Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.333 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 23:27:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 23:27:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από chris 1975
    [Σήμερα στις 19:04]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:20]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304333
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 55
    Συνολικά: 55
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: jet aircraft & turbine  (Αναγνώστηκε 31996 φορές)
    The machinist
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 299


    Λαμπράκης Πάνος


    « Απάντηση #60 στις: Τρίτη, 12 Ιούν 2007, 03:24:48 »

    Καλησπερα,

    Ανοιγουν τα ματια  μου σιγα σιγα ή μου φαινεται?  Εκπληξη

    Κε Παναγιωτη δεν μας κανετε ενα σεμιναριο?Θα μου πειτε απο που να ξεκινησετε.Ισως με ερωτησεις να ειναι καλυτερη η επιμορφωση.Οτι γραφετε το διαβαζουμε και μαθαινουμε.Παντως για το θεμα του τορνου γιατι δεν χρειαζεται ηλεκτρονικος στο θεμα τον καμπυλων ης εισαγωγης κλπ?

    Καταγράφηκε

    Αίεν Υψικρατείν
    pansofos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 215



    « Απάντηση #61 στις: Τετάρτη, 13 Ιούν 2007, 23:50:21 »

    Πάνο καλησπέρα

    Υπάρχουν οι CNC και οι προ CNC  τεχνικές και μέθοδοι.
    Eγώ εργάζομαι με τις προ....    Βεβαίως υποκλίνομαι σε αυτή την νέα τεχνολογία αλλά......

    Λεω να με χαρεί ο εγγονός μου με τα μαλλιά που μου έμειναν, πριν χάσω και τα υπόλοιπα ασχολούμενος και με CNC.

    Γνωρίζω δυό παλαιές μεθόδους  κατασκευής της καμπύλης του αεροσυμπιεστή, σημειωτέον οτι μας ενδιαφέρει το τμημα που εφάπτεται ο ΚΚΚ2038, ενώ οι υπόλοιπες καμπύλες μπορούν να γίνουν και με λιγότερη ακρίβεια.

    Οταν λέω εφάπτεται, εννοείται ένα τελικό διάκενο, 0,05 έως 0,1 χιλ. ειναι καλό.
    Οτι ρόλο παίζει η στεγανότητα εμβολου-κυλινδρου στις παλινδρομικές, τον ίδιο ρόλο παίζει
    και εδώ το διάκενο αυτό.

    Εκτός από τον τόρνο , χρειάζεσαι μια ΚΚΚ2038, ένα κομμάτι αλουμίνιο αρκετά μακρύτερο, ωστε εαν το "σφάξεις", χωρίς να το λύσεις από το τσοκ συνεχίζεις στην επόμενη προσπάθεια,
    και μια ξυστρα, το φανταστικο εργαλειο που θα χρειαστη πολλες φορες, βλεπε φοτο.

    Αντιγράφεις από το σχέδιο, σε μιλιμετρέ χαρτί την καμπύλη, και βγάζεις τις συντεταγμένες προς χ και ψ.

    Μετά πας στον τόρνο και από ένα σταθερό σημείο, κινείς διαδοχικά το παράλληλο σεπορτ σε χ αποστάσεις και το κάθετο σεπορτ σε ψ αποστάσεις , έτσι γίνεται μια καμπύλη καμπάνας κλιμακωτή.

    Εκει έρχεται η ξύστρα και τα στρώνει όλα, όταν αρχίσει η ΚΚΚ να περνά στην καμπάνα, βάφεις με μαρκαδόρο την καμπάνα, στρίβεις μέσα την ΚΚΚ και όπου σβήσει το χρώμα ξανά με την ξύστρα, ξανά χρώμα, κ.ο.κ. μέχρι να σβύνει το χρώμα σχεδόν παντού, μετά τρίβεις με σμυριδόπανο,και τέλος γυαλίζεις με ατσαλόμαλλο.

    Από την τρελλή χαρά σου όπως θα γυαλίζει, μην ξεχαστείς και το λύσεις από το τσοκ, πρέπει τώρα να τελειώσεις τις διαμέτρους και τις πατούρες  για να κουμπώνει στην βάση της, χωρίς εκκεντρικότητα
    Οταν το κόψεις για να το επεξεργαστείς από την άλλη μεριά, το έκκεντρο σφάλμα του τσοκ, θα ειναι στο κομμάτι που έμεινε επάνω του.

    Αυτα στο επόμενο η μέθοδος της αντιγραφής.


    * IOOONA.JPG (13.49 KB, 448x223 - εμφανίστηκε 1281 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 14 Ιούν 2007, 00:56:04 από pansofos » Καταγράφηκε
    ANDREASTWIN
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 118



    « Απάντηση #62 στις: Παρασκευή, 2 Απρ 2010, 11:37:15 »

