Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:55:19

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:55:19

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 14
    Total: 14
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 34     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Lu 123323 fois)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #240 le: Dimanche, 1 Aoϋt 2010, 08:27:23 »

    Δυο ερωτησούλες θα κάνω για λογαριασμό ενός φίλου μου, ο οποίος έχει τον κινητήρα βενζίνης ZENOAH G230 PUH (ελικοπτερικός).
    1. Μπορεί να χρησιμοποιήσει βενζίνη 100 οκτανίων;
    Η βενζίνη με τα περισσότερα οκτάνια, θέλει περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσει την καύση της.

    Στα αυτοκίνητά μας διαπιστώνουμε διαφορές μεταξύ 95 και 100 οκτανίων, και απ' όσο γνωρίζουμε , οι εγκέφαλοι διαβάζουν την καύση και ρυθμίζουν ανάλογα την προπορία του σπινθήρα.
    Γιατί οι κατασκευαστές μοντελιστικών κινητήρων συνιστούν τα χαμηλότερα οκτάνια;

    Η δική μου απάντηση στην ανωτέρω ερώτηση είναι ότι με τα 100 οκτάνια, ναι μεν ο κινητήρας θα γυρίζει  την έλικα, αλλά η ολοκλήρωση της καύσης του μίγματος μπορεί να επιτελείται μέσα στον σωλήνα της εξάτμισης και στον σιγαστήρα.
    Γνωρίζοντας τα ανωτέρω, μία δοκιμή μπορεί να πείσει αν αυτό είναι ευχάριστο για τον κινητήρα ή όχι. Σίγουρα ο δίχρονος δεν έχει το πρόσθετο πρόβλημα της καταστροφής των βαλβίδων που συναντάμε στον τετράχρονο.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 562



    « Répondre #241 le: Dimanche, 1 Aoϋt 2010, 12:55:07 »

    Δυο ερωτησούλες θα κάνω για λογαριασμό ενός φίλου μου, ο οποίος έχει τον κινητήρα βενζίνης ZENOAH G230 PUH (ελικοπτερικός).
    1. Μπορεί να χρησιμοποιήσει βενζίνη 100 οκτανίων;


    Η δική μου απάντηση στην ανωτέρω ερώτηση είναι ότι με τα 100 οκτάνια, ναι μεν ο κινητήρας θα γυρίζει  την έλικα, αλλά η ολοκλήρωση της καύσης του μίγματος μπορεί να επιτελείται μέσα στον σωλήνα της εξάτμισης και στον σιγαστήρα.
    Γνωρίζοντας τα ανωτέρω, μία δοκιμή μπορεί να πείσει αν αυτό είναι ευχάριστο για τον κινητήρα ή όχι. Σίγουρα ο δίχρονος δεν έχει το πρόσθετο πρόβλημα της καταστροφής των βαλβίδων που συναντάμε στον τετράχρονο.

    αλλα ισως υπαρχει προβλημα στη εξοδο των καυσαεριων η οποια δεν θα γινεται ομαλα αλλα θα παραμποδιζεται απο ενα αλλο ''κυμα'' καυσαεριων που θα εχουν αντιθετη φορα προς των κινητηρα...
    ειναι καλο να ακολουθουμε τις οδηγιες του κατασκευαστη σχετικα με τα οκτανια,
    Journalisée
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #242 le: Dimanche, 1 Aoϋt 2010, 13:27:45 »

    Δυο ερωτησούλες θα κάνω για λογαριασμό ενός φίλου μου, ο οποίος έχει τον κινητήρα βενζίνης ZENOAH G230 PUH (ελικοπτερικός).
    1. Μπορεί να χρησιμοποιήσει βενζίνη 100 οκτανίων;
    Η βενζίνη με τα περισσότερα οκτάνια, θέλει περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσει την καύση της.

