Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:21:03

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:21:03

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 19
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 28 29 30 [31] 32 33 34     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Lu 123310 fois)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #450 le: Vendredi, 6 Janv. 2012, 11:26:21 »

    STIHL HP Ultra ιδικό για αερόψυκτους δίχρονους σε 40:1 σε dle55  και 50:1 στο αλυσιδοπρίονο και του πίνω το αίμα  laugh laugh laugh laugh

    Ορθώς. Τα μοτέρ αυτά έχουν καταβολές αλυσοπριονοχορτικών μηχανών. Οπότε και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται. Στην δική μου περίπτωση για Ε/Π, βάζω το απλό STIHL (λάδι μίξης στο μπιτόνι της βενζίνης με την κόκκινη απόχρωση) σε αναλογία 1:50 και τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής πολύ καλά.
    « Dernière édition: Vendredi, 6 Janv. 2012, 22:11:40 par ΚΥΡΝΙΚ » Journalisée
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.210


    « Répondre #451 le: Vendredi, 6 Janv. 2012, 22:03:21 »

    Απο την μικρη μου εμπειρια στις βενζινες ακολουθω τα λεγομενα του Νικου.
    Το πιστονι μεχρι τωρα ειναι γυαλι.
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #452 le: Vendredi, 6 Janv. 2012, 23:06:37 »

    Τελικά συνθετικό ή όχι; Με μπερδεύετε, το απλό SΤΙΗL που λες είναι ορυκτέλαιο;
    Journalisée

    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 875



    « Répondre #453 le: Samedi, 7 Janv. 2012, 00:19:34 »

    Βαλε οτι προτηνει ο κατασκευαστης του κηνητηρα
    Journalisée

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #454 le: Samedi, 7 Janv. 2012, 09:24:00 »

    ο κατασκευαστης πολλες φορες δεν αναφερει συγκεκριμενο τυπο. Γιαυτο ρωταω εμπειρικα τι αποψη εχετε?

    Σε μια πρωτη εκτιμηση καταλαβαινω οτι δεν πρεπει να βαζουμε απλο λαδι για μοτοποδηλατα αλλα λαδια που να προοριζονται για αλυσοπριονα. Σωστα?

    Εδω εχω ομως μια παρατηρηση . Τα λαδια των αλυσοπριονων δινουν αναλογια 2% ενω οι κινητηρες 2,5%-4%

    Τι ακολουθουμε ? Τα χαρακτηριστικα του λαδιου ή του κινητηρα?

    Υ.Γ. Μπορει να ειναι τυχαιο αλλα μια φορα που εβαλα λαδι αλυσοπριονου σε αναλογια 3% ο κινητηρας στις ψηλες στροφες μπερδευε
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #455 le: Samedi, 7 Janv. 2012, 19:28:00 »

    Τελικά συνθετικό ή όχι; Με μπερδεύετε, το απλό SΤΙΗL που λες είναι ορυκτέλαιο;

    Η συσκευασία δεν αναφέρει κάτι σχετικό με την προέλευση του λιπαντικού. Εντούτοις η λιπαντική ικανότητά του δείχνει συνθετικό.

    ο κατασκευαστης πολλες φορες δεν αναφερει συγκεκριμενο τυπο. Γιαυτο ρωταω εμπειρικα τι αποψη εχετε?

    Ο βελτιωτής B.H. Hanson των Zenoah κινητήρων μου πρότεινε Benzoil !!  Άμα το δεις πουθενά, πες μου και μένα.

    Σε μια πρωτη εκτιμηση καταλαβαινω οτι δεν πρεπει να βαζουμε απλο λαδι για μοτοποδηλατα αλλα λαδια που να προοριζονται για αλυσοπριονα. Σωστα?

    Σωστά, επειδή πρόκειται για λάδι μίξης και όχι έγχυσης. Ωστόσο κάποιες μάρκες 2Τ λιπαντικών πιθανά να αναφέρουν πως κάνουν και για τους δύο τρόπος εισαγωγής λιπαντικού στο κάρτερ του κινητήρα. Προσωπικά προτιμώ καθαρές λύσης....

