Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:21:29

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:21:29

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 31
    Gesamt: 34
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 7 8 9 [10] 11     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Τηλέμαχος - Η κατασκευή  (Gelesen 92780 mal)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #135 am: Dienstag, 13 Jan 2009, 22:44:54 »

    Πριν προχωρήσουμε στην τοποθέτηση του stab, ελέγχουμε το φτερό σε σχέση με την άτρακτο. Είναι η τελευταία φορά που μπορούμε να διορθώσουμε τυχόν ασυμμετρία.
    Ακουμπάμε την άτρακτο (που είναι επίπεδη από κάτω) στον πάγκο και μετρούμε τα ύψη των ακροπτερυγίων που πρέπει να είναι ίσα μεταξύ τους.



    Μετρούμε από ακροπτερύγιο μέχρι την ουρά και από τις δύο πλευρές και διορθώνουμε, αν χρειάζεται.



    Τώρα τοποθετούμε το stab και μετρούμε την απόσταση χείλους εκφυγής φτερού  - stab ώστε να είναι συμμετρική και από τις δύο πλευρές



    Μετρούμε τις αποστάσεις από τα ακροπτερύγια μέχρι τα άκρα του stab που πρέπει να είναι ίσες και στις δύο πλευρές



    Ελέγχουμε για συμμετρία το ύψος κάθε ακροπτερυγίου του stab.




    « Letzte Änderung: Donnerstag, 15 Jan 2009, 19:57:49 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #136 am: Dienstag, 13 Jan 2009, 22:50:16 »

    Σημειώνουμε με μαρκαδόρο



    ... χαράζουμε και αφαιρούμε το φιλμ εκεί που θα κολλήσουμε. Για την εργασία αυτή χρησιμοποιήστε καινούργιο ξυραφάκι και με μεγάλη προσοχή κόβετε το φίλμ προσέχοντας να μη πληγώσετε (και αδυνατίσετε) το ξύλο στο σημαντικό αυτό σημείο.



    Κολλάμε με ρητίνη αφού ξαναμετρήσουμε προσεκτικά και στερεώσουμε με καρφίτσες. Όταν στερεοποιηθεί η ρητίνη ανοίγουμε τη χαραμάδα για το μεντεσέ της πίσω ρόδας.

    « Letzte Änderung: Mittwoch, 14 Jan 2009, 19:11:03 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #137 am: Dienstag, 13 Jan 2009, 22:53:50 »

    Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία για το fin - rudder



    Κολλάμε με ρητίνη, στερεώνουμε με καρφίτσες και ελέγχουμε την καθετότητα ως προς το stabilizer με ορθογώνιο τρίγωνο*.



    *Για το φίλο που σχολίασε τη σπασμένη γωνία του τριγώνου  (Cheesy) ήθελα να πω ότι είναι σπασμένη επίτηδες για να μπορεί να πλησιάζει τη γωνία rudder - elevator. Συνήθως υπάρχει κόλλα, ή μέρος της ατράκτου που δεν επιτρέπει την τοποθέτηση του τριγώνου ακριβώς στη κορυφή της γωνίας.
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 14 Jan 2009, 13:43:22 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Δημήτρης Σιόλος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 373


    aka Γεωλόγος


    « Antwort #138 am: Mittwoch, 14 Jan 2009, 10:54:33 »

    Κουκλί γίνεται!!!Μας βάζεις ιδέες με τέτοι παρουσίαση Evan!!!Ελπίζω να το δω και από κοντά στον αέρα!!Καλή συνέχεια!!!
    Gespeichert
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #139 am: Mittwoch, 14 Jan 2009, 14:01:38 »

    Επιστρέφουμε στην άτρακτο και περνάμε ένα λεπτό στρώμα ρητίνη τη βάση του συστήματος προσγείωσης



    Τοποθετούμε τα horn σε elevator και rudder



    Τοποθετούμε τη μηχανή. Συνδέουμε σωληνάκια και ακρόντιζο. Από σύρμα 2mm κατασκευάζουμε ένα Γ και το βιδώνουμε στη βελόνα για τη ρύθμιση. (Loctite εδώ!)
    Προσέξτε ότι έχει τοποθετηθεί γκρι σκούρο monokote στο πιλοτήριο (προσφορά του jkon)
    Για να κολλήσει πλαστικό φιλμ πάνω σε φιλμ χρησιμοποιούμε χαμηλή θερμοκρασία από το κέντρο προς τις άκρες και διώχνουμε τον αέρα για να μη δημιουργηθούν φούσκες.



    Τυλίγουμε τη μπαταρία σε σφουγγάρια και την στερεώνουμε στο χώρο κάτω από το tank


    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #140 am: Mittwoch, 14 Jan 2009, 14:06:40 »

    Τοποθετούμε σέρβο, δέκτη και διακόπτη.



    Ανοίγουμε το σύστημα τ/κ και ρυθμίζουμε σέρβο και ακρόντιζα. Τοποθετούμε το σωληνάκι ασφαλείας στα ακρόντιζα.

