Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:59:20

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:59:20

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 13
    Gesamt: 14
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 28 29 30 [31] 32 33 34     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Gelesen 123309 mal)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #450 am: Freitag, 6 Jan 2012, 11:26:21 »

    STIHL HP Ultra ιδικό για αερόψυκτους δίχρονους σε 40:1 σε dle55  και 50:1 στο αλυσιδοπρίονο και του πίνω το αίμα  laugh laugh laugh laugh

    Ορθώς. Τα μοτέρ αυτά έχουν καταβολές αλυσοπριονοχορτικών μηχανών. Οπότε και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται. Στην δική μου περίπτωση για Ε/Π, βάζω το απλό STIHL (λάδι μίξης στο μπιτόνι της βενζίνης με την κόκκινη απόχρωση) σε αναλογία 1:50 και τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής πολύ καλά.
    « Letzte Änderung: Freitag, 6 Jan 2012, 22:11:40 von ΚΥΡΝΙΚ » Gespeichert
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #451 am: Freitag, 6 Jan 2012, 22:03:21 »

    Απο την μικρη μου εμπειρια στις βενζινες ακολουθω τα λεγομενα του Νικου.
    Το πιστονι μεχρι τωρα ειναι γυαλι.
    Gespeichert
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #452 am: Freitag, 6 Jan 2012, 23:06:37 »

    Τελικά συνθετικό ή όχι; Με μπερδεύετε, το απλό SΤΙΗL που λες είναι ορυκτέλαιο;
    Gespeichert

    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 875



    « Antwort #453 am: Samstag, 7 Jan 2012, 00:19:34 »

    Βαλε οτι προτηνει ο κατασκευαστης του κηνητηρα
    Gespeichert

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #454 am: Samstag, 7 Jan 2012, 09:24:00 »

    ο κατασκευαστης πολλες φορες δεν αναφερει συγκεκριμενο τυπο. Γιαυτο ρωταω εμπειρικα τι αποψη εχετε?

    Σε μια πρωτη εκτιμηση καταλαβαινω οτι δεν πρεπει να βαζουμε απλο λαδι για μοτοποδηλατα αλλα λαδια που να προοριζονται για αλυσοπριονα. Σωστα?

    Εδω εχω ομως μια παρατηρηση . Τα λαδια των αλυσοπριονων δινουν αναλογια 2% ενω οι κινητηρες 2,5%-4%

    Τι ακολουθουμε ? Τα χαρακτηριστικα του λαδιου ή του κινητηρα?

    Υ.Γ. Μπορει να ειναι τυχαιο αλλα μια φορα που εβαλα λαδι αλυσοπριονου σε αναλογια 3% ο κινητηρας στις ψηλες στροφες μπερδευε
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #455 am: Samstag, 7 Jan 2012, 19:28:00 »

    Τελικά συνθετικό ή όχι; Με μπερδεύετε, το απλό SΤΙΗL που λες είναι ορυκτέλαιο;

    Η συσκευασία δεν αναφέρει κάτι σχετικό με την προέλευση του λιπαντικού. Εντούτοις η λιπαντική ικανότητά του δείχνει συνθετικό.

    ο κατασκευαστης πολλες φορες δεν αναφερει συγκεκριμενο τυπο. Γιαυτο ρωταω εμπειρικα τι αποψη εχετε?

    Ο βελτιωτής B.H. Hanson των Zenoah κινητήρων μου πρότεινε Benzoil !!  Άμα το δεις πουθενά, πες μου και μένα.

    Σε μια πρωτη εκτιμηση καταλαβαινω οτι δεν πρεπει να βαζουμε απλο λαδι για μοτοποδηλατα αλλα λαδια που να προοριζονται για αλυσοπριονα. Σωστα?

    Σωστά, επειδή πρόκειται για λάδι μίξης και όχι έγχυσης. Ωστόσο κάποιες μάρκες 2Τ λιπαντικών πιθανά να αναφέρουν πως κάνουν και για τους δύο τρόπος εισαγωγής λιπαντικού στο κάρτερ του κινητήρα. Προσωπικά προτιμώ καθαρές λύσης....

