Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.243 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 12:49:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 12:49:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από orck
[Σήμερα στις 11:05]

από orck
[Σήμερα στις 11:02]

[Σήμερα στις 09:42]

από vilisdev
[Σήμερα στις 09:17]

από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284243
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 54
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 31
Συνολικά: 43
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Διαδικτυακό Σεμινάριο για Κριτές F3A « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Διαδικτυακό Σεμινάριο για Κριτές F3A  (Αναγνώστηκε 9733 φορές)
   
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 16:16:54 »

Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα,

Είναι μια ιδέα που έχω εδω και καιρό. Με αφορμή όμως τους χθεσινούς αγώνες GR-A στους οποίους άκουσα διάφορες απόψεις από τους συνάδελφους αθλητές αλλά και κριτές θα ήθελα να ξεκινήσω αυτό το θέμα προκειμένου να βοηθηθούμε όλοι συμπεριλαμβανομένου και εμού.

Μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να θέτουν εδώ ερωτήσεις και πιστεύω ότι τόσο εγώ όσο και παλαιότεροι εμπλεκόμενοι με την κατηγορία να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.

Ξεκινάμε λοιπόν απο τα βασικά:

Ορισμός του ίχνους: To ίχνος (flight path) λοιπόν δεν είναι παρά η νοητή γραμμή κίνησης του κέντρου βάρους του μοντέλου το οποίο αναλόγως των καιρικών συνθηκών μπορεί να έχει διαφορετική γωνία από τους άξονες του φτερού αλλά και της ατράκτου σε σχέση με τις οριζόντιες πλευρές του box. Οταν πετάμε σε κατάσταση Knife Edge ή κάνουμε άνοδο/κάθοδο με σχετικά δυνατό αέρα (είτε κάθετο είτε οριζόντιο) μας ενδιαφέρει το ίχνος να είναι παράλληλο με τις πλευρές του box και όχι η άτρακτος ή πτέρυγα το μοντέλου. Στο knife edge λοιπόν δεν μας ενδιαφέρει αν είναι high ή low alpha (γωνία) της ατράκτου σε σχέση με την ορίζόντια γραμμή του box αλλά αν το ίχνός είναι παράλληλο με αυτή.

Αυτή είναι μια πρώτη απάντηση στους φίλους που ρώτησαν πως πρέπει να εκτελείται το KE την κατηγορία F3A GR-A και όχι μόνο.

To θέμα θα συνεχιστεί με άλλους ορισμούς και παρατηρήσεις δικές μου με αφορμή τον χθεσινό αγώνα και όχι μόνο.

Για να βγάλουμε καλούς αθλητές στο F3A πρέπει να αφενός να είναι ενημερωμένοι (εδώ και ο σκοπός του θέματος) και αφετέρου να έχουμε ορθώς καταρτισμένους κριτές (χωρίς να αυτό να αποτελεί νύξη προς τους υπάρχοντες). Περιθώρια βελτίωσης έχουν και οι κριτές παγκόσμιας κλάσσης που κρίνουν σε διεθνείς διοργανώσεις.

Θα παρακαλούσα σε αυτό το "διαδικτυκό" σεμινάριο να συμμετέχουν κάποιοι απο τους γκουρού του είδους όπως οι Αντώνης Παπαδόπουλος και Γιάννης Κωνσταντακάτος.

Επεται και συνέχεια λοιπόν,

Νίκος

« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 16:49:23 από Nikolas » Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.799


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 16:28:53 »

Νικόλα, συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σου!
Καλή συνέχεια.
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
Condor
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 35



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 17:52:40 »

Μπράβο φίλε Νικόλα,

Πώς φαίνεται οτι το αγαπάς το πράγμα ...

Δεν πετάς μόνο πολύ καλά, έχεις και καλές ιδέες  Thumbs up

Θα πρότεινα να οργανώσεις  πρώτα το thread σε συγκεκριμένα topics όπως π.χ. βασικές έννοιες/παραδοχές, συγκεκριμένες ασκήσεις, tips κ.ο.κ, εσύ ξέρεις καλύτερα την πιό πρακτική δομή.

Ετσι όποιος θέλει και μπορεί να συνεισφέρει γνώση, θα μπορεί να μπαίνει και να γράφει κατευθείαν στο topic που γνωρίζει καλά.

Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στους αγώνες που θα συμμετάσχεις, εθνικούς και διεθνείς  Wink

Υ.Γ.
Προσωπικά δέν είμαι γνώστης του αντικειμένου για να μπορώ να συνεισφέρω, εκτός εάν βάλετε και μερικές ασκήσεις με ... σβηστό κινητήρα  Grin Grin
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 18:10:30 από Condor » Καταγράφηκε

Αλέξης Αλεξανδρόπουλος
DINOS BALANOS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 161



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 18:18:51 »

NIKO ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ!  Thumbs up
ΔΙΔΕΤΑΙ Μ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΜΕΝΑ Κ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ,
ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟ PATTERN,
ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!!!
ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΗΣ ΠΤΗΣΗΣ!
ΕΝΑΣ ΣΩΣΤΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ Κ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ,
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΤΟΥ!!!
PRECISION AEROBATICS ΛΟΙΠΟΝ.....

Ι'LL BE WATCHING YOU!

ΦΙΛΙΚΑ, ΝΤΙΝΟΣ
Καταγράφηκε

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ, DINOS
THE FLYING FARMER!
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 22:27:49 »

Γεια σας φιλοι μου,

Βαγγελη και Ντινο ευχαριστώ.

Αλεξη καλως ηρθες στο forum, απο τις πρωτες φορες που ειχα την ευκαιρια να μιλησω μαζι σου, μου εδωσες να καταλαβω πως πραγματικα γνωριζεις το αντικειμενο της ακροβατικης πτησης και οτι εχεις ασχοληθει με αυτο. Η συμβολη σου στο θεμα αυτο εκτος απο το οτι ειναι ευπροσδεκτη θα ειναι και καθοριστικη πιστευω. Thumbs up

Σας παρακαλω διαβαστε για το ιχνος εδω:

http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-092h.htm

Ακριβως οτι ισχυει στην ανοδο/καθοδο ισχυει και στο knife edge.

Σχετικα με το μεγεθος τον ακροβατικων (αλλο ενα θεμα που τεθηκε στον αγωνα GR-A), κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει μικρο η μεγαλο ακροβατικο το μεγεθος των ακροβατικων τo οριζει ο ιδιος ο χειριστης πετώντας παντα μεσα στο box,  απο τις πρωτες κιολας ασκησεις.

Αν πχ η πρωτη μανουβρα ειναι ενα loop, ή double immelman τοτε το cuban cuban eight πχ πρεπει να κυμανθει στα ιδια επιπεδα μεγεθους.  Μετα τις 2-3 πρωτες μανουβρες ο χειριστης εχει εμμεσα "επικοινωνησει" στους κριτες σε τι μεγεθους box θα πεταξει και που θα κυμανθουν οι μανουβρες του απο αποψη μεγεθους.

Σε γενικες γραμμες οταν εχει σχετικη απνυα οι περισσοτεροι πιλοτοι πετανε κοντα σε μικροτερο box (οι περισσοτεροι κριτες θελουν να δουν αυτο). Με αερα τα πραγματα ειναι αντιστροφα, αφου το μοντελο πρεπει να τρεξει για να "υπερνικησει" πιθανες εκτροπες λογω αερα. Επισης με αερα πρεπει να σηκωσουμε το κατω επιπεδο του box πιο ψηλα γιατι ετσι αποφευγουμε φαινομενα στροβιλισμων λογω εδαφους.

Στα επομενα μηνυματα μου θα προσπαθησω να καλυψω θεματα οπως ειναι αποκλισεις(>15')και βαθμολογιας τους, roll rates και downgrade, καμπυλες (Radius) κτλ.

Περιμενω πιθανες ερωτησεις απο του συμμετεχοντες στο GR-A. Γενικα δεν ειμαι πολυ ομιλητικος προτιμω να γραφω (SCRIPTA MANEΝ VERBA VOLANT) Wink.

Καλο σας βραδυ,
Νικος

« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 17 Μάρ 2009, 13:21:50 από Nikolas » Καταγράφηκε
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 197


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 17 Μάρ 2009, 19:55:52 »

Μπράβο Νίκο πάρα πολύ καλό το θέμα που άνοιξες Thumbs up Thumbs up

Πρέπει όλοι μας να ξέρουμε πως να εκτελούμε σωστά τις ασκήσεις και ποιός είναι ο σωστός ορισμός
της καθε μίας απο αυτές.

Εγώ θα ήθελα να ξεκινήσουμε με τα roll αφου είναι ένα απο τα κυριότερα ακροβατικά και υπάρχουν πολλά
και διαφορετικά μέσα στο πρόγραμμα( axial roll, barell roll, snap roll ) για να μαθαίνουμε όλοι μας.