    Στα αυτοκίνητά μας διαπιστώνουμε διαφορές μεταξύ 95 και 100 οκτανίων, και απ' όσο γνωρίζουμε , οι εγκέφαλοι διαβάζουν την καύση και ρυθμίζουν ανάλογα την προπορία του σπινθήρα.
    Γιατί οι κατασκευαστές μοντελιστικών κινητήρων συνιστούν τα χαμηλότερα οκτάνια;

    Η δική μου απάντηση στην ανωτέρω ερώτηση είναι ότι με τα 100 οκτάνια, ναι μεν ο κινητήρας θα γυρίζει  την έλικα, αλλά η ολοκλήρωση της καύσης του μίγματος μπορεί να επιτελείται μέσα στον σωλήνα της εξάτμισης και στον σιγαστήρα.
    Γνωρίζοντας τα ανωτέρω, μία δοκιμή μπορεί να πείσει αν αυτό είναι ευχάριστο για τον κινητήρα ή όχι. Σίγουρα ο δίχρονος δεν έχει το πρόσθετο πρόβλημα της καταστροφής των βαλβίδων που συναντάμε στον τετράχρονο.
    ‘Επομένως αν αυξηθεί η προπορεία δε λύνεται το πρόβλημα;
























    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #243 le: Dimanche, 1 Aoϋt 2010, 16:02:11 »

    Καλησπέρα

    Αυτές τις μέρες έτυχε να βάλω σε μια FTL45 100άρα βενζίνη για δοκιμή.
    Δεν παρατήρησα κάτι συνταρακτικό.
    Ο κινητήρας δούλευε σταθερά όπως και πριν.
    Ίσως λίγο περισσότερη σπιρτάδα-απόκριση.
    Αλλά ίσως και να ήτανε ιδέα μου...
    Σίγουρα είχε λογικές θερμοκρασίες και ίδιες στροφές,
    άρα δε βρίσκω λόγο να βάζω 100άρα στο μοντέλο.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #244 le: Dimanche, 1 Aoϋt 2010, 18:04:48 »

    ‘Επομένως αν αυξηθεί η προπορεία δε λύνεται το πρόβλημα;

    Θεωρητικά είναι λογική κίνηση.
    Ομως ας μην ξεχνάμε ότι με μεγαλύτερη προπορεία παραμένουν τα καυσαέρια στον θάλαμο περισσότερο χρόνο (έστω και αν αυτός  είναι απειροελάχιστος), και η αντίσταση στην άνοδο του εμβόλου αυξάνει επίσης με τον επιπρόσθετο αυτό χρόνο.

    Οπως προείπα, αρκεί να κάνετε ένα πείραμα να διαπιστώσετε αν ο κινητήρας αλλάζει συμπεριφορά με τα 100 οκτάνια. Αν όχι, σημαίνει ότι η όλη ρύθμισή του μπορεί να συνδυαστεί και με αυτή την βενζίνη.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #245 le: Lundi, 2 Aoϋt 2010, 09:16:04 »

    Δυο ερωτησούλες θα κάνω για λογαριασμό ενός φίλου μου, ο οποίος έχει τον κινητήρα βενζίνης ZENOAH G230 PUH (ελικοπτερικός).
    1. Μπορεί να χρησιμοποιήσει βενζίνη 100 οκτανίων;
    Η βενζίνη με τα περισσότερα οκτάνια, θέλει περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσει την καύση της.

    Στα αυτοκίνητά μας διαπιστώνουμε διαφορές μεταξύ 95 και 100 οκτανίων, και απ' όσο γνωρίζουμε , οι εγκέφαλοι διαβάζουν την καύση και ρυθμίζουν ανάλογα την προπορία του σπινθήρα.
    Γι'αυτό άλλωστε σε "παλιά" αυτοκίνητα(10+ χρόνια) δεν πρέπει να βάζουμε 100αρα βενζίνη! Αλλά καμία πετρελαϊκή εταιρία δεν λέει κάτι τέτοιο knuppel2 tickedoff
    Στα μοντέλλα απλή άμόλυβδη και κανένα πρόβλημα για μια ζωή Thumbs up
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #246 le: Samedi, 14 Aoϋt 2010, 22:10:39 »

    Καλησπέρα

    Σήμερα μου έσπασε η σφήνα που μπαίνει πάνω στο στρόφαλο  tickedoff
    Ξέρετε, αυτή που είναι σαν ημικύκλιο...
    Έχει κανεις ιδέα που μπορώ να βρω κάτι τέτοιο;
    Έχει πάχος 3χιλ. διάμετρο 9χιλ και ύψος 4χιλ.
    Είναι από τον ΜΤ-35 κινητήρα βενζίνης.
    Καμιά ιδέα για κατασκευή νέας;...

