Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.333 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 22:29:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 22:29:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από chris 1975
    [Σήμερα στις 19:04]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:20]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304333
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 59
    Συνολικά: 60
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Motor timing...  (Αναγνώστηκε 5212 φορές)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « στις: Πέμπτη, 12 Ιούν 2008, 10:44:12 »

    μπορει καποιος να μου εξηγεισει τι ειναι motor timing???

    το esc εχει auto , soft , stndart , hard timing...

    πως επιρεαζει την αποδοση του μοτερ και με τι κριτιρια το ρυθμηζουμε??

    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 01:16:57 από gouskone » Καταγράφηκε

    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 00:45:12 »

    αγαπητε το timing  ειναι ο τροπος που οδηγει το esc to moter soy,  δεν μου εξηγεις το στησιμο σου ομως και απλα σου λεω να το βαλεις  auto, αν βαλεις hard  το πιθανοτερο ειναι να εχεις πιο πολλα γκαζια αλλα λιγοτερη διαρκεια στειλε πληροφοριες γαι να σε διαφωτισω πιο πολυ.
    Καταγράφηκε

    TDRigid 2011
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 01:14:48 »

    παρατηρισα οτι με το auto ειχα λιγοτερα γκαζια αλλα πολυ μεγαλη διαρκεια...με το standard το αντιθετο.

    θα τα δοκιμασω όλα για να καταληξω αλλα θα θελα να μαθω περισωτερα για τον όρο...

    τι ακριβως είναι...τι χρονιζει??? αν υπαρχει κατι να διαβασουμε θα ηταν πολυ καλο...

    edit^^^

    το πουλι μου ειναι το falcon 3D SE full metall+carbon blades και του εχω φορεσει :
    e-sky brushless motor 3900kv - 40amp esc - futaba 2.4ghz
    set-up : pich +- 9
    curves : normal pich : 45-48-50-75-100
               idle up pich : 0-25-50-75-100
                normal thro: 0-25-60-80-100
                idle up thro: 100-90-90-90-100
    Καταγράφηκε

    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 02:51:11 »

    τι μου θυμισες τωρα.... το ειχα το falkonaki !!!   τα  brushless  μαλλον θα ξερεις οτι εχουν μαγνητες η πολους αλλιως, το  timing  εχει να κανει με το ποση ωρα θα πηγαινει ρευμα στους μαγνητες, low timing  σημαινει λιγα ms ρευμα στους μαγνητες,  hard  σημαινει πιο πολλα ms ρευμα στους μαγνητες..
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 03:02:55 από kmiglis » Καταγράφηκε

    TDRigid 2011
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 07:07:11 »

    τι μου θυμισες τωρα.... το ειχα το falkonaki !!!   τα  brushless  μαλλον θα ξερεις οτι εχουν μαγνητες η πολους αλλιως, το  timing  εχει να κανει με το ποση ωρα θα πηγαινει ρευμα στους μαγνητες, low timing  σημαινει λιγα ms ρευμα στους μαγνητες,  hard  σημαινει πιο πολλα ms ρευμα στους μαγνητες..


    Οταν από τον λίγο χρόνο (low timing), προστίθεται χρόνος που πηγαίνει ρεύμα στους μαγνήτες (> hard timing), σε ποιά χρονική στιγμή γίνεται αυτό;
    Πριν τον κανονικό χρόνο, μετά τον κανονικό χρόνο, ή μοιρασμένο πριν και μετά;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 11:41:07 »

    εαν καταλαβα καλα την ερωτηση ειναι αναλογα την ρυθμιση  που  εχεις κανει στο speed control.
    Καταγράφηκε

    TDRigid 2011
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 13:58:47 »

    το esc το ρηθμιζεις αναλογα με τα χαρακτιριστικα του μοτερ....

    ποιο ειναι αυτο που θα μας ''πει'' σε ποια ρυθμηση θα το βαλουμε?
    Καταγράφηκε

    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 16:07:52 »

    Απο όσο γνωρίζω, τα outrunner θέλουν soft , ενώ τα inrunner hard.

    Εάν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με.
    Καταγράφηκε

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 17:42:59 »

    Απο όσο γνωρίζω, τα outrunner θέλουν soft , ενώ τα inrunner hard.

    Εάν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με.

