Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:28:10

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:28:10

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 25
    Gesamt: 25
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 34     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Gelesen 123299 mal)
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Antwort #120 am: Samstag, 4 Jul 2009, 22:41:16 »

    παιδιά μια δίσελη lipo στα 1500 mah σε κινητήρα xyz 26cc πόση ώρα πτήσης θα μου έδινε
    Gespeichert

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #121 am: Samstag, 4 Jul 2009, 22:50:48 »

    HARISH ο κατασκευαστης λεει απο 4.8 - 6
    Stargazer εχω και εγω αυτη την απορεια

    επισης ποσα αμπερ minimun πρεπει να ειναι το regulator ??
    « Letzte Änderung: Samstag, 4 Jul 2009, 23:03:50 von ilias » Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Antwort #122 am: Samstag, 4 Jul 2009, 22:52:10 »

    HARISH ο κατασκευαστης λεει απο 4.8 - 6
    Stargazer εχω και εγω αυτη την απορεια
    θελω να κάνω ένα οικονομικό πλάνο και δεν ξέρω τι μπαταρία να πάρω
    Gespeichert

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    red_baron
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 204



    « Antwort #123 am: Samstag, 4 Jul 2009, 23:20:57 »

    με τις 1500mah θα εισαι μια χαρα.
    Εγω στον dl50 καταναλωνω περιπου 300-400 mah για μια ωρα πτησης
    Gespeichert
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #124 am: Sonntag, 5 Jul 2009, 14:13:36 »

    Μιας και μηλαμε για μοτερ βενζινης, βλεπω σε χαρακτηριστηκα τους οτι αλλοι
    καινε super ενω αλλοι αμολυβδη.
    Ειναι σωστο αυτο;
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #125 am: Sonntag, 5 Jul 2009, 14:47:33 »

    θεωρω οτι κανεις οτι λεει ο κατασκευαστης και αν δεν λεει με οτι ξεκινησεις συνεχιζεις
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #126 am: Donnerstag, 3 Sep 2009, 21:17:18 »

    θα ξαναγυρισω στο θεμα του κινητηρα μου

    ο κινητηρας μου βγαζει την ψυχη να παρει εμπρος οταν ειναι κρυος

    Χρησιμοποιω μιζα και παρολα αυτα κανει παρα πολυ ωρα να σκασει το μπουζι

    Αφου παρει δεν υπαρχει προβλημα στην αποκριση του γκαζιου και κατα την πτηση

    Να σημειωσω τα εξης
    1. βενζινη 100 οκτανιων με  μιξη λαδιου 33:1
    2. καινουργιο μπουζι εχει κανει 4-5  10 λεπτες πτησεις
    3. εχουν γινει καποιες ρυθμισεις στις βελονες αλλα πτητικα δεν εχω προβληματα χαμηλα ή ψηλα στις στροφες
    4. η ηλεκτρονικη παιρνει ρευμα απο lipo με regulator στα 5 volts

    καποια ιδεα??
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #127 am: Donnerstag, 3 Sep 2009, 23:27:13 »

    να σου πω μηπως φταιει οτι δεν ανεβαζει καυσιμο και δεν το εχεις παρατηρησει?? γιατι ειχαμε δει το ιδιο προβλημα σε εναν CRRC 45i....! Ηταν μεχρι να παρει μια φορα μετα επερνε σαν σπιρτο...!
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #128 am: Donnerstag, 3 Sep 2009, 23:51:28 »

    θα το κοιταξω αλλα τι μπορω να κανω γιαυτο??

    δεν ξερω αν εχει σημασια οτι ο κινητηρας ειναι αναποδα αλλα νομιζω οτι ολοι αυτοι κινητηρες μπαινουν αναποδα

    Να σκεφτεις ειχα μια μιζα για νιτρο και την εκαψα και τωρα πηρα δευτερη καλυτερη με μειωτηρα και καει απο το ποσες φορες πρεπει να στριψει ο κινητηρας για να παρει εμπρος
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    qw
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 243


    « Antwort #129 am: Freitag, 4 Sep 2009, 00:12:00 »

      δες ηλεκτρονική και  regulator  τον αισθητήρα από την ηλεκτρονική μήπως μετατοπίστηκε από τους κραδασμούς  και δίνη σε λάθος χρόνο σπινθήρα
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #130 am: Freitag, 4 Sep 2009, 00:17:49 »

    αν δεν ηταν σωστα δεν θα ειχα προβλημα και στην πτηση??

    και ποια ειναι η σωστη θεση ?? να ειναι ακριβως στο κεντρο που πιανουν οι βιδες>>


    μπορει να θελει ρυθμιση η μικρη και μεγαλη βελονα και αν ναι τι ρυθμιση??
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #131 am: Freitag, 4 Sep 2009, 00:21:05 »

      δες ηλεκτρονική και  regulator  τον αισθητήρα από την ηλεκτρονική μήπως μετατοπίστηκε από τους κραδασμούς  και δίνη σε λάθος χρόνο σπινθήρα

    ναι αλλα σου λεει στην αρχη το κανει μετα ειναι οκ...! αν ηταν αυτα θα ηταν συνεχεσ το προβλημα..!
    Gespeichert
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #132 am: Freitag, 4 Sep 2009, 00:35:20 »

    Καλησπέρα

    Χρησιμοποιείς το τσοκ όταν πας να βάλεις μπροστά;
    Έχεις ελέγξει το μπουζί αν είναι μουσκεμένο;
    Το σωληνάκι έχει τραβήξει καύσιμο;
    Δοκίμασες να κεράσεις μερικές σταγόνες βενζίνη στο καρμπυρατέρ;
    Gespeichert

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #133 am: Freitag, 4 Sep 2009, 06:57:36 »

    Καλησπέρα

    Χρησιμοποιείς το τσοκ όταν πας να βάλεις μπροστά;
    Έχεις ελέγξει το μπουζί αν είναι μουσκεμένο;
    Το σωληνάκι έχει τραβήξει καύσιμο;
    Δοκίμασες να κεράσεις μερικές σταγόνες βενζίνη στο καρμπυρατέρ;

    χρησιμοποιω τσοκ
    το μπουζι δεν ειναι μουσκεμενο αλλα μαυρισμενο
    το σωληνακι δειχνει να εχει φερει καυσιμο
    το κερασμα του καρμπυρατερ καλη ιδεα μου ακουγεται . Δηλαδη εννοεις απο το πλαι που φαινεται η πεταλουδα να ριξω απευθειας βενζινη μεσα?
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.358



    « Antwort #134 am: Freitag, 4 Sep 2009, 10:21:30 »

    Εγώ είχα πρόβλημα με το διάφραγμα του carb..Όταν στεγνωνε ψιλοκόλλαγε και μου ετρωγε την παναγια να παρει μπροστά!! Δοκίμασε να το αλλαξεις και καλο ειναι να αλλαξεις όλα τα λαστιχάκια,φλατζάκια,κτλ από το carb...
    Gespeichert

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Seiten: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 34     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.021 Sekunden mit 25 Zugriffen.