Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.815 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 18:58:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 18:58:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από Bocian
[Σήμερα στις 18:46]

[Σήμερα στις 18:23]

από coach
[Σήμερα στις 17:02]

[Σήμερα στις 13:50]

από fotis
[Χθες στις 21:56]

από SOFIANOS
[Χθες στις 15:21]

[Χθες στις 13:20]

[Χθες στις 11:24]

[Χθες στις 10:31]

από kondorgr
[Χθες στις 09:58]

[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 16:13:57]

από Nikolas K
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 15:54:16]

από thana-psi
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 12:16:50]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285815
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 30
Συνολικά: 45
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: jet aircraft & turbine « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: jet aircraft & turbine  (Αναγνώστηκε 26241 φορές)
   
dim sofos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.314


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Τετάρτη, 16 Μάι 2007, 12:06:14 »

Γειά χαρά

Πάνο,μπίλιες κεραμικές να αγοράσεις,στη συνέχεια τις περνάς μία μία στις θήκες.Αφού πρώτα αφαιρέσεις το εσωτερικό
δακτυλίδη που τις συγκρατεί.Πρέπει να χτυπά η μία την άλλη όταν το γυρνάς.Με τις στροφές που γυρνάει ο τζέτ κινητήρας
αυτές φυγοκεντρίζονται και αποκτούν την απόταση που χρειάζεται.
Καταγράφηκε
Αλέξης
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 287



Προφίλ WWW
« Απάντηση #46 στις: Τετάρτη, 16 Μάι 2007, 13:39:34 »

για ριξε μια ματια εδω  http://www.gmn.de/e/
εγω οταν καποια στιγμη δουλεψα με τον αδερφο μου και τον πατερα μου πανω στην εξεληξη των JET απο εκει τα προμηθευτικαμε τα εν λογω ρουλεμαν. την παραγγελια την εκανα απο τον εδω αντιπροσωπο.

 ο αντιπροσωπος απο το site

Greece
 
Konst. G. Vasiliadis
Constantinoupoleos Str. 144
10435 Athens
GREECE    
Tel           +30 1 5246322
Fax    +30 1 5248869
E-Mail    ballbear@vasiliadis.com.gr
WWW    www.vasiliadis.com.gr


Καταγράφηκε

Sponsored by: www.myhelis.com
modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 825



Προφίλ
« Απάντηση #47 στις: Τετάρτη, 16 Μάι 2007, 18:27:45 »

ΓΙΑ ΚΕΡΑΜΙΚΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΨΑΞΕ ΣΤΟ www.ebay.co.uk
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
The machinist
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298


Λαμπράκης Πάνος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #48 στις: Τετάρτη, 16 Μάι 2007, 22:59:26 »

