάρχουν χιλιάδες threads!!


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: jimpilot στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 17:58:05
Καλησπερα φιλε! Εγω αρχισα με αυτο:ST Model Discovery ARTF Trainer 149.00€
Ηλεκτρικο.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: christos77 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 18:21:03
Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις ολων σας.
Κατ'αρχην ειμαι 24χρονων απο Αθηνα και θα μπορουσα να παω ΣΕΦ να με βοηθησει καποιος μιας και κανενας γνωστος μου δεν ασχολειτε με R/C.

Στο θεμα μας τωρα
Να ξερεις ομως οτι θα χρειαστεις αντλια, μποζοπιπα, μιζα και καποια αλλα πραγματακια υπολογισε +50 ευρω.
Εχεις ψηφιακο φορτιστη?

Το γνωριζω οτι θα χρειαστω ολα αυτα που αναφερεις, αν και νομιζω φορτιστη το θερμικο δινει μαζι, αλλιως εχω ενα φορτιστη απο belt.

Από εκεί και πέρα, το θερμικό ή ηλεκτρικό θα το κρίνεις εσύ.. Εγώ πχ είμαι πολύ fun των θερμικών.. Αλλά με θερμικό δύσκολα ξεκινάει κάποιος μόνος του γιατί πχ χρειάζεται κάποιος να σε βοηθήσει τις πρώτες φορες στην ρύθμιση του κινητήρα, ή γιατί μία πτώση θα έχει περισσότερες ζημιές!!
Από την άλλη πετάς με μία  μπαταρία και ένα μπετόνι κάυσιμο ολόκληρη μέρα..

Τα ηλεκτρικά είναι πιο απλά(βάζεις μπαταρία και πετάς), οι ζημιές είναι συνήθως λιγότερες, αλλά πρέπει να έχεις 3-4 μπαταρίες για να ευχαριστιθείς μία μέρα, και πάλι με ενδιάμεσα φορτίσματα...

Γενικα σαν αεροπλανα ειναι καλα για εναν αρχαριο, δηλαδη πετανε σχετικα αργα, ειναι σταθερα στην πτηση ?? Ειναι πιο δυσκολο να πεταξεις θερμικο παρα ηλεκτρικο?


Υ.Γ. Δεν ξερω αν μπορω να βαλω καποια Link με το ελληνικο μαγαζι που τα εχω δει και τα δυο ισως καταλαβετε τι περιεχει το καθενα σαν πακετο?


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Nikos4 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 18:34:27
φιλοι μου πηραν ενα evolution pro flexpor και εμειναν ευχαριστημενοι....εκανε 160ευρω ολα με μεταφορικα απο heliland αλλα η τηλεκατευθυνση δεν μετραει πολυ....παντως το αεροπλανο δεν πεφτει ευκολα!!!! :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: giles 202 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 21:12:38
Παράθεση
Να ξερεις ομως οτι θα χρειαστεις αντλια, μποζοπιπα, μιζα και καποια αλλα πραγματακια υπολογισε +50 ευρω.
Εχεις ψηφιακο φορτιστη?

Το γνωριζω οτι θα χρειαστω ολα αυτα που αναφερεις, αν και νομιζω φορτιστη το θερμικο δινει μαζι, αλλιως εχω ενα φορτιστη απο belt.


Φορτιστει δεν δινουν μαζι με το αεροπλανο.
Αν θες βαλε ενα λινκ απο το αεροπλανο που λες.
Ο φορτιστης απο belt ειναι μονο για lipo(ασε που ουτε για αυτες δεν κανει με τετοια ποιοτητα).