    Τι ακολουθουμε ? Τα χαρακτηριστικα του λαδιου ή του κινητηρα?

    Του κατασκευαστή του λιπαντικού.

    Υ.Γ. Μπορει να ειναι τυχαιο αλλα μια φορα που εβαλα λαδι αλυσοπριονου σε αναλογια 3% ο κινητηρας στις ψηλες στροφες μπερδευε

    Τυχαίο ? Δεν νομίζω.... Σε μία φάση ο Kiril είχε βάλει σε Α/Π κινητήρα το Stihl σε αναλογία 1 : 35, αντί του 1 : 50 στη βενζίνη και το μπουζί πλημμύρισε στο λάδι.
    « Dernière édition: Samedi, 7 Janv. 2012, 19:39:40 par ΚΥΡΝΙΚ » Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #456 le: Samedi, 7 Janv. 2012, 19:56:05 »

    Σωστά, επειδή πρόκειται για λάδι μίξης και όχι έγχυσης. Ωστόσο κάποιες μάρκες 2Τ λιπαντικών πιθανά να αναφέρουν πως κάνουν και για τους δύο τρόπος εισαγωγής λιπαντικού στο κάρτερ του κινητήρα. Προσωπικά προτιμώ καθαρές λύσης....

    μου το εξηγεις λιγο? Εννοεις αν το λαδι θα γινει μιξη με το καυσιμο μεσα στο τεποζιτο ή αν θα γινει μιξη απο ξεχωριστo δοχειo οπως ειναι στα scooter?

    Αν ενας κινητηρας ξεκινησει την λειτουργεια του απευθειας με πληρες συνθετικο λαδι υπαρχει προβλημα??
    « Dernière édition: Samedi, 7 Janv. 2012, 20:11:21 par ilias » Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #457 le: Samedi, 7 Janv. 2012, 23:09:58 »

    Εννοώ πως το λάδι για αλυσοπρίονό μου είναι μίξης, ενώ για το scooter μου έγχυσης (Μοtul fullsynthetic 7100). Ένα 2Τ λάδι μίξης θέτει εξαρχής ως προϋπόθεση την πλήρη ανάμιξή του με τη βενζίνη.

    Νομίζω όμως πως ο Toni Clark προτείνει αρχικά να χρησιμοποιείται 2Τ λιπαντικό ορυκτής προέλευσης για καλύτερο στρώσιμο του ελατηρίου εμβόλου. Προσωπικά έστρωσα το δικό μου Ε/Π κινητήρα με το λάδι της Stihl με κόκκινη απόχρωση με αναλογία 1 : 50, προσέχοντας όμως πάντα αρχικά το φορτίο του για αρκετά τεπόζιτα και μέχρι στιγμής η μηχανή είναι ok.
    Journalisée
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.210


    « Répondre #458 le: Dimanche, 8 Janv. 2012, 00:11:11 »

    Citation
    Τυχαίο ? Δεν νομίζω.... Σε μία φάση ο Kiril είχε βάλει σε Α/Π κινητήρα το Stihl σε αναλογία 1 : 35, αντί του 1 : 50 στη βενζίνη και το μπουζί πλημμύρισε στο λάδι.

    Για το στρωσιμο του μοτερ επελεξα να ακολουθησω τα γραφομενα του μοτερ αντι του λιπαντικου  με αποτελεσμα να βγει αχρηστο το πρωτο μπουζι.
    Οπως λεει και ο Νικος  καλυτερα να ακολουθουμε τα δεδομενα των λιπαντικων εστω και με μικρη αποκλιση προς τα πανω μιας και το στρωσιμο γινεται με μικροτερες ελικες και σε χαμιλες στροφες.
     
