Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:26:49

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:26:49

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 34
    Total: 35
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [3] 4 5 6 ... 12     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Avanti S - Sport Aerobatic Jet  (Lu 25702 fois)
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #30 le: Dimanche, 20 Sept. 2020, 12:12:45 »

    .....
    1. Τριμμάρισμα του Vector σε άνοδο με ουδέτερο elevator. Με το elevator στο κέντρο (χωρίς τριμ), εκτελούμε παρατεταμένη άνοδο με full στοιχεία και βλέπουμε αν τραβάει canopy ή belly και διορθώνουμε με αντίστοιχο trim στο vector. (Status:Done)...


    Λόγο της συνεχής αλλαγής θερμοκρασίας η εξάτμιση  διαστέλλετε και συστέλλετε  .. δε ξέρω αυτό αν μπορεί να αλλάξει το τριμ του vektor σου .
    Στο SU-37 http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=10963 έκανα τις εξατμίσεις  ξεχωριστό κομμάτι απο τα vector giαυτόν τον λόγο .
    Anyway αυτά ολα τα λύνει το gyro γιατι κάνει "continues-trimming "(καμία σχέση με την δουλειά που κάνει ενα auto-pilot)
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #31 le: Lundi, 21 Sept. 2020, 00:28:39 »

    Καλη παρατηρηση, για να αλλαξει το trim θα χρειαστεί να διασταλεί το μεταλικό horn που είναι κολλημένο στο ακροφύσσιο. Η θερμοκρασία εν κίνησει είναι αρκετή για αυτό; H ντίζα ευτυχώς δεν μπορεί να διασταλεί αφού είναι από carbon. Άρα λες gyro πάντα on για να διορθώνει τις μεταβολές;

    Για να δούμε μια δοκιμή θα μας πείσει. Χαμόγελο Ελπίζω την Τρίτη απόγευμα.
    Journalisée
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #32 le: Lundi, 21 Sept. 2020, 12:41:33 »

    Με 600 βαθμούς διαστέλλετε η εξάτμιση μόνο .Γιαυτο και ειναι σταθερές οι εξατμίσεις μόνο μπροστά , να επιτρέπουν εκτόνωση της διαστολής προς τα πίσω . Το τριμ αν αλλάζει θα είναι ακριβός επειδή δεν διαστέλλονται μαζί και τα λινκ .

    Ναι για μένα το gyro πάντα "on" και μην παιδεύεσαι με τριμαρίσματα ..just go fly  beer

    (Πληροφοριακά για κάποιους που το σνομπάρουν, τo gyro ειναι mixing-device. Κάνει ακριβός οτι κάνουν και οι μίξεις στην τηλεκατεύθυνση μας αλλά με μεγαλύτερη ακρίβεια . Δεν είναι auto pilot . Δεν ελέγχει κατεύθυνση , ταχύτητα περιστροφής ενος roll ή σε ποια γωνία θα σταματήσουν τα φτερά μετα το roll...και πολλά άλλα .)

    Ποιο gyro έβαλες?
    Αν έχεις το iGyro https://www.powerbox-systems.com/produkte/igyro-systeme.html
    μην το φοβάσαι δεν είναι όπως τα άλλα, σε αφήνει να στολαρεις και να φλεραρεις .

    Για aerobatic  βάλε "Attitude Assist" σε ELEVATOR και AILERON και άσε RUDDER "normal" .
    Δοκίμασε το πρώτα ψηλά και μετά αστο συνεχεία on και κάνε απογείωση , πτήση και προσγείωση να το δεις .
    Για 3d βαλτα όλα "normal".