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: christos77 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 21:22:28
Περι αυτου προκειται....
http://www.giatrakos.gr/product_info.php?products_id=5829


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: giles 202 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 21:47:13
Περι αυτου προκειται....
http://www.giatrakos.gr/product_info.php?products_id=5829

καλο πακετο και τα περιεχει ολα.
Αυτο που ισως με προβλημάτιζε ειναι οτι η τηλ/νση δεν ειναι 2.4Ghz και υπαρχει κινδυνος παρεμβολών.
Αυτο που σου πρωτεινω ειναι πρωτα να βρεις εναν εμπειρο μοντελιστη και μετα να κανεις την αγορα θερμικου μοντελου.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: christos77 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 21:50:35
Οσον αφορα την τηλ/ση εχω και μια spektrum dx6i οποτε την αλλαζω αν το παρω :thumbs up:

Εσυ τι προτεινεις απο πλευρας ευκολιας εκμαθησης, ποιοτητας και υλικων κατασκευης, ηλεκτρικο ή θερμικο??


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: giles 202 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:02:53
Οσον αφορα την τηλ/ση εχω και μια spektrum dx6i οποτε την αλλαζω αν το παρω :thumbs up:

Εσυ τι προτεινεις απο πλευρας ευκολιας εκμαθησης, ποιοτητας και υλικων κατασκευης, ηλεκτρικο ή θερμικο??

Oποτε εισαι μια χαρα απο θεμα τηλ/νση.
Εγω οταν πετουσα αεροπλανα (γιατι τωρα πεταω ελικοπτερα) ειχα ξεκινησει με το calmato 40 trainer.
Βεβαια ειχα κοντα μου στις πρωτες 10 πτησεις εμπειρο μοντελιστη για να μου το κατεβαζει στην προσγειωση μεχρι που να μαθω.
Στο 10 τεποζιτο το κατεβασα μονος μου.
Εγω θα επαιρνα θερμικο γιατι βαζεις αμεσως καυσιμο και πετας ενω με το ηλεκτρικο περιμενεις και 3 ωρες να φορτισεις μπαταριες.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: christos77 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:23:46
Εγω απο τη μια σκεφτομαι ηλεκτρικο  για πιο ευκολο στο πεταγμα και στην προετιμασια απ'οτι ενας κινητηρας, αλλα απο την αλλη σκεφτομαι το οτι μπορει να ειναι λιγο πιο μπελαλιδικο και δυσκολο το θερμικο αλλα αν το μαθω θα ειναι καλυτερο απο το ηλεκτρικο.
 :-\ :-\ :-\
Ετσι πιστευω τουλαχιστον, ελπιζω καποιος που πεταει θερμικα αεροπλανα να με βοηθησει περισσοτερο σε αυτο το δειλημμα....
giles 202 ευχαριστω παντως για τη βοηθεια



Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: giles 202 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:27:57
Εγω απο τη μια σκεφτομαι ηλεκτρικο  για πιο ευκολο στο πεταγμα και στην προετιμασια απ'οτι ενας κινητηρας, αλλα απο την αλλη σκεφτομαι το οτι μπορει να ειναι λιγο πιο μπελαλιδικο και δυσκολο το θερμικο αλλα αν το μαθω θα ειναι καλυτερο απο το ηλεκτρικο.
 :-\ :-\ :-\
Ετσι πιστευω τουλαχιστον, ελπιζω καποιος που πεταει θερμικα αεροπλανα να με βοηθησει περισσοτερο σε αυτο το δειλημμα....
giles 202 ευχαριστω παντως για τη βοηθεια


Μην φανταστεις οτι ειναι πολυ πιο δυσκολο το θερμικο.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: christos77 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:33:19
Οταν το ειχες πεταξει εσυ θυμασαι αν στην προσγειωση κατεβαινε γρηγορα ή μπορουσε να κατεβαινει σχετικα αργα πριν πεσει σε stall (γιατι δεν εχει και flaps το θερμικο)??


