Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.781 μηνύματα σε 11.354 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 02:50:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 02:50:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:50]

από bjtamp
[Χθες στις 22:51]

από twinspark
[Χθες στις 22:09]

από SOP
[Χθες στις 19:52]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 13:28]

από Phanislo
[Χθες στις 01:26]

[Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 21:31:05]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285781
Σύνολο θεμάτων: 11354
Online σήμερα: 36
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 14
Συνολικά: 14
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Διαδικτυακό Σεμινάριο για Κριτές F3A « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Διαδικτυακό Σεμινάριο για Κριτές F3A  (Αναγνώστηκε 9770 φορές)
   
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 16:16:54 »

Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα,

Είναι μια ιδέα που έχω εδω και καιρό. Με αφορμή όμως τους χθεσινούς αγώνες GR-A στους οποίους άκουσα διάφορες απόψεις από τους συνάδελφους αθλητές αλλά και κριτές θα ήθελα να ξεκινήσω αυτό το θέμα προκειμένου να βοηθηθούμε όλοι συμπεριλαμβανομένου και εμού.

Μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να θέτουν εδώ ερωτήσεις και πιστεύω ότι τόσο εγώ όσο και παλαιότεροι εμπλεκόμενοι με την κατηγορία να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.

Ξεκινάμε λοιπόν απο τα βασικά:

Ορισμός του ίχνους: To ίχνος (flight path) λοιπόν δεν είναι παρά η νοητή γραμμή κίνησης του κέντρου βάρους του μοντέλου το οποίο αναλόγως των καιρικών συνθηκών μπορεί να έχει διαφορετική γωνία από τους άξονες του φτερού αλλά και της ατράκτου σε σχέση με τις οριζόντιες πλευρές του box. Οταν πετάμε σε κατάσταση Knife Edge ή κάνουμε άνοδο/κάθοδο με σχετικά δυνατό αέρα (είτε κάθετο είτε οριζόντιο) μας ενδιαφέρει το ίχνος να είναι παράλληλο με τις πλευρές του box και όχι η άτρακτος ή πτέρυγα το μοντέλου. Στο knife edge λοιπόν δεν μας ενδιαφέρει αν είναι high ή low alpha (γωνία) της ατράκτου σε σχέση με την ορίζόντια γραμμή του box αλλά αν το ίχνός είναι παράλληλο με αυτή.

Αυτή είναι μια πρώτη απάντηση στους φίλους που ρώτησαν πως πρέπει να εκτελείται το KE την κατηγορία F3A GR-A και όχι μόνο.

To θέμα θα συνεχιστεί με άλλους ορισμούς και παρατηρήσεις δικές μου με αφορμή τον χθεσινό αγώνα και όχι μόνο.

Για να βγάλουμε καλούς αθλητές στο F3A πρέπει να αφενός να είναι ενημερωμένοι (εδώ και ο σκοπός του θέματος) και αφετέρου να έχουμε ορθώς καταρτισμένους κριτές (χωρίς να αυτό να αποτελεί νύξη προς τους υπάρχοντες). Περιθώρια βελτίωσης έχουν και οι κριτές παγκόσμιας κλάσσης που κρίνουν σε διεθνείς διοργανώσεις.

Θα παρακαλούσα σε αυτό το "διαδικτυκό" σεμινάριο να συμμετέχουν κάποιοι απο τους γκουρού του είδους όπως οι Αντώνης Παπαδόπουλος και Γιάννης Κωνσταντακάτος.

Επεται και συνέχεια λοιπόν,

Νίκος

« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 16:49:23 από Nikolas » Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 16:28:53 »

Νικόλα, συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σου!
Καλή συνέχεια.
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Condor
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 35



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 17:52:40 »

Μπράβο φίλε Νικόλα,

Πώς φαίνεται οτι το αγαπάς το πράγμα ...

Δεν πετάς μόνο πολύ καλά, έχεις και καλές ιδέες  Thumbs up

Θα πρότεινα να οργανώσεις  πρώτα το thread σε συγκεκριμένα topics όπως π.χ. βασικές έννοιες/παραδοχές, συγκεκριμένες ασκήσεις, tips κ.ο.κ, εσύ ξέρεις καλύτερα την πιό πρακτική δομή.

Ετσι όποιος θέλει και μπορεί να συνεισφέρει γνώση, θα μπορεί να μπαίνει και να γράφει κατευθείαν στο topic που γνωρίζει καλά.

Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στους αγώνες που θα συμμετάσχεις, εθνικούς και διεθνείς  Wink

Υ.Γ.
Προσωπικά δέν είμαι γνώστης του αντικειμένου για να μπορώ να συνεισφέρω, εκτός εάν βάλετε και μερικές ασκήσεις με ... σβηστό κινητήρα  Grin Grin
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 18:10:30 από Condor » Καταγράφηκε

Αλέξης Αλεξανδρόπουλος
DINOS BALANOS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 161



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 18:18:51 »

NIKO ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ!  Thumbs up
ΔΙΔΕΤΑΙ Μ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΜΕΝΑ Κ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ,
ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟ PATTERN,
ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!!!
ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΗΣ ΠΤΗΣΗΣ!
ΕΝΑΣ ΣΩΣΤΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ Κ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ,
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΤΟΥ!!!
PRECISION AEROBATICS ΛΟΙΠΟΝ.....

Ι'LL BE WATCHING YOU!

ΦΙΛΙΚΑ, ΝΤΙΝΟΣ
Καταγράφηκε

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ, DINOS
THE FLYING FARMER!
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 22:27:49 »

Γεια σας φιλοι μου,

Βαγγελη και Ντινο ευχαριστώ.

Αλεξη καλως ηρθες στο forum, απο τις πρωτες φορες που ειχα την ευκαιρια να μιλησω μαζι σου, μου εδωσες να καταλαβω πως πραγματικα γνωριζεις το αντικειμενο της ακροβατικης πτησης και οτι εχεις ασχοληθει με αυτο. Η συμβολη σου στο θεμα αυτο εκτος απο το οτι ειναι ευπροσδεκτη θα ειναι και καθοριστικη πιστευω. Thumbs up

Σας παρακαλω διαβαστε για το ιχνος εδω:

http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-092h.htm

Ακριβως οτι ισχυει στην ανοδο/καθοδο ισχυει και στο knife edge.

Σχετικα με το μεγεθος τον ακροβατικων (αλλο ενα θεμα που τεθηκε στον αγωνα GR-A), κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει μικρο η μεγαλο ακροβατικο το μεγεθος των ακροβατικων τo οριζει ο ιδιος ο χειριστης πετώντας παντα μεσα στο box,  απο τις πρωτες κιολας ασκησεις.

Αν πχ η πρωτη μανουβρα ειναι ενα loop, ή double immelman τοτε το cuban cuban eight πχ πρεπει να κυμανθει στα ιδια επιπεδα μεγεθους.  Μετα τις 2-3 πρωτες μανουβρες ο χειριστης εχει εμμεσα "επικοινωνησει" στους κριτες σε τι μεγεθους box θα πεταξει και που θα κυμανθουν οι μανουβρες του απο αποψη μεγεθους.

Σε γενικες γραμμες οταν εχει σχετικη απνυα οι περισσοτεροι πιλοτοι πετανε κοντα σε μικροτερο box (οι περισσοτεροι κριτες θελουν να δουν αυτο). Με αερα τα πραγματα ειναι αντιστροφα, αφου το μοντελο πρεπει να τρεξει για να "υπερνικησει" πιθανες εκτροπες λογω αερα. Επισης με αερα πρεπει να σηκωσουμε το κατω επιπεδο του box πιο ψηλα γιατι ετσι αποφευγουμε φαινομενα στροβιλισμων λογω εδαφους.

