Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Messages dans 12.387 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 17 Mai 2024, 15:20:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 17 Mai 2024, 15:20:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 14:48]

    [Aujourd'hui à 14:08]

    [Hier à 11:35]

    par snoopy
    [Lundi, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304508
    Total des fils de discussion: 12387
    En ligne aujourd'hui: 44
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 5
    Invités: 28
    Total: 33
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 7 8 9 [10] 11     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Τηλέμαχος - Η κατασκευή  (Lu 92785 fois)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #135 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 22:44:54 »

    Πριν προχωρήσουμε στην τοποθέτηση του stab, ελέγχουμε το φτερό σε σχέση με την άτρακτο. Είναι η τελευταία φορά που μπορούμε να διορθώσουμε τυχόν ασυμμετρία.
    Ακουμπάμε την άτρακτο (που είναι επίπεδη από κάτω) στον πάγκο και μετρούμε τα ύψη των ακροπτερυγίων που πρέπει να είναι ίσα μεταξύ τους.



    Μετρούμε από ακροπτερύγιο μέχρι την ουρά και από τις δύο πλευρές και διορθώνουμε, αν χρειάζεται.



    Τώρα τοποθετούμε το stab και μετρούμε την απόσταση χείλους εκφυγής φτερού  - stab ώστε να είναι συμμετρική και από τις δύο πλευρές



    Μετρούμε τις αποστάσεις από τα ακροπτερύγια μέχρι τα άκρα του stab που πρέπει να είναι ίσες και στις δύο πλευρές



    Ελέγχουμε για συμμετρία το ύψος κάθε ακροπτερυγίου του stab.




    « Dernière édition: Jeudi, 15 Janv. 2009, 19:57:49 par evan » Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #136 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 22:50:16 »

    Σημειώνουμε με μαρκαδόρο



    ... χαράζουμε και αφαιρούμε το φιλμ εκεί που θα κολλήσουμε. Για την εργασία αυτή χρησιμοποιήστε καινούργιο ξυραφάκι και με μεγάλη προσοχή κόβετε το φίλμ προσέχοντας να μη πληγώσετε (και αδυνατίσετε) το ξύλο στο σημαντικό αυτό σημείο.



    Κολλάμε με ρητίνη αφού ξαναμετρήσουμε προσεκτικά και στερεώσουμε με καρφίτσες. Όταν στερεοποιηθεί η ρητίνη ανοίγουμε τη χαραμάδα για το μεντεσέ της πίσω ρόδας.

    « Dernière édition: Mercredi, 14 Janv. 2009, 19:11:03 par evan » Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #137 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 22:53:50 »

    Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία για το fin - rudder



    Κολλάμε με ρητίνη, στερεώνουμε με καρφίτσες και ελέγχουμε την καθετότητα ως προς το stabilizer με ορθογώνιο τρίγωνο*.



    *Για το φίλο που σχολίασε τη σπασμένη γωνία του τριγώνου  (Cheesy) ήθελα να πω ότι είναι σπασμένη επίτηδες για να μπορεί να πλησιάζει τη γωνία rudder - elevator. Συνήθως υπάρχει κόλλα, ή μέρος της ατράκτου που δεν επιτρέπει την τοποθέτηση του τριγώνου ακριβώς στη κορυφή της γωνίας.
    « Dernière édition: Mercredi, 14 Janv. 2009, 13:43:22 par evan » Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Δημήτρης Σιόλος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 373


    aka Γεωλόγος


    « Répondre #138 le: Mercredi, 14 Janv. 2009, 10:54:33 »

    Κουκλί γίνεται!!!Μας βάζεις ιδέες με τέτοι παρουσίαση Evan!!!Ελπίζω να το δω και από κοντά στον αέρα!!Καλή συνέχεια!!!
    Journalisée
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #139 le: Mercredi, 14 Janv. 2009, 14:01:38 »

    Επιστρέφουμε στην άτρακτο και περνάμε ένα λεπτό στρώμα ρητίνη τη βάση του συστήματος προσγείωσης



    Τοποθετούμε τα horn σε elevator και rudder



    Τοποθετούμε τη μηχανή. Συνδέουμε σωληνάκια και ακρόντιζο. Από σύρμα 2mm κατασκευάζουμε ένα Γ και το βιδώνουμε στη βελόνα για τη ρύθμιση. (Loctite εδώ!)
    Προσέξτε ότι έχει τοποθετηθεί γκρι σκούρο monokote στο πιλοτήριο (προσφορά του jkon)
    Για να κολλήσει πλαστικό φιλμ πάνω σε φιλμ χρησιμοποιούμε χαμηλή θερμοκρασία από το κέντρο προς τις άκρες και διώχνουμε τον αέρα για να μη δημιουργηθούν φούσκες.



    Τυλίγουμε τη μπαταρία σε σφουγγάρια και την στερεώνουμε στο χώρο κάτω από το tank


    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #140 le: Mercredi, 14 Janv. 2009, 14:06:40 »

    Τοποθετούμε σέρβο, δέκτη και διακόπτη.



    Ανοίγουμε το σύστημα τ/κ και ρυθμίζουμε σέρβο και ακρόντιζα. Τοποθετούμε το σωληνάκι ασφαλείας στα ακρόντιζα.

