sv3dvk
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 26
|
|
« στις: Παρασκευή, 25 Νοέ 2011, 15:38:59 » |
|
Κατασκευη Paraglider
|
|
|
|
sv3dvk
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 26
|
|
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 25 Νοέ 2011, 15:40:25 » |
|
|
|
|
|
sv3dvk
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 26
|
|
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 25 Νοέ 2011, 15:41:44 » |
|
|
|
|
|
orck
|
|
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 25 Νοέ 2011, 15:49:12 » |
|
Ωραια η κατασκευη σου. Περιμενω βιντεο πτησης. Το paraglider ειναι μονο το υφασματινο αλεξιπτωτο, αυτο που φτιαχνεις εσυ ειναι paramoter-trike. Δηλαδη ενα παραπεντε με κινητηρα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Χρήστος Καΐτσας
|
|
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 25 Νοέ 2011, 16:53:29 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
|
|
|
thana-psi
|
|
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 25 Νοέ 2011, 20:01:01 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Χρήστος Καΐτσας
|
|
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 25 Νοέ 2011, 20:30:13 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
|
|
|
Χρήστος Καΐτσας
|
|
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 25 Νοέ 2011, 20:30:43 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
|
|
|
Χρήστος Καΐτσας
|
|
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 25 Νοέ 2011, 20:31:24 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
|
|
|
Nikos 3D
|
|
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 25 Νοέ 2011, 21:31:48 » |
|
γεια σου ζωρζ με τισ κατασκευεσ σου.αντε τελειωνε να παμε να το σηκωσουμε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
cessna206t-r3d τελος-flip 3d-u can do 60-breeze es
|
|
|
sv3dvk
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 26
|
|
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 25 Νοέ 2011, 21:35:14 » |
|
Τελειωσε .το πανι περιμενω και παμε για πεταμα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Nasos-Patra
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2
|
|
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 4 Δεκ 2011, 19:00:47 » |
|
και ενα αδελφακι του
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Nasos-Patra
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2
|
|
« Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 4 Δεκ 2011, 19:02:35 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 4 Δεκ 2011, 19:10:25 » |
|
το πανι απο που θα το παρεις??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
sv3dvk
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 26
|
|
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 4 Δεκ 2011, 20:23:53 » |
|
Απο την hobbyking
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 4 Δεκ 2011, 20:40:17 » |
|
o κινητηρας τι ειναι ?. Το ρωταω μηπως και ειναι μεγαλος για το γνωστο ''κινεζικο '' πανι
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
sv3dvk
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 26
|
|
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 4 Δεκ 2011, 20:44:56 » |
|
46 la
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 4 Δεκ 2011, 23:07:27 » |
|
ισχυει οτι στο συγκεκριμενο αλεξιπτωτο τα σχοινια πιανονται σταθερα πανω στην ''γονδολα'' σε 2 σημεια και απλα για την κλιση υπρχουν 2 αλλα ανεξαρτητα σχοινια??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 24 Μάρ 2012, 21:08:53 » |
|
τι εγινε με αυτο το project? To πανι του Κινεζου ηταν αρκετο για τον 46LA?? Το σκεφτομαι ως επομενη κατασκευη
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Χρήστος Καΐτσας
|
|
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 25 Μάρ 2012, 23:28:28 » |
|
o la 46 του επεσε μεγαλος.Πεταξε βεβαια με πολυ μεγαλη προσπαθεια αλλα δεν παει καλα.Του πεφτει βαρη το σεταπ.Καλητερα καντο ηλεκτρικο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 1 Απρ 2012, 07:27:28 » |
|
πιστευεις οτι με εναν κινητηρα νιτρο κατηγοριας 0.10-0.15 θα μπορουσε να πεταξει το πανι της Hobbyking ή θα ηταν λιγος?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 00:11:01 » |
|
Μετα απο πολυ κοπο ενας φιλος καταφερε και πεταξε το εικονιζομενο Paraglider το οποιο ειναι χειροποιητο οσο αφορα το TRIKE
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 00:17:28 » |