    Εγω τα έχω όλα σε ενα τριπλό διακόπτη ...less workload.
    1-iGyro off / low rates.
    2-iGyro aerobatic / low rates
    3-iGyro 3d / high rates / vector control on / iGyro vector control on

    Και πάλι εαν έχεις το iGyro κούμπωσε το gps https://www.powerbox-systems.com/produkte/sensoren/gps-iii.html
    Τα jet έχουν μεγάλο εύρος ταχύτητας και δε μπορεί να βρεθεί το oprimum gain παντού . Το GPS θα αυξομειώνει το gain ανάλογα της ταχύτητας ...

    ...υποσημείωση , το gyro πακτωμένο κάλα και δεμένο με tie-rap .  You are in for the ride of your life if it get loose  Cheesy

    enjoy mate Thumbs up
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #33 le: Lundi, 21 Sept. 2020, 15:42:54 »

    Γιώργο ευχαριστώ για την απάντηση. Είναι όλα σετταρισμένα από τους Γερμανούς Jet Masters (το gyro όχι το αεροπλάνο γιατί εχω τις δικές μου προτιμήσεις στα stick κτλ), θα τσεκάρω και θα κάνω σύγκριση με τα δικά σου settings. Αν και παρατήρησα ότι με αέρα η επίδραση τοu gyro είναι εμφανής δλδ μπορεί να δημιουργήσει και φαινόμενο τύπου flutter σε αυτή την περίπτωση θέλει μείωση το gain. Φυσικά και το gyro επιρpεάζει τα ακροβατικα (άλλες φορές θετικά και άλλες αρνητικά), προσωπικά αμέσως μπορώ να καταλάβω κάποιον που πετάει με gyro στα point roll διότι στα σταματήματα το gyro κάνει αντίστροφη ανάδραση κάτι που δεν είναι ευχάριστο στα μάτια των κριτών αν πετάς F3S και precision aerobatics. Πρόσφατα είδα live τον πρώην Παγκόσμιο Πρωταθλητή Jets Wolfgang Kluhr ο οποίος πετούσε το CARF Mephisto με Bavarian Demon. Τα σταματήματα του στα roll ενώ αρχικά ήταν πολύ smooth το φαινόμενο της αντίστροφης ανάδρασης ήταν εμφανές...Οταν μπορέσω θα ανεβάσω video στο YT.

    Για το setup μου και ποιο gyro...μια εικόνα είναι 1000 λέξεις... Χαμόγελο


    * Avanti Setup.jpg (78.61 Ko, 960x720 - vu 374 fois.)
    « Dernière édition: Lundi, 21 Sept. 2020, 16:07:47 par 3DJunk » Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #34 le: Lundi, 21 Sept. 2020, 16:03:44 »

    Ααα. κουμπωμενο και το GPS... Thumbs up



    * IMG_2015.jpg (66.69 Ko, 800x600 - vu 380 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #35 le: Lundi, 21 Sept. 2020, 23:57:26 »

    Μμμ μαγκωμα......Τεράστιο θέμα!Πολύ σοφή παρατηρηση!... Thumbs up
    Ο δυσκολότερος στόχος , ο μεγαλήτερος κόπος ,και η μεγαλήτερη ψυχολογική ικανότητα που πρέπει να μαθει να διαχειρίζεται ενας  αερομοντελιστής  ειναι να μαθει να υπερνικάει το μαγκωμένο χέρι και μυαλό !!! Καποιοι θα καταλάβουν , καποιοι όχι. Παντως ειναι η μέρα με την νύχτα αυτό που μπορεί να φαντάζεται κανείς ....Ελα μωρέ... τι κανει...? σε σχεση με την πραγματικότητα.Στην  πραγματικότητα μπορεί να κοιτάξει ρεαλιστικά και ακομπλεξάριστα δίπλα του να δει εαν υπαρχει κανείς(εαν εχει την παιδεία να το κανει βέβαια....) , η μετά στον καθρέφτη.

