Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« il: Giovedì, 13 Gen 2011, 09:07:56 » |
|
Τελικά ο Αί'Βασίλης ήρθε όντως καθυστερημένα... έστω και έτσι δεν με χάλασε Τα βασικά χαρακτηριστικά του: Overall length: 1000mm (including cabin & canopy) Main rotor diameter: 1120mm Tail rotor diameter: 235mm Tail blade length: 82mm Overall height: 343 mm Overall width: 160 mm Motor: SCORPION 1820 w/kv910 BL motor ESC: Gaui 100A BL ESC Total weight: 1900g (Equipped with Blades and all electronic gears except Battery). Main rotor blades: 500mm to 530mm Flying duration: 4~5 minutes with 6S1P (22.2v/4200mah) To setup : Motor: SCORPION 1820 w/kv910 BL motor (stock) ESC: Gaui 100A BL ESC (stock) Main Blades: Gaui 500mm (stock) FBL: Microbeast Cylic Servo: 3 x Align DS610 Tail Servo: MKS HV767 Battery: Turnigy 4000mAh 6S 40C Η παραγγελία του Ε/Π έγινε τη Δευτέρα 10/01 το απόγευμα στο κατάστημα Στεργίου Σωτήρης-Kyosho Patras και ως δια μαγείας την Τρίτη 11/01 μεσημέρι ήταν στα χέρια μου Οπώτε ένα μεγάλο ευχαριστώ εξ' αρχής για την ταχύτατη εξυπηρέτηση. Δεν θα σας κουράσω με πολλά μπλα μπλα, θα αφήσω τις φώτο να μιλήσουν.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
nikpepa
|
|
« Risposta #1 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 09:09:40 » |
|
ναι ναι μην μας κουρασεις δωσε φωτο στο λαοοοοοοοο!!!!!!!!αντε ντε ακομα? ? καλοριζικοοοοοοοοοοο
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #2 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 09:12:25 » |
|
Καλημέρα Νικόλα, φώτο ανεβαίνουν... το δικό σου.. θα το δούμε ή το φυλάς για έκπληξη?
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
nikpepa
|
|
« Risposta #3 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 09:14:33 » |
|
καλημερααα θα το δειτε θα το δειτε χεχχεχε
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #4 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 09:23:12 » |
|
Το μαγικό κουτί Τα περιεχόμενα τακτοποιημένα σε 4 κουτάκια: Canopy/Frame assembly, Main Rotorhead assembly, Electric Gear & Tail Boom assembly/Main Blades
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #5 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 09:26:52 » |
|
To manual, τίποτα ιδιαίτερο, απλό και κατανοητό Ωραία λεπτομέρια... υπάρχουν και αυτοκόλητακια για τα καλώδια των servo
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Risposta #6 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 09:37:54 » |
|
Μπραβο φιλε μου.... Καλη παρουσιαση...1
Λενε τα καλυτερα για αυτο το heli..!
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #7 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 09:58:32 » |
|
Μπραβο φιλε μου.... Καλη παρουσιαση...1
Λενε τα καλυτερα για αυτο το heli..!
Το θεωρώ απο τα πιο όμορφα 550 και έχει γενικώς πολύ καλές κριτικές. Απο το δέσιμο μπορώ να πώ οτί είναι εξερετικά ποιοτικό και προσεγμένο στην κάθε του λεπτομέρεια, για τα πτητικά του χαρακτηριστικά θα μπορώ να σας πώ σε λίγες μέρες αφου έρθουν και τα ηλεκτρονικά του.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #8 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 10:13:26 » |
|
Όλα τα περιεχόμενα των κουτιών Boom, blades, tail rotor To canopy, όμορφο, τρυπημένο με τα λαστιχάκια έτοιμο απο το εργοστάσιο Main rotorhead και main gear To μοτερ, speed control, main frame και διάφορα παρελκόμενα
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #9 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 10:50:36 » |
|
Το main frame αποτελείτε απο 2 κομάτια των 2mm. Τα δύο πάνω κομάτια είναι για τη βάση των skid, το μεσαίο βάση για γυροσκόπιο κτλ το οποίο δένει και τα δύο boom holders, και τα δύο τελευταία είναι για το battery tray και καπάκι για το πίσω μέρος του frame. Λεπτρομέρεια: ενσωματωμένα παξιμάδια στο frame για το servo της ουράς και τη βάση των skid. Τα σακουλάκια με τις βίδες, αποστάτες frame και οι βάσεις για canopy. Λεπτομέρεια: Μίκρό σκίτσο στο σακουλάκι με οδηγίες για τα συγκεκριμένα κομάτια.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #11 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 12:50:37 » |
|
To σχεδιάγραμμα για τα skid. Πολύ απλο. Τα περιεχόμενα της σακούλας με τα skid απο πλαστικό καλης ποιότητας και αλουμίνιο. Έτοιμα και τα skid.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
|
ΑdamHeli
|
|
« Risposta #13 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 13:30:28 » |
|
καλορίζικο!!!! και απότι φαίνεται έχει φοβερή ποιότητα...