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: giles 202 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:36:06
Οταν το ειχες πεταξει εσυ θυμασαι αν στην προσγειωση κατεβαινε γρηγορα ή μπορουσε να κατεβαινει σχετικα αργα πριν πεσει σε stall (γιατι δεν εχει και flaps το θερμικο)??
μπορεις να το κατεβασεις παρα πολυ αργα.
Α...και κατι ακομα αυτο το αεροπλανο στολαρει πολυ δυσκολα.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: christos77 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:46:31
Καλο αυτο  :thumbs up:
Μια ερωτηση οσον αφορα τον κινητηρα (μπορει να ειναι και προφανες), ενας κινητηρας ειναι πιο δυνατος απο ενα μοτερ ηλεκτρικου? (και ρωταω γιατι σκεφτομαι σε μια δυσκολη κατασταση δινω τερμα γκαζι και το σωζω απο πτωση)
Και κατι τελευταιο υπαρχει πιθανοτητα να σβησει στον αερα ?? και μετα το κλαιμε το αεροπλανακι ή δεν σβηνουν συνηθως?


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: giles 202 στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 22:49:37
Καλο αυτο  :thumbs up:
Μια ερωτηση οσον αφορα τον κινητηρα (μπορει να ειναι και προφανες), ενας κινητηρας ειναι πιο δυνατος απο ενα μοτερ ηλεκτρικου? (και ρωταω γιατι σκεφτομαι σε μια δυσκολη κατασταση δινω τερμα γκαζι και το σωζω απο πτωση)
Και κατι τελευταιο υπαρχει πιθανοτητα να σβησει στον αερα ?? και μετα το κλαιμε το αεροπλανακι ή δεν σβηνουν συνηθως?
δυναμη η μηχανη εχει αρκετη για να σε σωσει απο δυσκολες καταστασεις.
Η μηχανη υπαρχει περιπτωσει να σβησει μονο αν δεν ρυθμιστει σωστα απο την αρχη.
Η δικια μου δεν ειχε σβησει ποτε.
Αλλα και να σου σβησει πλαναρει αρκετη ωρα ωστε να το προσγειωσεις κοντα σου.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: sakis art στις Πέμπτη, 22 Δεκ 2011, 23:49:21
Γούστα είναι αυτά.Ανάλογα τι σου αρέσει περισσότερο.Εμένα πχ μου αρέσουν μόνο τα θερμικά.Θεωρώ ότι λόγω κινητήρα δίνει ρεαλισμό.Άσε που κάποιες φορές το βάζω μπρος μόνο για να το ακούσω :)


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: dk31 στις Παρασκευή, 23 Δεκ 2011, 00:18:44
Εγώ πήρα το FunCub σαν πρώτο αεροπλάνο και το βρήκα πολύ καλό για αρχάριο - με μερικές ώρες simulator και δύο πρώτες μπαταρίες που την προσγείωση έκανε φίλος, στην τρίτη μπαταρία και μετά πετάς μόνος.
Το βασικό πλεονέκτημα είναι ότι το υλικό του (Elapor ή EPO ) συγχωρεί πολλά λάθη. Ένα θερμικό αεροπλάνο από μπάλσα έχει πολύ καλύτερη αίσθηση στον αέρα, αλλά νομίζω δεν είναι η καλύτερη επιλογή για το ξεκίνημα - οι ζημιές είναι μπελάς να επισκευαστούν.
Αν τελικά επιλέξεις ηλεκτρικό, θα χρειαστείς 2 τουλάχιστον μπαταρίες (μία να πετάς και μία να φορτίζει) και έναν φορτιστή. Για το FunCub συγκεκριμένα, με δυο 3σελες 2200mAh (~30€ από HobbyKing) και έναν μικρό φορτιστή (50watt) είσαι κομπλέ. Υπολόγισε περίπου 25 λεπτά για κάθε φόρτιση και 10 τουλάχιστο λεπτά χαλαρή πτήση (με χαλαρό σεταπ)
Πληροφοριακά, το FunCub για να πετάξει (μοτέρ, ESC, servos κλπ) θέλει επιπλέον από την αγορά του α/π γύρω στα 80-100€. Τα 120€ που λές στο πρώτο ποστ είναι η τιμή του α/π χωρίς ηλεκτρονικά.
Για περισσότερα στείλε πμ


Τίτλος: Απ: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: stamatis στις Παρασκευή, 23 Δεκ 2011, 12:10:30
Αν εχεις καποιον να σε βοηθησει παρε το θερμικο αλλιως το ηλεκτρικο ειναι μονοδρομος.
Να ξερεις ομως οτι θα χρειαστεις αντλια, μποζοπιπα, μιζα και καποια αλλα πραγματακια υπολογισε +50 ευρω.


