Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
308.383
μηνύματα σε
12.536
θέματα από
6.252
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
mikepan
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 14 Οκτ 2025, 23:30:52
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 14 Οκτ 2025, 23:30:52
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
ΕΑΘΘ - Πτήσεις Indoor 2024-26
από
spirost
[
Σήμερα
στις 15:09]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 14:43]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ - Δώστε εδώ την αγ...
από
Aris M.
[Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 23:00:45]
Πανελλήνιος Αγώνας Scale 2025
από
ArgyrisGiannetakis
[Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 21:37:51]
Μοντελοδρόμιο στο Ολυμπιακό χωριό?
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 19:05:27]
Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP ...
από
3DJunk
[Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 18:14:06]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
ΗΑWK 100
[Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 01:30:25]
www.Diamond-Models.gr
από
Diamond-Models Ι. Γεωγιάδης
[Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 16:09:28]
Futaba t16iz ή t16sz
από
AKISSSS
[Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 15:07:11]
Paypal help!
από
Yiannis_S
[Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 13:14:17]
JetPower 2025
από
ArgyrisGiannetakis
[Πέμπτη, 9 Οκτ 2025, 23:58:23]
Ενωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Πέμπτη, 9 Οκτ 2025, 12:38:33]
12ο International Indoor Fly In 2024 - Ο...
από
spirost
[Πέμπτη, 9 Οκτ 2025, 06:40:16]
Pete n Poke Great Planes
από
geoli
[Τρίτη, 7 Οκτ 2025, 22:04:48]
Εξομοιωτης
από
Nicolas
[Τρίτη, 7 Οκτ 2025, 16:48:14]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6252
Τελευταίο:
mikepan
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 308383
Σύνολο θεμάτων: 12536
Online σήμερα: 67
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 15
Συνολικά: 18
panyaek
undertakerGR
Δημήτρης Άρτα
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Τζετ και τουρμπίνες
| Θέμα:
jet aircraft & turbine
Σελίδες:
1
2
3
[
4
]
5
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: jet aircraft & turbine (Αναγνώστηκε 33406 φορές)
dim sofos
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.562
..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #45 στις:
Τετάρτη, 16 Μαΐ 2007, 12:06:14 »
Γειά χαρά
Πάνο,μπίλιες κεραμικές να αγοράσεις,στη συνέχεια τις περνάς μία μία στις θήκες.Αφού πρώτα αφαιρέσεις το εσωτερικό
δακτυλίδη που τις συγκρατεί.Πρέπει να χτυπά η μία την άλλη όταν το γυρνάς.Με τις στροφές που γυρνάει ο τζέτ κινητήρας
αυτές φυγοκεντρίζονται και αποκτούν την απόταση που χρειάζεται.
Καταγράφηκε
Αλέξης
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 270
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #46 στις:
Τετάρτη, 16 Μαΐ 2007, 13:39:34 »
για ριξε μια ματια εδω
http://www.gmn.de/e/
εγω οταν καποια στιγμη δουλεψα με τον αδερφο μου και τον πατερα μου πανω στην εξεληξη των JET απο εκει τα προμηθευτικαμε τα εν λογω ρουλεμαν. την παραγγελια την εκανα απο τον εδω αντιπροσωπο.
ο αντιπροσωπος απο το site
Greece
Konst. G. Vasiliadis
Constantinoupoleos Str. 144
10435 Athens
GREECE
Tel +30 1 5246322
Fax +30 1 5248869
E-Mail
ballbear@vasiliadis.com.gr
WWW
www.vasiliadis.com.gr
Καταγράφηκε
Sponsored by:
www.myhelis.com
modeller2
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 875
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #47 στις:
Τετάρτη, 16 Μαΐ 2007, 18:27:45 »
ΓΙΑ ΚΕΡΑΜΙΚΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΨΑΞΕ ΣΤΟ
www.ebay.co.uk
Καταγράφηκε
Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........
