MarD
|
|
« Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 4 Μάι 2009, 23:26:59 » |
|
και συμπληρώνω τον Παναγιώτη, πως άμα χάσεις το ESC δεν χάνεις και το μοντέλο. Εξακολουθείς να έχεις ρεύμα σε δέκτη κ.λ.π
|
|
|
Καταγράφηκε
|
“The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.” - Igor Sikorsky http://www.coolmodels.gr
|
|
|
STRATOS77
|
|
« Απάντηση #46 στις: Δευτέρα, 4 Μάι 2009, 23:29:02 » |
|
αν και δεν εχω Τ/Κ στα 2.4 θα σας πω ενα συμβαν ενος φιλου (του Θεοδωρου) με τo Giles του - αν το διαβαζει ας μας τα πει καλυτερα.
Ο φιλος εχει Spektrum και μου ανεφερε οτι κατα την πτηση ψηλα εκανε ενα roll και καθως ηταν αναποδα χανει τον ελεγχο του μοντελου του Παρολο που δεν ειχε ελεγχο συνεχισε να το παλευει μεχρι που λιγο πριν την πτωση ηρθε το σημα και προλαβε να το ισωσει και να το σωσει
Θα μου πει καποιος μπορει να εγινε κατι με τις μπαταριες του (Lipo με regulator).
Αυτος ανεφερε οτι πιθανον να εκανε Reset ο δεκτης και για καποια δευτερολεπτα να μην ειχε ελεγχο
Δεν ξερω ποσο ισχυουν αυτα αλλα αν εχει καποιος εμπειρια θα ηθελα το σχολιο του
ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ εαν το μοντελο κατεβηκε κατω και αναβοσβηνε ενας απο τους 2 δεκτες...τοτε ναι ειναι πτωση τασης...εαν οχι φιλε μου πιστευω οτι την πατησε απο στατικο ηλεκτρισμο...το ιδιο πραγμα επαθε ενας φιλος...και τελικα ολα οκ... το προβλημα ηταν στην ντιζα του γκαζιου....απο το καρμπυρατερ μεχρι και το σερβο ηταν μεταλλικη...που σημαινει κεραια..προσοχη μεγαλη σε αυτο το θεμα...οτιδηποτε glow η gas παντα η ντιζα του γκαζιου πλαστικη μεσα σε μακαρονι και εισαι οκ... το καλο ειναι οτι τα προβληματα που εχει η spektrum πλεον τα ξερουμε και διορθωνουμε τα λαθη μας....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
|
|
|
skritikos
|
|
« Απάντηση #47 στις: Δευτέρα, 4 Μάι 2009, 23:34:30 » |
|
και λένε πως από το v1.6 και πάνω ξανακάνει connection πολύ γρήγορα....κανείς με παλιό ver να δοκιμάσουμε;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Peterpanta
|
|
« Απάντηση #48 στις: Δευτέρα, 4 Μάι 2009, 23:37:43 » |
|
και συμπληρώνω τον Παναγιώτη, πως άμα χάσεις το ESC δεν χάνεις και το μοντέλο. Εξακολουθείς να έχεις ρεύμα σε δέκτη κ.λ.π
Σωστά !!! Εμένα μου σταμάτησε το ESC στον αέρα πάνω σε λούπα, απο υπερθέρμανση, και επιδή είχα ubec κατάφερα και κατέβασα το μοντέλο με Autorotation χωρίς να πάθει τίποτα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Lama V3 /Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz www.aeromodelistis.gr/
|
|
|
Peterpanta
|
|
« Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 4 Μάι 2009, 23:40:50 » |
|
και λένε πως από το v1.6 και πάνω ξανακάνει connection πολύ γρήγορα....κανείς με παλιό ver να δοκιμάσουμε;
Εγώ έχω V 1.2 μετά απο reset θέλει ~ 8" για να πάρεις πάλι τον έλεγχο.... Δηλαδή πρέπει να είσαι πολύυυυυυυ ψηλά και με αεροπλάνο για να πλανάρεις... Με ελικόπτερο.... μόνο Autorotation μπορεί να σε σώσει εάν δεν χάσεις την ψυχραιμία σου.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Lama V3 /Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz www.aeromodelistis.gr/
|
|
|
skritikos
|
|
« Απάντηση #50 στις: Δευτέρα, 4 Μάι 2009, 23:49:37 » |
|
και λένε πως από το v1.6 και πάνω ξανακάνει connection πολύ γρήγορα....κανείς με παλιό ver να δοκιμάσουμε;