Στα επομενα μηνυματα μου θα προσπαθησω να καλυψω θεματα οπως ειναι αποκλισεις(>15')και βαθμολογιας τους, roll rates και downgrade, καμπυλες (Radius) κτλ.

Περιμενω πιθανες ερωτησεις απο του συμμετεχοντες στο GR-A. Γενικα δεν ειμαι πολυ ομιλητικος προτιμω να γραφω (SCRIPTA MANEΝ VERBA VOLANT) Wink.

Καλο σας βραδυ,
Νικος

« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 17 Μάρ 2009, 13:21:50 από Nikolas » Καταγράφηκε
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 200


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 17 Μάρ 2009, 19:55:52 »

Μπράβο Νίκο πάρα πολύ καλό το θέμα που άνοιξες Thumbs up Thumbs up

Πρέπει όλοι μας να ξέρουμε πως να εκτελούμε σωστά τις ασκήσεις και ποιός είναι ο σωστός ορισμός
της καθε μίας απο αυτές.

Εγώ θα ήθελα να ξεκινήσουμε με τα roll αφου είναι ένα απο τα κυριότερα ακροβατικά και υπάρχουν πολλά
και διαφορετικά μέσα στο πρόγραμμα( axial roll, barell roll, snap roll ) για να μαθαίνουμε όλοι μας.

Φιλικά Χάρης
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 17:17:50 »

Ξεκινάμε με roll λοιπόν:

• Το slow roll πρέπει να είναι συμμετρικό ως προς το box, πχ το πρώτο knife edge στο 1ο τεταρτο,  η ανάποδη στο μέσο του box, το δεύτερο knife edge στο 3ο τέταρο κοκ. Για μια περιστροφή χωρίς σωστή τοποθέτηση των σημείων αφαίρεση 1-4 βαθμών.

• Το roll rate πρέπει να είναι σταθερό, για ένα roll χωρίς σταθερό roll rate κατά την περιστροφή, αφαίρεση 1-4 βαθμών.

• Κατά συνέπεια: Ένα roll που τηρεί της άνω προυποθέσεις πρέπει να βαθμολογηθεί στην πολυ ακραία περίπτωση (-8 βαθμους) με 2!

Τέλος στην περίπτωση των point roll αν υπάρχει απόκλιση απο τις θέσεις knife edge, 45' (στην περίπτωση την 8 point), ανάποδη/ευθεία οριζοντία πρέπει να υπάρχει αφαίρεση 1 βαθμού για κάθε 15' μοίρες απόκλισης.

Επίσης στα point roll θα πρεπει η μεταβαση του μοντελου απο τις σημειακες θεσεις να γινεται ελεγχομενα και smooth χωρις να ειναι εμφανεις οι εκτροπες λογω rudder στις καταστασεις ΚΕ και 45'. Υπαρχει ειδικη τεχνικη για να φαινεται ωραιος και ελεγχομενος ο δισταγμος.

Καταλαβαινουμε οτι ειναι πολυ ευκολο καποιος να παρει χαμηλη βαθμολογια σε μανουβρες με roll.



* Slow_Roll.JPG (19.68 KB, 634x186 - εμφανίστηκε 410 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 19:52:24 από Nikolas » Καταγράφηκε
TOLIS
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.271



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 19:07:21 »

να παμε και λιγο στα loops οπου την κυριακη στον βολο ακουστηκε οτι δεν πρεπει να τα ανοιγουμε.
θεωρω οτι ενα ανοιχτο loop ειναι και πιο ομορφο και εχει ο χειριστης το περιθωριο να διορθωσει με rudder εκει που χρειαζεται, π.χ.
με καθετο ανεμο, ενω στο κλειστο και μικρο οποιαδηποτε διορθωση βαζει ματι...
τα σχολια σας παρακαλω...
Καταγράφηκε

cogito ergo sum....
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 19:18:56 »

Φιλε Τολη,

Το θεμα νομιζω οτι απαντηθηκε. Ενα μεγαλο ακροβατικο εφοσον ειναι μεσα στο box δειχνει καλυτερο αφου εχει μεγαλυτερη "χαρη". Αρκει και τα υπολοιπα ακροβατικα να κινηθουν στα ιδια επιπεδα μεγεθους. Μη ξεχναμε τα βασικα κριτηρια εκτελεσης/κρισης των ασκησεων και τη σχετικη τους "βαρυτητα" τα οποία ειναι:




* Weights.JPG (48.41 KB, 914x524 - εμφανίστηκε 375 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 20:00:03 »

H παραπάνω πίτα στην ουσία τί μας λεει;

Αν ένα ακροβατικό είναι τέλειο απο άποψη εκτέλεσης/ακρίβειας θα πάρει τουλάχιστον 5. Αν η θέση του και το μέγεθος σε σχέση με το box είναι τέλεια θα πάρει άλλους 2,5 βαθμούς. Αν γίνει ομαλά/ελεγχόμενα και με χάρη τότε θα πάρει άλλους 2,5. Σύνολο 10 λοιπόν.

Ένας παγκόσμιος πρωταθλητής σπάνια παίρνει 10 καταλαβαίνετε λοιπόν τη σχετική πολυπλοκότητα του να βαθμολογήσει κάποιος σωστα τις ασκήσεις.
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 22:35:43 »

Καλησπερα !
Νικο μπραβο για το πολυ καλο θεμα συζητησης .
Εχω μια απορια ομως ,Ο Τολης λεει οτι ακουσε οτι τα loop δεν πρεπει να τα ανοιγουμε laugh και οτι δεν μετραει το ιχνος αλλα η γωνια του μοντελου σε σχεση με τον οριζοντα πχ στο knofe laugh laugh  μα καλα ποιος παραπληροφορησε τους αθλητες με τετοιες αρλουμπες ;; Θα παρακαλουσα τα παιδια να μας πουν ολλα αυτα τα οποια ¨ακουσαν¨για να ξεκαθαρισουμε το μπερδεμα που προφανος αθελα του καποιος τους μετεδωσε.
Μακαρι να μπορουσα να ειμαι πιο ενεργος σε αυτο το θεμα αλλα εδω(στο εργαστηριο) υπαρχει δουλεια για μια ολοκληρη λεσχη...
φιλικα
Ηλιας

Καταγράφηκε
GRELE
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 770



Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 23:47:54 »

Αγαπητε Νικο και φιλοι
Παραθετω την ,κατα την γνωμη μου, γεωμετρικα σωστη ερμηνεια του REVERSE CUBAN EIGHT οπως νομιζω οτι προκυπτει απο τον ορισμο του ακροβατικου προς συζητηση/αξιολογηση.
Περιμενω τις αποψεις σας.
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος


* REVERSE_CUBAN_EIGHT_new.jpg (12.35 KB, 400x200 - εμφανίστηκε 325 φορές.)
Καταγράφηκε

......electrics are here to stay......
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 00:56:29 »

Καλησπέρα
Πολύ καλό το θέμα που άνοιξες Νίκο μπράβο σου
Από κει και πέρα και για να αναλύονται οι ερωτήσεις από εκείνους που ήταν παρόντες και να αφήσουμε κάποιους άλλους να κάνουν την δουλειά τους όπως μέχρι τώρα έκαναν καλό είναι να εξηγηθεί στον Tolis μιας και ο Κωστής κατάλαβε από τι κουβέντα μας γιατί τα loops δεν πρέπει να γίνονται τοοοοσο μεγάλα, και εξηγούμε: Στο cuban eight που εκτελούσαν ο Tolis και ο Κωστής το άκρο των loops συνέπιπτε με το άκρο του box και κατά συνέπεια μία κεντρική άσκηση καταλάμβανε ΟΛΟ το box πτήσεις.Αυτό είναι σωστό??
  Στο knife edge τώρα : Αν παρατηρήσουμε το σχέδιο αλλά και το juges Guide που υπάρχει στον κανονισμό του F3A GR A όπως αυτό περιγράφεται,  θα δούμε ότι για να εκτελέσει knife edge το μοντέλο από ΕΟΠ στρέφει 90 Μοίρες και παραμένει σε αυτές για 5 δευτερόλεπτα. Αν οι ενενήντα μοίρες δεν είναι αυτό που δείχνει το σχέδιο τότε κάποιοι καλό είναι να ξανακαθίσουν στα  θρανία μπας και μάθουν γεωμετρία.