    Υπάρχει και αυτή αλλά δεν ξέρω αν θα ταιριάζει
    http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6926&Product_Name=XYZ_Engine_Part_Number_15_&_16_(26cc)

    Ευχαριστώ
    Journalisée

    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 391



    « Répondre #247 le: Samedi, 14 Aoϋt 2010, 22:17:32 »

    Γιαννη για ψαξε λιγο εδω http://4uthesite.com/pr-16032-2933/%CE%9C%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1/%CE%A3%CF%86%CE%AE%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B7.htm
    Journalisée

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #248 le: Samedi, 14 Aoϋt 2010, 22:22:38 »

    Δες τα αποτελέσματα στην αναζήτηση της λέξης "σφήνα"  lalala

    http://www.4uthesite.com/results.php?w=%F3%F6%DE%ED%E1&p=Products
    Journalisée

    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 391



    « Répondre #249 le: Samedi, 14 Aoϋt 2010, 22:34:25 »

     Grin Grin Δεν ενοουσα να ψαξεις σαν σφηνα ενουσα να παρεις τηλ σε αυτο που σου βγαζει.Αν και σου ειπα τι π[ρεπει να κανεις .Πας Σκυδρα εχουν ολα τα μηχανουργεια
    Journalisée

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 391



    « Répondre #250 le: Samedi, 14 Aoϋt 2010, 22:38:46 »

    Γιαννη http://www.scootershop.gr/product_info.php?products_id=1940&language=en&osCsid=12g9i5i8bebpv0p8qr8tv36so3
    Journalisée

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 391



    « Répondre #251 le: Samedi, 14 Aoϋt 2010, 22:40:22 »

    Και εδω http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?manufacturers_id=9&products_id=6592
    Journalisée

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.286


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #252 le: Samedi, 14 Aoϋt 2010, 23:53:50 »

    Μία απλή λύση είναι να κόψεις μία ατσάλινη ροδέλα στο πάχος της ασφάλειας.  Thumbs up
    Όμως προυποθέτει να έχεις τροχουδάκι ή dremel.  Wink
    Journalisée
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.431



    « Répondre #253 le: Dimanche, 15 Aoϋt 2010, 13:27:46 »

    Μία απλή λύση είναι να κόψεις μία ατσάλινη ροδέλα στο πάχος της ασφάλειας.  Thumbs up
    Όμως προυποθέτει να έχεις τροχουδάκι ή dremel.  Wink

    προσωπικά δεν θα το πρότεινα καθόλου.
    Journalisée
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.286


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #254 le: Dimanche, 15 Aoϋt 2010, 13:53:58 »

    Μία απλή λύση είναι να κόψεις μία ατσάλινη ροδέλα στο πάχος της ασφάλειας.  Thumbs up
    Όμως προυποθέτει να έχεις τροχουδάκι ή dremel.  Wink

    προσωπικά δεν θα το πρότεινα καθόλου.

    Εγώ έφτιαχνα τέτοιες ασφάλειες για ένα μηχανάκι που είχα πριν πολλά πολλά χρόνια.
    Ηταν δίχρονο με πλατίνες και είχε βολάν με ασφάλεια, επειδή στην επαρχία δεν βρίσκεις εύκολα ασφάλειες τις
    κατασκεύαζα μόνος μου και δεν είχα προβλήματα.   
    Journalisée
    Pages: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 34     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.027 secondes avec 25 requêtes.