    Journalisée
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 479



    « Répondre #459 le: Dimanche, 8 Janv. 2012, 16:33:11 »


    Νομίζω όμως πως ο Toni Clark προτείνει αρχικά να χρησιμοποιείται 2Τ λιπαντικό ορυκτής προέλευσης για καλύτερο στρώσιμο του ελατηρίου εμβόλου.

    Νικο, δεν στρωνει καλυτερα το μοτερ με ορυκτελαιο. Πιο γρηγορα στρωνει. Αυτο βολευει πολυ τους Αμερικανους γιατι βαριουνται να στρωνουν και προτιμουν να πετουν. Αν δεν βαριεσαι να καψεις 5-6 λιτρα παραπανω τοτε σαφως και προτιμαται το συνθετικο στο στρωσιμο. Ειδες αλλωστε κανενα να στρωνει τα μηχανακια με ορυκτελαιο; Παλια με ανοχες τεραστιες προτιμουνταν το ορυκτελαιο γιατι βοηθουσε και λιγο την συμπιεση μεχρι να στρωσει.

    Αν και τετοιες συζητησεις ειναι τελικα ακυρες γιατι οπως ολοι ξερουμε ολοι στο τελος κανουν του κεφαλιου τους...
    Journalisée

    Ignorance is bliss
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #460 le: Dimanche, 8 Janv. 2012, 16:52:59 »

    Εγω κραταω αυτα που γραφεις τα οποια νομιζω οτι ειναι σημαντικα . Απο εκει και περα ο καθενας αποφασιζει
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #461 le: Dimanche, 25 Mars 2012, 19:40:15 »

    Γνωριζει καποιος να μου εξηγησει τον λογο που οι βενζινοκινητηρες που χρησιμοποιουνται στα αεροπλανα ειναι ολοι* με ηλεκτρονικη και οχι με μανιατο;
    Δεν θα ηταν πιο απλος και αξιοπιστος ο κινητηρας μας να ειχε μια απλη συσκευη επανω του η οποια δουλευει με την κινηση του αξονα, χωρις μπαταρια;

    Στα βενζινοκινητα μοντελιστικα αμαξακια εχουν κινητηρα βενζινης με μανιατο.


    * οταν γραφω ολοι εννοω η συντρηπτικη πλειψηφια, το 99% που χρησιμοποιουν σημερα οι αερομοντελιστες, δεν ξερω εαν υπαρχει κατι αλλο που μου διαφευγει
    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #462 le: Dimanche, 25 Mars 2012, 20:37:38 »

    χωρις να ξερω πολλα θεωρω οτι ενας λογος θα ηταν το παραπανω βαρος και μαλιστα στο εμπρος μερος του μοντελου και ενας αλλος λογος ο εξτρα ογκος
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #463 le: Dimanche, 25 Mars 2012, 21:37:59 »

    Ηλια και εγω δεν ξερω πολλα για αυτο ρωταω εδω μηπως βρουμε καποιον να ξερει.
    Δες πως ειναι το μανιατο για τηλεκατευθυνομενο αμαξακι 1:5. Υποθετω οτι κατι αντιστοιχο για ιπταμενο χωρις ιδιατερους κραδασμους θα ειναι το μισο απο αυτο.
    Υπολογισε κουτι ηλεκτρονικης, καλωδια, μπαταρια διακοπτη. Ολα αυτα τα αντικαθιστας με κατι που εκτιμω οτι ειναι ελαφρυτερο.
    http://www.hpiracing.com/products/en/15451/



    Υποψιαζομαι οτι ισως δεν μπορει να ξεκινησει σωστος σπινθηρας στα πρωτα γυρισματα της ελικας με το χερι. Η κορδονιερα δινει περισσοτερες στροφες. Εχει καποια βαση κατι τετοιο;
    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #464 le: Lundi, 26 Mars 2012, 07:53:11 »

    ναι αλλα με μια μιζα θα ειχες τις στροφες. Καμια αποψη καποιου ειδικου για το θεμα?
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Pages: 1 ... 28 29 30 [31] 32 33 34     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.024 secondes avec 25 requêtes.