    Οχι, το αντίθετο θέλουν.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 00:28:58 »

    εγω λεω οτι το  hard  θελει λιγο συνεση γιατι η εξτρα δυναμη εχει το κοστος της.... μειωνει διαρκεια ζωης της μπαταριας και του  esc.
     ετσι λοιπον προτεινω  auto.
    Καταγράφηκε

    TDRigid 2011
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 00:30:59 »

    Εάν κύριε Γιάννη το ESC έχει timing mode επιλογές : 2, 7, 15, 30 μοίρες που είναι το σωστό για ένα brushless outrunner ?

    Επίσης στο ελικόπτερο μου (mini titan με esc ACE BLC-40 και μοτέρ της μαμάς του 3550KV) είναι ρυθμισμένο το timing στο Soft,είναι λάθος ?
    Έχει 3 επιλογές Soft - Standard & Hard.
    Πρέπει να το αλλάξω σε hard ? τώρα σε αι'ωρηση μου καταναλώνει περιπού 12,6Α, εάν το βάλω Hard θα κατέβει άρα θα κερδίσω και 'εκτρα χρόνο πτήσης ?

    ευχαριστώ προκαταβολικά για τις συμβουλές σας.
    Καταγράφηκε

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 08:12:29 »

    ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ESC ΓΙΑ ΤΡΙΦΑΣΙΚΑ ΜΟΤΕΡ

    «Timing» είναι η επιλογή του χρόνου παροχής ρεύματος στις φάσεις, σε σχέση με τους μαγνήτες, έτσι ώστε να διαμορφωθούν οι καταλληλότερες συνθήκες λειτουργίας. Μετριέται σε μοίρες.

    Με τον χαμηλότερο ιδανικό χρονισμό πετυχαίνουμε τον καλύτερο λόγο απόδοσης με την συγκεκριμένη έλικα και μπαταρία.
    Με τον χρονισμό στο μέγιστο (όταν είναι εφικτός ή επιβάλλεται) , πετυχαίνουμε περισσότερες στροφές, αλλά με έως και 20% μεγαλύτερη κατανάλωση (με την ίδια έλικα και μπαταρία), και αύξηση της Θ λειτουργίας.

    Τα inrunners λόγω έλλειψης χώρου, έχουν 2 ή 4 ή 6 πόλους (στον μοντελισμό δεν έχουν προσφερθεί με περισσότερους)
    Τα outrunners αντίθετα, λόγω άνεσης χώρου έχουν συνήθως 12, 14, 16 πόλους

    Inrunners
    2 πόλων : χρονισμός 2-5 μοίρες ιδανικός - 10 μοίρες μέγιστος
    4 πόλων: χρονισμός 8-10 μοίρες ιδανικός - 18 μοίρες μέγιστος
    6 πόλων: χρονισμός 18 μοίρες ιδανικός (και μέγιστος)

    Outrunners : χρονισμός 27-30 μοίρες (επιβεβλημένος)

    Αρα τα μοτέρ με τους περισσότερους πόλους δέχονται πιο μεγάλο χρονισμό, συγκριτικά με αυτά με τους λιγότερους πόλους. Τα outrunners απαιτούν σκληρό χρονισμό. Ο σκληρός χρονισμός δεν είναι κατάλληλος για inrunners με 6 ή λιγότερους πόλους.

    Όταν ένα speed controller περιλαμβάνει μόνο soft και hard, και δεν μας λέει ακριβώς σε πόσες μοίρες αντιστοιχούν, θα υποθέσουμε ότι στο soft είναι 0, και στο hard από 23 έως 30 μοίρες.
    Η πρώτη θέση απευθύνεται στα inrunners και η δεύτερη στα outrunners.

    Είναι ευνόητο ότι όταν το ESC έχει επιλογή auto, να επιλέγουμε αυτή.

    Ενας τρόπος να δεχθούμε ένα μέγιστο χρονισμό είναι η διατήρηση της θερμοκρασίας λειτουργίας στα προκαθορισμένα όρια του μοτέρ και ESC.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 10:06:29 »

    Εάν κύριε Γιάννη το ESC έχει timing mode επιλογές : 2, 7, 15, 30 μοίρες που είναι το σωστό για ένα brushless outrunner ?

    Επίσης στο ελικόπτερο μου (mini titan με esc ACE BLC-40 και μοτέρ της μαμάς του 3550KV) είναι ρυθμισμένο το timing στο Soft,είναι λάθος ?
    Έχει 3 επιλογές Soft - Standard & Hard.
    Πρέπει να το αλλάξω σε hard ? τώρα σε αι'ωρηση μου καταναλώνει περιπού 12,6Α, εάν το βάλω Hard θα κατέβει άρα θα κερδίσω και 'εκτρα χρόνο πτήσης ?

    ευχαριστώ προκαταβολικά για τις συμβουλές σας.

    και εγω αυτο το esc εχω στο falcon..αλλα με auto.
    θα το δοκιμασω σε hard σημερα που εφτιαξε επιτελους ο καιρος!!!

    φιλε Peterpanta με soft εχεις ''γκαζια''Huhκανεις 3D η απλα normal πτηση???
    εχω την εντοιπωση πως θα ειναι πολυ ''αργο''!!!

    εγω λεω οτι το  hard  θελει λιγο συνεση γιατι η εξτρα δυναμη εχει το κοστος της.... μειωνει διαρκεια ζωης της μπαταριας και του  esc.
     ετσι λοιπον προτεινω  auto.

    συμφωνω απολυτα.

    οποιος μπορει να κανει πειραματα για να εχουμε ενα μπουσουλα θα ηταν καλο να μας κοινοποιησει τα αποτελεσματα...
    να πω καπου εδω οτι το εχω δοκιμασει και στο standard...αλλα δεν μου αρεσε η συμπεριφορα του πουλιου μου.....θα επανελθω.

    εκτιμω τα γραφομενα του κυριου Κωνσταντακατου αλλα βλεποντας και κανοντας θα παω!!


    by the way το esc εχει και μια επιλογη για την προστασια της μπαταριας...

    αν μπορειτε κυριε Κωνσταντακατε να μας κανετε μια αναλυση και γιαυτο το θεμα θα ηταν πολυ καλο.
    πιστευω πως εχει αμεση σχεση με τον χρονισμο του μοτερ μας...
    ευχαριστω
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 10:24:19 από gouskone » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 12:04:33 »


    by the way το esc εχει και μια επιλογη για την προστασια της μπαταριας...

    αν μπορειτε κυριε Κωνσταντακατε να μας κανετε μια αναλυση και γιαυτο το θεμα θα ηταν πολυ καλο.
    πιστευω πως εχει αμεση σχεση με τον χρονισμο του μοτερ μας...
    ευχαριστω

    Πως δηλαδή η επιλογή για την προστασία της μπαταρίας μπορεί να έχει σχέση με τον χρονισμό;

    Τα καλά ESC έχουν επιλογή του είδους της μπαταρίας, του αριθμού των στοιχείων, και της τάσης που πρέπει να κόψει.

    Ομως όταν έχεις δύο και περισσότερα στοιχεία, το πρόγραμμα διαβάζει το άθροισμα της τάσης των στοιχείων, και όχι κάθε μεμονωμένου στοιχείου χωριστά.

    Ετσι υπάρχει ο κίνδυνος κάποιο στοιχείο που ήδη είναι χαμηλά, να αποφορτιστεί κάτω από το όριο ασφαλείας, ενώ το σύνολο του πακέτου εξακολουθεί να διαβάζει τάση εντός ορίων.

    Γι' αυτή την περίπτωση υπάρχουν extra κυκλωματάκια, που παρεμβάλλονται παράλληλα και διαβάζουν την τάση κάθε στοιχείου χωριστά, (από το πριζάκι του balancer) και αν πέσει σε ένα κάτω από το όριο που βάζουμε, σταματάει το μοτέρ.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 12:16:23 »

    λογο της καταναλωσης που αλαζει αναλογα με τι χρονισμο εχουμε δωσει...
    αυτο ενοουσα...οτι αν ειμαστε σε hard timing οι θερμοκρασιες ειναι μεγαλυτερες λογο καταναλωσης.αρα τι γεινεται με τις μπαταριες?γιαυτο λεω να τα δουμε παραλληλα αυτα τα δυο setrings...

    και πιο συγκεκριμενα.

    με το ACE BLC-40 να οδιγει ενα e-sky 3900kv εχοθμε τις εξης επιλογες :

    timing              : auto
                            soft
                            standard
                            hard
    batt protection : light discharge protection           1st step voltage 3.2 2nd step 2.9
                            stasndard discharge protection    1st step voltage 2.9 2nd step 2.6
                            heavy discharge protection         1st step voltage 2.6 2nd step 2.3

     Huh Huh Huh Huh Huh
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Motor timing...
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.