https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835
SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
The machinist
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 299
Λαμπράκης Πάνος
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #48 στις:
Τετάρτη, 16 Μαΐ 2007, 22:59:26 »
Καλησπερα,
Ευχαριστω παιδες για τις πληροφοριες
Μαλλον θα προσανατολιστω στην boca bearings επειδη την εχω ακουστα.Βεβαια το Ebay δεν το αποκλειω γιατι εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος με αγορες απο εκει και τις περισσοτερες φορες βρισκω αυτο που ψαχνω!Φιλε Δημητρη το ειχα ακουσει για την μεθοδο "γεμισματος" του ρουλεμαν με κεραμικες μπιλιες και οτι δεν χρειαζεται το spacer για τις μπιλιες,αυτο που δεν ειχα καταλαβει και ευχαριστω που μου ανοιξες τα ματια,ειναι πως ευθυγραμμιζονται μεταξυ τους παιρνοντας το απαραιτητο κενο.Καμια πηγη ομως για συμπιεστες δεν μου ειπατε...Κοιταζοντας τα σχεδια της τουρμπινας καταλαβα οτι το σημαντικοτερο εξαρτημα που χρειαζεται ειναι ο τορνος(λογικο βρε μπουμπουνα αφου τα περισσοτερα εξαρτηματα ειναι κυλινδρικα!!!).Η φρεζα ερχεται σε δευτερη μοιρα.Δυστυχως χρειαζεται CNC τορνος και με τσοκ μεγιστης εκκεντροτητας 0.02mm περιπου και σε αυτο ειμαι μειον
Θα χρειαστω και ενα spot welder(ηλεκτοποντα) ενα κουρμπαδορο εαν φτιαξω μονος μου το θαλαμο καυσης κλπ.Λεει μεσα στις οδηγιες του κινητηρα οτι για εξωτερικο περιβλημα μπορω να χρησιμοποιησω κουτι απο φιλτρο λαδιου στις απαραιτητες διαστασεις,αυτο ειναι καλο;Λεει και κατι κουλα μεσα περι βαψιματος του αξονα σε 50-60 βαθμους Rockwell(λες και εχω τροπο να το μετρησω αυτο
)Βεβαι υπαρχουν hardness testers αλλα εκτος του οτι δεν ξερω να τα χρησιμοποιω δεν θα δωσω 800 € για ενα τετοιο εξαρτημα...
Ακομα μου ειπαν οτι υπαρχουν καποιοι που κανουν balance σε αξονες/φτερωτες τουρμπινων,ξερετε κανεναν στο εξωτερικο;
Και τελος θα χρειαστω ΠΟΛΥ τυχη...
Φιλε Αλεξη με το site της gmn εμεινα μ.... ξερεις ποσο καιρο εψαχνα στις αρχες οταν ηθελα να ατασκευασω τη φρεζα απο το μηδεν για spindles(το εξαρτημα πανω στο οποιο πιανει το τσοκ/κοπτικο της φρεζας,εδραζεται σε ρουλεμαν και περιστρεφεται με κινηση μεσω ιμαντα απο το μοτερ) και δεν εβρισκα τιποτα;Φαινονται ακριβα εξαρτηματα και υπερβολικα καλης ποιοτητας,γ.... τα λεφτα μου
Ευχαριστω για το ενδιαφερον και σορρυ που σας ζαλιζω...
Πανος Λαμπρακης
Αργος
«
Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 16 Μαΐ 2007, 23:05:13 από The machinist
»
Καταγράφηκε
Αίεν Υψικρατείν
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.938
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #49 στις:
Τετάρτη, 16 Μαΐ 2007, 23:10:04 »
Παράθεση από: The machinist στις Τετάρτη, 16 Μαΐ 2007, 22:59:26
Ακομα μου ειπαν οτι υπαρχουν καποιοι που κανουν balance σε αξονες/φτερωτες τουρμπινων,ξερετε κανεναν στο εξωτερικο;
Υπάρχουν μηχανήματα ηλεκτρονικής ζυγοστάθμισης και στην Ελλάδα - Αθήνα σε εργαστήρια επισκευής τουρμπίνων αυτοκινήτων, φορτηγών κλπ.
Ζυγοσταθμίζουν τον άξονα του στροφείου μαζί με την φτερωτή σε πού μεγάλο αριθμό στροφών. Αφαιρούν μικροποσότητες υλικού απο τις φτερωτές με dremel.
Πάει όμως καιρός από τότε που έχω πάψει να ασχολούμαι με τέτοιου είδους επισκευές (εννοώ αυτ/των).
Πάρε ένα περιοδικό Power & Technics (για τηλέφωνα & διευθύνσεις) και με λίγη τηλεφωνική έρευνα κάποιον θα ανακαλύψεις που μπορεί να σου ζυγοσταθμίσει (ηλεκτρονικά) το στροφείο.
