Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.721 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.946 Μέλη / Τελευταίο μέλος: tzdim
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:25:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:25:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 09:32]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 09:00]

από niro
[Χθες στις 21:50]

από Dylailas
[Χθες στις 21:49]

από dominicm
[Χθες στις 11:05]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:01:55]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]

από DIAMOND
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 10:34:33]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5946
Τελευταίο: tzdim
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285721
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 39
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 27
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: jet aircraft & turbine « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [5]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: jet aircraft & turbine  (Αναγνώστηκε 26204 φορές)
   
The machinist
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298


Λαμπράκης Πάνος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #60 στις: Τρίτη, 12 Ιούν 2007, 03:24:48 »

Καλησπερα,

Ανοιγουν τα ματια  μου σιγα σιγα ή μου φαινεται? 

Κε Παναγιωτη δεν μας κανετε ενα σεμιναριο?Θα μου πειτε απο που να ξεκινησετε.Ισως με ερωτησεις να ειναι καλυτερη η επιμορφωση.Οτι γραφετε το διαβαζουμε και μαθαινουμε.Παντως για το θεμα του τορνου γιατι δεν χρειαζεται ηλεκτρονικος στο θεμα τον καμπυλων ης εισαγωγης κλπ?

Καταγράφηκε

160ms
pansofos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #61 στις: Τετάρτη, 13 Ιούν 2007, 23:50:21 »

Πάνο καλησπέρα

Υπάρχουν οι CNC και οι προ CNC  τεχνικές και μέθοδοι.
Eγώ εργάζομαι με τις προ....    Βεβαίως υποκλίνομαι σε αυτή την νέα τεχνολογία αλλά......

Λεω να με χαρεί ο εγγονός μου με τα μαλλιά που μου έμειναν, πριν χάσω και τα υπόλοιπα ασχολούμενος και με CNC.

Γνωρίζω δυό παλαιές μεθόδους  κατασκευής της καμπύλης του αεροσυμπιεστή, σημειωτέον οτι μας ενδιαφέρει το τμημα που εφάπτεται ο ΚΚΚ2038, ενώ οι υπόλοιπες καμπύλες μπορούν να γίνουν και με λιγότερη ακρίβεια.

Οταν λέω εφάπτεται, εννοείται ένα τελικό διάκενο, 0,05 έως 0,1 χιλ. ειναι καλό.
Οτι ρόλο παίζει η στεγανότητα εμβολου-κυλινδρου στις παλινδρομικές, τον ίδιο ρόλο παίζει
και εδώ το διάκενο αυτό.

Εκτός από τον τόρνο , χρειάζεσαι μια ΚΚΚ2038, ένα κομμάτι αλουμίνιο αρκετά μακρύτερο, ωστε εαν το "σφάξεις", χωρίς να το λύσεις από το τσοκ συνεχίζεις στην επόμενη προσπάθεια,
και μια ξυστρα, το φανταστικο εργαλειο που θα χρειαστη πολλες φορες, βλεπε φοτο.

Αντιγράφεις από το σχέδιο, σε μιλιμετρέ χαρτί την καμπύλη, και βγάζεις τις συντεταγμένες προς χ και ψ.

Μετά πας στον τόρνο και από ένα σταθερό σημείο, κινείς διαδοχικά το παράλληλο σεπορτ σε χ αποστάσεις και το κάθετο σεπορτ σε ψ αποστάσεις , έτσι γίνεται μια καμπύλη καμπάνας κλιμακωτή.

Εκει έρχεται η ξύστρα και τα στρώνει όλα, όταν αρχίσει η ΚΚΚ να περνά στην καμπάνα, βάφεις με μαρκαδόρο την καμπάνα, στρίβεις μέσα την ΚΚΚ και όπου σβήσει το χρώμα ξανά με την ξύστρα, ξανά χρώμα, κ.ο.κ. μέχρι να σβύνει το χρώμα σχεδόν παντού, μετά τρίβεις με σμυριδόπανο,και τέλος γυαλίζεις με ατσαλόμαλλο.

Από την τρελλή χαρά σου όπως θα γυαλίζει, μην ξεχαστείς και το λύσεις από το τσοκ, πρέπει τώρα να τελειώσεις τις διαμέτρους και τις πατούρες  για να κουμπώνει στην βάση της, χωρίς εκκεντρικότητα
Οταν το κόψεις για να το επεξεργαστείς από την άλλη μεριά, το έκκεντρο σφάλμα του τσοκ, θα ειναι στο κομμάτι που έμεινε επάνω του.

Αυτα στο επόμενο η μέθοδος της αντιγραφής.