Συμφωνω απολυτα :thumbs up:
παρε θερμικο μονο αν εχεις καποιον εμπειρο να σε βοηθησει στο στρωσιμο και τη ρυθμιση του κινητηρα.
το κοστος των επιπλεον περιφεριακων μη σε απασχολει ,διοτι θα το ισοσταθμησεις με το κοστος των μπαταριων που θα αγοραζες αν επελεγες το ηλεκτρικο.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: 2fast4u1 στις Παρασκευή, 23 Δεκ 2011, 12:39:12
Mε την καμια θερμικο για εκπαιδευτικο κατα τη γνωμη μου, αν σου πεσει παει ενω τα ηλεκτρικα με λιγη κολλα ξαναπεταν, επειδη θα το βαρεθεις ευκολα παρε ενα φτηνο εγω που ειμαι στην κατασταση σου πηρα ενα μεταχειρισμενο 80 ευρω. Αν και ειμαι λατρης των θερμικων(οταν μαθω να πεταω εννοειται πως θα παρω) το καυσιμο βγαινει πολυ πιο ακριβο απο τις μπαταριες. Μια μπαταρια κανει 10-15 ευρω και πεταει παρα πολλες φορες,ενω το καυσιμο κανει μεσο ορο πες ενα εικοσαρικο και θα πεταξεις αντε το πολυ 20 φορες


Τίτλος: Απ: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: orck στις Παρασκευή, 23 Δεκ 2011, 12:47:17
Αν εχεις καποιον να σε βοηθησει παρε το θερμικο αλλιως το ηλεκτρικο ειναι μονοδρομος.
Να ξερεις ομως οτι θα χρειαστεις αντλια, μποζοπιπα, μιζα και καποια αλλα πραγματακια υπολογισε +50 ευρω.


Συμφωνω απολυτα :thumbs up:
παρε θερμικο μονο αν εχεις καποιον εμπειρο να σε βοηθησει στο στρωσιμο και τη ρυθμιση του κινητηρα.
το κοστος των επιπλεον περιφεριακων μη σε απασχολει ,διοτι θα το ισοσταθμησεις με το κοστος των μπαταριων που θα αγοραζες αν επελεγες το ηλεκτρικο.

Σταματη υπαρχει και το κοστος καυσιμων, 4 μπαταριες να παρει ο φιλος ειναι το κοστος 2 γαλλονιων καυσιμου.
Και οι μπαταριες αυτες θα αντεξουν 1-2 χρονια αναλογα την συχνοτητα χρησης τους και την μεταχειριση τους.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: giles 202 στις Παρασκευή, 23 Δεκ 2011, 13:44:09
Εγω οταν πετουσα μερα παρα μερα ηθελα ενα γαλονι καυσιμο καθε 1.5 μηνα (δηλαδη 20 ευρω).
Ε δεν ειναι και κανενα μεγαλο ποσο.
Μην ξεχνατε οτι ενα τεποζιτο κραταει 20 λεπτα περιπου.
Ενω η μπαταρια 7-10 λεπτα το πολυ.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: stamatis στις Παρασκευή, 23 Δεκ 2011, 15:23:19
δε νομιζω οτι ειναι τοσο μεγαλο το κοστος του καυσιμου...
για καποιον ο οποιος εχει μικρο κινητηρα και πεταει συτηματικα  Σαββατοκυριακο, με μεσο ορο 5 πτησεις την ημερα θα του φτασει για 1 μηνα και κατι ψηλα.
αν χασει και καμια ημερα λογω υποχρεωσεων,θα φτασει για παραπανω.
το κοστος του καυσιμου με νιτρο λιγοτερο απο 15% ειναι κατω απο 20 ευρω