* Aeeuia2.png (2.73 KB, 105x75 - εμφανίστηκε 303 φορές.)
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 01:05:39 »


  Στο knife edge τώρα : Αν παρατηρήσουμε το σχέδιο αλλά και το juges Guide που υπάρχει στον κανονισμό του F3A GR A όπως αυτό περιγράφεται,  θα δούμε ότι για να εκτελέσει knife edge το μοντέλο από ΕΟΠ στρέφει 90 Μοίρες και παραμένει σε αυτές για 5 δευτερόλεπτα. Αν οι ενενήντα μοίρες δεν είναι αυτό που δείχνει το σχέδιο τότε κάποιοι καλό είναι να ξανακαθίσουν στα  θρανία μπας και μάθουν γεωμετρία.



Kαλησπέρα σας και συγχαρητήρια για το thread.
Παντελή και στο high alpha 90 μοίρες δεν είναι τα φτερά ως προς τον ορίζοντα?
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 01:52:21 »

Γιαννη ,ακριβως !
Τα φτερα σε σχεση με τον οριζοντα οχι η ατρακτος !  laugh
Επισης ,δεν υπαρχει περιορισμος ,εκτος απο τις 60 μοιρες και τα 150μ βαθος ,ποσο μεγαλα θα γινουν τα ακροβατικα .Οι κριτες βλεπουν αν ειναι κεντραρισμενα ,δηλαδη αν εχουν το ιδιο σχημα δεξια και αριστερα απο το κεντρο και οχι να γινουν στο κεντρο με την εννοια να καταλαμβανουν μονο ενα μικρο κεντρικο χωρο !
πω πω θεουλη μου....
Καταγράφηκε
Geοrge
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.076



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 02:22:01 »

Καταπληκτικό θέμα! και έτσι να μείνει
Εαν είχατε την δυνατότητα να "σηκώνατε" video απο έναν simulator για το ποιό πρέπει να είναι το σωστό και για την ίδια άσκησηι που έγινε λάθος, θα πήγαινε κατα κάποιον τροπο το θέμα απο θεωρία στην πράξη!

Καταγράφηκε

«ή δράσε ή σκάσε»
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 08:47:33 »

Καλημέρα,

Μπράβο Νίκο για το θέμα που άνοιξες. Πιστεύω οτι ο καλύτερος τίτλος για το θέμα θα ήταν Διαδικτυακή παρουσίαση των ασκήσεων της F3A.

Θα προσπαθήσω να βρώ χρόνο και να μετατρέψω λίγο τις παρουσιάσεις που υπάρχουν σε power point για τα σεμινάρια αυτά, και να τις ανεβάσω στο site της ΕΛΑΟ, ώστε να είναι διαθέσιμες για όλους. Αυτή την στιγμή πρέπει να υπάρχουν σε CD, σε κάθε σωματείο.

Τώρα όσο αφορά το Knife Edge. Ετοίμασα με το Corel μία σελίδα που επισυνάπτω στην απάντηση αυτή που πιστεύω ότι δίνει εξηγήσεις σε όλα.

Καταρχάς βασική αρχή για όλες τις ασκήσεις των ακροβατικών είναι ότι ο κριτής πρέπει να βαθμολογεί το ίχνος και όχι την διεύθυνση του αερομοντέλου. Ενα αερομοντέλο μπορεί να πετά ευθεία οριζοντία ασχέτως αν η μύτη του είναι στραμμένη προς τα πάνω.

Στο κάτω μέρος του σχήματος που έφτιαξα, αν βλέπουμε το μοντέλο από μπροστά, φαίνεται ξεκάθαρα τι εννοεί ο κανονισμός λέγοντας ότι το μοντέλο στρέφει 90 μοίρες και πετά ευθεία οριζοντία.

Στο πάνω μέρος του σχήματος, φαίνεται ξεκάθαρα τι σημαίνει ευθεία οριζοντία και βαθμολογείται ανάλογα και τι αντίστροφα κακοβαθμολογείται.

Εκείνο που ξεχωρίζει τους καλούς αθλητές, είναι ότι την ώρα που εκτελούν το roll 90 μοιρών, παράλληλα γνωρίζουν και πόσο θα πρέπει να "πατήσουν" το rudder ώστε το μοντέλο με το που θα είναι στις 90 μοίρες θα έχει και την σωστή διεύθυνση ώστε να πετάξει την ευθεία οριζοντία. Το πόσο θα χρειαστεί να "πατηθεί" το rudder, εξαρτάται από το ίδιο το μοντέλο και τα αεροδυναμικά του χαρακτηριστικά, αλλά και από τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν.

Εκείνο που γίνεται και για το οποίο σίγουρα αφαιρούνται βαθμοί είναι όταν το μοντέλο κάνει το roll 90 και στην συνέχεια ο αθλητής με εμφανή τρόπο "πατήσει" το rudder. Αυτό αποτελεί εκτροπή και αφαιρoύνται ανάλογα βαθμοί. Εξίσου επίσης προσοχή στο knife edge παίζει και η χρήση του elevator, για να αντισταθμίσει πιθανό πλαινό άνεμο. Εάν για παράδειγμα το μοντέλο ξεκινήσει την άσκηση στα 150 μέτρα απόσταση από τους κριτές, κανονικά θα πρέπει να την ολοκληρώσει και στα 150 μέτρα.

Ελπίζω το σχήμα να βοηθά στην καλύτερη ερμηνεία του γράμματος αλλά και του πνεύματος του κανονισμού.

Αντώνης Παπαδόπουλος


* knife_edge.jpg (84.63 KB, 1469x2106 - εμφανίστηκε 360 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 12:20:16 από Αντώνης Παπαδόπουλος » Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 08:58:11 »

Καλημέρα Grele,

Δεν έχω καταλάβει την απορία σου στο reverse cuban eight?

Ρωτάς αν αυτή είναι η σειρά με την οποία εκτελείται η άσκηση ή κάτι άλλο?

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 09:05:35 »

Εγώ μάλλον κατάλαβα τι ζητάει ο Βασίλης.

Η είσοδος στο Reverse Cuban eight  ακολουθεί την καμπύλη του loop, ξεκινώντας από το κάτω μεσαίο τμήμα του. Δεν ξεκινάει πιο πέρα ούτε είναι απότομη. Αρα τα δύο loops, είναι μεν κουτσουρεμένα, αλλά συμμετρικά, όπως το δεξί στο σχήμα σου.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 09:22:15 »

Αγαπητέ Νικόλα, η προσπάθειά σου είναι μεγάλη και εμφανίζεται σε μία χρονική περίοδο που υπάρχει τάση ανάπτυξης της κατηγορίας με νέους χειριστές.

Φυσικά δεν έχω αντίρρηση να υποστηρίξω την προσπάθεια στον ελεύθερο χρόνο που έχω.

Ομως, αν θέλουμε να διατηρηθεί ο τίτλος "σεμινάριο" πρέπει τις ενότητες να τις αναπτύσσει ένας εισηγητής, με τα επίσημα σχήματα της FAI, που ευτυχώς έχεις και εσύ. Αν γράφει ο καθένας το πως αυτός νομίζει ότι πρέπει να εκτελείται μία άσκηση, το μπέρδεμα θα φθάσει σε μεγάλο επίπεδο.