    Οι πάραμετροι ειναι εκεί ! Κοστος.....,χιλιάδες ωρες κατασκευής....,βαθμός δυσκολίας καθε μοντέλου......, φοβίες...., φαντάσματα...., κακό ματι....., δυνατός αερας....., αντιληψη....., αεροπορική γνωση ....., αγνοια κινδύνου.....!!!!, κλπ !
    Τεραστιο θέμα.Πολύ μεγάλος κόπος να κατακτηθούν.

     +1  Thumbs up Sorry για την καθυστερημενη απαντηση Αργύρη, μπερδευτήκαμε με τα vector και τα gyro....πού μπλέξαμε... idiot2...πράγματα του Διαόλου... devil Grin
    Journalisée
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #36 le: Mardi, 22 Sept. 2020, 12:06:05 »

    Πολύ καθαρή εγκατάσταση που χαίρεσαι να την βλέπεις έστω και σε φωτογραφία.

    Το θέμα είναι για όσους πετάνε ήδη F3A και κοιτάνε και την F3S. Στην μία τα περισσότερα γίνονται με το χέρι χωρίς την διαμεσολάβηση ηλεκτρονικών. Στην άλλη έχεις και αυτή την επιλογή και φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι θα την χρησιμοποιούν.

    Μήπως η F3S θα δυσκολέψει τους μετέχοντες στην F3A? To ερώτημα το κάνω στον Νίκο που πετά χρόνια F3A.

    Αίσθηση μου είναι ότι σε λίγα χρόνια και η F3A θα επιτρέπει την χρήση όλων αυτών των ηλεκτρονικών δυνατοτήτων για ένα και απλό λογο ότι κανένας κατασκευαστής δεν θα σου προσφέρει απλούς πομπούς ή δέκτες οπότε και θα είναι πολύ δύσκολο να διαπιστώσεις αν κάποιος θα έχει κάνει χρήση gyro ή gps στην διάρκεια της πτήσης.

    Οταν κάποτε προς τα τέλη της δεκαετίας του 70 προέκυψαν dual rates στην αρχή και λίγο μετά travel adjustments ολοι λέγαμε δεν θέλω τίποτα άλλο. Και όμως.......
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #37 le: Mardi, 22 Sept. 2020, 14:09:22 »

    Καλημέρα Αντώνη,

    Η κατηγορία F3S νομίζω πως είναι σε στάδιο ανάπτυξης και δεν έχει ωριμάσει όσο η F3A που υπάρχει όπως και γνωρίζεις καλύτερα από εμένα εδώ και 10ετίες. Η μία κατηγορία η F3A, είναι πλέον απλή από τεχνικής άποψης κατασκευής και τεχνολογίας κινητήρων. Με ένα μέτριο αεροπλάνο από την Κίνα και ένα σχετικά καλό μοτέρ από Γερμανία μπορείς να πετάξεις σε πάρα πολύ καλό επίπεδο το οποίο εξαρτάται από την ποιότητα προπόνησης κάποιου και όχι από την ποσότητα. Η πτήση F3A ωστόσο έχει αρκετά πιο περίπλοκα προγράμματα σε σχέση με το F3S ειδικά στα προχωρημένα προγράμματα με πολλά snap roll και Integrations,  μανούβρες που δεν περιλαμβάνονται στην F3S για ευνόητους λόγους όπως ταχύτητα, βάρος, rudder authority, power to weight κτλ. Από την άλλη στην F3S έχουμε μια πολύπλοκη πτητική μηχανή η οποία όσο με περισσότερες υποβοηθήσεις πετάει τόσο το καλύτερο, με το penalty της πολυπλοκότητας και της πιθανής μη βέλτιστης χρήσης λόγω έλλειψης τεχνικής εμπειρίας. Το μοντέλο χρειάζεται ταχύτητα για να πετάξει επομένως μια παράμετρος που λέγεται constant speed αυτομάτως δεν πληρείται εκτός και αν πετάξεις σε ένα τεράστιο box που δεν θα μπορούν να ακολουθήσουν οι κριτές. Λόγω της αυξημένης ταχύτητας και λόγω του οτι είμαστε σε στάδιο ανάπτυξης της κατηγορίας, τα προγράμματα είναι πιο απλά σε σχέση με την F3A.