    Τι ακολουθουμε ? Τα χαρακτηριστικα του λαδιου ή του κινητηρα?

    Του κατασκευαστή του λιπαντικού.

    Υ.Γ. Μπορει να ειναι τυχαιο αλλα μια φορα που εβαλα λαδι αλυσοπριονου σε αναλογια 3% ο κινητηρας στις ψηλες στροφες μπερδευε

    Τυχαίο ? Δεν νομίζω.... Σε μία φάση ο Kiril είχε βάλει σε Α/Π κινητήρα το Stihl σε αναλογία 1 : 35, αντί του 1 : 50 στη βενζίνη και το μπουζί πλημμύρισε στο λάδι.
    « Letzte Änderung: Samstag, 7 Jan 2012, 19:39:40 von ΚΥΡΝΙΚ » Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #456 am: Samstag, 7 Jan 2012, 19:56:05 »

    Σωστά, επειδή πρόκειται για λάδι μίξης και όχι έγχυσης. Ωστόσο κάποιες μάρκες 2Τ λιπαντικών πιθανά να αναφέρουν πως κάνουν και για τους δύο τρόπος εισαγωγής λιπαντικού στο κάρτερ του κινητήρα. Προσωπικά προτιμώ καθαρές λύσης....

    μου το εξηγεις λιγο? Εννοεις αν το λαδι θα γινει μιξη με το καυσιμο μεσα στο τεποζιτο ή αν θα γινει μιξη απο ξεχωριστo δοχειo οπως ειναι στα scooter?

    Αν ενας κινητηρας ξεκινησει την λειτουργεια του απευθειας με πληρες συνθετικο λαδι υπαρχει προβλημα??
    « Letzte Änderung: Samstag, 7 Jan 2012, 20:11:21 von ilias » Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #457 am: Samstag, 7 Jan 2012, 23:09:58 »

    Εννοώ πως το λάδι για αλυσοπρίονό μου είναι μίξης, ενώ για το scooter μου έγχυσης (Μοtul fullsynthetic 7100). Ένα 2Τ λάδι μίξης θέτει εξαρχής ως προϋπόθεση την πλήρη ανάμιξή του με τη βενζίνη.

    Νομίζω όμως πως ο Toni Clark προτείνει αρχικά να χρησιμοποιείται 2Τ λιπαντικό ορυκτής προέλευσης για καλύτερο στρώσιμο του ελατηρίου εμβόλου. Προσωπικά έστρωσα το δικό μου Ε/Π κινητήρα με το λάδι της Stihl με κόκκινη απόχρωση με αναλογία 1 : 50, προσέχοντας όμως πάντα αρχικά το φορτίο του για αρκετά τεπόζιτα και μέχρι στιγμής η μηχανή είναι ok.
    Gespeichert
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #458 am: Sonntag, 8 Jan 2012, 00:11:11 »

    Zitat
    Τυχαίο ? Δεν νομίζω.... Σε μία φάση ο Kiril είχε βάλει σε Α/Π κινητήρα το Stihl σε αναλογία 1 : 35, αντί του 1 : 50 στη βενζίνη και το μπουζί πλημμύρισε στο λάδι.

    Για το στρωσιμο του μοτερ επελεξα να ακολουθησω τα γραφομενα του μοτερ αντι του λιπαντικου  με αποτελεσμα να βγει αχρηστο το πρωτο μπουζι.
    Οπως λεει και ο Νικος  καλυτερα να ακολουθουμε τα δεδομενα των λιπαντικων εστω και με μικρη αποκλιση προς τα πανω μιας και το στρωσιμο γινεται με μικροτερες ελικες και σε χαμιλες στροφες.
     
