Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
308.383 μηνύματα σε 12.536 θέματα από 6.252 Μέλη / Τελευταίο μέλος: mikepan
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 14 Οκτ 2025, 23:37:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 14 Οκτ 2025, 23:37:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από spirost
    [Σήμερα στις 15:09]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:43]

    από Aris M.
    [Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 23:00:45]

    [Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 21:37:51]

    [Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 19:05:27]

    από 3DJunk
    [Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 18:14:06]

    από ΗΑWK 100
    [Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 01:30:25]

    [Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 16:09:28]

    από AKISSSS
    [Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 15:07:11]

    από Yiannis_S
    [Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 13:14:17]

    [Πέμπτη, 9 Οκτ 2025, 23:58:23]

    [Πέμπτη, 9 Οκτ 2025, 12:38:33]

    από spirost
    [Πέμπτη, 9 Οκτ 2025, 06:40:16]

    από geoli
    [Τρίτη, 7 Οκτ 2025, 22:04:48]

    από Nicolas
    [Τρίτη, 7 Οκτ 2025, 16:48:14]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6252
    Τελευταίο: mikepan
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 308383
    Σύνολο θεμάτων: 12536
    Online σήμερα: 67
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 21
    Συνολικά: 26
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιος Αγώνας Scale 2025  (Αναγνώστηκε 1583 φορές)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.400



    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 12:38:04 »

    Πρώτη παρατήρηση. Κανονικά σε μία τέτοια συζήτηση τα ονόματα δεν θα πρέπει να παίζουν ρόλο αλλά μόνο τα γεγονότα. Γιατί αν η ερμηνεία των κανονισμών εχει σχέση με τους εμπλεκομένους τότε πάμε για κάτι άλλο.

    Δεύτερη παρατήρηση.  Αν οι αγώνες γίνονται με τους κανονισμούς της FAI, κάτι που αναγράφεται όπως είδα στο 1ο Ενημερωτικό, τοτε θα έπρεπε από την δήλωση συμμετοχής να αναφέρεται το μοντέλο με το οποίο ο αθλητής να λάβει μέρος. Και αυτό γίνεται για να έχουν την δυνατότητα οι κριτές που θα κρίνουν τον αγώνα, και κυρίως το στατικό τμήμα, τι θα πρέπει να αναμένουν. Είναι φυσικό να μην υπάρχει η απαίτηση από τους κριτές να έχουν υπόψη τους όλα τα αεροπλάνα που έχουν πετάξει οπότε πρέπει να τους δοθεί η ευκαιρία να προετοιμαστούν κατάλληλα.  Αυτό δεν έγινε άρα δεν είναι δυνατόν εκ των προτέρων όσοι τελικά αποφάσισαν να απορρίψουν την συμμετοχή, να γνωρίζουν επίσημα το πρόβλημα.  Αν φυσικά υπήρχει.  Το ότι μιλάμε μεταξύ μας και λίγο πολύ ξέρουμε τι γίνεται δεν σημαίνει οτι δεν θα πρέπει να είμαστε καλυμένοι από όλες τις πλευρές γιατί σε κάθε άλλη περίπτωση οι αποφάσεις δεν έχουν την επαρκή στήριξη.