    Οταν προσπαθείς να αναπτύξεις μια κατηγορία, χρειάζεσαι λιγότερα barriers to entry, εδώ έρχεται και το gyro που μπορεί εφόσον χρησιμοποιείται σωστά να βελτιώσει την επίδοση κάποιου κυρίως σε box και γεωμετρία, (όχι τόσο σε εκτέλεση), αφού μπορεί να αποφευχθεί η κλίση φτερών στην ευθεία οριζοντία το κεντράρισμα στις ανόδους, η μη διόρθωση τόσο στα Knife Edge αλλά μέχρι εκεί. Υποθέτω ότι οι κορυφαίοι πιλότοι τύπου Bruckmann  έχουν επιλύσει αυτά τα προβλήματα, ωστόσο χρησιμοποιούν και αυτοί gyro. Άρα νομίζω ότι και αυτοί που είναι στο 50% μια κατάταξης και πολύ πιο κάτω δεν πρέπει να σνομπάρουν τόσο το gyro και να το θεωρούν ως ένα εργαλείο για τους "μη ικανούς" χειριστές γιατί έρχονται οι "πολύ ικανοί" όπως ο GB να τους διαψεύσουν. Εφόσον επιτρέπεται συνεπώς στην κατηγορία και προκειμένου να έχουμε κοινό παρανομαστή τουλάχιστον ως προς τις δυνατότητες εξοπλισμού, καλό είναι να μην το σνομπάρουμε αλλά να μάθουμε να το χρησιμοποιούμε σωστά εφόσον χρειάζεται σε κάποια κομμάτια της πτήσης μας, αν όχι σε όλα.

    Προσωπικά βρίσκω το F3A μεγαλύτερο fun λόγω της απλότητας και των δυνατοτήτων που έχουν αυτά τα μοντέλα, κλάσμα των οποίων έχουμε εξαντλήσει. Τo F3S για εμένα αν το δω πιο ζεστά φυσικά, θα είναι ένα  πείραμα με απώτερο στόχο τη δομημένη πτήση με jet εφόσον φυσικά θεωρήσουμε πως όλα λειτουργούν τεχνικά και χρησιμοποιούμε τον εξοπλισμό πχ τύπου gyro και όχι μόνο, σωστά.

    Φιλικά,
    Νίκος
    « Dernière édition: Mardi, 22 Sept. 2020, 14:30:33 par 3DJunk » Journalisée
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #38 le: Mardi, 22 Sept. 2020, 15:14:02 »

    Προφανώς και το ερώτημα ήταν ακαδημαικό και το θέμα είναι αν το F3S θα συμπαρασύρει και το F3A ως προς την ελέυθερη χρήση της τεχνολογίας?

    Υπάρχουν κατηγορίες πλέον που επιτρέπονται τα gyros σε πλέον του ενός αξωνα, υπάρχουν μόνο σε ένα άξωνα και υπάρχουν σε κανένα άξωνα.

    Ως προς τα ακροβατικά και κατά πόσο μια κατηγορία θα γίνει αποδεκτή παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο όπως πχ το κόστος. Δεν μιλώ για το κόστος αγοράς όσο το κόστος μεταφοράς. Είναι ο κυριότερος λόγος που η κατηγορία F3M δεν έχει προχωρήσει.

    Οσο για τον GB σεβασμός. Με την ίδια ευκολία πετά καλά οτιδήποτε πετά, από ανεμόπτερα έως jets. Και είναι σε top επίπεδο και στα indoor F3P και στο F3A και σε ότι άλλο καταπιάνεται.