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
ILIASDJ
|
|
« Risposta #14 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 13:36:57 » |
|
Καλοριζικο και Καλοπαιταχτο να ειναι. Φαινετε πολυ ωραιο . Δεν το ηξερα καθολου αυτο το ελικοπτερο . Για να δουμε και στη συνεχεια της παρουσιασης την κεφαλη και την ουρα .
|
|
|
Loggato
|
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ What's up 6977808242
MINI TITAN E325 SE - T REX 500 ESP OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO T REX 700 NITRO - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #15 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 13:45:21 » |
|
Εκτός της καλής ποιότητας των υλικών για 'μένα είναι βασικό πλεονέκτημα το πραγματικά μικρό πλήθος κοματιών... Keep it simple. Άρα είναι πολύ απλό στη συντήρηση-συναρμολόγιση και ενοειτε οτι πέφτει και το κόστος.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #16 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 14:05:34 » |
|
Τα περιεχόμενα της σακούλας της κεφαλής Τεράστιο σε διάμετρο και εξερετικά λεπτό σε υψος το swashplate.... θυμίζει λίγο του kazama Λεπτομέρεια: Στο πάνω μέρος του swashplate υπάρχουν 4 επιπλέον σπειρώματα... στην περίπτωση που χαλάσεις κάποιο απλα πας όλες τις μπίλιες στη διπλανή τους θέση... πολύ εξυπνο Κυρίως γρανάζι 120Τ, one way και γρανάζι ουράς. Λύθηκε, λιπάνθηκε και είναι έτοιμο για τοποθέτηση. Όλα έτοιμα για τοποθέτηση. Εντύπωση μου έκανε η απλότητας της κεφαλής. Tα Washout Arms βιδώνουν με τη jeasus bolt... και εδώ λιτότητα και απλότητα. Επίσεις όλες οι βίδες στα προσυναρμολογημένα μέρη ήταν όλες με loctite και σφιχτά βιδομένες. Τέλος για την κεφαλή υπήρχαν 2 σετ dampers, τα μάυρα με σκληρότητα 75 και τα κόκκινα με σκληρότητα 90... προτήμισα τα κόκκινα.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
|
Markhelis
|
|
« Risposta #18 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 14:20:23 » |
|
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
ilectrikos
Aeromodeller
Offline
Posts: 17
|
|
« Risposta #19 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 14:30:27 » |
|
Φίλε μου καλορίζικο και από μένα, να το κατευχριστηθείς με πολλές πολλές όμορφες και άσπαστες πτήσεις Μπράβο σου πολύ ωραία και αναλυτική παρουσίαση!!Πες μας 'ομως πόσο πήγε η τιμή του μέχρι εδώ, αν βγαίνει σε έκδοση χωρίς να είναι 3d και με τι μπαταρίες μπορεί να πετάξει χωρίς πολλές απαιτήσεις ούτε για ακροβατικά μόνο πτήση scail .ευχαριστώ εκ των προτέρω
|
|
|
Loggato
|
HDX 500-SAΗ-ηλεκτρικό t-rex 250 Align BEAVER ST MODELS KYOSHO MINIUM-CITABRIA
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #20 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 15:04:56 » |
|