    Τρίτη παρατήρηση και αυτή έχει σχέση με το ερώτημα που έκανε ο Αργύρης.  Η κατηγορία F4H προστέθηκε στους κανονισμούς και στους αγώνες πάρα πολύ αργότερα από την F4B (control line) και F4C (RC). Αρα σίγουρα δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να λάβεις με το ίδιο μοντέλο και στις δύο αυτές αρχικές κατηγορίες.  Στην συνέχεια προστέθηκε η F4H.  Αν δεν κάνω λάθος την πρώτη ή την δεύτερη χρονιά που υπήρχε η F4H στο πρόγραμμα, υπήρχε ένας ή δύο αθλητές από την Τσεχία που έλαβαν μέρος.  Αλλά θα ξέρετε οσοι έχετε λάβει μέρος σε αγώνες στο εξωτερικό οτι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αλλάξει ο οργανωτής το πρόγραμμα για να βολέψει ανάλογες περιπτώσεις.  Τόσο η στατική όσο και οι πτήσεις γίνονται παράλληλα και είναι σίγουρο οτι ακόμα και με δύο διαφορετικά μοντέλα να λάμβανε μέρος , πάλι δεν νομίζω οτι θα μπορούσε να τα προλάβει. Και γιαυτο πλέον εκ των πραγμάτων δεν το κάνει κανένας. Οχι όμως οτι το απαγορεύει ο κανονισμός.  Μάλλον στην Ελλάδα και σύμφωνα με τον μικρό αριθμό συμμετοχών αυτό δεν θα αποτελούσε πρόβλημα. 

    Ο Γιώργος ανέλυσε σωστά την πρόβλεψη του κανονισμού για το τι σημαίνει. Και αυτό το βλέπει κανένας επιπλέον αν διαβάσει προσεκτικά και το CIAM General Rules (CGR volume) όπου στο άρθρο C.10.1 βλέπεις τι επιτρέπεται για όλες τις κατηγορίες CIAM.  Δυστυχώς τοσο το CGR volume όσο και το FAI Sporting Code General Section λίγοι τα διαβάζουν και από κει προκαλούνται και τα περισσότερα προβλήματα.

    Τέταρτη παρατήρηση.  Μέχρι τώρα κανένας δεν έκανε αναφορά στο άρθρο της F4H C.6.9.3

    Eligibility
    Any model which has previously been placed in the top five (5) in a Continental or World Championship F4C competition during the last 6 years, including repaints and rebuilds, will NOT be permitted in F4H.

    Εδώ περιγράφεται επακριβώς πότε ένα μοντέλο δεν μπορεί να λάβει μέρος στην F4H.  Ακόμα λοιπόν και να γινόταν επέκταση των Παγκοσμίων σε Πανελληνίους πάλι δεν θα ίσχυε η περίπτωση αυτή από την στιγμή που το συγκεριμένο μοντέλο αν δεν κάνω λάθος παρουσιαζόταν για πρώτη φορά σε αγώνες. 

    Αυτά ως προς τους κανονισμούς.


     
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 393


    « Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 13:08:14 »

    Ευχαριστούμε πολύ για την τεκμηριωμένη ανάλυση-εξήγηση, Αντώνη.
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.999



    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 11 Οκτ 2025, 10:23:21 »

    Καλημέρα Αντώνη μου! Ευχαριστούμε για της πληροφορίες που μας μεταφέρεις!

    Οσο αφορά την παράγραφο της F4H C.6.9.3 που αναφέρεις
    Eligibility
    Any model which has previously been placed in the top five (5) in a Continental or World Championship F4C competition during the last 6 years,
     including repaints and rebuilds, will NOT be permitted in F4H.


    Αρα επιτρέπει ο κανονισμός σε εναν αγωνιζόμενο,Π.Χ ( Αndreas Luthi), να πληρώσει δύο Entryfee 20euro=40 euro, με το καινούργιο του(Bucker Jungmann) ίδιο αεροπλάνο,
    στην πρώτη συμμετοχή του μοντέλου του στους Εθνικούς του FAI αγώνεςγια μία φορά και να παρει μέρος και στις δύο κατηγορίες και να νικήσει και στις δύο.
     Μετά......
    Και εφόσον εχει βγεί και στις δύο Εθνικός Πρωταθλητής στην ΕΛΒΕΤΙΑ, έπιθυμεί στην Νορβηγία, και μπορεί επίσης στην συνέχεια να πληρώσει δύο Entry fee 500 και 500 = 1000 μείον 50% discountμε το ίδιο αερπλάνοκαι να παρει μέρος για πρώτη φορά σε Ηπειρωτικούς( Continental ) η Παγκόσμιους αγώνες και να βγεί και στις δυο Πρωταθλητής !
    Στην συνέχεια και μετά απο έναν χρόνο στην χώρα του (Εθνικούς) (Ηπειρωτικούς Continental), και μετά αποδύο χρόνια στους Παγκόσμιους,
     έχει το δικαίωμα να μπεί μόνο στην κατηγορία F4C και στους Εθνικούς του αγώνες και στους Ηπερωτικούς - Παγκόσμιους αγώνες?
    Επίσης ολοι οι άλλοι εμείς οι υπόλοιποι θνητοί μπορούμε εφοσον δεν εχουμε μπεί ποτέ πεντάδα πουθενά σε Continental και παγκόσμιους να λάβουμε μέρος και στις δύο κατηγορίες με το ίδιο αεροπλάνο .
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.400



    « Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 11 Οκτ 2025, 11:37:02 »

    Αργύρη καλημέρα,

    Οπως είπα και στο προηγούμενο post.  Μην σταματάμε σε ονόματα αλλά να επικεντρωνόμαστε στον κανονισμό.

    Οσο αφορά τον Andreas, δεν γνωρίζω τι θα έκανε στην Ελβετία γιατί δεν γνωρίζω τους εθνικούς τους κανονισμούς.  Οσο αφορά σε Παγκόσμιους Αγώνες γιατί Ηπειρωτικοί δεν γίνονται, σύμφωνα με τον κανονισμό και εφόσον παρουσίαζε καινούργιο μοντέλο, ναι θα είχε την δυνατότητα. Αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένο μοντέλο που ανέφερες παρουσιάστηκε στην Ρουμανία. Λόγω της θέσης που κατέλαβε, όχι δεν θα μπορούσε.  

    Και θα μπορούσε εφόσον είχε την διάθεση να ετοιμάσει ξεχωριστά documentations για κάθε κατηγορία και εφόσον ηταν σίγουρος οτι το πρόγραμμα των αγώνων θα του το επέτρεπε, χωρις να έχει πρόβλημα ο ίδιος και χωρίς να δημιουργήσει πρόβλημα και ο ίδιος.  

    Προσωπική μου άποψη είναι οτι ο συγκεκριμένος δεν θα το έκανε γιατί δεν τον ενδιάφέρει.  Οχι όμως οτι ο ίδιος υποτιμά την κατηγορία ή υπερεκτιμά τις δυνατότητες του.

    Και επειδή αναφέρεις για κοινούς θνητούς, (καταλαβαίνω γιατί το λές  ), θα μπορούσε κάποιος να πεί και γιατί να επιτρέπεται κάποιος που ήδη έχει κερδίσει τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή με ένα μοντέλο να μπορεί να λάβει μέρος ξανά με το ίδιο μοντέλο?  Τι νόημα θα είχε για τους κοινούς θνητούς να προσπαθήσουν?

    Σε κάθε περίπτωση πεδίον δόξης λαμπρό.  15 Νοεμβρίου είναι η προθεσμία για υποβολή προτάσεων για αλλαγή των κανονισμών της FAI.  Αν η πλειοψηφία στην Ελλάδα πιστεύει οτι αυτό το σημείο χρειάζεται βελτίωση, ας ετοιμαστεί πρόταση, να υποβληθεί ώστε να συζητηθεί.  Μέχρι τότε όμως ο υπάρχων κανονισμός της FAI δεν έχει κανένα περιορισμό. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει τουλάχιστον να συμφωνήσουμε.  
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.152


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 11 Οκτ 2025, 11:41:02 »

    Επίσης ολοι οι άλλοι εμείς οι υπόλοιποι θνητοί μπορούμε εφοσον δεν εχουμε μπεί ποτέ πεντάδα πουθενά σε Continental και παγκόσμιους να λάβουμε μέρος και στις δύο κατηγορίες με το ίδιο αεροπλάνο .