Ηδη διαπιστώνω ότι έχει αρχίσει να συμβαίνει κάτι τέτοιο, και μάλιστα με αρκετό τόνο "εμένα θα ακούτε". 

Επίσης θα συμφωνήσω με τον Αντώνη, ότι ένα τέτοιο σεμινάριο μπορεί να απευθύνεται μόνο προς αθλητές, και όχι προς μελλοντικούς κριτές. 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
GRELE
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 770



Προφίλ WWW
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 11:01:13 »

Αγαπητοι φιλοι
Αυτο που λεει ο θειος ειναι ειναι αυτο που καταλαβα και εγω σχεδιαζοντας γεωμετρικα το ακροβατικο προκειμενου να το καταλαβω.Προκυπτει δε απο την αναγκαιοτητα τα ευθυγραμμα τμηματα πριν και μετα το roll να ειναι τα ιδια οπως και απο την αναγκαιοτητα του να ειναι τμηματα ιδιας διαμετρου κυκλων τα τοξα που πρπει να διατρεξει το μοντελο.
Δεν ημουν σιγουρος εαν το ερμηνευα σωστα μεχρι τωρα.

Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
Καταγράφηκε

......electrics are here to stay......
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 11:15:33 »

Καλημερα,

Όπως εξηγησα η προσπαθεια μου γινεται για δύο λόγους:

1) Για να ενημερώσει/ετοιμάσει θεωρητικά τους αθλητές των μικρότερων κατηγοριών κυρίως.

2) Για να συζητήσουμε με τους υφιστάμενους κριτές των μικρότερων κατηγοριών κυρίως τις απόψεις μας και σε περίπτωση πιθανής διαφωνίας να παραθέσουμε τα επιχειρήματα μας τα οποία όσον αφορά στο άτομο μου τουλάχιστον, βασίζονται στους κανονισμούς της FAI και συζητήσεις με αθλητές εξωτερικού που είχα την ευκαιρία να μιλήσω στο παρελθόν και ακόμα μιλάω. Ξέρετε πόσα χρήματα έχω πληρώσει στον ΟΤΕ για να μιλάω με τον Πρωταθλητή Ιρλανδίας για παράδειγμα, οπόιος με τη σειρά του μιλάει με τους πρωταθλητές της Γαλλίας και άλλων χωρών; Κατι σαν αλυσιδωτη αντίδραση ας πουμε...

Τέλος το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί ένα μήνυμα προς όλους όσους παίρνουν αποφάσεις για τους αγώνες που πρόκειται να γίνουν στην κατηγορία FAI και όχι μόνο. Θα ήθελα να επισημάνω πως για να γίνει κατηγορία FAI θα χρειαστούν 5 καταρτισμένοι κριτές, 5 προκειμένου να γίνεται διασπορά πιθανών διαφορών μεταξύ των. Προσωπικά σαν προτεινόμενος εκρόσωπος στην FAI απο την την επιτροπή αερομοντελισμού έχω ήδη κάνει κάποιες επισήμάνσεις σχετικά με την επιλογή των κριτών. Ελπίζω να ληφθούν υπόψη, αν δε μπορούν να υλοποιηθούν τότε έχω και εναλλακτικές προτάσεις.

Στις επόμενες ενότητες θα συνεχίσω με τα snap roll (ορισμός, εκτέλεση κτλ.)

Ευχαριστώ,
Νίκος



« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 11:27:44 από Nikolas » Καταγράφηκε
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 12:42:49 »

  Συγχαρητηρια Νικολα για το ανοιγμα αυτου του thread που πιστευω θα λυσει πολλες αποριες και θα βοηθησει αρκετους απο τους αθλητες που ασχολουνται με την κατηγορια και οχι μονο.
  Θα ηθελα μια διευκρινιση σχετικα με την ασκηση:  Humpty Bump with options.

 Σε συζητηση που ειχα με τον φιλο μου τον Σεραφειμ στους αγωνες στο Βολο το Σ/Κ που μας περασε, ο συναθλητης μου, μου εξηγησε πως με το που μπαινουμε στην ασκηση κανουμε κατακορυφη ανοδο και διανυουμε χ αποσταση, εκτελουμε μισο roll  εν συνεχεια διανυουμε αλλη τοση χ αποσταση , στρεφουμε το μοντελο μας προς τα μπρος ή πισω ( επιλογη του αθλητη ) και εκτελουμε κατακορυφη καθοδο, κατοπιν κανουμε γωνια και βγαιουμε σε ευθεια οριζοντια πτηση.
  Προσωπικα, μετα την στροφη του μοντελου μπρος ή πισω, εκτελω μισο λουπ και βγαινω σε ευθεια οριζοντια πτηση. Ειναι σωστη ή λαθος η εκτελεση της ασκησης μου. Εχω την εντυπωση, πως υστερα απο επεξηγηση του Σεραφειμ, μαλλον εκτελω την ασκηση λαθος.
 


                                                                                                                                                                   Κωστης
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 14:08:55 »

  Συγχαρητηρια Νικολα για το ανοιγμα αυτου του thread που πιστευω θα λυσει πολλες αποριες και θα βοηθησει αρκετους απο τους αθλητες που ασχολουνται με την κατηγορια και οχι μονο.
  Θα ηθελα μια διευκρινιση σχετικα με την ασκηση:  Humpty Bump with options.

 Σε συζητηση που ειχα με τον φιλο μου τον Σεραφειμ στους αγωνες στο Βολο το Σ/Κ που μας περασε, ο συναθλητης μου, μου εξηγησε πως με το που μπαινουμε στην ασκηση κανουμε κατακορυφη ανοδο και διανυουμε χ αποσταση, εκτελουμε μισο roll  εν συνεχεια διανυουμε αλλη τοση χ αποσταση , στρεφουμε το μοντελο μας προς τα μπρος ή πισω ( επιλογη του αθλητη ) και εκτελουμε κατακορυφη καθοδο, κατοπιν κανουμε γωνια και βγαιουμε σε ευθεια οριζοντια πτηση.
  Προσωπικα, μετα την στροφη του μοντελου μπρος ή πισω, εκτελω μισο λουπ και βγαινω σε ευθεια οριζοντια πτηση. Ειναι σωστη ή λαθος η εκτελεση της ασκησης μου. Εχω την εντυπωση, πως υστερα απο επεξηγηση του Σεραφειμ, μαλλον εκτελω την ασκηση λαθος.
 Κωστης

Αγαπητέ Κωστή,

μάλλον πριν προχωρήσουμε στο πως θα κρίνονται σωστά οι ασκήσεις, έπρεπε πρώτα να περιγράψει κάποιος πως εκτελείται κάθε άσκηση.

Αλλά αυτό υπάρχει γραμμένο στον κανονισμό. Βέβαια, πολλές φορές, ακόμα και αν διαβάσει κάποιος τον κανονισμό με προσοχή, έχει απορίες που χρειάζονται διευκρίνηση.

Κατ' αρχή υπάρχουν πολλών ειδών Humpty Bump, αντιλαμβάνομαι ότι εσύ αναφέρεσαι στην ακραία άσκηση turnaround, που γίνεται με μισό ή μισά ρολλ, και όχι σε αυτή που γίνεται με τέταρτα του ρολλ.

Από την στιγμή που το "humpty bump" συμπληρώνεται με την φράση ..... "with options" έχεις την ευχέρεια να διαλέξεις το πως θα το κάνεις.

Στην μία επιλογή το μισό ρολλ γίνεται στην άνοδο. Οι ευθείες αποστάσεις πριν και μετά το ρολλ πρέπει να είναι ίδιου μήκους.