Φίλε μου καλορίζικο και από μένα, να το κατευχριστηθείς με πολλές πολλές όμορφες και άσπαστες πτήσεις Μπράβο σου πολύ ωραία και αναλυτική παρουσίαση!!Πες μας 'ομως πόσο πήγε η τιμή του μέχρι εδώ, αν βγαίνει σε έκδοση χωρίς να είναι 3d και με τι μπαταρίες μπορεί να πετάξει χωρίς πολλές απαιτήσεις ούτε για ακροβατικά μόνο πτήση scail .ευχαριστώ εκ των προτέρω
Ευχαριστώ, Το κιτ το αγόρασα απο το κατάστημα Στεργίου Σωτήρης-Kyosho Πάτρας ~470€ Απο εκεί και πέρα για να πετάξει το ε/π θα χρειαστείς 4 servo, flybarless system, δέκτη, και μπαταρίες τα οποία ανάλογα τι θα επιλέξεις θα έχεις και το ανάλογο κόστος. Υπάρχει βεβαια και η flybar έκδοση στα ~540€ που γλυτώνεις το κόστος του flybarless system. Απο μπαταρίες θέλεις 6cell 3500-4500mah και χρόνους πτήσης 4-7 λεπτά max σε νορμάλ πτήση. Εν κατακλείδη νομίζω οτι για scale πτηση το ε/π είναι too much κοστολογικά, σίγουρα υπάρχουν πιο φθηνα αν οι απαιτήσεις σου δεν είναι μεγάλες.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Risposta #21 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 15:48:28 » |
|
Φίλε μου καλορίζικο και από μένα, να το κατευχριστηθείς με πολλές πολλές όμορφες και άσπαστες πτήσεις Μπράβο σου πολύ ωραία και αναλυτική παρουσίαση!!Πες μας 'ομως πόσο πήγε η τιμή του μέχρι εδώ, αν βγαίνει σε έκδοση χωρίς να είναι 3d και με τι μπαταρίες μπορεί να πετάξει χωρίς πολλές απαιτήσεις ούτε για ακροβατικά μόνο πτήση scail .ευχαριστώ εκ των προτέρω
Ευχαριστώ, Το κιτ το αγόρασα απο το κατάστημα Στεργίου Σωτήρης-Kyosho Πάτρας ~470€ Απο εκεί και πέρα για να πετάξει το ε/π θα χρειαστείς 4 servo, flybarless system, δέκτη, και μπαταρίες τα οποία ανάλογα τι θα επιλέξεις θα έχεις και το ανάλογο κόστος. Υπάρχει βεβαια και η flybar έκδοση στα ~540€ που γλυτώνεις το κόστος του flybarless system. Απο μπαταρίες θέλεις 6cell 3500-4500mah και χρόνους πτήσης 4-7 λεπτά max σε νορμάλ πτήση. Εν κατακλείδη νομίζω οτι για scale πτηση το ε/π είναι too much κοστολογικά, σίγουρα υπάρχουν πιο φθηνα αν οι απαιτήσεις σου δεν είναι μεγάλες. δεν γλιτωνεις το γυροσκοπιο ομως...!!! Οποτε η μια η αλλη.!! Τι FBL θα βαλεις?!
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #22 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 15:53:07 » |
|
δεν γλιτωνεις το γυροσκοπιο ομως...!!! Οποτε η μια η αλλη.!!
Τι FBL θα βαλεις?!
To setup που θα παίξει είναι το παρακάτω Motor: SCORPION 1820 w/kv910 BL motor (stock) ESC: Gaui 100A BL ESC (stock) Main Blades: Gaui 500mm (stock) FBL: Microbeast Cylic Servo: 3 x Align DS610 Tail Servo: MKS HV767 Battery: Turnigy 4000mAh 6S 40C
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #23 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 16:00:35 » |
|
Συνέχεια με τοποθέτηση μοτερ και ρύθμιση gear mesh. To moter βιδώνει σε μεταλική βάση με 4 βίδες-ρεγουλατόρους και η βάση με 4 βίδες που πιάνουν στο σασι και 2 ακόμα που πιάνουν το κάτω bearing block. Ρύθμιση gear mesh... βούτηρο!!!
