ilias
|
|
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 4 Δεκ 2011, 20:40:17 » |
|
o κινητηρας τι ειναι ?. Το ρωταω μηπως και ειναι μεγαλος για το γνωστο ''κινεζικο '' πανι
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
sv3dvk
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 26
|
|
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 4 Δεκ 2011, 20:44:56 » |
|
46 la
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 4 Δεκ 2011, 23:07:27 » |
|
ισχυει οτι στο συγκεκριμενο αλεξιπτωτο τα σχοινια πιανονται σταθερα πανω στην ''γονδολα'' σε 2 σημεια και απλα για την κλιση υπρχουν 2 αλλα ανεξαρτητα σχοινια??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 24 Μάρ 2012, 21:08:53 » |
|
τι εγινε με αυτο το project? To πανι του Κινεζου ηταν αρκετο για τον 46LA?? Το σκεφτομαι ως επομενη κατασκευη
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Χρήστος Καΐτσας
|
|
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 25 Μάρ 2012, 23:28:28 » |
|
o la 46 του επεσε μεγαλος.Πεταξε βεβαια με πολυ μεγαλη προσπαθεια αλλα δεν παει καλα.Του πεφτει βαρη το σεταπ.Καλητερα καντο ηλεκτρικο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 1 Απρ 2012, 07:27:28 » |
|
πιστευεις οτι με εναν κινητηρα νιτρο κατηγοριας 0.10-0.15 θα μπορουσε να πεταξει το πανι της Hobbyking ή θα ηταν λιγος?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 00:11:01 » |
|
Μετα απο πολυ κοπο ενας φιλος καταφερε και πεταξε το εικονιζομενο Paraglider το οποιο ειναι χειροποιητο οσο αφορα το TRIKE
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 00:17:28 » |
|
Ετσι μπηκα και εγω στο ''τρυπακι'' να δοκιμασω να φτιαξω και εγω ενα τετοιο εχοντας ως βαση το παραπανω σχεδιο και το τελικο βαρος να μην περναει τα 1100-1150 γρ. Το αποτελεσμα ειναι το παρακατω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 00:20:50 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 00:28:13 » |
|
πειραματιστηκα (δεν εχει δοκιμαστει) με ενα συστημα αναρτησης εμπρος με απλα λαστιχα για να ειναι πιο ανωδυνες οι προσγειωσεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 00:28:55 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 00:31:01 » |
|
μολις γινουν οι δοκιμαστικες θα γινει ενημερωση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Χρήστος Καΐτσας
|
|
« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 15:23:19 » |
|
Πολυ ομορφο Ηλια..... Καλοπεταχτο... Περιμενω νεα... Ελπιζω ολα να πανε καλα και να μην σε ταλαιπωρησει... Γιατι εμας μας παιδεψε αρκετα το ατιμο .... Χρηστος!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 1 Ιούν 2012, 18:22:26 » |
|
Εγιναν οι πρωτες δοκιμαστικες πτησεις και βγηκαν τα εξης συμπερασματα (για οποιους τους ενδιαφερει)
1. οι πτησεις δεν μπορουν να γινουν με αερα πανω απο 2-3 Μποφωρ 2. οι κινησεις του aileron θα πρεπει να ειναι πολυ μικρες με πολυ expo.Για παραδειγμα 70% η μεγαλη σκαλα 35% η μικρη . Ξεκινας με την μεγαλη και μολις σταθεροποιηθει πρεπει να μπει η μικρη. Ενας αλλος λογος ειναι οτι η γονδολα στεκεται σαν εκρεμμες κατω απο το αλεξιπτωτο. 3. Η κινηση του γκαζιου πρεπει να ειναι και αυτη πολυ ''γλυκια'' γιατι το γκαζι εκτος απο το μοτερ δουλευει και σαν elevator. Σκεφτειτε σε ενα αεροπλανο να κανεις αποτομες κινησεις στο elevator τι αποτελεσματα θα εχεις. 4.Το βαρος δεν πρεπει να ξεπερνα τα 1100γρ. 5. Το ζυγισμα πρεπει να ειναι λιγο μπροστωβαρο σε σχεση με την οριζοντια μπαρα για να μπορει να ''μπαινει'' στον αερα και να μην στολαρει στο ανοιγμα του γκαζιου. Ομως στην προσγειωση δεν μπορεις να κλεισεις το γκαζι γιατι θα πεσει με τα μουτρα.
Αυτα προς το παρον . Υπαρχουν προβληματα τριμμαρισματος που θα πρεπει να λυθουν στην πορεια αφου τραβαει αριστερα και ισως να θελουν ρυθμισμα τα σχοινια
Υ.Γ. το συστημα αναρτησης του εμπρος τροχου ειναι σωτηριο
φιλικα
Ηλιας
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
jamesmagos
|
|
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 1 Ιούν 2012, 21:12:34 » |
|
Για σου Ηλία,
Είχα πάρει και εγώ πριν καιρό το κλασσικό πανι, μπας και το κάνω αλεξίπτωτο προσγείωσης σε περίπτωση F/S... φυσικά απορρίφθηκε, αλλά από αυτά που βλέπω ψήθηκα να το φτιάξω για πτήση. Το setup που βλέπω όμως στα fora είναι με elevons δηλαδή δυο σερβο. μηπως το δικάναλο setup σου, σου κοβει τον έλεγχο?? οχι πως είναι εύκολο έτσι κι αλλιώς, αλλά ρωτάω- τι θα πρότεινες??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|