    Καλησπερα,

    Ευχαριστω παιδες για τις πληροφοριες Thumbs up Μαλλον θα προσανατολιστω στην boca bearings επειδη την εχω ακουστα.Βεβαια το Ebay δεν το αποκλειω γιατι εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος με αγορες απο εκει και τις περισσοτερες φορες βρισκω αυτο που ψαχνω!Φιλε Δημητρη το ειχα ακουσει για την μεθοδο "γεμισματος" του ρουλεμαν με κεραμικες μπιλιες και οτι δεν χρειαζεται το spacer για τις μπιλιες,αυτο που δεν ειχα καταλαβει και ευχαριστω που μου ανοιξες τα ματια,ειναι πως ευθυγραμμιζονται μεταξυ τους παιρνοντας το απαραιτητο κενο.Καμια πηγη ομως για συμπιεστες δεν μου ειπατε...Κοιταζοντας τα σχεδια της τουρμπινας καταλαβα οτι το σημαντικοτερο εξαρτημα που χρειαζεται ειναι ο τορνος(λογικο βρε μπουμπουνα αφου τα περισσοτερα εξαρτηματα ειναι κυλινδρικα!!!).Η φρεζα ερχεται σε δευτερη μοιρα.Δυστυχως χρειαζεται CNC τορνος και με τσοκ μεγιστης εκκεντροτητας 0.02mm περιπου και σε αυτο ειμαι μειον Δάκρυ Θα χρειαστω και ενα spot welder(ηλεκτοποντα) ενα κουρμπαδορο εαν φτιαξω μονος μου το θαλαμο καυσης κλπ.Λεει μεσα στις οδηγιες του κινητηρα οτι για εξωτερικο περιβλημα μπορω να χρησιμοποιησω κουτι απο φιλτρο λαδιου στις απαραιτητες διαστασεις,αυτο ειναι καλο;Λεει και κατι κουλα μεσα περι βαψιματος του αξονα σε 50-60 βαθμους Rockwell(λες και εχω τροπο να το μετρησω αυτο Εκπληξη )Βεβαι υπαρχουν hardness testers αλλα εκτος του οτι δεν ξερω να τα χρησιμοποιω δεν θα δωσω 800 € για ενα τετοιο εξαρτημα...
    Ακομα μου ειπαν οτι υπαρχουν καποιοι που κανουν balance σε αξονες/φτερωτες τουρμπινων,ξερετε κανεναν στο εξωτερικο;
    Και τελος θα χρειαστω ΠΟΛΥ τυχη...
    Φιλε Αλεξη με το site της gmn εμεινα μ.... ξερεις ποσο καιρο εψαχνα στις αρχες οταν ηθελα να ατασκευασω τη φρεζα απο το μηδεν για spindles(το εξαρτημα πανω στο οποιο πιανει το τσοκ/κοπτικο της φρεζας,εδραζεται σε ρουλεμαν και περιστρεφεται με κινηση μεσω ιμαντα απο το μοτερ) και δεν εβρισκα τιποτα;Φαινονται ακριβα εξαρτηματα και υπερβολικα καλης ποιοτητας,γ.... τα λεφτα μου Δάκρυ
    Ευχαριστω για το ενδιαφερον και σορρυ που σας ζαλιζω...
    Πανος Λαμπρακης
    Αργος
             για σου φιλε και χρονια πολλα.αν και καθυστερημενα κατα τρια χρονια,σου εχω το τηλ.για ζυγοσταθμιση στον πειραια εκει που τιν πηγα και εγω.     ο πατερας λεγετε γιαννης ,και ο γιος πετρος,και το τηλ.τους ειναι  210-4082130. η διευθυνση τους ειναι,μεθωνης 46 αγ.διονυσιος πειραιας. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ΝΙΚΟΛΑΣ
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « Απάντηση #63 στις: Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 13:05:14 »

    Απο τι υλικα φτιαχνονται τα διαφορα μερη της τουρμπνας;Ας πουμε ο αξονας ο κομπρεσορας το NGV το diffuser κλπ;
    Κατι εχω ακουσει και για το υλικο nimonic.Που μπορει κανεις να βρει αυτα τα υλικα?
    Καταγράφηκε
    pansofos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 215



    « Απάντηση #64 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2014, 13:33:43 »

     Σημερα  βρηκα στο διαδυκτιο, κατι που ισως ανδιαφερει αρκετους μοντελιστες
    και οχι μονο.

    Η WREN  η αγγλικη εταιρεια τουρμπινων, διαθετει τα σχεδια και τις οδηγιες για
    κατασκευη turbojet και turboprop ελευθερα , στο διαδυκτιο .

    Ιδου λοιπον πεδιο δημιουργικης και διδακτικης απασχολησης, λαμπρο.

    http://www.wrenturbines.co.uk/mw54-turbo-jet-and-turbo-prop-second-stage-plans
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 1 Οκτ 2014, 13:55:03 από pansofos » Καταγράφηκε
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #65 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2014, 13:50:16 »

    Πολύ εντυπωσιακό κ. Παναγιώτη!!!

    ευχαριστούμε για τις γνώσεις που μοιράζεστε μαζί μας!

    Νομίζω ότι το λινκ δεν λειτουργεί ... μήπως το απέσυραν ;
    Καταγράφηκε
    pansofos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 215



    « Απάντηση #66 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2014, 13:57:02 »

    Χαρη δοκιμασε παλι σε εμενα ανοιγει.
    Καταγράφηκε
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #67 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2014, 15:00:04 »

    Και σε εμενα! Ψαχνοντας να βρω το manual της mw54 mk2 επεσα πανο του! Διχνει τα παντα! Σε μορφη pdf, Μεχρη και την παραμικρη λεπτομερια.
    Το manual ομος δεν το βρηκα.  Undecided
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: jet aircraft & turbine
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.