Καλησπερα,

Ευχαριστω παιδες για τις πληροφοριες Thumbs up Μαλλον θα προσανατολιστω στην boca bearings επειδη την εχω ακουστα.Βεβαια το Ebay δεν το αποκλειω γιατι εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος με αγορες απο εκει και τις περισσοτερες φορες βρισκω αυτο που ψαχνω!Φιλε Δημητρη το ειχα ακουσει για την μεθοδο "γεμισματος" του ρουλεμαν με κεραμικες μπιλιες και οτι δεν χρειαζεται το spacer για τις μπιλιες,αυτο που δεν ειχα καταλαβει και ευχαριστω που μου ανοιξες τα ματια,ειναι πως ευθυγραμμιζονται μεταξυ τους παιρνοντας το απαραιτητο κενο.Καμια πηγη ομως για συμπιεστες δεν μου ειπατε...Κοιταζοντας τα σχεδια της τουρμπινας καταλαβα οτι το σημαντικοτερο εξαρτημα που χρειαζεται ειναι ο τορνος(λογικο βρε μπουμπουνα αφου τα περισσοτερα εξαρτηματα ειναι κυλινδρικα!!!).Η φρεζα ερχεται σε δευτερη μοιρα.Δυστυχως χρειαζεται CNC τορνος και με τσοκ μεγιστης εκκεντροτητας 0.02mm περιπου και σε αυτο ειμαι μειον Θα χρειαστω και ενα spot welder(ηλεκτοποντα) ενα κουρμπαδορο εαν φτιαξω μονος μου το θαλαμο καυσης κλπ.Λεει μεσα στις οδηγιες του κινητηρα οτι για εξωτερικο περιβλημα μπορω να χρησιμοποιησω κουτι απο φιλτρο λαδιου στις απαραιτητες διαστασεις,αυτο ειναι καλο;Λεει και κατι κουλα μεσα περι βαψιματος του αξονα σε 50-60 βαθμους Rockwell(λες και εχω τροπο να το μετρησω αυτο )Βεβαι υπαρχουν hardness testers αλλα εκτος του οτι δεν ξερω να τα χρησιμοποιω δεν θα δωσω 800 € για ενα τετοιο εξαρτημα...
Ακομα μου ειπαν οτι υπαρχουν καποιοι που κανουν balance σε αξονες/φτερωτες τουρμπινων,ξερετε κανεναν στο εξωτερικο;
Και τελος θα χρειαστω ΠΟΛΥ τυχη...
Φιλε Αλεξη με το site της gmn εμεινα μ.... ξερεις ποσο καιρο εψαχνα στις αρχες οταν ηθελα να ατασκευασω τη φρεζα απο το μηδεν για spindles(το εξαρτημα πανω στο οποιο πιανει το τσοκ/κοπτικο της φρεζας,εδραζεται σε ρουλεμαν και περιστρεφεται με κινηση μεσω ιμαντα απο το μοτερ) και δεν εβρισκα τιποτα;Φαινονται ακριβα εξαρτηματα και υπερβολικα καλης ποιοτητας,γ.... τα λεφτα μου
Ευχαριστω για το ενδιαφερον και σορρυ που σας ζαλιζω...
Πανος Λαμπρακης
Αργος
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 16 Μάι 2007, 23:05:13 από The machinist » Καταγράφηκε

160ms
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.942


Προφίλ
« Απάντηση #49 στις: Τετάρτη, 16 Μάι 2007, 23:10:04 »

Ακομα μου ειπαν οτι υπαρχουν καποιοι που κανουν balance σε αξονες/φτερωτες τουρμπινων,ξερετε κανεναν στο εξωτερικο;

Υπάρχουν μηχανήματα ηλεκτρονικής ζυγοστάθμισης και στην Ελλάδα - Αθήνα σε εργαστήρια επισκευής τουρμπίνων αυτοκινήτων, φορτηγών κλπ.
Ζυγοσταθμίζουν τον άξονα του στροφείου μαζί με την φτερωτή σε πού μεγάλο αριθμό στροφών. Αφαιρούν μικροποσότητες υλικού απο τις φτερωτές με dremel.
Πάει όμως καιρός από τότε που έχω πάψει να ασχολούμαι με τέτοιου είδους επισκευές (εννοώ αυτ/των).
Πάρε ένα περιοδικό Power & Technics (για τηλέφωνα & διευθύνσεις) και με λίγη τηλεφωνική έρευνα κάποιον θα ανακαλύψεις που μπορεί να σου ζυγοσταθμίσει (ηλεκτρονικά) το στροφείο.
Καταγράφηκε
dim sofos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.314


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #50 στις: Πέμπτη, 17 Μάι 2007, 15:18:32 »

Πάνο

Δώσε μας περισσότερα input για το μοτέρ που θέλεις να φτιάξεις.Διάμμετρο αεροσυμπιεστού κτλ..
Καταγράφηκε
The machinist
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298


Λαμπράκης Πάνος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #51 στις: Πέμπτη, 24 Μάι 2007, 21:48:17 »