Στην κορυφή εκτελείς μισό λουπ, είτε (μισό) εξωτερικό είτε (μισό) εσωτερικό, οπότε το μοντέλο θα κατέρχεται με την καλύπτρα προς το box.

Η απόσταση που θα καλύψει στην κατακόρυφη αυτή βύθιση, πρέπει να είναι όσο κάλυψε και στην άνοδο, μαζύ με το μισό ρολλ, ώστε να βγει στην ευθεία οριζοντία στο ίδιο ύψος με την είσοδό του.

Η είσοδος στην κατακόρυφη άνοδο της άσκησης, όπως και η έξοδος από την κατακόρυφη βύθιση στην οριζοντία πτήση, γίνεται μαλακά, διαγράφοντας το 1/4 λουπ, η ακτίνα των οποίων θα είναι ίδια σε μέγεθος με το μισό λουπ που έκανες στην κορυφή.

Στην άλλη επιλογή η άνοδος είναι ευθεία χωρίς ρολλ, αλλά αναγκαστικά τότε θα κάνεις το μισό ρολλ στην κάθοδο, έχοντας τις ευθείες πριν και μετά το ρολλ ίσου μήκους, και αθροιστικά η κάθοδος θα έχει την ίδια απόσταση όσο και η άνοδος.

Μία άλλη , διαφορετική εκτέλεση της άσκησης, είναι αυτή που ο κανονισμός σε κάποιο από τα πολλά pattern που κυκλοφορούν κατά καιρούς, απαιτεί έξοδο με ανάστροφη θέση του μοντέλου. Τότε χρειάζεται να κάνεις μισό ρολλ στην άνοδο και ακόμα ένα μισό ρολλ όταν κατεβαίνεις για να βγεις ανάστροφα.

Χαρά μου να ασχολούμαι και πάλι με το pattern.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 15:26:59 »

  Κυριε Γιαννη, ησασταν κατατοπιστικοτατος! Απιστευτα καλη διευκρινηση ή αλλιως επεξηγηση της ασκησης. Πραγματικα, πιστευω πως λυθηκε η απορια μου και μαλιστα με το παραπανω. Ευχαριστω πολυ!
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 16:06:35 »

  Συγχαρητηρια Νικολα για το ανοιγμα αυτου του thread που πιστευω θα λυσει πολλες αποριες και θα βοηθησει αρκετους απο τους αθλητες που ασχολουνται με την κατηγορια και οχι μονο.
  Θα ηθελα μια διευκρινιση σχετικα με την ασκηση:  Humpty Bump with options.

 Σε συζητηση που ειχα με τον φιλο μου τον Σεραφειμ στους αγωνες στο Βολο το Σ/Κ που μας περασε, ο συναθλητης μου, μου εξηγησε πως με το που μπαινουμε στην ασκηση κανουμε κατακορυφη ανοδο και διανυουμε χ αποσταση, εκτελουμε μισο roll  εν συνεχεια διανυουμε αλλη τοση χ αποσταση , στρεφουμε το μοντελο μας προς τα μπρος ή πισω ( επιλογη του αθλητη ) και εκτελουμε κατακορυφη καθοδο, κατοπιν κανουμε γωνια και βγαιουμε σε ευθεια οριζοντια πτηση.
  Προσωπικα, μετα την στροφη του μοντελου μπρος ή πισω, εκτελω μισο λουπ και βγαινω σε ευθεια οριζοντια πτηση. Ειναι σωστη ή λαθος η εκτελεση της ασκησης μου. Εχω την εντυπωση, πως υστερα απο επεξηγηση του Σεραφειμ, μαλλον εκτελω την ασκηση λαθος.
 Κωστης

....

Χαρά μου να ασχολούμαι και πάλι με το pattern.

Θα χαρούμε να σας δούμε και από κοντά στο πανελλήνιο τον άλλο μήνα!
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 19:29:06 »

Καλησπέρα,

Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας στο συγκεκριμένο θέμα και ιδιαίτερα τους Αντώνη και Γιάννη. Thumbs up

Συνεχίζουμε με Snap Roll μετά από παράκληση του Χάρη.

Ορισμός: Το snap roll δεν είναι παρά ένα γρήγορο αυτοπεριστρεφόμενο roll (autorotative roll) κατά τη διάρκεια του οποίου το μοντέλο βρίσκεται σε κατάσταση απώλειας στήριξης (stall). Κατά τη διάρκεια του ακροβατικού το ίχνος του μοντέλου πρέπει να διατηρηθεί σταθερό. Κατά την κρίση του SR πρέπει να ακολουθηθούν τα κριτήρια που προαναφέρθηκαν και για το απλό roll.

Σημαντικά σημεία κατά την εκτέλεση:

• Κατά την έναρξη του ακροβατικού, η μύτη της ατράκτου πρέπει να ανυψωθεί και να γίνει το λεγόμενο σπάσιμο (break), το ίχνος πρέπει να διατηρηθεί σταθερό κατά τη διάρκεια της περιστροφής.

• Το μοντέλο πρέπει να βρίσκεται σε κατάσταση stall πριν γίνει η περιστροφή αλλά και κατά τη διάρκεια της μανούβρας.

• Μπορεί να είναι θετικό (UP elevator, Rudder και Αileron προς την ίδια διεύθυνση) ή αρνητικό (Down Αlevator, Rudder και Αileron ανάποδα). Οποιοδήποτε άλλο Input  οδηγεί σε cross over snap και πρέπει να μηδενίζεται.

• Η εκτέλεση γίνεται ανυψώνοντας τη μύτη δίνοντας elevator (break), εν συνεχεία αφήνουμε το elevator και δίνουμε rudder με aileron. Για να βγούμε από τη μανούβρα αφήνουμε τα stick (aileron, rudder) τελείως. Το μοντέλο πρέπει να συνεχίσει στην πορεία του ίχνους που είχε πριν από την εκτέλεση.

Αν δεν υπάρξει break έχουμε από σημαντική ελλάτωση βαθμών μέχρι και μηδενισμό.

Ίσως τα καλύτερα snap που έχω δει τα έκανε ο Chip Hyde στην Κύπρο, θα προσπαθήσω να ανεβάσω στο YouTube video απο την πτήση που πετάει το P07.

Καλό σας απόγευμα,
Νίκος





* Break.JPG (21.28 KB, 626x412 - εμφανίστηκε 246 φορές.)

* Snap___.JPG (18.07 KB, 1232x87 - εμφανίστηκε 263 φορές.)
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 20:00:29 »

Καλησπερα !
Νομιζω οτι για την καλυτερη χρηση αυτου του θεματος απο τους αθλητες ισως θα επρεπε να δημιουργηθουν ενοτητες με τιτλο ενα ακροβατικο ,snap roll ,cuban eight κτλ.Σε λιγο θα γινουν τοσες διαφορετικες ερωτησεις και απαντησεις με αποτελεσμα το χαος .Προτεινω λοιπον την δημηουργια κατ αρχην υποενοτητων με τιτλο τα ακροβατικα που ηδη εχουν αναφερθει ...

φιλικα
Ηλιας

Καταγράφηκε
Γιώργος Βασδαβάνος
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 20:01:47 »

Νίκο πολύ καλή  κίνηση , μπράβο,
  
 Θα ήθελα να κάνω μερικές επισημάνσεις για το θέμα των loops & του Knife, μίας και ήμουν ένας από τους κριτές  στο Βόλο, και στο οποίο θέμα νομίζω ότι πολύς ντόρος γίνεται για το τίποτα.