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #28 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 09:42:55 » |
|
Και δύο upgrades για δέσιμο του frame-συγκράτηση της μπαταρίας και μεταλικό Tail Support Clamp
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #29 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 09:49:25 » |
|
Το upgrade είναι στην ουσία 2 κομάτια carbon που δένουν απο τη βάση της μπούμας μέχρι και το battery plate. Επίσης δημιουργεί ένα "τείχος προστασίας" ώστε να αποφευχθεί τυχόν επαφή ματαρίας με μοτέρ.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #31 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 11:16:49 » |
|
Το regulator τοποθετήθηκε εντός του frame με την ψηκτρα να εξέχει. Το καλώδιο της μπαταρίας δείχνει αρκετά ογκόδες αλλα έπρεπε να στριμωχτούν συνολικά 3 ζευγάρια καλώδια (ESC, Regulator, Lipo Moitor)
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #32 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 11:23:48 » |
|
Απο την αριστερή μερια μπήκε και το ESC. Όλα τα καλώδια έχουν επενδυθεί με δίχτακι και έχει τοποθετηθεί προστευτικό λάστιχο στο frame σε όποια σημεία υπάρχει επαφή με καλώδιο. Επίσεις το regulator και το Esc είναι κολημένα με ταινία 2πλής όψης foam ώστε να αποροφούνται και οι τυχόν κραδασμοί.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #33 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 11:28:15 » |
|
Μετά απο πολύ σκέψη και δοκιμές ο δέκτης τοποθετήθηκε εντός του frame στο πίσο μέρος. Χρησιμοποίησα velcro για τη συγκρατησή του ώστε να αποροφούνται τυχόν κραδασμοί και να είναι ευκολη η αφαίρεση και επανατοποθέτηση του αν χρειαστεί.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #36 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 11:36:49 » |
|
Άποψη απο το πίσο μέρος του επ, παρατηρήστε την τεράστια ψυκτρα του regulator.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Risposta #39 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 13:40:00 » |
|
Μπραβο φιλε πολυ ωραια τοποθετησες τα καλωδια...! Αψογος... Τι μπαταριες θα του βαλεις?? Επισης το BEc ειναι το CC PRO?? αν ναι ελεγξε μηπως ειναι το V1 και οχι το V2 οπου θα πρπεει να το στειλεις εργοστασιο εχει γινει recall στα περισσοτερα.. Aκομα καλα ειναι να ανοιξεις 2 τρυπες στο frame και με ενα velcro να σφιξεις το beast X...! το beastX δν ειναι για απαλα jelpads κτλ κτλ θελει καλο δεσιμο για να παιξει τελεια.. ΔΕν το εχω δοκιμασει σε ηλεκτρικο αλλα στα νιτρο ειχα ενα θεματακι και ειδικα με sketo jel ηταν χαλια..!
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
killbill
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 47
|
|
« Risposta #40 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 13:57:40 » |
|
πανεμορφο ελικοπτερο (η συμπαθεια μου)! πολυ καλη παρουσιαση αψογο σεταρισμα και τακτοποιημενο περιμενουμε βιντεο!!!
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #41 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 14:04:28 » |
|
Τι μπαταριες θα του βαλεις??
Για αρχή έχω παραγγείλει τρείς Turnigy 4000mAh 6S 40C και όσο αντέξουν, μετά καλοβλέπω τις VOLTZ σαν τις δικές σου. Επισης το BEc ειναι το CC PRO?? αν ναι ελεγξε μηπως ειναι το V1 και οχι το V2 οπου θα πρπεει να το στειλεις εργοστασιο εχει γινει recall στα περισσοτερα.. Ναι το BEC είναι το CC PRO αλλα δεν έχω προσέξει τι έκδοση είναι. Υπάρχει κάποιο σημείο που το γράφει γιατί δεν έχω το καλώδιο σύνδεσής του με pc. Aκομα καλα ειναι να ανοιξεις 2 τρυπες στο frame και με ενα velcro να σφιξεις το beast X...! το beastX δν ειναι για απαλα jelpads κτλ κτλ θελει καλο δεσιμο για να παιξει τελεια.. ΔΕν το εχω δοκιμασει σε ηλεκτρικο αλλα στα νιτρο ειχα ενα θεματακι και ειδικα με sketo jel ηταν χαλια..!
Στο RJX που έχω βάλει και εκεί το beast μόνο με gel χωρίς velcro δεν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα, θα δοκιμαστεί και αν χρειαστεί θα γίνει και αυτό. Αν και έχω την αίσθηση οτι, αν το δέσεις με velcro, στην ουσία ακυρώνεις το gel γιατί το σταθεροποιείς στο σασί με αποτέλεσμα όλοι οι κραδασμοί να μεταφέρονται στο beast... Όπως και να έχει ευχαριστώ για τις συμβουλές
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #42 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 14:07:02 » |
|
πανεμορφο ελικοπτερο (η συμπαθεια μου)! πολυ καλη παρουσιαση αψογο σεταρισμα και τακτοποιημενο περιμενουμε βιντεο!!!
Ευχαριστώ φίλε μου, να πώ οτι έβγαλε +-16 μοίρες στο pitch και +-17!!!! στο cycle. Βέβαια στο beast ρυθμίστηκε με +-14 pitch και +-12 cycle
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Risposta #43 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 14:08:07 » |
|
Τι μπαταριες θα του βαλεις??