Καταγράφηκε
dim sofos
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.562
..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #50 στις:
Πέμπτη, 17 Μαΐ 2007, 15:18:32 »
Πάνο
Δώσε μας περισσότερα input για το μοτέρ που θέλεις να φτιάξεις.Διάμμετρο αεροσυμπιεστού κτλ..
Καταγράφηκε
The machinist
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 299
Λαμπράκης Πάνος
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #51 στις:
Πέμπτη, 24 Μαΐ 2007, 21:48:17 »
Καλησπερα,
Ο συμπιεστης εχει διαμετρο 66mm?
γραφει στο σχεδιο του κινητηρα οτι ειναι ιδιος με τον συμπιεστη της KJ66(την ξερει κανενας)?Ατσαλι βρηκα για τον κεντρικο αξονα της τουρμπινας,ειναι το 4130.Αλουμινιο για τον στατορα ειναι το 2011.Τα βρηκα σε ενα ωραιο site στο οποιο δεν εχω παραγγειλει ακομα,αλλα καποια στιγμη...
www.onlinemetals.com
Εχει οτι θες,αλουμινιο,τιτανιο,καρμπον,delrin,τεφλον,μπρουντζο,χαλκο κλπ.Εχουν φυλλα,ραβδους,τετραγωνα και στα κοβουν στο μηκος που θες και τελειωνει το θεμα.
Για Housing της μηχανης,μπορω να βαλω κουτι απο φιλτρο λαδιου?
overview.JPG
(81.72 KB, 893x671 - εμφανίστηκε 2355 φορές.)
Καταγράφηκε
Αίεν Υψικρατείν
pansofos
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 215
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #52 στις:
Πέμπτη, 24 Μαΐ 2007, 23:39:07 »
Συνονοματε Πανο
Θαυμαζω τις κατασκευες σου,και χαιρομαι για τις turbo ανησυχιες σου.
Θελεις τορνο του μετρου, το λιγοτερο με προωση παραλληλα στην
ατρακτο,και κυβωτιο NORTON μετρικο, βλεπε Πρακτικερ.
Για ρουλεμαν μην ψαχνεις στην Αμερικη, στην Γερμανια κατασκευαζονται
βλεπε GRW. No 608 , για προχειρα στην κατασκευη παρε δυο φτηνα
της SKF.
Η εμπρος φτερωτη ΚΚΚ 3820 απο TURBO HELLAS το Περιστερι.
Μια καλη λυση για αξονα ειναι το ατσαλι απο ALLEN βιδα, και
ακομα σκληροτερο, το κλειδι ALLEN.
Kαλη αρχη Παν. Σοφος
Καταγράφηκε
The machinist
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 299
Λαμπράκης Πάνος
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #53 στις:
Παρασκευή, 25 Μαΐ 2007, 00:36:41 »
Κε Παναγιωτη,
Ευχαριστω για τις πληροφοριες.Οντως στο σχεδιο της μηχανης ελεγε οτι μπορω να χρησιμοποιησω και βιδα για τον κεντρικο αξονα.Θα δω τι με βολευει περισσοτερο.Το μεγαλυτερο προβλημα μου αυτη τη στιγμη ειναι ο τορνος που εχω.Για να φτιαξω κανα αξονακι κλπ ειναι καλος,εχει βεβαια αυτοματη προωση και επιλογες γραναζιων για μετρικο σπειρωμα,αλλα το τσοκ του ειναι κατα 0.05 παρακεντρο,πραγμα που δεν ειναι ανεκτο για κατασκευη τουρμπινας.Σκεφτομαι να παρω ενα μεγαλυτερο(αυτος απο το πρακτικερ δεν με χαλαει) για να κανω δουλεια.Εαν δεν βρω αυτοκεντραριζομενο τσοκ της προκοπης θα παρω με 4 ανεξαρτητες δαγκανες και με ψιλο βαβουρα θα μπορεσω να φερω την εκκεντροτητα στο 0.00(με ρολοι) για τα εξαρτηματα που χρειαζομαι.Καλο θα ηταν να τον κανω CNC για να φτιαξω την εισαγωγη της τουρμπινας η οποια ειναι καμπυλη.