   Λοιπόν :
  Πριν τον αγώνα έγινε   μια  περιληπτική συζήτηση για το ποιες είναι οι μανούβρες της κατηγορίας,  μεταξύ  αθλητών και κριτών .
 Στο θέμα του Knife ακούστηκε  εάν  παίζει ρόλο η γωνία του μοντέλου ως προς την νοητή οριζοντία ευθεία που πετάει. Υπήρξε μια στιγμιαία σύγχυση ,  αλλά το θέμα διευκρινίστηκε αμέσως νομίζω,  προς τη σωστή κατεύθυνση.
  Στο θέμα των loops δική μου ήταν η παρατήρηση προς τα παιδιά της Θεσσαλονίκης  για τα πολύ μεγάλα loops και εξηγώ:
 Σαφώς ένα μεγάλο loop υπερτερεί και δείχνει πιο εντυπωσιακό  από ένα μικρό loop,
και εγώ υπέρ του μεγάλου ακροβατικού είμαι, γιατί συντελεί στη «χάρη» της μανούβρας .
 Τα παιδιά  απλά  έκαναν πολύ  μεγάλα loops, και τους εξήγησα ότι αυτό δημιουργεί σε αυτούς χειριστική δυσκολία να  «μαζεύουν» τυχόν εκτροπές του μοντέλου, που αφαιρούν βαθμούς. (συνθήκες  άπνοιας)
 Μπράβο πάντως  στα παιδιά  από Θεσσαλονίκη, γιατί πέταξαν πολύ καλά, και χωρίς καμιά βοήθεια από  κανέναν  από ότι μου είπαν.
 Αλλά είδα μία δίψα και αγάπη  στο πρόσωπο τους για  την συγκεκριμένη κατηγορία και είναι κρίμα να μην έχουν την υποστήριξη των εμπειρότερων.

 Νίκο προχώρα γιατί νομίζω ότι είσαι ο πλέον αρμόδιος  να πάς αυτή την κατηγορία μπροστά, φαίνεται άλλωστε  πόσο την αγαπάς.
 Νομίζω  ότι ο Αντώνης  έδωσε τον σωστό τίτλο γιατί αφορά όλους τους εμπλεκόμενους της κατηγορίας  

  Από το φίλο Ηλία  θα περίμενα  πιο σοβαρή στάση στο θέμα που ανοίχτηκε, δίνοντας τις γνώσεις του ,  απ το να αναλώνεται σε διαλόγους που δεν προσφέρουν τίποτα και μόνο πίσω μας πάνε.

 Φιλικά και καλοπροαίρετα πάντα
 Γιώργος
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 21:09:56 »

Κωστή καλησπέρα,

Μία συμλήρωση για το Humpty Bump with options. Αν προσέξεις στα προγράμματα των ασκήσεων των τελευταίων ετών θα προσέξεις ότι κάπου στην μέση των ασκήσεων θα βρείς μία άσκηση turnaround που θα είναι αλλοτε humpty bumps with options ή άλλοτε όπως παλαιότερα, reverse top hat with options.

Ο βασικός λόγος είναι ότι αυτές οι ασκήσεις λέγονται και θεωρούνται διορθωτικές. Δηλαδή οταν ο αθλητής έχει πετάξει τις μισές ασκήσεις είναι πολύ πιθανόν να έχει μπει ή προς τα μέσα ή να έχει βγεί πολύ έξω (σε σχέση με τα 150 μέτρα). Και για να μην κουβαλά στη συνέχεια των ασκήσεων αυτό το "κουσούρι" του δίνεται η ευκαιρία με την άσκηση αυτή να ξανατοποθετηθεί σωστά.

Ανάλογα λοιπόν με το τι θέλει να διορθώσει επιλέγει και το ανάλογο option που προσφέρονται για την άσκηση αυτή. Αμα θέλει να μπεί προς τα μέσα θα επιλέξει άλλη option από αυτή που θα διάλεγε αν θέλει να βγεί προς τα έξω.

Με όλα τα παραπάνω θέλω να πώ ότι όταν κάνεις προπόνηση για την άσκηση αυτή δοκίμασε να πετάξεις όλα τα προσφερόμενα options ώστε ανάλογα με την διόρθωση που θα ήθελες να κάνεις εκείνη την στιγμή, να επιλέξεις και το σωστό option.

Και εδώ θα καταλάβετε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει ο βοηθός ή caller. Αυτός θα πρέπει να είναι σε θέση να σε οδηγήσει στην επιλογή σου, και σύ φυσικά να τον εμπιστεύεσαι.

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 21:47:28 »

Σχετικά με το μέγεθος / διάμετρο του λουπ:

Ο αθλητής πρέπει με την πρώτη του άσκηση να δώσει στους κριτές ένα μέγεθος λουπ το οποίο θα ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ σε όλο το πρόγραμμα.

Σε κάποια άσκηση πρέπει να συνδυάσει δύο εφαπτόμενα λουπ για να κάνει ένα οκτάρι.

Επίσης πρέπει να διατηρήσει την ίδια ακτίνα περιστροφής και για όλες τις  καμπύλες τροχιές που περιέχουν οι υπόλοιπες ασκήσεις.

Αρα θα ρυθμίσει την διάμετρο του πρώτου λουπ, έτσι ώστε διατηρώντας την ίδια και τις υπόλοιπες ασκήσεις, να είναι στη σωστή διάσταση, και εντός του box, και να μη χάσει βαθμούς.


 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 21:54:10 »

Καλησπερα !
Νομιζω οτι για την καλυτερη χρηση αυτου του θεματος απο τους αθλητες ισως θα επρεπε να δημιουργηθουν ενοτητες με τιτλο ενα ακροβατικο ,snap roll ,cuban eight κτλ.Σε λιγο θα γινουν τοσες διαφορετικες ερωτησεις και απαντησεις με αποτελεσμα το χαος .Προτεινω λοιπον την δημηουργια κατ αρχην υποενοτητων με τιτλο τα ακροβατικα που ηδη εχουν αναφερθει ...

φιλικα
Ηλιας

Συμφωνώ με τον Ηλία, προτείνω να διαχωριστεί το θέμα τουλάχιστον σε δύο: Α' επίσημη παρουσίαση ασκήσεων και τρόπος βαθμολογίας- Β' τεχνικές εκτέλεσης κάθε άσκησης.

Κύριοι, απ' ότι φαίνεται είχαμε καιρό να ασχοληθούμε με ένα τόσο δημοφιλές θέμα.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 22:30:38 »

Σχετικά με το μέγεθος / διάμετρο του λουπ:

Ο αθλητής πρέπει με την πρώτη του άσκηση να δώσει στους κριτές ένα μέγεθος λουπ το οποίο θα ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ σε όλο το πρόγραμμα.

Σε κάποια άσκηση πρέπει να συνδυάσει δύο εφαπτόμενα λουπ για να κάνει ένα οκτάρι.

Επίσης πρέπει να διατηρήσει την ίδια ακτίνα περιστροφής και για όλες τις  καμπύλες τροχιές που περιέχουν οι υπόλοιπες ασκήσεις.

Αρα θα ρυθμίσει την διάμετρο του πρώτου λουπ, έτσι ώστε διατηρώντας την ίδια και τις υπόλοιπες ασκήσεις, να είναι στη σωστή διάσταση, και εντός του box, και να μη χάσει βαθμούς.


Συμφωνώ, νωρίτερα σε ένα post στη σελίδα 1 είχα γράψει το παρακάτω:

Σχετικα με το μεγεθος τον ακροβατικων (αλλο ενα θεμα που τεθηκε στον αγωνα GR-A), κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει μικρο η μεγαλο ακροβατικο το μεγεθος των ακροβατικων τo οριζει ο ιδιος ο χειριστης πετώντας παντα μεσα στο box,  απο τις πρωτες κιολας ασκησεις.