Εγώ έχω V 1.2 μετά απο reset θέλει ~ 8" για να πάρεις πάλι τον έλεγχο.... Δηλαδή πρέπει να είσαι πολύυυυυυυ ψηλά και με αεροπλάνο για να πλανάρεις... Με ελικόπτερο.... μόνο Autorotation μπορεί να σε σώσει εάν δεν χάσεις την ψυχραιμία σου. Peterpanta μπορείς να στείλεις το Rx σου για upgrade (φαντάζομαι Αγγλία) Σε δοκιμή στον πάγκο το v1.6 δείχνει να θέλει κάπου γύρω στα 2,5-3" Άντε με το καλό και με 2.0 διαθέσιμη
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Peterpanta
|
|
« Απάντηση #51 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2009, 00:06:46 » |
|
Γερμανία τα στέλνεις και κάνουν περίπου 1 - 1& 1/2 βδομάδες για να επιστρέψουν.
Πληρώνεις μόνο τ αμεταφορικά, αλλά να μείνω χωρίς δέκτη στα μοντέλα μου ?
Γιατι δεν μπορώ να τους στείλω ένα ένα τους δέκτες, πρέπει να κάνω μαζική αποστολή...
Καλά θα ήταν να πουλούσαν ένα interfece να το συνέδεες στο δέκτη και να του κατέβαζες όποια έκδοση θέλεις....
κάτι σαν bios update.... άμμεσα και γρήγορα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Lama V3 /Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz www.aeromodelistis.gr/
|
|
|
STRATOS77
|
|
« Απάντηση #52 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2009, 00:17:11 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
|
|
|
FlyingDoctor
|
|
« Απάντηση #53 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2009, 01:08:18 » |
|
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ,ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΠΕΛΑΓΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ 2.4 ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΥΤΑΜΠΑΚΗΔΕΣ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ?ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΔΙΟΤΙ Η ΦΟΥΤΑΜΠΑ ΕΡΙΞΕ ΤΑ WATT ΑΠΟ 100mw ΣΕ 10mw ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ.ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΑ 100.ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
lotr
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 15
|
|
« Απάντηση #54 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2009, 07:44:37 » |
|
Εγώ από τη μεριά μου και ως κάτοχος της Spectrum ένα μειωνεκτηματάκι που βρίκα είναι ότι δεν έχει throtle cut. Τώρα θα μου πει κανείς: -Γιατί δεν το κάνεις από το trim; -Γιατί να το κάνω από το trim; Επιπλέων αυτή την Κυριακή είχα ένα προβληματάκι με το servo του Ruder αλλά δεν θα πω τίποτα αν δεν είμαι σιγουρος πρώτα ότι το φταίξιμο είναι της τηλ/σης.
Καλημέρα +1 για την spectrum Ποιος είπε ότι δεν έχει throttle cut. Αν το ψάξεις λίγο όλα γίνονται το έχω κάνει σχεδόν σε όλα τα ηλεκτρικά μου και λειτουργεί άψογα. Το μονό πρόβλημα που αντιμετώπισα με την dx7 ότι κάνεις δεν μπορούσε να με βοηθήσει τότε που την αγόρασα γιατί όλοι πετούσαν με JR, FUTABA αυτό όμως άλλαξε τώρα, έξαλλου στο manual και στην σελίδα λέει τα πάντα. Φιλικά Γιάννης. ps: Δες και εδω http://rc-soar.com/spektrum/#killswitch
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Serafim
|
|
« Απάντηση #55 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2009, 08:58:50 » |
|
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ,ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΠΕΛΑΓΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ 2.4 ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΥΤΑΜΠΑΚΗΔΕΣ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ?ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΔΙΟΤΙ Η ΦΟΥΤΑΜΠΑ ΕΡΙΞΕ ΤΑ WATT ΑΠΟ 100mw ΣΕ 10mw ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ.ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΑ 100.ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ?