Για αρχή έχω παραγγείλει τρείς Turnigy 4000mAh 6S 40C και όσο αντέξουν, μετά καλοβλέπω τις VOLTZ σαν τις δικές σου. Επισης το BEc ειναι το CC PRO?? αν ναι ελεγξε μηπως ειναι το V1 και οχι το V2 οπου θα πρπεει να το στειλεις εργοστασιο εχει γινει recall στα περισσοτερα.. Ναι το BEC είναι το CC PRO αλλα δεν έχω προσέξει τι έκδοση είναι. Υπάρχει κάποιο σημείο που το γράφει γιατί δεν έχω το καλώδιο σύνδεσής του με pc. Aκομα καλα ειναι να ανοιξεις 2 τρυπες στο frame και με ενα velcro να σφιξεις το beast X...! το beastX δν ειναι για απαλα jelpads κτλ κτλ θελει καλο δεσιμο για να παιξει τελεια.. ΔΕν το εχω δοκιμασει σε ηλεκτρικο αλλα στα νιτρο ειχα ενα θεματακι και ειδικα με sketo jel ηταν χαλια..!
Στο RJX που έχω βάλει και εκεί το beast μόνο με jelpad χωρίς velcro δεν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα, θα δοκιμαστεί και αν χρειαστεί θα γίνει και αυτό. Αν και έχω την αίσθηση οτι, αν το δέσεις με velcro, στην ουσία ακυρώνεις το gel γιατί το σταθεροποιείς στο σασί με αποτέλεσμα όλοι οι κραδασμοί να μεταφέρονται στο beast... Όπως και να έχει ευχαριστώ για τις συμβουλές Για το Bec εδω... http://www.castlecreations.com/support/service_advisory/sa1004-ccbecpro.htmlΓια το Jel kαι γενικα εχει γιενι ειδικο thread στο εξωτερικο και το εχουν ολοι δεμενο...! ΣΤην απλη πτηση δεν καταλαβαινεις τπτ καταλαβαινεις μονο οταν το πιεσεις σε hard tic tocs κτλ κτλ..! Και γενικα ολοι προτιμουν τα σκληρα pads και οχι jel pad... δεν ξερω αν εχεις παρατηρησει που το νεο beast x βγηκε με πιο σκληρα pads..
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Posts: 96
|
|
« Risposta #44 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 14:22:11 » |
|
Για το Jel kαι γενικα εχει γιενι ειδικο thread στο εξωτερικο και το εχουν ολοι δεμενο...! ΣΤην απλη πτηση δεν καταλαβαινεις τπτ καταλαβαινεις μονο οταν το πιεσεις σε hard tic tocs κτλ κτλ..! Και γενικα ολοι προτιμουν τα σκληρα pads και οχι jel pad... δεν ξερω αν εχεις παρατηρησει που το νεο beast x βγηκε με πιο σκληρα pads.. Το πρόσεξα οτι τα pad που έχει είναι πολύ σκληρά αλλα δεν είχα διαβάσει κάτι σχετικό... Στο x-treme που είχα δοκιμάσει τα σληρά pad του beast είχα αρκετό τρέμουλο, όταν έβαλα το gel χωρίς δέσιμο με velcro το επ έστρωσε. Ίσος στο ηελκτρικό που έχει λιγότερους κραδασμούς να θέλει τα σκληρά pad... αυτό όμως μόνο με δοκιμές θα αποδειχθεί, οπώτε όταν έρθουν οι μπαταρίες θα έχω άποψη.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Risposta #45 il: Mercoledì, 26 Gen 2011, 14:26:49 » |
|
Για το Jel kαι γενικα εχει γιενι ειδικο thread στο εξωτερικο και το εχουν ολοι δεμενο...! ΣΤην απλη πτηση δεν καταλαβαινεις τπτ καταλαβαινεις μονο οταν το πιεσεις σε hard tic tocs κτλ κτλ..! Και γενικα ολοι προτιμουν τα σκληρα pads και οχι jel pad... δεν ξερω αν εχεις παρατηρησει που το νεο beast x βγηκε με πιο σκληρα pads.. Το πρόσεξα οτι τα pad που έχει είναι πολύ σκληρά αλλα δεν είχα διαβάσει κάτι σχετικό... Στο x-treme που είχα δοκιμάσει τα σληρά pad του beast είχα αρκετό τρέμουλο, όταν έβαλα το gel χωρίς δέσιμο με velcro το επ έστρωσε. Ίσος στο ηελκτρικό που έχει λιγότερους κραδασμούς να θέλει τα σκληρά pad... αυτό όμως μόνο με δοκιμές θα αποδειχθεί, οπώτε όταν έρθουν οι μπαταρίες θα έχω άποψη. Ok φιλε μου...!! αν θες δες και εδω σε ενα thread που ειχα ανοιξει εγω... http://www.helifreak.com/showthread.php?t=250210
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
|