Αν πχ η πρωτη μανουβρα ειναι ενα loop, ή double immelman τοτε το cuban cuban eight πχ πρεπει να κυμανθει στα ιδια επιπεδα μεγεθους.  Μετα τις 2-3 πρωτες μανουβρες ο χειριστης εχει εμμεσα "επικοινωνησει" στους κριτες σε τι μεγεθους box θα πεταξει και που θα κυμανθουν οι μανουβρες του απο αποψη μεγεθους.


Προσωπικα είμαι υπερ της αποψης η πληροφορια να ειναι συγκεντρωμενη σε ενα σημειο παρα να ειναι διασπαρτη σε πολλα θεματα. Αυτος που θελει να μαθει θα ψαξει και βρει αυτο που θελει εστω κι αν αυτα που γραφουμε ειναι κρυπτογραφημενα. Αν θελετε παλι μπορουμε να το σπασουμε σε πολλα θεματα αλλα θα ειναι λιγο δυσκολος ο διαχειρισμος τους.

Σχετικα με το post του φιλου Γιωργου Βασδαβανου, τον οποιο ευχαριστω για τα καλα του λογια, προσωπικα πιστευω πως για να παει μπροστα η κατηγορια χρειαζεται τη συμβολη ολων μας, δηλαδη Αθλητων, Κριτων, Σωματειων,Επιτρ. Αερομοντελισμου, ΕΑΟΜ,  καταστηματαρχων, θεατων κλπ.   Αν κινηθουμε ολοι προς τη σωστη κατευθυνση παραμερίζοντας τις προσωπικες μας ε(συ)μπαθειες, προτιμησεις κτλ.(αν υπαρχουν φυσικα) τοτε πιστεψτε με πως θα παμε μπροστα οχι μονο στο F3A αλλα και σε αλλους τομεις. Λαμβανω το θαρρος λοιπον να παρακαλεσω ολους σας(μας) να κινηθουμε με ακρως αντικειμενικα και "σωστα" κριτηρια στη ληψη αποφασεων σε θεματα αθλητικου αερομοντελισμου και οχι μονο. Πραγματικα η Ελλαδα εχει παρα πολυ καλο υλικο σε ολους τους τομεις του αερομοντελισμου που ειναι κριμα να μην αξιοποιειται.

Με συγχωρειτε για την παρενθεση, στην επομενη ενοτητα θα προσπαθησω να καλυψω κατι βασικο (ισως επρεπε να γινει πιο πριν) και αυτο δεν ειναι παρα οι βασικες αρχες πτησης μεσα στο Box.

Καλο σας βραδυ,
Νικος
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 20 Μάρ 2009, 10:26:08 από Nikolas » Καταγράφηκε
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 03:19:23 »

   Θα ηθελα να ευχαριστωση τον κυριο Γιωργο Βασδαβανο για τα πολυ καλα του λογια. Θα ηθελα ομως εξισου, να κανω και μια διορθωση. Ανεφερα στο Βολο οτι αυτην την περιοδο λογω υποχρεωσεων των εμπειρων αθλητων της Ε.Α.Θ. πανω στην κατηγορια του pattern, δεν εχουμε καποια σημαντικη βοηθεια σχετικα με την προπονηση. Γενικα ομως, ηταν και ειναι αμεριστη η συμπαρασταση, υποστηριξη αλλα και η βοηθεια των παλιων, απεναντι μας και πραγματικα προσωπικα, τους ευχαριστω πολυ! 
   Ειναι πολυ ωραιο μεσα απο αυτο το θεμα, να αναλυονται διεξοδικα οι ασκησεις.  Wink Επισης, η ευθεια που πεταμε στην Gra  μετα την απογειωση και τις 270 μοιρες στροφη, απο οτι γνωριζω ειναι ευθεια τριμμαρισματος. Το ανωτερο και κατωτερο σημειο του box το δηλωνουμε στο πρωτο μας loop σωστα;
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 08:29:29 »

Επισης, η ευθεια που πεταμε στην Gra  μετα την απογειωση και τις 270 μοιρες στροφη, απο οτι γνωριζω ειναι ευθεια τριμμαρισματος. Το ανωτερο και κατωτερο σημειο του box το δηλωνουμε στο πρωτο μας loop σωστα;

Μία τακτική που ακολουθούν πολλοί ξένοι αθλητές είναι η ευθεία τριμαρίσματος να περνάει πολύ κοντά τους και χαμηλότερα από ότι θα ορίσουν ως κατώτερο σημείο με την πρώτη άσκηση. Με αυτό τον τρόπο βλέπουν καλύτερα αν χρειάζεται να πειράξουν τα τριμ του πομπού.
Στη συνέχεια, κάνουν μία απλή στροφή, με ελαφρά άνοδο και μπαίνουν στην ευθεία για την πρώτη άσκηση στο κέντρο του box.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 09:16:34 »

Καλημέρα,

Στις κατηγορίες των ακροβατικών, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η τοποθέτηση της άσκησης μέσα στο box, που προβλεπεται από τους κανονισμούς.

Ιστορικά όταν ξεκίνησε η κατηγορία F3A, το pattern είχε μόνο κεντρικές ασκήσεις. Κάποια στιγμή, αποφασίστηκε η ιδέα του turnaround, δηλαδή όλη η πτήση να είναι σαν μία κορδέλλα που ξετυλίγεται, δηλαδή να υπάρχουν ασκήσεις και στα δύο άκρα, και τίποτα ή σχεδόν τίποτα να μην περνά απαρατήρητο ή αβαθμολόγητο. Αυτό έγινε στις αρχές της δεκαετίας του 80.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα αφενός να αλλάξει η σχεδίαση των αερομοντέλων και αφετέρου να αλλάξει και το στύλ του πετάγματος. Από τότε μέχρι τώρα έχουν αλλάξει και άλλα πράγματα, αλλά η φιλοσοφία του turnaround εξακολουθεί και υφίσταται.

Υπάρχουν κάποιες ιδέες για θέσπιση του cube στην θέση του box, δηλαδή να μπεί και η τρίτη διάσταση, αλλά ακόμα είναι νωρίς.

Στο σχήμα 1 φαίνεται η ανάπτυξη του box. O αθητής στέκεται μπροστά από τους κριτές σε συγκεκριμένο σημείο και έχει την δυνατότητα να πετάξει 60 0 δεξιά και αριστερά καθώς επίσης και προς τα πάνω.

Υπάρχει επίσης η πρόβλεψη ότι τα ακροβατικά να εκτελούνται σε απόσταση όχ μεγαλύτερη από τα 150 μέτρα. Γιαυτό και στην απόσταση αυτή τοποθετούνται και σημαίες, για να υπάρχει μία οπτική ένδειξη της απόστασης. Δεν υπάρχει κριτής για να επιβλέπει την τήρηση ή καταστρατήγηση της απόστασης αλλά μόνο εκτίμηση τόσο από την πλευρά των αθλητών όσο και των κριτών.

Πρακτικά ο αθλητής έχει στην διάθεση του μία ευθεία περίπου 500 μέτρων όπου μέσα σε αυτή θα πρέπει να "χωρέσει" τις ασκήσεις. Το αν θα χρησιμοποιήσει κανείς όλο το διαθέσιμο box είναι θέμα του κάθε αθλητή. Αλλά αν επιλέξει, λογω μεγέθους μοντέλου να πετάξει στα 120 μέτρα πχ, τις πρώτες ασκήσεις εκεί πρέπει να παραμείνει για όλες τις ασκήσεις. Φυσικά αφαιρούνται πολύ περισσότεροι βαθμοί να ξεπεράσει τα 150 μέτρα παρά αν "παίζει" η απόσταση μέσα στα 150 μέτρα.