    Ακριβώς είναι πολύ καθαρή η εξήγηση. Γιατί δεν το καταλαβαίνουν τα δικά μας κέντρα αποφάσεων;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.474



    « Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 11 Οκτ 2025, 11:58:43 »

    Καλημέρα Αργύρη,

    Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια θέματα...

    Άλλο θέμα ο κανονισμός και τι επιτρέπει ή απαγορεύει
    Άλλο θέμα τι μπορεί να ισχύσει σε Παγκόσμιο ή ακόμα και εθνικό αγώνα
    Άλλο θέμα αν είναι πρακτικά εφικτό και εύκολο
    Άλλο θέμα αν είναι "σωστό", άσχετα από το εάν επιτρέπεται

    Με τη σειρά...
    Κανονισμός, ως γράμμα του νόμου.
    Δεν το απαγορεύει. Τελεία, παύλα ή ότι άλλο θέλεις. Ήδη και οι πρώτες απαντήσεις ξένων το επιβεβαιώνουν (μια και δεν είμαστε σε θέση από μόνοι μας να το καταλάβουμε).

    Παγκόσμιο ή άλλος αγώνας. υπάρχει δυνατότητα για έκδοση ειδικών όρων που ορίζουν περιορίζουν διάφορα θέματα, κατά απόκλιση του κανονισμού. Για παράδειγμα, θεωρώ σχεδόν βέβαιο ότι θα υπάρξει ειδική αναφορά για ARF ή αγορασμένα μοντέλα στην F4H, γιατί ο κανονισμός όπως είναι γραμμένος (προσθήκη του 2025) είναι λάθος. (Επιτρέπει δηλαδή συμμετοχή με ελάχιστο penalty στη στατική κρίση, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι σχεδόν μηδέν. Άλλο θέμα αυτό όμως.)
    Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και στον δικό μας αγώνα, θα μπορούσε να υπάρχει περιοριστικός όρος επί του κανονισμού. Δεν υπήρχε, άρα επιτρέπεται.

    Πρακτικό, η ενδεχομένως ταυτόχρονη ανάγκη παρουσίας του αγωνιζόμενου σε δύο διαφορετικούς χώρους. Για τον δικό μας μικρό αγώνα δεν τίθεται θέμα, σε άλλες περιπτώσεις όμως ίσως.
    Επίσης, σε αντίθεση με εμάς, το ενδιαφέρον από περισσότερα άτομα για συμμετοχή σε ομάδα, οπότε θα ήταν (?) άδικο (?) να πάρει κάποιος θέση και στις δύο κατηγορίες.

    Στο παράδειγμα που εύστοχα αναφέρεις, έχω έναν αντίλογο που σχεδόν το αναιρεί. Δηλαδή, αν ο χ Luthi κατέβαζε το καινούργιο μοντέλο μόνο στην F4H, πάλι δεν θα είχαμε τα ίδια αποτελέσματα? Όλη η ιστορία είναι για το μοντέλο? όχι για τον μοντελιστή? Και σου λέω ότι το κατεβάζει και το έχει μόνο για την F4H... Ναι, θα βγαίνει συνεχώς πρωταθλητής και στην F4C και στην F4H για χρόνια...

    Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τη συμμετοχή σε εθνική ομάδα. Αν κατέβαινε με άλλο μοντέλο στην F4H, θα υπήρχε πρόβλημα? Όχι, το έχουμε κάνει και εμείς σαν χώρα...

    Γιατί δεν γινόταν ή γιατί δεν έγινε και από άλλους? Γιατί, γνωρίζουμε αναλυτικά τι γίνεται στους εθνικούς αγώνες κάθε χώρας? Δεν έχει σημασία. Πρωτιά η Ελλάδα? ναι, γιατί όχι.

    Σημασία έχει ότι δεν απαγορεύεται, επιτρέπεται. Με τον τρέχοντα κανονισμό. Αυτό ήταν το θέμα, τα υπόλοιπα είναι συζητήσεις, σωστές και χρήσιμες μεν, αλλά δεν αλλάζουν την ουσία.