Καλησπερα,

Ο συμπιεστης εχει διαμετρο 66mm? Undecided γραφει στο σχεδιο του κινητηρα οτι ειναι ιδιος με τον συμπιεστη της KJ66(την ξερει κανενας)?Ατσαλι βρηκα για τον κεντρικο αξονα της τουρμπινας,ειναι το 4130.Αλουμινιο για τον στατορα ειναι το 2011.Τα βρηκα σε ενα ωραιο site στο οποιο δεν εχω παραγγειλει ακομα,αλλα καποια στιγμη...
www.onlinemetals.com
Εχει οτι θες,αλουμινιο,τιτανιο,καρμπον,delrin,τεφλον,μπρουντζο,χαλκο κλπ.Εχουν φυλλα,ραβδους,τετραγωνα και στα κοβουν στο μηκος που θες και τελειωνει το θεμα.
Για Housing της μηχανης,μπορω να βαλω κουτι απο φιλτρο λαδιου?



* overview.JPG (81.72 KB, 893x671 - εμφανίστηκε 2183 φορές.)
Καταγράφηκε

160ms
pansofos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #52 στις: Πέμπτη, 24 Μάι 2007, 23:39:07 »

Συνονοματε  Πανο
Θαυμαζω τις κατασκευες σου,και χαιρομαι για τις turbo ανησυχιες σου.
Θελεις τορνο του μετρου, το λιγοτερο με προωση παραλληλα στην
ατρακτο,και κυβωτιο NORTON μετρικο, βλεπε Πρακτικερ.
Για ρουλεμαν μην ψαχνεις στην Αμερικη, στην Γερμανια κατασκευαζονται
βλεπε GRW.     No  608 , για προχειρα στην κατασκευη παρε δυο φτηνα
της SKF.
Η εμπρος φτερωτη ΚΚΚ 3820 απο TURBO HELLAS το Περιστερι.
Μια καλη λυση για αξονα ειναι το ατσαλι απο ALLEN βιδα, και
ακομα σκληροτερο, το κλειδι ALLEN.

Kαλη αρχη  Παν. Σοφος

Καταγράφηκε
The machinist
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298


Λαμπράκης Πάνος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #53 στις: Παρασκευή, 25 Μάι 2007, 00:36:41 »

Κε Παναγιωτη,

Ευχαριστω για τις πληροφοριες.Οντως στο σχεδιο της μηχανης ελεγε οτι μπορω να χρησιμοποιησω και βιδα για τον κεντρικο αξονα.Θα δω τι με βολευει περισσοτερο.Το μεγαλυτερο προβλημα μου αυτη τη στιγμη ειναι ο τορνος που εχω.Για να φτιαξω κανα αξονακι κλπ ειναι καλος,εχει βεβαια αυτοματη προωση και επιλογες γραναζιων για μετρικο σπειρωμα,αλλα το τσοκ του ειναι κατα 0.05 παρακεντρο,πραγμα που δεν ειναι ανεκτο για κατασκευη τουρμπινας.Σκεφτομαι να παρω ενα μεγαλυτερο(αυτος απο το πρακτικερ δεν με χαλαει) για να κανω δουλεια.Εαν δεν βρω αυτοκεντραριζομενο τσοκ της προκοπης θα παρω με 4 ανεξαρτητες δαγκανες και με ψιλο βαβουρα θα μπορεσω να φερω την εκκεντροτητα στο 0.00(με ρολοι) για τα εξαρτηματα που χρειαζομαι.Καλο θα ηταν να τον κανω CNC για να φτιαξω την εισαγωγη της τουρμπινας η οποια ειναι καμπυλη.Μπηκα στη σελιδα της Turbo Hellas και ειδα τηλεφωνα κλπ.Αυτοι εκτος απο αγορα συμπιεστου,μπορουν και να μου ζυγοσταθμισουν τον αξονα κλπ?Mηπως μπορειτε να μου δωσετε καποιες πληροφοριες για την ΚΚΚ3820(το μονο που καταλαβα ειναι οτι το ΚΚΚ ειναι η εταιρεια και το 3820 το μοντελο) και αν ρωτουσα ποσο κανει περιπου ενα τετοιο εξαρτημα θα ηταν υπερβολικο?Ειμαι ασχετος με οτι εχει να κανει με εξαρτηματα τουρμπινων.Ελεγξα το site της GRW και εντυπωσιαστικα με αυτο που ειδα!Αρχικα πηγα στα σχεδια να κοιταξω την εξωτερικη διαμετρο των ρουλεμαν εαν αντιστοιχει στα ρουλεμαν που εχει η GRW,εκπληκτος ειδα οτι λεει μεχρι και τον κωδικο (Νο608) για τα ρουλεμαν που χρειαζεται η τουρμπινα(50€ το ρουλεμαν και εγω θελω δυο ) Οποτε να υποθεσω οτι αυτο δεν ειναι θεμα τρελης συμπτωσης αλλα τα ρουλεμαν για τις τουρμπινες κατηγοριας των 66mm ειναι στανταρ(?)Οι τουρμπινες χωριζονται ανα κατηγοριες αναλογα με το μεγεθος του συμπιεστου,σωστα?  Undecided