    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Répondre #141 le: Mercredi, 14 Janv. 2009, 14:30:09 »

    Εβαν γιασου ερωτηση δεν περνας καθολου  βερνικι η ρητηνη τον χωρο μεσα στο τανκ και τον χωρο στα σερβο για τυχον ψιλοδιαροες στα καυσιμα και σου δημιουργησουν εμποτισμο στα ξυλα ειδικα στην μπαλσα γιατι στον χωρο της μηχανης απο οτι βλεπω στην φωτο το εκανες
    Journalisée

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #142 le: Mercredi, 14 Janv. 2009, 15:35:27 »

    Εβαν γιασου ερωτηση δεν περνας καθολου  βερνικι η ρητηνη τον χωρο μεσα στο τανκ και τον χωρο στα σερβο ...

    Γειά σου Ηλία,
    Συνήθως δεν περνάω αλλά δεν είναι καθόλου κακή ιδέα και θα το κάνω  Thumbs up
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #143 le: Mercredi, 14 Janv. 2009, 18:36:09 »

    Ο χώρος τοποθέτησης της δεξαμενής στο σχέδιο είναι πιό μικρός, και ανεξάρτητος από το εσωτερικό του σκάφους.

    Περνιέται εποξυ υποχρεωτικά, αλλά αυτό που βασικά εξασφαλίζει είναι να μην κινδυνεύει να χυθεί καύσιμο μέσα στον σκάφος.

    Οταν ο evan μου είπε ότι θα τρυπήσει τον μεγάλο νομέα για να περάσει η μεγαλύτερη δεξαμενή, του είπα να φτιάξει ένα κουτάκι, να καλύψει και πάλι την δεξαμενή από το πίσω μέρος, και έτσι να απομονώσει το υπόλοιπο σκάφος από τις διαρροές.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #144 le: Mercredi, 14 Janv. 2009, 18:48:10 »

    Οταν ο evan μου είπε ότι θα τρυπήσει τον μεγάλο νομέα για να περάσει η μεγαλύτερη δεξαμενή, του είπα να φτιάξει ένα κουτάκι, να καλύψει και πάλι την δεξαμενή από το πίσω μέρος, και έτσι να απομονώσει το υπόλοιπο σκάφος από τις διαρροές.

    O.K. Θα το κλείσω από πίσω με μπάλσα.

    Και ολοκληρώνουμε την κατασκευή με το washout (συστροφή ελληνιστί)
    Ζεσταίνουμε με πιστολάκι θερμού αέρα το φτερό πάνω - κάτω δίδωντας ταυτόχρονα και μια κλίση στο ακροπτερύγιο ούτως ώστε όταν κρυώσει να έχει 5 mm περίπου washout στο tip

    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #145 le: Mercredi, 14 Janv. 2009, 18:59:53 »

    Ο Τηλέμαχος είναι έτοιμος. Το συνολικό βάρος του είναι 1150gr. Με την μπαταρία τοποθετημένη κάτω από το tank, to Kέντρο Βάρους ήρθε στη θέση του και δεν χρειάστηκε πρόσθετο έρμα.
    Κολλάμε τα σήματα της ΕΑΑ και του Πήγασου



    Μετά από 14 ημέρες, 145 μηνύματα και 197 φωτογραφίες, ένας σωρός ξύλων και μερικά άλλα εξαρτήματα είναι πια ένα έτοιμο αερομοντέλο.



    Αγαπητοί φίλοι, σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και τη συμμετοχή σας. Ευχαριστώ επίσης τον Γιάννη Κωνσταντακάτο για τις συμβουλές του σε όλη τη διάρκεια της κατασκευής και παρουσίασης.
    (Θείε είσαι προσκεκλημένος την Κυριακή για την παρθενική πτήση  Cheesy)
    Εύχομαι σε όλους καλές κατασκευές και πτήσεις.

    Και μη ξεχνάτε ότι ο Τηλέμαχος είναι:

    « Dernière édition: Samedi, 31 Janv. 2009, 20:32:54 par evan » Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    psomaras
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 271


    Αγοράζω ότι υπάρχει και για να δουλεύω ζω..!!


    « Répondre #146 le: Mercredi, 14 Janv. 2009, 19:11:54 »

    Θελουμε και βιντεο..θελουμε και βιντεο....θελουμε και βιντεοοοοοοοοοο Cheesy Cheesy Cheesy
    Journalisée

    Δεν είναι παράξενο να τρέχει η μύτη και να μυρίζουν τα πόδια...Huh
    Δημήτρης Σιόλος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 373


    aka Γεωλόγος


    « Répondre #147 le: Mercredi, 14 Janv. 2009, 19:16:08 »

    Καλοπέταχτο!!!Εγώ δεν έχω κάτι να προσθέσω,με έχουν καλύψει απόλυτα οι προγράψαντες...Evan,είναι εύκολο να έχουμε ένα συνολικό κόστος,μαζί με τα εργατικά για το μονοκοτάρισμα?? Grin Grin Grin
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #148 le: Mercredi, 14 Janv. 2009, 19:55:04 »

    εγω πιστευω οτι ειναι καλυτερο απο το MADE IN CHINA
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.210


    « Répondre #149 le: Jeudi, 15 Janv. 2009, 16:16:56 »

    Θελω video πτησης...Θελω video πτησης...Θελω video πτησης!!! Cheesy Cheesy Cheesy
    Journalisée
    Pages: 1 ... 7 8 9 [10] 11     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Τηλέμαχος - Η κατασκευή
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 25 requêtes.