    Gespeichert
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 479



    « Antwort #459 am: Sonntag, 8 Jan 2012, 16:33:11 »


    Νομίζω όμως πως ο Toni Clark προτείνει αρχικά να χρησιμοποιείται 2Τ λιπαντικό ορυκτής προέλευσης για καλύτερο στρώσιμο του ελατηρίου εμβόλου.

    Νικο, δεν στρωνει καλυτερα το μοτερ με ορυκτελαιο. Πιο γρηγορα στρωνει. Αυτο βολευει πολυ τους Αμερικανους γιατι βαριουνται να στρωνουν και προτιμουν να πετουν. Αν δεν βαριεσαι να καψεις 5-6 λιτρα παραπανω τοτε σαφως και προτιμαται το συνθετικο στο στρωσιμο. Ειδες αλλωστε κανενα να στρωνει τα μηχανακια με ορυκτελαιο; Παλια με ανοχες τεραστιες προτιμουνταν το ορυκτελαιο γιατι βοηθουσε και λιγο την συμπιεση μεχρι να στρωσει.

    Αν και τετοιες συζητησεις ειναι τελικα ακυρες γιατι οπως ολοι ξερουμε ολοι στο τελος κανουν του κεφαλιου τους...
    Gespeichert

    Ignorance is bliss
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #460 am: Sonntag, 8 Jan 2012, 16:52:59 »

    Εγω κραταω αυτα που γραφεις τα οποια νομιζω οτι ειναι σημαντικα . Απο εκει και περα ο καθενας αποφασιζει
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #461 am: Sonntag, 25 Mδr 2012, 19:40:15 »

    Γνωριζει καποιος να μου εξηγησει τον λογο που οι βενζινοκινητηρες που χρησιμοποιουνται στα αεροπλανα ειναι ολοι* με ηλεκτρονικη και οχι με μανιατο;
    Δεν θα ηταν πιο απλος και αξιοπιστος ο κινητηρας μας να ειχε μια απλη συσκευη επανω του η οποια δουλευει με την κινηση του αξονα, χωρις μπαταρια;

    Στα βενζινοκινητα μοντελιστικα αμαξακια εχουν κινητηρα βενζινης με μανιατο.


    * οταν γραφω ολοι εννοω η συντρηπτικη πλειψηφια, το 99% που χρησιμοποιουν σημερα οι αερομοντελιστες, δεν ξερω εαν υπαρχει κατι αλλο που μου διαφευγει
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #462 am: Sonntag, 25 Mδr 2012, 20:37:38 »

    χωρις να ξερω πολλα θεωρω οτι ενας λογος θα ηταν το παραπανω βαρος και μαλιστα στο εμπρος μερος του μοντελου και ενας αλλος λογος ο εξτρα ογκος
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #463 am: Sonntag, 25 Mδr 2012, 21:37:59 »

    Ηλια και εγω δεν ξερω πολλα για αυτο ρωταω εδω μηπως βρουμε καποιον να ξερει.
    Δες πως ειναι το μανιατο για τηλεκατευθυνομενο αμαξακι 1:5. Υποθετω οτι κατι αντιστοιχο για ιπταμενο χωρις ιδιατερους κραδασμους θα ειναι το μισο απο αυτο.
    Υπολογισε κουτι ηλεκτρονικης, καλωδια, μπαταρια διακοπτη. Ολα αυτα τα αντικαθιστας με κατι που εκτιμω οτι ειναι ελαφρυτερο.
    http://www.hpiracing.com/products/en/15451/



    Υποψιαζομαι οτι ισως δεν μπορει να ξεκινησει σωστος σπινθηρας στα πρωτα γυρισματα της ελικας με το χερι. Η κορδονιερα δινει περισσοτερες στροφες. Εχει καποια βαση κατι τετοιο;
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #464 am: Montag, 26 Mδr 2012, 07:53:11 »

    ναι αλλα με μια μιζα θα ειχες τις στροφες. Καμια αποψη καποιου ειδικου για το θεμα?
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Seiten: 1 ... 28 29 30 [31] 32 33 34     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 25 Zugriffen.