Μπηκα στη σελιδα της Turbo Hellas και ειδα τηλεφωνα κλπ.Αυτοι εκτος απο αγορα συμπιεστου,μπορουν και να μου ζυγοσταθμισουν τον αξονα κλπ?Mηπως μπορειτε να μου δωσετε καποιες πληροφοριες για την ΚΚΚ3820(το μονο που καταλαβα ειναι οτι το ΚΚΚ ειναι η εταιρεια και το 3820 το μοντελο) και αν ρωτουσα ποσο κανει περιπου ενα τετοιο εξαρτημα θα ηταν υπερβολικο?Ειμαι ασχετος με οτι εχει να κανει με εξαρτηματα τουρμπινων.Ελεγξα το site της GRW και εντυπωσιαστικα με αυτο που ειδα!Αρχικα πηγα στα σχεδια να κοιταξω την εξωτερικη διαμετρο των ρουλεμαν εαν αντιστοιχει στα ρουλεμαν που εχει η GRW,εκπληκτος ειδα οτι λεει μεχρι και τον κωδικο (Νο608) για τα ρουλεμαν που χρειαζεται η τουρμπινα(50€ το ρουλεμαν και εγω θελω δυο
) Οποτε να υποθεσω οτι αυτο δεν ειναι θεμα τρελης συμπτωσης αλλα τα ρουλεμαν για τις τουρμπινες κατηγοριας των 66mm ειναι στανταρ(?)Οι τουρμπινες χωριζονται ανα κατηγοριες αναλογα με το μεγεθος του συμπιεστου,σωστα?
Αρχιζω να ξεστραβωνομαι...
Ευχαριστω πολυ
«
Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 25 Μαΐ 2007, 01:33:47 από The machinist
»
Καταγράφηκε
Αίεν Υψικρατείν
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.938
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #54 στις:
Παρασκευή, 25 Μαΐ 2007, 09:04:49 »
Μερικές φωναχτές σκέψεις όπως αυτές μου ήρθαν.
H τουρμπίνες ΚΚΚ είναι γερμανικές και πραγματικά δεν γνωρίζω την κυκλοφορία (σε ποσότητα και ποικιλία) που έχουν στην Ελλάδα (πόσο μάλλον στην Αθήνα).
Αυτή που κυκλοφορεί ευρέως σε ποικιλία μεγεθών (διάμετρος στομίου εισαγωγής - φτερωτής κλπ) είναι η GARRET. Δες και αυτήν την περίπτωση.
Καινούργια φτερωτή εισαγωγής μάλλον θα βρεις ως σετ επικσευής Turbο. Μήπως μία μεταχειρισμένη (αυτές που βάζουμε κάτω από τον πάγκο για κανέναν φτωχό σε ώρα ανάγκης) είναι και αυτή μία λύση ?
Άξονας σκληρός από βαλβίδα εξαγωγής μοτέρ αυτοκινήτου ίσως κάνει για άξονα ?
Να μας έχεις ενήμερους.......
Καταγράφηκε
pansofos
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 215
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #55 στις:
Σάββατο, 26 Μαΐ 2007, 00:50:22 »
Πανο και Νικο καλημερα
Ο Jet ειναι ο πλεον αξιοπιστος και απλος κινητηρας που υπαρχει.
Εχει ομως δεκα δυσκολα κομματια.
Πανο απο το σχεδιο βρες πια ειναι ευκολα για σενα, και πια δυσκολα.
Εγω παρατηροντας το διαπιστωσα οτι ειναι δευτερης γενιας, σημερα
εχει φτασει η τεταρτη γενια.
Πχ θελει μετατροπη για να παρει τα ρουλεμαν γωνειακης επαφης χωρις
θηκες, και το ελατηριο που προφορτωνει τα ρουλεμαν και οδηγει τις
διαστολες στο πισω μερος.
Φυσικα ειναι και αυτη μια εκδοση της KJ 66 απο Αυστραλια αυτη τη φορα,
πιστευω οτι ειναι προτιμοτερο να κατασκευασεις την γνησια KJ 66 της οποιας
τα σχεδια εχω και ειναι τριτης γενειας.
KJ_011.jpg
(18.57 KB, 448x299 - εμφανίστηκε 2305 φορές.)