    Αν αλλάξει στο μέλλον, αυτό πάλι είναι άλλο θέμα, τώρα έχουμε 2025.

    Φιλικά (πάντα...)

    Γιώργος
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 942



    « Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 11 Οκτ 2025, 12:34:23 »

    Σημασία έχει ότι δεν απαγορεύεται, επιτρέπεται. Με τον τρέχοντα κανονισμό. Αυτό ήταν το θέμα, τα υπόλοιπα είναι συζητήσεις, σωστές και χρήσιμες μεν, αλλά δεν αλλάζουν την ουσία.
    Απολυτως σωστο και το μονο που απομενει ειναι δουμε εαν θα υπαρξει και το ...."mea culpa" εκ μερους της ΕΠΑΕ .
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.999



    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 11 Οκτ 2025, 17:50:50 »

    Αργύρη καλημέρα,

    Οπως είπα και στο προηγούμενο post.  Μην σταματάμε σε ονόματα αλλά να επικεντρωνόμαστε στον κανονισμό.

    Οσο αφορά τον Andreas, δεν γνωρίζω τι θα έκανε στην Ελβετία γιατί δεν γνωρίζω τους εθνικούς τους κανονισμούς.  Οσο αφορά σε Παγκόσμιους Αγώνες γιατί Ηπειρωτικοί δεν γίνονται, σύμφωνα με τον κανονισμό και εφόσον παρουσίαζε καινούργιο μοντέλο, ναι θα είχε την δυνατότητα. Αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένο μοντέλο που ανέφερες παρουσιάστηκε στην Ρουμανία. Λόγω της θέσης που κατέλαβε, όχι δεν θα μπορούσε.  

    Και θα μπορούσε εφόσον είχε την διάθεση να ετοιμάσει ξεχωριστά documentations για κάθε κατηγορία και εφόσον ηταν σίγουρος οτι το πρόγραμμα των αγώνων θα του το επέτρεπε, χωρις να έχει πρόβλημα ο ίδιος και χωρίς να δημιουργήσει πρόβλημα και ο ίδιος.  

    Προσωπική μου άποψη είναι οτι ο συγκεκριμένος δεν θα το έκανε γιατί δεν τον ενδιάφέρει.  Οχι όμως οτι ο ίδιος υποτιμά την κατηγορία ή υπερεκτιμά τις δυνατότητες του.

    Και επειδή αναφέρεις για κοινούς θνητούς, (καταλαβαίνω γιατί το λές  ), θα μπορούσε κάποιος να πεί και γιατί να επιτρέπεται κάποιος που ήδη έχει κερδίσει τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή με ένα μοντέλο να μπορεί να λάβει μέρος ξανά με το ίδιο μοντέλο?  Τι νόημα θα είχε για τους κοινούς θνητούς να προσπαθήσουν?

    Σε κάθε περίπτωση πεδίον δόξης λαμπρό.  15 Νοεμβρίου είναι η προθεσμία για υποβολή προτάσεων για αλλαγή των κανονισμών της FAI.  Αν η πλειοψηφία στην Ελλάδα πιστεύει οτι αυτό το σημείο χρειάζεται βελτίωση, ας ετοιμαστεί πρόταση, να υποβληθεί ώστε να συζητηθεί.  Μέχρι τότε όμως ο υπάρχων κανονισμός της FAI δεν έχει κανένα περιορισμό. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει τουλάχιστον να συμφωνήσουμε.  

    Φίλε Αντώνη και εγώ πιστευω οτι δεν θα το έκανε ποτέ .Φέτος το καταλάβαμε οτι θα μπορούσε τόσα χρόνια! Grin
     - Κατ΄αρχάς η επιλογή ...... Number of Model Aircraft
    Each competitor shall only compete with one model aircraft in any one class
    .
    Ελα εδω έμπα και εδώ , έμπα και εκει..... Συγχρόνος και στις δυο!Με το ίδιο αεροπλάνο!Τα γράμματα και οι λέξεις γιαυτο γράφονται για να μήν υποθέτουμε πως ότι δεν απαγορευεται, επιτρέπεται.
    Οπότε πρεπει να γραφτεί ξεκάθαρα!
    Each competitor shall only compete and chosse one specific model aircraft for each class.