Φιλικά Χάρης
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 17:17:50 »

Ξεκινάμε με roll λοιπόν:

• Το slow roll πρέπει να είναι συμμετρικό ως προς το box, πχ το πρώτο knife edge στο 1ο τεταρτο,  η ανάποδη στο μέσο του box, το δεύτερο knife edge στο 3ο τέταρο κοκ. Για μια περιστροφή χωρίς σωστή τοποθέτηση των σημείων αφαίρεση 1-4 βαθμών.

• Το roll rate πρέπει να είναι σταθερό, για ένα roll χωρίς σταθερό roll rate κατά την περιστροφή, αφαίρεση 1-4 βαθμών.

• Κατά συνέπεια: Ένα roll που τηρεί της άνω προυποθέσεις πρέπει να βαθμολογηθεί στην πολυ ακραία περίπτωση (-8 βαθμους) με 2!

Τέλος στην περίπτωση των point roll αν υπάρχει απόκλιση απο τις θέσεις knife edge, 45' (στην περίπτωση την 8 point), ανάποδη/ευθεία οριζοντία πρέπει να υπάρχει αφαίρεση 1 βαθμού για κάθε 15' μοίρες απόκλισης.

Επίσης στα point roll θα πρεπει η μεταβαση του μοντελου απο τις σημειακες θεσεις να γινεται ελεγχομενα και smooth χωρις να ειναι εμφανεις οι εκτροπες λογω rudder στις καταστασεις ΚΕ και 45'. Υπαρχει ειδικη τεχνικη για να φαινεται ωραιος και ελεγχομενος ο δισταγμος.

Καταλαβαινουμε οτι ειναι πολυ ευκολο καποιος να παρει χαμηλη βαθμολογια σε μανουβρες με roll.



* Slow_Roll.JPG (19.68 KB, 634x186 - εμφανίστηκε 410 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 19:52:24 από Nikolas » Καταγράφηκε
TOLIS
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.271



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 19:07:21 »

να παμε και λιγο στα loops οπου την κυριακη στον βολο ακουστηκε οτι δεν πρεπει να τα ανοιγουμε.
θεωρω οτι ενα ανοιχτο loop ειναι και πιο ομορφο και εχει ο χειριστης το περιθωριο να διορθωσει με rudder εκει που χρειαζεται, π.χ.
με καθετο ανεμο, ενω στο κλειστο και μικρο οποιαδηποτε διορθωση βαζει ματι...
τα σχολια σας παρακαλω...
Καταγράφηκε

cogito ergo sum....
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 19:18:56 »

Φιλε Τολη,

Το θεμα νομιζω οτι απαντηθηκε. Ενα μεγαλο ακροβατικο εφοσον ειναι μεσα στο box δειχνει καλυτερο αφου εχει μεγαλυτερη "χαρη". Αρκει και τα υπολοιπα ακροβατικα να κινηθουν στα ιδια επιπεδα μεγεθους. Μη ξεχναμε τα βασικα κριτηρια εκτελεσης/κρισης των ασκησεων και τη σχετικη τους "βαρυτητα" τα οποία ειναι:




* Weights.JPG (48.41 KB, 914x524 - εμφανίστηκε 374 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 20:00:03 »

H παραπάνω πίτα στην ουσία τί μας λεει;

Αν ένα ακροβατικό είναι τέλειο απο άποψη εκτέλεσης/ακρίβειας θα πάρει τουλάχιστον 5. Αν η θέση του και το μέγεθος σε σχέση με το box είναι τέλεια θα πάρει άλλους 2,5 βαθμούς. Αν γίνει ομαλά/ελεγχόμενα και με χάρη τότε θα πάρει άλλους 2,5. Σύνολο 10 λοιπόν.

Ένας παγκόσμιος πρωταθλητής σπάνια παίρνει 10 καταλαβαίνετε λοιπόν τη σχετική πολυπλοκότητα του να βαθμολογήσει κάποιος σωστα τις ασκήσεις.
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 22:35:43 »