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: christos77 στις Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 12:31:55
Βλεπω οτι υπαρχουν διαφορετικες αποψεις επι του θεματος και ειναι λογικο μιας και ειναι διαφορετικα ως προς τον τροπο πτησης τα δυο αεροπλανα.
Εμενα αν και κατι μου λεει παρε το θερμικο και δεν θα το μετανειωσεις, θα το σκεφτω και θα αποφασισω.

Ευχαριστω ολους για τη βοηθεια σας. :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: NIKOS p51 στις Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 13:14:16
Άντε να πω και εγώ την αποψή μου..... οκ το ηλεκτρικό δεν λερώνει,δεν χρειάζεται ρύθμιση ο κινητήρας,δεν χρειάζεσαι πολλά πράγματα μαζί σου(μίζα,μπουζόπιπα κτλ)το προσγειώνεις αλλάζεις μπαταριά πετάς!!!!! Αλλά αυτήν την αίσθηση που έχεις όταν πετάς θερμικό τον  ήχο  και την μυρωδιά του καυσίμου εγώ δεν την αλλάζω με τίποτα! :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: skopos-Komotini στις Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 13:18:11
Άντε να πω και εγώ την αποψή μου..... οκ το ηλεκτρικό δεν λερώνει,δεν χρειάζεται ρύθμιση ο κινητήρας,δεν χρειάζεσαι πολλά πράγματα μαζί σου(μίζα,μπουζόπιπα κτλ)το προσγειώνεις αλλάζεις μπαταριά πετάς!!!!! Αλλά αυτήν την αίσθηση που έχεις όταν πετάς θερμικό τον  ήχο  και την μυρωδιά του καυσίμου εγώ δεν την αλλάζω με τίποτα! :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:

+++++++++++++++++++1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000


Τίτλος: Απ: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: NIKOS p51 στις Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 13:22:53
Εγω οταν πετουσα μερα παρα μερα ηθελα ενα γαλονι καυσιμο καθε 1.5 μηνα (δηλαδη 20 ευρω).
Ε δεν ειναι και κανενα μεγαλο ποσο.
Μην ξεχνατε οτι ενα τεποζιτο κραταει 20 λεπτα περιπου.
Ενω η μπαταρια 7-10 λεπτα το πολυ.

ακριβώς και μπαταρίες θέλεις τουλάχιστον 4 ώστε να φορτίζεις την μια μέχρι να τελειώσουν οι άλλες(εμείς έχουμε 2 φορτιστές βέβαια για τα ηλεκτρικά )


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: sakis art στις Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 14:32:57
Αν είσαι enginer τύπος δεν μπορείς με τίποτα να πετάξεις ηλεκτρικό.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: papabill στις Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 18:33:08
Αν και ηλεκτρικος ελικοπτερας, προτιμω θερμικο αεροπλανο για τους παραπανω λογους!
Χονια πολλα


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: christos77 στις Σάββατο, 24 Δεκ 2011, 22:49:11
Να πω την αληθεια τωρα τελευταια κατι με εχει πιασει με τους κινητηρες μιας και φτιαχνω και ενα τ/κ βενζινοκινητο ταχυπλοο :D


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: christos77 στις Κυριακή, 25 Δεκ 2011, 17:57:22
Το Calmato τι servo θελει γενικα??  3kg ειναι καλα ή παραπανω λογω μεγεθους?


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: stamatis στις Κυριακή, 25 Δεκ 2011, 20:14:38
τα 3kg ειναι μια χαρα.φροντισε ομως να βαλεις καλης ποιοτητας,διοτι εχεις μονο ενα σε καθε πηδαλιο και δεν εχεις περιθωρια αστοχιας.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: christos77 στις Κυριακή, 25 Δεκ 2011, 20:42:39
σκεφτομαι για futaba s3003. καλο?