    Ας περιμένουμε τον χρόνο να δείξει.
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #39 le: Mardi, 22 Sept. 2020, 15:32:52 »

    Σε σχέση με το F3A έχει ακουστεί ότι κάποιοι Jeti δέκτες έχουν εσωτερικό gyro το οποίο ενεργοποιείται με τον altitude sensor και μόνο στον αέρα, πράγμα που το κάνει δύσκολο να ελεγθεί στο έδαφος. Πρισωπικά δεν το πιστεύω αλλά το έχω ακούσει απο κύκλο μοντελιστών σε world cup. Δεν είναι διαθέσιμο εμπορικά αλλά τρέχει σε κάποια prototypes στα οποία έχουν πρόσβαση πολλοί λίγοι στον κόσμο αυτό. Ίσως παγιωθεί στο μέλλον... Στριφογύρισμα ματιών Τονίζω πως δεν το πιστεύω αλλά το έχω ακούσει.
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #40 le: Mardi, 22 Sept. 2020, 15:38:08 »



    Ως προς τα ακροβατικά και κατά πόσο μια κατηγορία θα γίνει αποδεκτή παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο όπως πχ το κόστος. Δεν μιλώ για το κόστος αγοράς όσο το κόστος μεταφοράς. Είναι ο κυριότερος λόγος που η κατηγορία F3M δεν έχει προχωρήσει.


    Μπορείς να πετάξεις το F3S και με EDF στα 6-12 cell, νομίζω πως υπάρχει και ειδική κατηγορία αν δεν κάνω λάθος. Εκομένως το συγκεκριμένο barrier εν μέρει αντιμετωπίζεται.:-)
    Journalisée
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #41 le: Mercredi, 23 Sept. 2020, 12:12:49 »

    Νίκο ,
    προσωπικά δεν εμπιστεύομαι την τύχη του μοντέλου στις ταινίες διπλής όψης. Με κανα G ή καμιά ηλιόλουστη καυτή μέρα μήπως  μειωθεί η πρόσφυση στο χρώμα της ξύλινης επιφάνειας και δε σου λέω να φύγει ..να κουνιέται πολύ λίγο … and then be ready for the ride of your life  Εκπληξη  Επισυνάπτω φωτό από δικά μου mounting : συρματασφαλιση με ρητίνη στην μια πλευρά . Μόνο δεματικα σε jet που δεν έχει πολλούς κραδασμούς.

    Σχετικά με το φαινόμενο που λες οτι παρατηρείς βίαιες αντιδράσεις όταν έχει αέρα , προτείνω να αυξήσεις το Airpeedfactor . Όχι να μειώσεις gain .
    Άσε τους JetMasters και πάρε το USB ή το ΜπλέΔόντι και το manual και παίξε !

    … αντίστροφη ανάδραση : Εάν μιλάμε για PowerBox iGyro τότε είναι κακοσεταρισμενα . iGyro 3Extra manual :  “ - Lock-in feel:
    This feature alters the ‘locking’ characteristics in aerobatic manoeuvres such as four-point rolls. If this value is set too high, you will notice the model “overshoot” at the moment you release the stick. If the value is set too low, the model may appear not to stop cleanly when commanded.


    Τα υπόλοιπα gyro ειναι ελικοπτερικα που τα βάφτισαν αεροπλανικά. Το iGyro ειναι εξαρχής σχεδιασμένο για αεροπλάνα .. έχεις αδράνειες , στολάρεις και φλεραρεις.
    Δεν είναι τυχαίο που  Ali και Seba (3 times World) χρησιμοποιούν iGyro PowerBox.

    ...Οι τέσσερις ορφανές βίδες τηλεμετρία fuel flow sensor  να μαντέψω ?

    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #42 le: Mercredi, 23 Sept. 2020, 13:12:36 »

    Πολύ καθαρή εγκατάσταση που χαίρεσαι να την βλέπεις έστω και σε φωτογραφία.