Καταγράφηκε
The machinist
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 299
Λαμπράκης Πάνος
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #56 στις:
Κυριακή, 27 Μαΐ 2007, 03:57:35 »
Κε Παναγιωτη,
Και αυτη που εχω εαν δεν κανω λαθος ειναι απο Αυστραλια.Τα σχεδια ποσο κανουν?Θα τα ηθελα ευχαριστως για να δω διαφορες και μιας και αυτα που εχετε ειναι για πιο καινουριο κινητηρα εννοειται οτι εχω ενα λογο να το προτιμησω.Εγω δεν εψαχνα συγκεκριμενο κινητηρα.Ηθελα ν'ασχοληθω με την κατασκευη μιας οποιαδηποτε τουρμπινας οποτε ειμαι ανοικτος σε καθε προταση...
Ευχαριστω!
Καταγράφηκε
Αίεν Υψικρατείν
pansofos
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 215
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #57 στις:
Τρίτη, 29 Μαΐ 2007, 13:57:51 »
Πανο γεια σου
Τα σχεδια της KJ ειναι στον PC σου, τα εστειλα με e-mail.
Θελω να μου στειλης τα σχεδια της GΤ να τα μελετησω ,
και για το αρχειο μου.
Παν.Σοφος
Αθηναιος απο Αργος
Καταγράφηκε
snake
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 4
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #58 στις:
Κυριακή, 10 Ιουν 2007, 23:40:22 »
τα σεβη μου σε ολα τα μελη του forum
θα ηθελα αν ειναι δυνατον να ρωτησω τον κυροιο παναγιωτη σοφο
αν σε τετοιου ειδους κινητιρων μπορουν να χρησιμοποιηθουν κουζοινετα ορειχαλκου
με ψυξη και λιπανση απο το ιδιο το καυσιμο
μετα τιμοις και σεβασμου
νικος
Καταγράφηκε
pansofos
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 215
Απ: jet aircraft & turbine
«
Απάντηση #59 στις:
Δευτέρα, 11 Ιουν 2007, 03:28:22 »
Νικο καλημερα
Η ελληνικη γλωσσα εχει δωσει ακριβεις ορισμους και στην μηχαν. τεχνολογια. πχ.
Εδρανο ολισθησεως το......κουζινετο.
Εδρανο κυλισεως το.....ρουλεμαν.
Εμεις βεβαια θα προτιμησουμε το....κυλισεως , και μαλιστα χωρις τις θηκες στις
μπιλλιες για λιγοτερες ολισθησεις , και τριβες επανω σε αυτες.
Εξαλλου καπου μεταξυ 70 και 80 χιλ. στροφων, οι θηκες φευγουν ,την κανουν
λαχειο, αποσπονται.
Μα....θα πεις τα τουρμπο των αυτοκινητων τα περισσοτερα εχουν κουζινετα,
και μαλιστα πνιγμενα μεσα στο λαδι.
Ναι....αλλα και το τουρμπο του αυτοκινητου εχει ενα καυστηρα που αποτελειται
απο 4, 6, και 12 κυλινδρους αναλογου κυβισμου.
Ενω εμεις στην μοντελ.τουρμπινα μας , εχουμε ενα καυστηρακι ολιγων εκατοστων.
Τελος παντων, για λογους οικονομικους ,αξιοπιστιας,και ευκολης λιπανσης απο το
λαδι της μηχανης , τοποθετουν κουζινετα.
Εαν προσεξεις στα σχεδια παρα πανω , το πισω ρουλεμαν απεχει χιλιοστα απο θερ-
μοκρασιες της ταξεως 400 εως 800 c ,και γυρναει με 120000 στροφες.
Ενα μικρο μερος του αερα απο τον συμπιεστη, οδηγειται φιλτραρισμενος στο εμπρος
ρουλεμαν,εκει συνανταει το σωληνακι με το μειγμα λιπανσης (κηροζινη + 5% λαδι )
γινεται σπρευ, και μεσω του τουνελ λιπαινει και ψυχει τα ρουλεμαν ,εξερχεται απο
πισω , και καιγεται.
Οπως καταλαβαινεις το ειδος αυτο της λιπανσης και ψυξης , σε συνδιασμο με τα ειδικα
ρουλεμαν (των οποιων οι μπιλλιες ειναι απο καρβιδιο) εξασφαλιζει τις λιγοτερες τριβες.
Οταν δε στην αρχη η τουρμπινα δουλεψει 2-3 ωρες, και "πατησουν" τα ρουλεμαν θα
πρεπει να την φυσας , και αυτη να γυριζει .
Καταγράφηκε
Σελίδες:
1
2
3
[
4
]
5
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Τζετ και τουρμπίνες
| Θέμα:
jet aircraft & turbine
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...