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: stamatis στις Κυριακή, 25 Δεκ 2011, 20:44:41
εγω αυτα θα βαλω.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: skopos-Komotini στις Κυριακή, 25 Δεκ 2011, 20:50:05
Καλο ειναι το 3003 .


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: NIKOS p51 στις Κυριακή, 25 Δεκ 2011, 21:15:09
Καλο ειναι το 3003 .

και εγώ τα 3003 έχω επάνω στο calmato μια χαρά είναι


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Pastelidis στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 18:46:19
Παιδες καλησπερα, το ξεθαβω λιγο το θεμα . . .

Εχω εναν φιλο ο οποιος πριν 1-2 χρονο πεταγε ενα Multiplex Mentor και μου προτεινει με κλειστα ματια να αρχισω με αυτο, τι λετε? Εχετε να προτεινετε κατι αλλο?
Πιστευω για αρχη το ηλεκτρικο ειναι μονοδρομος!


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Yankos στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 18:57:55
Καλησπέρα

Έχω να πω ότι το Mentor είναι πάρα πολύ καλό εκπαιδευτικό, αλλά αν το πετάξεις με κλειστά τα μάτια θα το σπάσεις σίγουρα  :D ;D ;D

Καλωσόρισες στο χόμπι φίλε μου  :thumbs up:
Γούστα είναι αυτά, σε άλλους αρέσουν τα ηλεκτρικά, σε άλλους τα θερμικά.
Σε άλλους βολεύουν τα ηλεκτρικά σε άλλους τα θερμικά.

Ίσως τα θερμικά έχουν λίγο μεγαλύτερη τεχνογνωσία, περισσότερα παρελκόμενα και βρωμιά, άλλα δεν είναι κάτι τραγικό,
αν έχεις θέληση θα τα καταφέρεις είτε με θερμικό είτε με ηλεκτρικό.

Καλές πτήσεις!


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Pastelidis στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 19:00:09
Πρωτα απο ολα σε ευχαριστω που απαντησες :)

Δεν εχω καποιο συγκεκριμενο κολλημα με το τι θα αρχισω, ισα ισα και εμενα με συναρπαζει ο ηχος, το καυσιμο και ολα τα παιρεταιρω ΑΛΛΑ τι ειναι καλυτερο για εναν αρχαριο?
Προτεινε ελευθερα οποιοδηποτε μοντελο θεωρεις αξιοπιστο και καλο... Σαν ταβανι εχω τα 230€ περιπου!


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Yankos στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 19:02:14
Έχεις κάποιον να σε βοηθάει με το θερμικό;


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Pilot Haris στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 19:27:34
Καλησπέρα φίλε μου και καλώς ήρθες στην παρέα μας. Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις και κάποια ''προίκα'! Δηλαδή.....πομπό....φορτιστή.....μπαταρίες....κτλ. Αν σου αρέσει αερομοντελισμός και θες να συνέχισης.....σίγουρα μια καλή επένδυση είναι ο πομπός. Τα μοντέλα τις Multiplex σίγουρα είναι μακράν και πολλή καλά μοντέλα. Και ο Μεντορας πολλή καλός αλλά και το νέο Fun Cab.....

http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=160_188&products_id=4334

ωραίο επίσης είναι και το Μini Mag. Ποιο μικρο βέβαια αλλά μπορης να το βρεις έτοιμο. Όπως αυτό..........

http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=160_188&products_id=5981

το παίρνεις και πετάς σιγουρα θα βρεις κάτι πολλή ποιο φτηνό αλλά δεν θα είναι το ίδιο.

Κοίτα και αυτό........http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=160_188&products_id=2985

από ότι κατάλαβες σε παροτρύνω στο ηλεκτρικό γιατί πιστεύω ότι είναι καλύτερα για έναν αρχάριο. Όταν δεν ξέρεις από μηχανές......ειναι ποιο δυσκολο.  Μπες στον χώρο του αερομοντελισμού με κάτι ηλεκτρικό και μετά συνεχίζεις. Αρκεί να μην παιδευτής στην αρχή και ξενερώσεις!!!