Καλησπερα !
Νικο μπραβο για το πολυ καλο θεμα συζητησης .
Εχω μια απορια ομως ,Ο Τολης λεει οτι ακουσε οτι τα loop δεν πρεπει να τα ανοιγουμε laugh και οτι δεν μετραει το ιχνος αλλα η γωνια του μοντελου σε σχεση με τον οριζοντα πχ στο knofe laugh laugh  μα καλα ποιος παραπληροφορησε τους αθλητες με τετοιες αρλουμπες ;; Θα παρακαλουσα τα παιδια να μας πουν ολλα αυτα τα οποια ¨ακουσαν¨για να ξεκαθαρισουμε το μπερδεμα που προφανος αθελα του καποιος τους μετεδωσε.
Μακαρι να μπορουσα να ειμαι πιο ενεργος σε αυτο το θεμα αλλα εδω(στο εργαστηριο) υπαρχει δουλεια για μια ολοκληρη λεσχη...
φιλικα
Ηλιας

Καταγράφηκε
GRELE
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 738



Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 23:47:54 »

Αγαπητε Νικο και φιλοι
Παραθετω την ,κατα την γνωμη μου, γεωμετρικα σωστη ερμηνεια του REVERSE CUBAN EIGHT οπως νομιζω οτι προκυπτει απο τον ορισμο του ακροβατικου προς συζητηση/αξιολογηση.
Περιμενω τις αποψεις σας.
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος


* REVERSE_CUBAN_EIGHT_new.jpg (12.35 KB, 400x200 - εμφανίστηκε 325 φορές.)
Καταγράφηκε

......electrics are here to stay......
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 00:56:29 »

Καλησπέρα
Πολύ καλό το θέμα που άνοιξες Νίκο μπράβο σου
Από κει και πέρα και για να αναλύονται οι ερωτήσεις από εκείνους που ήταν παρόντες και να αφήσουμε κάποιους άλλους να κάνουν την δουλειά τους όπως μέχρι τώρα έκαναν καλό είναι να εξηγηθεί στον Tolis μιας και ο Κωστής κατάλαβε από τι κουβέντα μας γιατί τα loops δεν πρέπει να γίνονται τοοοοσο μεγάλα, και εξηγούμε: Στο cuban eight που εκτελούσαν ο Tolis και ο Κωστής το άκρο των loops συνέπιπτε με το άκρο του box και κατά συνέπεια μία κεντρική άσκηση καταλάμβανε ΟΛΟ το box πτήσεις.Αυτό είναι σωστό??
  Στο knife edge τώρα : Αν παρατηρήσουμε το σχέδιο αλλά και το juges Guide που υπάρχει στον κανονισμό του F3A GR A όπως αυτό περιγράφεται,  θα δούμε ότι για να εκτελέσει knife edge το μοντέλο από ΕΟΠ στρέφει 90 Μοίρες και παραμένει σε αυτές για 5 δευτερόλεπτα. Αν οι ενενήντα μοίρες δεν είναι αυτό που δείχνει το σχέδιο τότε κάποιοι καλό είναι να ξανακαθίσουν στα  θρανία μπας και μάθουν γεωμετρία.




* Aeeuia2.png (2.73 KB, 105x75 - εμφανίστηκε 303 φορές.)
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 01:05:39 »


  Στο knife edge τώρα : Αν παρατηρήσουμε το σχέδιο αλλά και το juges Guide που υπάρχει στον κανονισμό του F3A GR A όπως αυτό περιγράφεται,  θα δούμε ότι για να εκτελέσει knife edge το μοντέλο από ΕΟΠ στρέφει 90 Μοίρες και παραμένει σε αυτές για 5 δευτερόλεπτα. Αν οι ενενήντα μοίρες δεν είναι αυτό που δείχνει το σχέδιο τότε κάποιοι καλό είναι να ξανακαθίσουν στα  θρανία μπας και μάθουν γεωμετρία.



Kαλησπέρα σας και συγχαρητήρια για το thread.
Παντελή και στο high alpha 90 μοίρες δεν είναι τα φτερά ως προς τον ορίζοντα?
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 01:52:21 »

Γιαννη ,ακριβως !
Τα φτερα σε σχεση με τον οριζοντα οχι η ατρακτος !  laugh
Επισης ,δεν υπαρχει περιορισμος ,εκτος απο τις 60 μοιρες και τα 150μ βαθος ,ποσο μεγαλα θα γινουν τα ακροβατικα .Οι κριτες βλεπουν αν ειναι κεντραρισμενα ,δηλαδη αν εχουν το ιδιο σχημα δεξια και αριστερα απο το κεντρο και οχι να γινουν στο κεντρο με την εννοια να καταλαμβανουν μονο ενα μικρο κεντρικο χωρο !
πω πω θεουλη μου....
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Διαδικτυακό Σεμινάριο για Κριτές F3A « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.158 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.