* IOOONA.JPG (13.49 KB, 448x223 - εμφανίστηκε 1175 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 14 Ιούν 2007, 00:56:04 από pansofos » Καταγράφηκε
ANDREASTWIN
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 117



Προφίλ
« Απάντηση #62 στις: Παρασκευή, 2 Απρ 2010, 11:37:15 »

Καλησπερα,

Ευχαριστω παιδες για τις πληροφοριες Thumbs up Μαλλον θα προσανατολιστω στην boca bearings επειδη την εχω ακουστα.Βεβαια το Ebay δεν το αποκλειω γιατι εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος με αγορες απο εκει και τις περισσοτερες φορες βρισκω αυτο που ψαχνω!Φιλε Δημητρη το ειχα ακουσει για την μεθοδο "γεμισματος" του ρουλεμαν με κεραμικες μπιλιες και οτι δεν χρειαζεται το spacer για τις μπιλιες,αυτο που δεν ειχα καταλαβει και ευχαριστω που μου ανοιξες τα ματια,ειναι πως ευθυγραμμιζονται μεταξυ τους παιρνοντας το απαραιτητο κενο.Καμια πηγη ομως για συμπιεστες δεν μου ειπατε...Κοιταζοντας τα σχεδια της τουρμπινας καταλαβα οτι το σημαντικοτερο εξαρτημα που χρειαζεται ειναι ο τορνος(λογικο βρε μπουμπουνα αφου τα περισσοτερα εξαρτηματα ειναι κυλινδρικα!!!).Η φρεζα ερχεται σε δευτερη μοιρα.Δυστυχως χρειαζεται CNC τορνος και με τσοκ μεγιστης εκκεντροτητας 0.02mm περιπου και σε αυτο ειμαι μειον Θα χρειαστω και ενα spot welder(ηλεκτοποντα) ενα κουρμπαδορο εαν φτιαξω μονος μου το θαλαμο καυσης κλπ.Λεει μεσα στις οδηγιες του κινητηρα οτι για εξωτερικο περιβλημα μπορω να χρησιμοποιησω κουτι απο φιλτρο λαδιου στις απαραιτητες διαστασεις,αυτο ειναι καλο;Λεει και κατι κουλα μεσα περι βαψιματος του αξονα σε 50-60 βαθμους Rockwell(λες και εχω τροπο να το μετρησω αυτο )Βεβαι υπαρχουν hardness testers αλλα εκτος του οτι δεν ξερω να τα χρησιμοποιω δεν θα δωσω 800 € για ενα τετοιο εξαρτημα...
Ακομα μου ειπαν οτι υπαρχουν καποιοι που κανουν balance σε αξονες/φτερωτες τουρμπινων,ξερετε κανεναν στο εξωτερικο;
Και τελος θα χρειαστω ΠΟΛΥ τυχη...
Φιλε Αλεξη με το site της gmn εμεινα μ.... ξερεις ποσο καιρο εψαχνα στις αρχες οταν ηθελα να ατασκευασω τη φρεζα απο το μηδεν για spindles(το εξαρτημα πανω στο οποιο πιανει το τσοκ/κοπτικο της φρεζας,εδραζεται σε ρουλεμαν και περιστρεφεται με κινηση μεσω ιμαντα απο το μοτερ) και δεν εβρισκα τιποτα;Φαινονται ακριβα εξαρτηματα και υπερβολικα καλης ποιοτητας,γ.... τα λεφτα μου
Ευχαριστω για το ενδιαφερον και σορρυ που σας ζαλιζω...
Πανος Λαμπρακης
Αργος
         για σου φιλε και χρονια πολλα.αν και καθυστερημενα κατα τρια χρονια,σου εχω το τηλ.για ζυγοσταθμιση στον πειραια εκει που τιν πηγα και εγω.     ο πατερας λεγετε γιαννης ,και ο γιος πετρος,και το τηλ.τους ειναι  210-4082130. η διευθυνση τους ειναι,μεθωνης 46 αγ.διονυσιος πειραιας. Thumbs up
Καταγράφηκε
ΝΙΚΟΛΑΣ
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5


Προφίλ
« Απάντηση #63 στις: Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 13:05:14 »

Απο τι υλικα φτιαχνονται τα διαφορα μερη της τουρμπνας;Ας πουμε ο αξονας ο κομπρεσορας το NGV το diffuser κλπ;
Κατι εχω ακουσει και για το υλικο nimonic.Που μπορει κανεις να βρει αυτα τα υλικα?
Καταγράφηκε
pansofos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #64 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2014, 13:33:43 »

 Σημερα  βρηκα στο διαδυκτιο, κατι που ισως ανδιαφερει αρκετους μοντελιστες
και οχι μονο.

Η WREN  η αγγλικη εταιρεια τουρμπινων, διαθετει τα σχεδια και τις οδηγιες για
κατασκευη turbojet και turboprop ελευθερα , στο διαδυκτιο .

Ιδου λοιπον πεδιο δημιουργικης και διδακτικης απασχολησης, λαμπρο.

http://www.wrenturbines.co.uk/mw54-turbo-jet-and-turbo-prop-second-stage-plans
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 1 Οκτ 2014, 13:55:03 από pansofos » Καταγράφηκε
Haris Andronis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 183


1st Dream - Minare


Προφίλ
« Απάντηση #65 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2014, 13:50:16 »

Πολύ εντυπωσιακό κ. Παναγιώτη!!!

ευχαριστούμε για τις γνώσεις που μοιράζεστε μαζί μας!

Νομίζω ότι το λινκ δεν λειτουργεί ... μήπως το απέσυραν ;
Καταγράφηκε
pansofos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #66 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2014, 13:57:02 »

Χαρη δοκιμασε παλι σε εμενα ανοιγει.
Καταγράφηκε
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #67 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2014, 15:00:04 »

Και σε εμενα! Ψαχνοντας να βρω το manual της mw54 mk2 επεσα πανο του! Διχνει τα παντα! Σε μορφη pdf, Μεχρη και την παραμικρη λεπτομερια.
Το manual ομος δεν το βρηκα.  Undecided
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
Σελίδες: 1 2 3 4 [5]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: jet aircraft & turbine « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.