Αρχιζω να ξεστραβωνομαι...

Ευχαριστω πολυ

« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 25 Μάι 2007, 01:33:47 από The machinist » Καταγράφηκε

160ms
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.942


Προφίλ
« Απάντηση #54 στις: Παρασκευή, 25 Μάι 2007, 09:04:49 »

Μερικές φωναχτές σκέψεις όπως αυτές μου ήρθαν.

H τουρμπίνες ΚΚΚ είναι γερμανικές και πραγματικά δεν γνωρίζω την κυκλοφορία (σε ποσότητα και ποικιλία) που έχουν στην Ελλάδα (πόσο μάλλον στην Αθήνα).
Αυτή που κυκλοφορεί ευρέως σε ποικιλία μεγεθών (διάμετρος στομίου εισαγωγής - φτερωτής κλπ) είναι η GARRET. Δες και αυτήν την περίπτωση.
Καινούργια φτερωτή εισαγωγής μάλλον θα βρεις ως σετ επικσευής Turbο. Μήπως μία μεταχειρισμένη (αυτές που βάζουμε κάτω από τον πάγκο για κανέναν φτωχό σε ώρα ανάγκης) είναι και αυτή μία λύση ?
Άξονας σκληρός από βαλβίδα εξαγωγής μοτέρ αυτοκινήτου ίσως κάνει για άξονα ?

Να μας έχεις ενήμερους.......
Καταγράφηκε
pansofos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #55 στις: Σάββατο, 26 Μάι 2007, 00:50:22 »

Πανο και Νικο  καλημερα

Ο Jet  ειναι ο πλεον αξιοπιστος και απλος κινητηρας που υπαρχει.
Εχει ομως δεκα δυσκολα κομματια.
Πανο  απο το σχεδιο βρες πια ειναι ευκολα για σενα, και πια δυσκολα.
Εγω παρατηροντας το διαπιστωσα οτι ειναι δευτερης γενιας, σημερα
εχει φτασει η τεταρτη γενια.
Πχ θελει μετατροπη για να παρει τα ρουλεμαν γωνειακης επαφης χωρις
θηκες, και το ελατηριο που προφορτωνει τα ρουλεμαν και οδηγει τις
διαστολες στο πισω μερος.
Φυσικα ειναι και αυτη μια εκδοση της KJ 66 απο Αυστραλια αυτη τη φορα,
πιστευω οτι ειναι προτιμοτερο να κατασκευασεις την γνησια KJ 66 της οποιας
τα σχεδια εχω και ειναι τριτης γενειας.


* KJ_011.jpg (18.57 KB, 448x299 - εμφανίστηκε 2009 φορές.)
Καταγράφηκε
The machinist
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298


Λαμπράκης Πάνος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #56 στις: Κυριακή, 27 Μάι 2007, 03:57:35 »

Κε Παναγιωτη,

Και αυτη που εχω εαν δεν κανω λαθος ειναι απο Αυστραλια.Τα σχεδια ποσο κανουν?Θα τα ηθελα ευχαριστως για να δω διαφορες και μιας και αυτα που εχετε ειναι για πιο καινουριο κινητηρα εννοειται οτι εχω ενα λογο να το προτιμησω.Εγω δεν εψαχνα συγκεκριμενο κινητηρα.Ηθελα ν'ασχοληθω με την κατασκευη μιας οποιαδηποτε τουρμπινας οποτε ειμαι ανοικτος σε καθε προταση...

