Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
299.661 μηνύματα σε 12.209 θέματα από 6.189 Μέλη / Τελευταίο μέλος: mockinbird
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 14 Αύγ 2022, 18:35:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 14 Αύγ 2022, 18:35:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:31]

    από antonisng
    [Σήμερα στις 14:40]

    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 20:01:01]

    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 18:01:01]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 12:57:31]

    από giamous
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 22:16:38]

    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 19:08:51]

    από Skyline
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 15:50:10]

    από dominicm
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 11:47:15]

    από dominicm
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 11:44:58]

    από mockinbird
    [Κυριακή, 7 Αύγ 2022, 16:43:45]

    [Κυριακή, 7 Αύγ 2022, 11:47:08]

    [Τρίτη, 2 Αύγ 2022, 17:52:04]

    από antonisng
    [Δευτέρα, 1 Αύγ 2022, 09:36:34]

    από dominicm
    [Κυριακή, 31 Ιούλ 2022, 10:53:24]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6189
    Τελευταίο: mockinbird
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 299661
    Σύνολο θεμάτων: 12209
    Online σήμερα: 33
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 25
    Συνολικά: 25
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Motor timing...  (Αναγνώστηκε 4903 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.868


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 18:59:31 »

    Θα επιλέξεις την πρώτη σκάλα. Καλύτερα να κόβει η τροφοδοσία πάνω από 3 volts.

    Η προστασία της μπαταρίας από το ρεύμα εκφόρτισης δεν έχει σχέση με το ESC, εκτός από την περίπτωση που πάει να ξεπεράσει το όριο του ESC οπότε θα κόψει για την ασφάλεια του ESC.

    Απλά έλεγξε το ρεύμα εκφόρτισης στο timing που θα επιλέξεις και φρόντισε να μην ξεπεράσεις το 70% των C που δίνει ο κατασκευαστής.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.267


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2008, 22:09:21 »

    μαλιστα.

    σε μια μπαταρια 11.1v 3800mah 25C ποσα αμπερ πρεπει να τραβαει σε τερμα φορτιο ωστε να ειμαι στα όρια που αναφερατε?
    Καταγράφηκε

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.852



    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 15 Ιούν 2008, 06:41:53 »

    μαλλον 66,5 αμπερ για να εισαι στο 70% της αποδοσης της μπαταριας
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.868


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 15 Ιούν 2008, 07:24:35 »

    μαλλον 66,5 αμπερ για να εισαι στο 70% της αποδοσης της μπαταριας
    Ο Ilias αναφέρει το σωστό νούμερο, απλά θα αναπτύξω το πως το βρήκε:

    μπαταρία 3800 mAh = 3,8 Ah (δηλαδή λαμβάνουμε το ισότιμο μέγεθος σε αμπερώρια αντί σε χιλιοστά του αμπερώριου)

    Αυτό το νούμερο θα το ορίσουμε και ως C δηλαδή έχουμε 3,8 C.
    Οι προδιαγραφές δέχονται ρεύμα 25C, που σημαίνει ότι το ρεύμα μπορεί να είναι έως και 25 φορές μεγαλύτερο από το νούμερο που υποδηλώνει το C, δηλαδή :  3,8 Χ 25 = 95 αμπέρ
    Το 70% του 95 = 66,5Αμπέρ
    Οποιος καταναλώνει 66,5 αμπέρ από μία μπαταρία, πρέπει να ξέρει πολύ καλά τι κάνει, αλλιώς σίγουρα δεν ξέρει καθόλου το τί κάνει.
    Οτιδήποτε πάνω από 45 Αμπέρ θεωρείται μεγάλο ρεύμα εκφόρτισης.
    Αν δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των στοιχείων, η καλύτερη λύση είναι η αύξηση των στοιχείων = της τάσης, ώστε να πέσει η ζήτηση σε αμπέρ έως τα 45, που θεωρείται μία λογική κατανάλωση, και στην περίπτωση είναι το 50% τoυ μέγιστου της συζητούμενης μπαταρίας, οπότε θα εκφορτίζεται ακόμα πιό άνετα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.267


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 15 Ιούν 2008, 10:50:47 »

    με το μοτερ της e-sky δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομιριο να τραβιξω 60αμπερ!!!!!!!!!!!ποσο μαλον 90!!!!!

    το max ειναι καπου στα 28 και το esc ειναι 40αρι...

    μαλον δεν εχω προβλημα ακομη και σε hard timing ε?Huh
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 15 Ιούν 2008, 19:15:46 από gouskone » Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.267


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 15 Ιούν 2008, 19:20:45 »

    και αλλη μια ερωτηση...

    εκανα τις δοκιμες και επανηλθα!!!

    λοιπον.

    με hard timing και πρωτη σκαλα στην προστασια της μπαταριας εχουμε το εξης προβλημα.
    ενω με την μια μπαταρια ολα ειναι οκ. και θερμοκρασιες και γκαζια και διαρκεια...με την αλλη μπαταρια δεν ειναι ετσι τα πραγματα!!!!το esc κανει διορθωσεις κατα την πτηση ειδικα στα αποτομα γκαζια....
    *οι μπαταριες ειναι και οι δυο πανομοιοτυπες!

    τι μπορω να κανω σε αυτην την περιπτωση?
    σκεφτκικα να παιζω με hard timing στην ''καλη'' και auto timing στην αλλη.....

    στεκει κατι τετειο??
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.868


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 15 Ιούν 2008, 20:00:17 »

    Το πρόβλημα βρίσκεται στην μπαταρία που μάλλον δεν ειναι ισορροπημένη.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.267


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 15 Ιούν 2008, 22:44:50 »

    και οι δυο μπαταριες φορτιζονται με τον ιδιο φορτηστη με balancer.

    τι μπορω να κανω για αυτο κυριε Γιαννη?Huh?

    να την βαψω μπλε και να την πεταξω στη θαλασα?Huh Ντροπή
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Motor timing...
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.