|
Ετσι μπηκα και εγω στο ''τρυπακι'' να δοκιμασω να φτιαξω και εγω ενα τετοιο εχοντας ως βαση το παραπανω σχεδιο και το τελικο βαρος να μην περναει τα 1100-1150 γρ. Το αποτελεσμα ειναι το παρακατω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 00:20:50 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 00:28:13 » |
|
πειραματιστηκα (δεν εχει δοκιμαστει) με ενα συστημα αναρτησης εμπρος με απλα λαστιχα για να ειναι πιο ανωδυνες οι προσγειωσεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 00:28:55 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 00:31:01 » |
|
μολις γινουν οι δοκιμαστικες θα γινει ενημερωση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Χρήστος Καΐτσας
|
|
« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2012, 15:23:19 » |
|
Πολυ ομορφο Ηλια..... Καλοπεταχτο... Περιμενω νεα... Ελπιζω ολα να πανε καλα και να μην σε ταλαιπωρησει... Γιατι εμας μας παιδεψε αρκετα το ατιμο .... Χρηστος!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 1 Ιούν 2012, 18:22:26 » |
|
Εγιναν οι πρωτες δοκιμαστικες πτησεις και βγηκαν τα εξης συμπερασματα (για οποιους τους ενδιαφερει)
1. οι πτησεις δεν μπορουν να γινουν με αερα πανω απο 2-3 Μποφωρ 2. οι κινησεις του aileron θα πρεπει να ειναι πολυ μικρες με πολυ expo.Για παραδειγμα 70% η μεγαλη σκαλα 35% η μικρη . Ξεκινας με την μεγαλη και μολις σταθεροποιηθει πρεπει να μπει η μικρη. Ενας αλλος λογος ειναι οτι η γονδολα στεκεται σαν εκρεμμες κατω απο το αλεξιπτωτο. 3. Η κινηση του γκαζιου πρεπει να ειναι και αυτη πολυ ''γλυκια'' γιατι το γκαζι εκτος απο το μοτερ δουλευει και σαν elevator. Σκεφτειτε σε ενα αεροπλανο να κανεις αποτομες κινησεις στο elevator τι αποτελεσματα θα εχεις. 4.Το βαρος δεν πρεπει να ξεπερνα τα 1100γρ. 5. Το ζυγισμα πρεπει να ειναι λιγο μπροστωβαρο σε σχεση με την οριζοντια μπαρα για να μπορει να ''μπαινει'' στον αερα και να μην στολαρει στο ανοιγμα του γκαζιου. Ομως στην προσγειωση δεν μπορεις να κλεισεις το γκαζι γιατι θα πεσει με τα μουτρα.
Αυτα προς το παρον . Υπαρχουν προβληματα τριμμαρισματος που θα πρεπει να λυθουν στην πορεια αφου τραβαει αριστερα και ισως να θελουν ρυθμισμα τα σχοινια
Υ.Γ. το συστημα αναρτησης του εμπρος τροχου ειναι σωτηριο
φιλικα
Ηλιας
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
jamesmagos
|
|
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 1 Ιούν 2012, 21:12:34 » |
|
Για σου Ηλία,
Είχα πάρει και εγώ πριν καιρό το κλασσικό πανι, μπας και το κάνω αλεξίπτωτο προσγείωσης σε περίπτωση F/S... φυσικά απορρίφθηκε, αλλά από αυτά που βλέπω ψήθηκα να το φτιάξω για πτήση. Το setup που βλέπω όμως στα fora είναι με elevons δηλαδή δυο σερβο. μηπως το δικάναλο setup σου, σου κοβει τον έλεγχο?? οχι πως είναι εύκολο έτσι κι αλλιώς, αλλά ρωτάω- τι θα πρότεινες??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 2 Ιούν 2012, 00:02:29 » |
|
Ξεχασα να αναφερω οτι πλεον υπαρχει μονο ενα σερβο για την κινηση της μπαρας δεξια-αριστερα. Η αρχικη σχεδιαση του αλεξιπτωτου ειναι για τοπεθετηση των σχοινιων σε σταθερη μπαρα και τα πισω σχοινια για την κινηση των ailerons και ''flaps'' Απο συζητησεις που εχουν γινει με αλλους τα φρενα του αλεξιπτωτου (τελευταια πισω σχοινια) δεν ειναι λειτουργικα - ή τουλαχιστον δεν εχουμε καταφερει να τα κανουμε λειτουργικα- γιαυτο μπαινουν μαζι με τα υπολοιπα σχοινια τα οποια ελεγχονται με την χρηση της μπαρας. Τουλαχιστον με αυτον τον τροπο καταφεραμε και το πεταμε
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
megasmbg
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 66
Πλαγιά και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!!!!!!!
|
|
« Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 2 Ιούν 2012, 00:16:03 » |
|
2. οι κινησεις του aileron θα πρεπει να ειναι πολυ μικρες με πολυ expo.Για παραδειγμα 70% η μεγαλη σκαλα 35% η μικρη . Ξεκινας με την μεγαλη και μολις σταθεροποιηθει πρεπει να μπει η μικρη.
Μηπως θα το απεφευγες με μικροτερο servo arm?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 2 Ιούν 2012, 02:09:01 » |
|
απο την στιγμη που η ντιζα κινειται στην ιδια αποσταση απο το κεντρο της βεργας και απο το κεντρο του σερβο τοτε δεν αλλαζει κατι στην γωνια της κινησης. Αυτο θα μπορουσε να γινει μονο αν η αποσταση απο το κεντρο της βεργας ηταν μεγαλυτερη απο το μηκος του horn
Αλλα δεν ξερω ποσο λειτοργικο θα ηταν σαν κινηση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
|