Καλημέρα Εδώ και 2-3 μήνες περίπου πετάμε με έναν φίλο με ευρωπαϊκούς πομπούς Futaba. Ο πομπός έχει μέσα στο πρόγραμμά του επιλογή ξεχωριστή για Γαλλία, που υποθέτω ότι η νομοθεσία επιτρέπει χαμηλότερη ισχύ εκπομπής, εμείς φυσικά πετάμε με την ευρωπαϊκή ρύθμιση. Μετά από πολλές πτήσεις (ο Νίκος έχει και τον δέκτη μέσα σε εποξική άτρακτο με αρκετά κομμάτια carbon, εγώ το έχω χρησιμοποιήσει σε 3-4 διαφορετικά μοντέλα) δεν έχει παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα. Σεραφείμ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There is no greater force in the world than wrong rudder
|
|
|
bladekiller
|
|
« Απάντηση #56 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2009, 10:10:58 » |
|
H futaba στο εσωτερικό της έχει ένα διακοπτάκι που γράφει FRANCE. Αν αυτό το διακοπτάκι το βάλεις σστη θέση FRANCE τότε η εκπομπή προσαρμόζεται στο Γαλλικό νόμο και καθώς αλλάζει συχνότητα διαρκώς εκπέμπει σε ορισμένες συχνότητες με 10 μιλιβατ ενώ σε άλλες 100 μιλιβατ. Αν το διακοπτάκι βρίσκεται στην άλλη θέση εκπέμπει κανονικά σε όλες τις συχνότητες 100 μιλιβατ. Πρακτικά ανοίγεις την τηλεκατεύθυνση (τέσσερις βίδες είναι) και κοιτάς κοντά στο κεραιάκι που είναι και το μόντουλο της εκπομπής αν το διακοπτάκι είναι στην κανονική του θέση και όχι στη Γαλλική. Βέβαια και στη Γαλλία να βρεθείς δεν πρόκειται κανένας να σου ανοίξει την τηλεκατεύθυνση να δει που έχεις το διακοπτάκι ούτε να σου μετρήσει την ισχύ εξόδου. Αλλά ακόμη και σε ευρωπαικές χώρες με γενικό όριο φασματικής πυκνότητας ισχύος 10 μιλιβατ ανά ΜΗΖ αν το ασύρματο σύστημα στα 2.4 έχει αναπήδηση συχνότητας σε τουλάχιστον 15 συχνότητες (η φουτάμπα αναπηδά σε 72) επιτρέπεται φασματική πυκνότητα 100 μιλιβατ ανά ΜΗΖ οπότε η φουτάμπα δεν έχει πρόβλημα έτσι κι αλλιώς.
Φιλικά Κώστας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
MichalisN
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 47
|
|
« Απάντηση #57 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2009, 10:31:32 » |
|
τη ειναι το ubec και ποια η χρισιμοτητα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
FlyingDoctor
|
|
« Απάντηση #58 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2009, 10:34:01 » |
|
ΣΕΡΑΦΙΜ ΚΑΙ ΚΩΣΤΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ,ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΑΛΛΙΑΣ ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΤΑ,ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΩ ΜΙΑ 10C ΜΕ ΕΥΠΩΠΑΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΥΤΗΘΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΣΤΑ 100 ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΙΛΟΓΗ Η" ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΚΠΟΜΠΗ. Π.Χ. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 10mw,ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΟΥΤΑΜΠΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΣΤΑ 10 Η' ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΑ 100 ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΝΟΥ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #59 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2009, 10:41:17 » |
|
ειναι απλα προεπιλωγη αναλογα το κρατος που θα την πουλισει... το διακοπτακι υπαρχει σε ολους τους πομπους και το πειραζεις οποτε θες.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|