    Το θέμα είναι για όσους πετάνε ήδη F3A και κοιτάνε και την F3S. Στην μία τα περισσότερα γίνονται με το χέρι χωρίς την διαμεσολάβηση ηλεκτρονικών. Στην άλλη έχεις και αυτή την επιλογή και φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι θα την χρησιμοποιούν.

    Μήπως η F3S θα δυσκολέψει τους μετέχοντες στην F3A? To ερώτημα το κάνω στον Νίκο που πετά χρόνια F3A.

    Αίσθηση μου είναι ότι σε λίγα χρόνια και η F3A θα επιτρέπει την χρήση όλων αυτών των ηλεκτρονικών δυνατοτήτων για ένα και απλό λογο ότι κανένας κατασκευαστής δεν θα σου προσφέρει απλούς πομπούς ή δέκτες οπότε και θα είναι πολύ δύσκολο να διαπιστώσεις αν κάποιος θα έχει κάνει χρήση gyro ή gps στην διάρκεια της πτήσης.

    Οταν κάποτε προς τα τέλη της δεκαετίας του 70 προέκυψαν dual rates στην αρχή και λίγο μετά travel adjustments ολοι λέγαμε δεν θέλω τίποτα άλλο. Και όμως.......

    Αντώνη καλημέρα.
    Δεν έχουν όλοι τις πτητικές μας γνώσεις . Δε γνωρίζουν όλοι ότι για να κάνεις ενα σωστό loop πρέπει τα aileron να κουνιούνται και με το stick του γκαζιού.
    Και γιαυτο ακριβός το παράδειγμα , αυτοί αδυνατούν να καταλάβουν τι ακριβός κάνει ενα gyro και γιατί πρέπει να επιβάλλεται στους αγώνες ώστε να υπάρχει ισότητα.



    Προτείνω κατι  beer
    να προσπαθήσουμε να συμφωνήσουμε στο τι ΔΕΝ κανει ενα gyro!
    Ετσι μήπως μέσω της ατόπου απαγωγής αφαιρέσουμε μερικές ευθύνες απο αυτή την συσκευή και γλιτώσει το πυρ το εξώτερον.


    So food for thought, τα τέσσερα βασικά συστατικά μιας πτήσης.
    Κατεύθυνση :
    1-Εαν το μοντέλο κατευθύνετε προς το έδαφος, έχει δυνατότητα το gyro  να του αλλάξει κατεύθυνση ? Οχι  … δυστυχώς. Δεν ευθύνεται για την κατεύθυνση.

    Υψόμετρο:
    2-Ειναι ενα gyro υπεύθυνο για μια οριζόντια πτήση? Όχι   τα gyro δεν έχουν αισθητήρα να καταλαβαίνουν που είναι το έδαφος.

    Βασικό όλων των ακροβατικών : Loop.
    3-Ειναι το gyro υπεύθυνο για το εαν ενα loop ειναι αυγό ή κύκλος ή τετράγωνο ? Απο που θα αρχίσει και που θα τελειώσει . Όχι  

    Βασικό όλων των ακροβατικών :  Roll.
    4-Ειναι το gyro υπεύθυνο για την ταχύτητα περιστροφής ενός roll ? Για το εάν τα φτερά στο τέλος σταματήσουν παράλληλα με το έδαφος ή σε γωνία 90 μοιρών ? οχι  

    Αν συμφωνήσουμε με τα παραπάνω αποτελέσματα ,  μήπως ο συνδυασμός τους αποδεικνύει οτι το gyro δεν μπορεί να έχει αντίκτυπο στις ικανότητες του χειριστή ?
    Μπορεί η παραπάνω διαπίστωση να μπερδεύει περισσότερο αλλά ειναι ποιο ευκολοχώνευτη απο το (για να κάνεις ενα σωστό loop πρέπει τα aileron να κουνιούνται και με το stick του γκαζιού ) που εξηγεί το gyro !