Στο σχήμα 2 φαίνεται το ανώτατο όριο, 260 μέτρα, ως προς το ύψος.

Οπως βλέπετε το box είναι αρκετό για να χωρέσει όλες τις ασκήσεις όλων των μοντέλων που υπάρχουν με τις σημερινές προδιαγραφές.

Μία ακόμα λεπτομέρεια την οποία θα παρατηρήσει κανείς αν στην διάρκεια του αγώνα πάει να δεί την εκτέλεση των ασκήσεων από την νοητή γραμμή των 150 μέτρων.

Οι περισσότεοι αν όχι όλοι οι αθλητές δεν πετάνε πάνω στην ίδια νοητή ευθεία. Συνήθως πετάνε την κεντρική άσκηση στα 150 μέτρα αλλά τις turnaround ασκήσεις τις πετάνε λίγο πιο μέσα. Δηλαδή αντί να πετάνε σε ευθεία, πετάνε σε τόξο.

Ο paxjohn θα ξεσκονίσει γεωμετρίες και τριγωνομετρίες για να δώσει εξήγηση.  laugh 

Και μία προτροπή προς τους αθλητές. Αφιερώστε χρόνο για να μάθετε να πετάτε μέσα στο box. Στην συνέχεια αφιερώστε χρόνο για να μάθετε τα όρια του box. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε στα σίγουρα κάποιους βαθμούς ως προς την τοποθέτηση. Αντίθετα όσο καλή και να γίνει η άσκηση αν είσαστε λάθος ώς προς την τοποθέτηση θα χάσετε κάποιους βαθμούς που πολές φορές μπορεί να είναι και πάρα πολλοί. Σε επόμενο post θα δείτε και πόσοι βαθμοί αφαιρούνται για την λάθος τοποθέτηση.



* box1.jpg (37.86 KB, 626x799 - εμφανίστηκε 555 φορές.)
Καταγράφηκε
George Tokalatsidis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 175


Προφίλ WWW
« Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2009, 00:20:48 »

Nίκο Συγχαρητήρια πολύ καλή η ιδέα σου για τα διαδικτυακά μαθήματα.

Να πώ και γω μια άλλη ιδέα. Τι θα λεγατε να συνδεομασταν όλοι με κατάλληλο λογισμικό πχ Teamspeak για ομαδικό μάθημα μέσω φωνής. Το teamspeak http://www.teamspeak.com/ προσφέρει την δυνατότητα αυτή καθώς χρησιμοποιείτε χρόνια τώρα στον τομέα αυτόν. Εχει δοκιμαστεί στην online flightsimming κοινότητα και έχει μεγάλη επιτυχία. Είναι έυκολο στην εγκατάστασή και ρύθμιση είναι δωρεάν και σε λίγα λεπτά είσαι συνδεμένος σε ενα server που είτε μπορείς να δημιουργήσεις εσύ στο pc σου έναν, είτε να μπεις στους εκατοντάδες που υπάρχουν. Μέσα σε ενα room λοιπόν αφού συνδέονται όλοι οι ενδιαφερόμενοι (το οποίο θα ανακοινωθεί η μέρα και ώρα από πριν εδώ στο forum υπο στυλ μαθήματος ) θα ακούσουμε τον Νίκο (εκπαιδευτή) να αναλύει φωνητικά προς τους εκπαιδευόμενους.  Με πλήκτρο που επιλέγουμε εμείς (πχ spacebar)push to talk λειτουργεί πατώντας και μιλαει ο κάθε ένας και περνωντας σιγά σιγα σειρά μιλάνε όλοι.
Το παραπάνω πρόγραμμα είναι δοκιμασμενο όπως σας είπα στην online fs κοινότητα πχ http://www.ivaohellas.org/
και χρησιμοποιείτε για εκπαίδευση.

Φανταστείτε ότι απο την εποχή της dialup γραμμής χρησιμοποιείτε χωρίς διακοπές στην ποιότητα. Τώρα με τις ADSL γραμμές είναι ακόμα ποιο άψογη η ποιότητα.

Αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορώ να βοηθήσω με περισσότερες διαδικαστιικές πληροφορίες.. Thumbs up
Φυσικά τα μαθήματα μπορούν να επαναλαμβάνονται ώστε να καλυφθεί η ύλη.


Καταγράφηκε

Αεροπλάνο αξία: 258 ευρώ.
Μηχανή αξία: 300 ευρώ.
Τηλεκατεύθυνση αξία: 350 ευρώ.
Παρελκόμενα αξία: 70 ευρώ.
Το να φτιάξεις μόνος σου το δικό σου μικρό αεροπλάνο και να το πετάξεις στα ουράνια αξία: Α Ν Ε Κ Τ Ι Μ Η Τ Η

George Tokalatsidis
http://www.aerolesxi.gr
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.955



Προφίλ WWW
« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 14:53:25 »

καλη ιδέα την βρίσκω, του Γιώργου . Θα μπορουσε να συνδυαστεί με μια κοινή εφαρμογή  στον MSN messager. πχ pOWER POINT

Αυτο προϋποθέτει βέβαια , καταρχήν συμφωνία
1. για το θεμα που θα αναπτυχθεί
2. ποιος θα το αναπτύξει.
3, την ώρα που θα γίνει
4. ποιοι θα συμμετέχουν ( θα πάρουν κωδικό για το κανάλι στο teamspeak , ( απο τον εισηγητή ) για να μην μπαίνει ο κάθε άσχετος και γίνει χαμός

ετσι θα μπορούσε  καταρχήν να αναπτυχθεί ενα θέμα την φορά ( πχ ενα - δυο ακροβατικά)  και να απαντηθούν οι απορίες εκείνη την στιγμή .



Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Πέμπτη, 7 Μάι 2009, 19:05:21 »

Συνεχιζουμε με οπτικοακουστικο υλικο οπως ειχα υποσχεθει. Video που ειχα τραβηξει στην Κυπρο με τον Ηλια.

Ο ορισμος του Snap Roll απο τον Chip Hyde, η ποιοτητα δεν ειναι και η καλυτερη, πιστευω ομως πως μπορουμε να παρουμε μια γευση.

Καλο ειναι τα μελλοντικα σεμιναρια που θα γινουν να περιλαμβανουν και video απο προσφατους αγωνες προκειμενου να βλεπουν τοσο οι κριτες οσο και οι αθλητες που δεν εχουν τη δυνατοτητα να τους παρακολουθουν απο κοντα, τις συγχρονες τασεις και στυλ στο F3A. Ετσι θελω να πιστυω πως θα εχουν ολοι μια αισθηση του 8, 9 και 10 οπως ειχα επαναλαβει και καπου αλλου.

Το συγκεκριμενο Snap Roll ειναι για 10+....κατα τη γνωμη μου.

Που σημαινει οτι εχει:

- Σωστη γωνια
- Ειναι κεντραρισμενο
- Εχει εμφανες break
- Ειναι βιαιο και οχι "τεμπελικο" (lazy roll)
- Εχει την τελεια εξοδο - wings level
- Το ευθυραμμο τμημα πριν την εξοδο ειναι ισο με αυτο μετα απο την εισοδο

Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 19 Ιούν 2010, 19:10:00 »

Εδω και μερικες εβδομαδες εχω λαβει ενημερωση απο την CIAM - F3A και συγκεκριμενα απο τον Mike Ramel, σχετικά με το παρακατω software το οποιο ηδη χρησιμοποιειται σε F3A cup και open στην Ευρωπη.

www.f3ascore.com

F3Ascore already contains:

- TBL calculation
- Judge Analyses
- Generation of Score-Entry and Result forms

Καθαρα για ενημερωση σας.

Νικος


Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Διαδικτυακό Σεμινάριο για Κριτές F3A « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.