Ευχαριστω!
Καταγράφηκε

160ms
pansofos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #57 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 13:57:51 »

Πανο γεια σου

Τα σχεδια της KJ ειναι στον PC σου, τα εστειλα με e-mail.
Θελω να μου στειλης τα σχεδια της GΤ να τα μελετησω ,
και για το αρχειο μου.

Παν.Σοφος
Αθηναιος απο Αργος
Καταγράφηκε
snake
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4


Προφίλ
« Απάντηση #58 στις: Κυριακή, 10 Ιούν 2007, 23:40:22 »

τα σεβη μου σε ολα τα μελη του forum
θα ηθελα αν ειναι δυνατον να ρωτησω τον κυροιο παναγιωτη σοφο
αν σε τετοιου ειδους κινητιρων μπορουν να χρησιμοποιηθουν κουζοινετα ορειχαλκου
με ψυξη και λιπανση απο το ιδιο το καυσιμο
μετα τιμοις και σεβασμου
νικος
Καταγράφηκε
pansofos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #59 στις: Δευτέρα, 11 Ιούν 2007, 03:28:22 »


Νικο καλημερα

Η ελληνικη γλωσσα εχει δωσει ακριβεις ορισμους και στην μηχαν. τεχνολογια. πχ.
Εδρανο ολισθησεως  το......κουζινετο.
Εδρανο κυλισεως  το.....ρουλεμαν.
Εμεις βεβαια θα προτιμησουμε το....κυλισεως , και μαλιστα χωρις τις θηκες στις
μπιλλιες για λιγοτερες ολισθησεις , και τριβες επανω σε αυτες.
Εξαλλου καπου μεταξυ 70 και 80 χιλ. στροφων, οι θηκες φευγουν ,την κανουν
λαχειο, αποσπονται.

Μα....θα πεις τα τουρμπο των αυτοκινητων τα περισσοτερα εχουν κουζινετα,
και μαλιστα πνιγμενα μεσα στο λαδι.
Ναι....αλλα και το τουρμπο του αυτοκινητου εχει ενα καυστηρα που αποτελειται
απο 4, 6, και 12 κυλινδρους αναλογου κυβισμου.
Ενω εμεις  στην μοντελ.τουρμπινα μας , εχουμε ενα καυστηρακι ολιγων εκατοστων.
Τελος παντων, για λογους οικονομικους ,αξιοπιστιας,και ευκολης λιπανσης απο το
λαδι της μηχανης , τοποθετουν κουζινετα.

Εαν προσεξεις στα σχεδια παρα πανω , το πισω ρουλεμαν απεχει χιλιοστα απο θερ-
μοκρασιες της ταξεως 400 εως 800 c ,και  γυρναει με 120000 στροφες.
Ενα μικρο μερος του αερα απο τον συμπιεστη, οδηγειται φιλτραρισμενος στο εμπρος
ρουλεμαν,εκει συνανταει το σωληνακι με το μειγμα λιπανσης (κηροζινη + 5% λαδι )
γινεται σπρευ, και μεσω του τουνελ λιπαινει και ψυχει τα ρουλεμαν ,εξερχεται   απο
πισω , και καιγεται.

Οπως καταλαβαινεις το ειδος αυτο της λιπανσης και ψυξης , σε συνδιασμο με τα ειδικα
ρουλεμαν (των οποιων οι μπιλλιες ειναι απο καρβιδιο) εξασφαλιζει τις λιγοτερες τριβες.
Οταν δε στην αρχη η τουρμπινα δουλεψει 2-3 ωρες, και "πατησουν" τα ρουλεμαν θα
πρεπει να την φυσας , και αυτη να γυριζει .



Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: jet aircraft & turbine « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.194 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.