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Pastelidis στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 19:27:53
Γνωστο οχι δυστυχως!


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Pastelidis στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 19:30:00
Καλησπέρα φίλε μου και καλώς ήρθες στην παρέα μας. Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις και κάποια ''προίκα'! Δηλαδή.....πομπό....φορτιστή.....μπαταρίες....κτλ. Αν σου αρέσει αερομοντελισμός και θες να συνέχισης.....σίγουρα μια καλή επένδυση είναι ο πομπός. Τα μοντέλα τις Multiplex σίγουρα είναι μακράν και πολλή καλά μοντέλα. Και ο Μεντορας πολλή καλός αλλά και το νέο Fun Cab.....

http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=160_188&products_id=4334

ωραίο επίσης είναι και το Μini Mag. Ποιο μικρο βέβαια αλλά μπορης να το βρεις έτοιμο. Όπως αυτό..........

http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=160_188&products_id=5981

το παίρνεις και πετάς σιγουρα θα βρεις κάτι πολλή ποιο φτηνό αλλά δεν θα είναι το ίδιο.

Κοίτα και αυτό........http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=160_188&products_id=2985


Oχι δεν εχω καθολου προικα, απλα ειμαι καμμενος με τα αεροπλανα γενικοτερα (πολιτικης αεροποριας :D)


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Pilot Haris στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 19:39:24
Κοίτα τότε αυτό εδώ. 155 ευρω.
http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=160_188&products_id=5981
 Έχει απλά πράγματα αλλά για να μάθεις είναι πολλή καλό.  Για αρχή πάντα. Μετά αναλόγως πόσο σε βαστάει η τσέπη σου....αποφασίζεις εσύ!

Και αυτό......

http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=160_188&products_id=2401
230 ευρω. ποιο μεγαλο ομως
το έχουν παρη 2 φιλαράκια μου και τους μαθαίνω με αυτά. Πολλή καλό και δυνατό. Και στις 2 επιλογές.....είναι όλα κομπλέ.

Πες μας και σε ποια περιοχή βρίσκεσαι για να δούμε αν υπάρχει κάποιο μέρος εκεί κοντά για να σε βοηθήσουν στα πρώτα βήματα.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Pastelidis στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 19:54:26
Φιλε μενω Νεα Σμυρνη!
Το δευτερο που μου εδωσες εχει τα παντα πακετο?


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Pilot Haris στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 20:08:50
Ναι  φίλε μου έχει τα πάντα. Πομπό 2,4…..μπαταρια  LiPo…..τριφασικό μοτέρ ….. φορτιστή …….περασμένα  τα servo και φυσικά το αεροπλάνο :D :D.  Για αρχή είναι πολλή καλό. Και υπάρχουν και τα ανταλλακτικά του. Φτερά ….άτρακτος …..ρόδες.  τα φιλαράκια μου πάντως έχουν φτάσει σε σημείο να προσγειώνονται και τους έχει ικανοποίηση πλήρως. Αργότερα βλέπουμε!!!  Πιστεύω ότι σαν πρώτη επιλογή είναι πολλή  καλό. Αν θες πάντως ….εμείς πετάμε στην Μεταμόρφωση ……αν σε βολεύει μπορείς να έρθεις να τα δεις και από κοντά!!!


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: stamatis στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 21:12:51
Φιλε μενω Νεα Σμυρνη!
Το δευτερο που μου εδωσες εχει τα παντα πακετο?
ελα μια βολτα το Σαββατο το πρωι απο το Ελληνικο.
2 βηματα απο εσενα ειναι αλλωστε.
θα δεις πολλα αεροπλανα στημενα και θα μπορεσεις να κανεις οσες ερωτησεις θελεις.
ολοι θα ημαστε προθυμοι να βοηθησουμε. :)


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Pastelidis στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 21:18:26
Οοοοο μια χαρα... που ακριβως?
Εκει στα παλια παρατημενα της Ολυμπιακης?