    1988 JR PCM10 λειτουργία στο menu: "Throttle to Aileron Mixing"
    - και τι θες αν μας πεις δηλαδή οτι αυτά που κάνει το gyro σήμερα , μπορούν και το κάνουν όλες οι τηλεκατευθύνσεις μας απο το 88?
    - ν α ι

    (p.s. Nick sorry i hijacked your post  Ντροπή )
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #43 le: Mercredi, 23 Sept. 2020, 13:41:46 »

    Νίκο ,
    προσωπικά δεν εμπιστεύομαι την τύχη του μοντέλου στις ταινίες διπλής όψης. Με κανα G ή καμιά ηλιόλουστη καυτή μέρα μήπως  μειωθεί η πρόσφυση στο χρώμα της ξύλινης επιφάνειας και δε σου λέω να φύγει ..να κουνιέται πολύ λίγο … and then be ready for the ride of your life  Εκπληξη  Επισυνάπτω φωτό από δικά μου mounting : συρματασφαλιση με ρητίνη στην μια πλευρά . Μόνο δεματικα σε jet που δεν έχει πολλούς κραδασμούς.

    Σχετικά με το φαινόμενο που λες οτι παρατηρείς βίαιες αντιδράσεις όταν έχει αέρα , προτείνω να αυξήσεις το Airpeedfactor . Όχι να μειώσεις gain .
    Άσε τους JetMasters και πάρε το USB ή το ΜπλέΔόντι και το manual και παίξε !

    … αντίστροφη ανάδραση : Εάν μιλάμε για PowerBox iGyro τότε είναι κακοσεταρισμενα . iGyro 3Extra manual :  “ - Lock-in feel:
    This feature alters the ‘locking’ characteristics in aerobatic manoeuvres such as four-point rolls. If this value is set too high, you will notice the model “overshoot” at the moment you release the stick. If the value is set too low, the model may appear not to stop cleanly when commanded.


    Τα υπόλοιπα gyro ειναι ελικοπτερικα που τα βάφτισαν αεροπλανικά. Το iGyro ειναι εξαρχής σχεδιασμένο για αεροπλάνα .. έχεις αδράνειες , στολάρεις και φλεραρεις.
    Δεν είναι τυχαίο που  Ali και Seba (3 times World) χρησιμοποιούν iGyro PowerBox.

    ...Οι τέσσερις ορφανές βίδες τηλεμετρία fuel flow sensor  να μαντέψω ?



    ΟΚ... Thumbs up Μας μπέρδεψες όμως με τη δεύτερη φωτογραφία.. Cheesy.το Mercury έχει integrated gyro, γίατι χρησιμοποιείς και εξωτερικό;
    Journalisée
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #44 le: Mercredi, 23 Sept. 2020, 15:25:00 »

    ΟΚ... Thumbs up Μας μπέρδεψες όμως με τη δεύτερη φωτογραφία.. Cheesy.το Mercury έχει integrated gyro, γίατι χρησιμοποιείς και εξωτερικό;

    ...πολύ παρατηρητικό σε βρίσκω !
    Στα gyro οι έξοδοι για το vector-control ελέγχουν rudder και elevator κατεύθυνση μόνο .Για το μοντέλο προστίθεται το Aileron control.
    Το SU-37 http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=10963 που έφτιαξα ειναι δικινητήριο με δυο συστήματα vector.  Το οποίο σημαίνει οτι μπορώ να έχω και Aileron διόρθωση με τα vector .
    Γιαυτο χρησιμοποιώ ξεχωριστό iGyro που περνάω μέσα απο το Mercury για να ελέγχω και aileron-input στα vector  Thumbs up το Mercury ελέγχει μόνο το μοντέλο.

    ..my turn  beer Συμφωνείς με την άτοπον επαγωγή που έκανα ?
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Pages: 1 2 [3] 4 5 6 ... 12     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Fil de discussion: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.04 secondes avec 24 requêtes.