    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Antwort #141 am: Mittwoch, 14 Jan 2009, 14:30:09 »

    Εβαν γιασου ερωτηση δεν περνας καθολου  βερνικι η ρητηνη τον χωρο μεσα στο τανκ και τον χωρο στα σερβο για τυχον ψιλοδιαροες στα καυσιμα και σου δημιουργησουν εμποτισμο στα ξυλα ειδικα στην μπαλσα γιατι στον χωρο της μηχανης απο οτι βλεπω στην φωτο το εκανες
    Gespeichert

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #142 am: Mittwoch, 14 Jan 2009, 15:35:27 »

    Εβαν γιασου ερωτηση δεν περνας καθολου  βερνικι η ρητηνη τον χωρο μεσα στο τανκ και τον χωρο στα σερβο ...

    Γειά σου Ηλία,
    Συνήθως δεν περνάω αλλά δεν είναι καθόλου κακή ιδέα και θα το κάνω  Thumbs up
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #143 am: Mittwoch, 14 Jan 2009, 18:36:09 »

    Ο χώρος τοποθέτησης της δεξαμενής στο σχέδιο είναι πιό μικρός, και ανεξάρτητος από το εσωτερικό του σκάφους.

    Περνιέται εποξυ υποχρεωτικά, αλλά αυτό που βασικά εξασφαλίζει είναι να μην κινδυνεύει να χυθεί καύσιμο μέσα στον σκάφος.

    Οταν ο evan μου είπε ότι θα τρυπήσει τον μεγάλο νομέα για να περάσει η μεγαλύτερη δεξαμενή, του είπα να φτιάξει ένα κουτάκι, να καλύψει και πάλι την δεξαμενή από το πίσω μέρος, και έτσι να απομονώσει το υπόλοιπο σκάφος από τις διαρροές.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #144 am: Mittwoch, 14 Jan 2009, 18:48:10 »

    Οταν ο evan μου είπε ότι θα τρυπήσει τον μεγάλο νομέα για να περάσει η μεγαλύτερη δεξαμενή, του είπα να φτιάξει ένα κουτάκι, να καλύψει και πάλι την δεξαμενή από το πίσω μέρος, και έτσι να απομονώσει το υπόλοιπο σκάφος από τις διαρροές.

    O.K. Θα το κλείσω από πίσω με μπάλσα.

    Και ολοκληρώνουμε την κατασκευή με το washout (συστροφή ελληνιστί)
    Ζεσταίνουμε με πιστολάκι θερμού αέρα το φτερό πάνω - κάτω δίδωντας ταυτόχρονα και μια κλίση στο ακροπτερύγιο ούτως ώστε όταν κρυώσει να έχει 5 mm περίπου washout στο tip

    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #145 am: Mittwoch, 14 Jan 2009, 18:59:53 »

    Ο Τηλέμαχος είναι έτοιμος. Το συνολικό βάρος του είναι 1150gr. Με την μπαταρία τοποθετημένη κάτω από το tank, to Kέντρο Βάρους ήρθε στη θέση του και δεν χρειάστηκε πρόσθετο έρμα.
    Κολλάμε τα σήματα της ΕΑΑ και του Πήγασου



    Μετά από 14 ημέρες, 145 μηνύματα και 197 φωτογραφίες, ένας σωρός ξύλων και μερικά άλλα εξαρτήματα είναι πια ένα έτοιμο αερομοντέλο.



    Αγαπητοί φίλοι, σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και τη συμμετοχή σας. Ευχαριστώ επίσης τον Γιάννη Κωνσταντακάτο για τις συμβουλές του σε όλη τη διάρκεια της κατασκευής και παρουσίασης.
    (Θείε είσαι προσκεκλημένος την Κυριακή για την παρθενική πτήση  Cheesy)
    Εύχομαι σε όλους καλές κατασκευές και πτήσεις.

    Και μη ξεχνάτε ότι ο Τηλέμαχος είναι:

    « Letzte Änderung: Samstag, 31 Jan 2009, 20:32:54 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    psomaras
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 271


    Αγοράζω ότι υπάρχει και για να δουλεύω ζω..!!


    « Antwort #146 am: Mittwoch, 14 Jan 2009, 19:11:54 »

    Θελουμε και βιντεο..θελουμε και βιντεο....θελουμε και βιντεοοοοοοοοοο Cheesy Cheesy Cheesy
    Gespeichert

    Δεν είναι παράξενο να τρέχει η μύτη και να μυρίζουν τα πόδια...Huh
    Δημήτρης Σιόλος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 373


    aka Γεωλόγος


    « Antwort #147 am: Mittwoch, 14 Jan 2009, 19:16:08 »

    Καλοπέταχτο!!!Εγώ δεν έχω κάτι να προσθέσω,με έχουν καλύψει απόλυτα οι προγράψαντες...Evan,είναι εύκολο να έχουμε ένα συνολικό κόστος,μαζί με τα εργατικά για το μονοκοτάρισμα?? Grin Grin Grin
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #148 am: Mittwoch, 14 Jan 2009, 19:55:04 »

    εγω πιστευω οτι ειναι καλυτερο απο το MADE IN CHINA
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #149 am: Donnerstag, 15 Jan 2009, 16:16:56 »

    Θελω video πτησης...Θελω video πτησης...Θελω video πτησης!!! Cheesy Cheesy Cheesy
    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 7 8 9 [10] 11     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: Τηλέμαχος - Η κατασκευή
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 24 Zugriffen.