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: stamatis στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 21:20:21
οχι.
θα μπεις απο την πυλη που ειναι στο ΚΤΕΟ.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: orck στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 21:27:28
Σταματη εχω καιρο να ερθω, απο την παραλιακη εχει κλεισει;


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Pastelidis στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 21:30:04
Σε ποιο σημειο ακριβως απο το κτεο?


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: stamatis στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 21:31:11
εγω εχω περισσοτερο καιρο απο εσενα ;D
εχω ακουσει ομως οτι μονο απο επανω μπαινεις. να κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: kolotoympas στις Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 21:46:50
Μπαίνεις και από την παραλιακή. Από εκεί που ήταν παλιά οι  αναχωρήσεις.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: Pastelidis στις Σάββατο, 31 Μάρ 2012, 22:59:48
Σημερα εκανα την πρωτη μου βολτα απο τα μερη σας, μπορω να πω πως ξετρελαθηκα :D

Απο οτι φαινεται η φασαρια και το καυσαεριο με κερδισε :D
Λεω να αρχισω με ενα απο τα δυο Calmato 40 . . .
To θεμα ομως ειναι με ποιο απο τα δυο με το Trainer η το Sports?

Να σας πω ομως την αληθεια προτιμω να λιωσω στον Simulator και να παρω το Sports, ετσι ωστε να το χαρω μετ'επειτα!



Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: leyThom στις Σάββατο, 31 Μάρ 2012, 23:17:01
Πιστεύω είναι καλύτερα να πάρεις το trainer,
να μάθεις καλά και μετά παίρνεις κάποιο άλω μοντέλο για 3d ή ότι άλλο θες.


Τίτλος: Απ: Ηλεκτρικο ή Θερμικο Αεροπλανο ??
Αποστολή από: .Skywalker. στις Κυριακή, 1 Απρ 2012, 00:52:25
Λογικά πρέπει να σου είπαν ότι Simulator σε σχεση με ένα πραγματικό μοντελο δεν έχει καμία απολύτως σχέση. Στο sim όλα είναι ιδανικά, το ζύγισμα του μοντέλου, ο καιρός κτλ. Βασικό επίσης ότι στο sim δεν θα ανεβάζεις παλμούς από το άγχος.

Γενικά το sim πέρα από το να σε εξοικιώσει με τον χειρισμό μιας τηλεκατεύθυνσης και να κάνεις μερικούς ψιλοπειραματισμούς δεν θα σε βοηθήσει όσο νομίζεις.

Είναι καλή προπόνηση αλλά καμία σχέση με την πραγματικότητα. Προτείνω και εγώ το trainer για αρχή. Για αυτό είναι και εκπαιδευτικά άλλωστε, συγχωρούν λάθη και είναι κατάλληλα για αρχάριο.

Μην βιάζεσαι να μπεις για τα καλά στα πιο προχωρημένα γιατί ο αερομοντελισμός δεν συγχωρεί βιασύνες. Το πιθανότερο είναι να χρειάζεσαι στο sport έναν άλλο να στο πετάει γιατί δεν θα μπορείς να το κάνεις εύκολα κουμάντο στην αρχή με αποτέλεσμα να μην το απολαμβάνεις όσο πρέπει ή πολύ απλά να είναι πολύ γρήγορο για τα αντανακλαστικά σου σαν αρχάριου και να το κάνεις κομμάτια σε καμιά στροφή/προσγείωση/απογείωση κτλ.

Αποτέλεσμα: να απογοητευτείς και να τα παρατήσεις που είναι ο βασικότερος λόγος ατόμων που παρατάνε το χόμπυ.

Ξεκινά με κάτι πιο εύκολο για να το χαρείς στα πρώτα σου βήματα.  :thumbs up: