Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
302.988
μηνύματα σε
12.324
θέματα από
6.248
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
artinos
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Τρίτη, 3 Οκτ 2023, 21:28:32
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Τρίτη, 3 Οκτ 2023, 21:28:32
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Embraer RJ 145 4.7μέτρα
από
ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
[
Σήμερα
στις 21:19]
JU-87B Stuka
από
ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
[
Σήμερα
στις 16:58]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 15:11]
Lamia open 2023 Eurotour -World Cup 30/9...
από
Bocian
[
Σήμερα
στις 14:00]
Ενσωμάτωση Google & Youtube videos
από
Δημήτρης Άρτα
[Σάββατο, 30 Σεπ 2023, 23:04:44]
Προβλημα με DLE 60 BOXER
από
3DJunk
[Παρασκευή, 29 Σεπ 2023, 23:20:43]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
3DJunk
[Παρασκευή, 29 Σεπ 2023, 10:46:07]
FLY IN 2023 9-10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ...
από
G.Skargiotis
[Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 23:14:49]
JET WORLD MASTERS 2023 ITALY RIVANAZANNO
από
ArgyrisGiannetakis
[Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 21:21:20]
www.Diamond-Models.gr
από
Diamond-Models Ι. Γεωγιάδης
[Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 17:18:26]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - Δώστε εδώ την α...
από
Dell Gatto Grande
[Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 17:09:44]
AFW 2023 !
από
jjkor
[Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 17:07:58]
Μοντελοδρόμιο Hobby Box - Ακραίφνιο #2
από
jjkor
[Τρίτη, 26 Σεπ 2023, 22:52:49]
sanyo eneloop
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Κυριακή, 24 Σεπ 2023, 17:06:22]
ΖΗΤΕΊΤΑΙ
από
ΓΙΩΡΓΟΣ.VARIO
[Σάββατο, 23 Σεπ 2023, 09:39:49]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6248
Τελευταίο:
artinos
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 302988
Σύνολο θεμάτων: 12324
Online σήμερα: 177
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 160
Συνολικά: 164
topg
ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
mar-der
Δημήτρης Άρτα
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Ελικόπτερα R/C
|
Ελικόπτερα ηλεκτρικά
(Συντονιστής:
Γκούσκος Διονύσιος
) | Θέμα:
Motor timing...
Σελίδες: [
1
]
2
Όλοι
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Motor timing... (Αναγνώστηκε 5108 φορές)
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.267
Ζάκυνθος
Motor timing...
«
στις:
Πέμπτη, 12 Ιούν 2008, 10:44:12 »
μπορει καποιος να μου εξηγεισει τι ειναι motor timing???
το esc εχει auto , soft , stndart , hard timing...
πως επιρεαζει την αποδοση του μοτερ και με τι κριτιρια το ρυθμηζουμε??
«
Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 01:16:57 από gouskone
»
Καταγράφηκε
FOLLOW BLACKOUT ON FACEBOOK
kmiglis
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 292
get AIRBORNE...!!!
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #1 στις:
Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 00:45:12 »
αγαπητε το timing ειναι ο τροπος που οδηγει το esc to moter soy, δεν μου εξηγεις το στησιμο σου ομως και απλα σου λεω να το βαλεις auto, αν βαλεις hard το πιθανοτερο ειναι να εχεις πιο πολλα γκαζια αλλα λιγοτερη διαρκεια στειλε πληροφοριες γαι να σε διαφωτισω πιο πολυ.
Καταγράφηκε
TDRigid 2011
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.267
Ζάκυνθος
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #2 στις:
Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 01:14:48 »
παρατηρισα οτι με το auto ειχα λιγοτερα γκαζια αλλα πολυ μεγαλη διαρκεια...με το standard το αντιθετο.
θα τα δοκιμασω όλα για να καταληξω αλλα θα θελα να μαθω περισωτερα για τον όρο...
τι ακριβως είναι...τι χρονιζει??? αν υπαρχει κατι να διαβασουμε θα ηταν πολυ καλο...
edit^^^
το πουλι μου ειναι το falcon 3D SE full metall+carbon blades και του εχω φορεσει :
e-sky brushless motor 3900kv - 40amp esc - futaba 2.4ghz
set-up : pich +- 9
curves : normal pich : 45-48-50-75-100
idle up pich : 0-25-50-75-100
normal thro: 0-25-60-80-100
idle up thro: 100-90-90-90-100
Καταγράφηκε
FOLLOW BLACKOUT ON FACEBOOK
kmiglis
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 292
get AIRBORNE...!!!
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #3 στις:
Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 02:51:11 »
τι μου θυμισες τωρα.... το ειχα το falkonaki !!! τα brushless μαλλον θα ξερεις οτι εχουν μαγνητες η πολους αλλιως, το timing εχει να κανει με το ποση ωρα θα πηγαινει ρευμα στους μαγνητες, low timing σημαινει λιγα ms ρευμα στους μαγνητες, hard σημαινει πιο πολλα ms ρευμα στους μαγνητες..
«
Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 03:02:55 από kmiglis
»
Καταγράφηκε
TDRigid 2011
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.920
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #4 στις:
Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 07:07:11 »
Παράθεση από: kmiglis στις Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 02:51:11
τι μου θυμισες τωρα.... το ειχα το falkonaki !!! τα brushless μαλλον θα ξερεις οτι εχουν μαγνητες η πολους αλλιως, το timing εχει να κανει με το ποση ωρα θα πηγαινει ρευμα στους μαγνητες, low timing σημαινει λιγα ms ρευμα στους μαγνητες, hard σημαινει πιο πολλα ms ρευμα στους μαγνητες..
Οταν από τον λίγο χρόνο (low timing), προστίθεται χρόνος που πηγαίνει ρεύμα στους μαγνήτες (> hard timing), σε ποιά χρονική στιγμή γίνεται αυτό;
Πριν τον κανονικό χρόνο, μετά τον κανονικό χρόνο, ή μοιρασμένο πριν και μετά;
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
kmiglis
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 292
get AIRBORNE...!!!
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #5 στις:
Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 11:41:07 »
εαν καταλαβα καλα την ερωτηση ειναι αναλογα την ρυθμιση που εχεις κανει στο speed control.
Καταγράφηκε
TDRigid 2011
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.267
Ζάκυνθος
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #6 στις:
Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 13:58:47 »
το esc το ρηθμιζεις αναλογα με τα χαρακτιριστικα του μοτερ....
ποιο ειναι αυτο που θα μας ''πει'' σε ποια ρυθμηση θα το βαλουμε?
Καταγράφηκε
FOLLOW BLACKOUT ON FACEBOOK
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 655
www.aeromodelistis.gr Moderator
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #7 στις:
Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 16:07:52 »
Απο όσο γνωρίζω, τα outrunner θέλουν soft , ενώ τα inrunner hard.
Εάν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με.
Καταγράφηκε
Lama V3 /Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz
www.aeromodelistis.gr/
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.920
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #8 στις:
Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 17:42:59 »
Παράθεση από: Peterpanta στις Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 16:07:52
Απο όσο γνωρίζω, τα outrunner θέλουν soft , ενώ τα inrunner hard.
Εάν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με.
Οχι, το αντίθετο θέλουν.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
kmiglis
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 292
get AIRBORNE...!!!
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #9 στις:
Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 00:28:58 »
εγω λεω οτι το hard θελει λιγο συνεση γιατι η εξτρα δυναμη εχει το κοστος της.... μειωνει διαρκεια ζωης της μπαταριας και του esc.
ετσι λοιπον προτεινω auto.
Καταγράφηκε
TDRigid 2011
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 655
www.aeromodelistis.gr Moderator
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #10 στις:
Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 00:30:59 »
Εάν κύριε Γιάννη το ESC έχει timing mode επιλογές : 2, 7, 15, 30 μοίρες που είναι το σωστό για ένα brushless outrunner ?
Επίσης στο ελικόπτερο μου (mini titan με esc ACE BLC-40 και μοτέρ της μαμάς του 3550KV) είναι ρυθμισμένο το timing στο Soft,είναι λάθος ?
Έχει 3 επιλογές Soft - Standard & Hard.
Πρέπει να το αλλάξω σε hard ? τώρα σε αι'ωρηση μου καταναλώνει περιπού 12,6Α, εάν το βάλω Hard θα κατέβει άρα θα κερδίσω και 'εκτρα χρόνο πτήσης ?
ευχαριστώ προκαταβολικά για τις συμβουλές σας.
Καταγράφηκε
Lama V3 /Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz
www.aeromodelistis.gr/
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.920
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #11 στις:
Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 08:12:29 »
ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ESC ΓΙΑ ΤΡΙΦΑΣΙΚΑ ΜΟΤΕΡ
«Timing» είναι η επιλογή του χρόνου παροχής ρεύματος στις φάσεις, σε σχέση με τους μαγνήτες, έτσι ώστε να διαμορφωθούν οι καταλληλότερες συνθήκες λειτουργίας. Μετριέται σε μοίρες.
Με τον χαμηλότερο ιδανικό χρονισμό πετυχαίνουμε τον καλύτερο λόγο απόδοσης με την συγκεκριμένη έλικα και μπαταρία.
Με τον χρονισμό στο μέγιστο (όταν είναι εφικτός ή επιβάλλεται) , πετυχαίνουμε περισσότερες στροφές, αλλά με έως και 20% μεγαλύτερη κατανάλωση (με την ίδια έλικα και μπαταρία), και αύξηση της Θ λειτουργίας.
Τα inrunners λόγω έλλειψης χώρου, έχουν 2 ή 4 ή 6 πόλους (στον μοντελισμό δεν έχουν προσφερθεί με περισσότερους)
Τα outrunners αντίθετα, λόγω άνεσης χώρου έχουν συνήθως 12, 14, 16 πόλους
Inrunners
2 πόλων : χρονισμός 2-5 μοίρες ιδανικός - 10 μοίρες μέγιστος
4 πόλων: χρονισμός 8-10 μοίρες ιδανικός - 18 μοίρες μέγιστος
6 πόλων: χρονισμός 18 μοίρες ιδανικός (και μέγιστος)
Outrunners : χρονισμός 27-30 μοίρες (επιβεβλημένος)
Αρα τα μοτέρ με τους περισσότερους πόλους δέχονται πιο μεγάλο χρονισμό, συγκριτικά με αυτά με τους λιγότερους πόλους. Τα outrunners απαιτούν σκληρό χρονισμό. Ο σκληρός χρονισμός δεν είναι κατάλληλος για inrunners με 6 ή λιγότερους πόλους.
Όταν ένα speed controller περιλαμβάνει μόνο soft και hard, και δεν μας λέει ακριβώς σε πόσες μοίρες αντιστοιχούν, θα υποθέσουμε ότι στο soft είναι 0, και στο hard από 23 έως 30 μοίρες.
Η πρώτη θέση απευθύνεται στα inrunners και η δεύτερη στα outrunners.
Είναι ευνόητο ότι όταν το ESC έχει επιλογή auto, να επιλέγουμε αυτή.
Ενας τρόπος να δεχθούμε ένα μέγιστο χρονισμό είναι η διατήρηση της θερμοκρασίας λειτουργίας στα προκαθορισμένα όρια του μοτέρ και ESC.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.267
Ζάκυνθος
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #12 στις:
Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 10:06:29 »
Παράθεση από: Peterpanta στις Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 00:30:59
Εάν κύριε Γιάννη το ESC έχει timing mode επιλογές : 2, 7, 15, 30 μοίρες που είναι το σωστό για ένα brushless outrunner ?
Επίσης στο ελικόπτερο μου (mini titan με esc ACE BLC-40 και μοτέρ της μαμάς του 3550KV) είναι ρυθμισμένο το timing στο Soft,είναι λάθος ?
Έχει 3 επιλογές Soft - Standard & Hard.
Πρέπει να το αλλάξω σε hard ? τώρα σε αι'ωρηση μου καταναλώνει περιπού 12,6Α, εάν το βάλω Hard θα κατέβει άρα θα κερδίσω και 'εκτρα χρόνο πτήσης ?
ευχαριστώ προκαταβολικά για τις συμβουλές σας.
και εγω αυτο το esc εχω στο falcon..αλλα με auto.
θα το δοκιμασω σε hard σημερα που εφτιαξε επιτελους ο καιρος!!!
φιλε Peterpanta με soft εχεις ''γκαζια''
κανεις 3D η απλα normal πτηση???
εχω την εντοιπωση πως θα ειναι πολυ ''αργο''!!!
Παράθεση από: kmiglis στις Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 00:28:58
εγω λεω οτι το hard θελει λιγο συνεση γιατι η εξτρα δυναμη εχει το κοστος της.... μειωνει διαρκεια ζωης της μπαταριας και του esc.
ετσι λοιπον προτεινω auto.
συμφωνω απολυτα.
οποιος μπορει να κανει πειραματα για να εχουμε ενα μπουσουλα θα ηταν καλο να μας κοινοποιησει τα αποτελεσματα...
να πω καπου εδω οτι το εχω δοκιμασει και στο standard...αλλα δεν μου αρεσε η συμπεριφορα του πουλιου μου.....θα επανελθω.
εκτιμω τα γραφομενα του κυριου Κωνσταντακατου αλλα βλεποντας και κανοντας θα παω!!
by the way
το esc εχει και μια επιλογη για την προστασια της μπαταριας...
αν μπορειτε κυριε Κωνσταντακατε να μας κανετε μια αναλυση και γιαυτο το θεμα θα ηταν πολυ καλο.
πιστευω πως εχει αμεση σχεση με τον χρονισμο του μοτερ μας...
ευχαριστω
«
Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 10:24:19 από gouskone
»
Καταγράφηκε
FOLLOW BLACKOUT ON FACEBOOK
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.920
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #13 στις:
Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 12:04:33 »
Παράθεση από: gouskone στις Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 10:06:29
by the way
το esc εχει και μια επιλογη για την προστασια της μπαταριας...
αν μπορειτε κυριε Κωνσταντακατε να μας κανετε μια αναλυση και γιαυτο το θεμα θα ηταν πολυ καλο.
πιστευω πως εχει αμεση σχεση με τον χρονισμο του μοτερ μας...
ευχαριστω
Πως δηλαδή η επιλογή για την προστασία της μπαταρίας μπορεί να έχει σχέση με τον χρονισμό;
Τα καλά ESC έχουν επιλογή του είδους της μπαταρίας, του αριθμού των στοιχείων, και της τάσης που πρέπει να κόψει.
Ομως όταν έχεις δύο και περισσότερα στοιχεία, το πρόγραμμα διαβάζει το άθροισμα της τάσης των στοιχείων, και όχι κάθε μεμονωμένου στοιχείου χωριστά.
Ετσι υπάρχει ο κίνδυνος κάποιο στοιχείο που ήδη είναι χαμηλά, να αποφορτιστεί κάτω από το όριο ασφαλείας, ενώ το σύνολο του πακέτου εξακολουθεί να διαβάζει τάση εντός ορίων.
Γι' αυτή την περίπτωση υπάρχουν extra κυκλωματάκια, που παρεμβάλλονται παράλληλα και διαβάζουν την τάση κάθε στοιχείου χωριστά, (από το πριζάκι του balancer) και αν πέσει σε ένα κάτω από το όριο που βάζουμε, σταματάει το μοτέρ.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.267
Ζάκυνθος
Απ: Motor timing...
«
Απάντηση #14 στις:
Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 12:16:23 »
λογο της καταναλωσης που αλαζει αναλογα με τι χρονισμο εχουμε δωσει...
αυτο ενοουσα...οτι αν ειμαστε σε hard timing οι θερμοκρασιες ειναι μεγαλυτερες λογο καταναλωσης.αρα τι γεινεται με τις μπαταριες?γιαυτο λεω να τα δουμε παραλληλα αυτα τα δυο setrings...
και πιο συγκεκριμενα.
με το ACE BLC-40 να οδιγει ενα e-sky 3900kv εχοθμε τις εξης επιλογες :
timing : auto
soft
standard
hard
batt protection : light discharge protection 1st step voltage 3.2 2nd step 2.9
stasndard discharge protection 1st step voltage 2.9 2nd step 2.6
heavy discharge protection 1st step voltage 2.6 2nd step 2.3
Καταγράφηκε
FOLLOW BLACKOUT ON FACEBOOK
Σελίδες: [
1
]
2
Όλοι
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Ελικόπτερα R/C
|
Ελικόπτερα ηλεκτρικά
(Συντονιστής:
Γκούσκος Διονύσιος
) | Θέμα:
Motor timing...
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...