    Aποκλεισαμε την περίπτωση να βγεί ο Louthi  Grin πρωτος συγχρονος και στις δυο κατηγορίες την ιδια χρονιά με το ιδιο μοντέλο.

    Αλλιώς το αφηνουμε ετσι όπως ειναι ! Δεν χαλασε και ο κόσμος! Grin

    Δευτερον !Το ανφερει στην παράγραφο της F4H C.6.9.3
    Eligibility
    Any model which has previously been placed in the top five (5) in a Continental or World Championship F4C competition during the last 6 years,
     including repaints and rebuilds, will NOT be permitted in F4H.

    Σου αναφέρει οτι ενα μοντέλο οποιδήποτε έχει μπεί πεντάδα στην C δεν επιτρέπεται να μπεί στην H.Ξεκάθαρα!

    Oποτε επιπρόσθετα η νεα παράγραφος Number of Model Aircraft  θα απέκλειε να αγωνιστει καποιος παρραλληλα και στις δυο τεχνηέντως Each competitor shall only compete and chosse one specific model aircraft for  each class.

     - Εκεί που αναφέρεις ....Το να λάβει μέρος ενας παγκόσμιος πρωταθλητής ξανά με το ίδιο μοντέλο? και τι νόημα θα είχε για τους κοινούς θνητούς να προσπαθήσουν?
    Αυτό βασικά ειναι υγιές γιατι θέτει τα στάνταρ ψηλά και ανεβάινει το επίπεδο για να τον φτάσεις.
    Και η φερραρι το ίδιο αυτοκίνητο κατεβάζει στην πίστα καθε χρονιά !
    Το θέμα και το  δίκαιο ειναι να μην σκεφτεί καποιος πως οτι δεν  απαγορευεται, επιτρέπεται.

    Παρεμπιπτόντως ενα σχόλιο πως, ο μόνος διαγωνιζόμενος που παιρνει μερος και στις δυο κατηγορίες με ξεχωριστα μοντέλα ειναι ο καταπληκτικός Januz Malarsκi!

    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 01:39:57 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 942



    « Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 11 Οκτ 2025, 20:10:07 »

    Οπότε πρεπει να γραφτεί ξεκάθαρα!
    Each competitor shall only compete and chosse one specific model aircraft for each class.

    Αγαπητε Αργυρη
    Θα πρεπει να ξερεις οτι οπως το γραφεις ΔΕΝ επιτυγχανεται αυτο που θελεις ακομη και μετα την διορθωση του chosse σε choose διοτι απλως λες πως ο καθε διαγωνιζομενος θα συμμετεχει και θα διαλεγει ενα συγκεκριμενο μοντελο για καθε κατηγορια.
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    DINOS BALANOS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 186



    « Απάντηση #39 στις: Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 08:19:16 »

    Αγαπητέ Grele,

    είναι ξεκάθαρο ότι γράφεις όχι γιατί ενδιαφέρεσαι για το θέμα,
    αλλά για να πικαρεις τον Πρόεδρο της ΕΠ.ΑΕ. Δε χάνετε ευκαιρία να τον στήσετε στον τοίχο,
    μέχρι εκεί είστε οι περισσότεροι. Δε σας αρέσει ο Πρόεδρος; Καμία αντίρρηση, είχατε την ευκαιρία να τον διώξετε πέρυσι τέτοιο καιρό στις εκλογές. Είδαμε καμία νέα συμμετοχή; Καμία!!! Κανείς δε θέλει να χορέψει, μόνο κριτική!

    Επι του θέματος τώρα!
    Κανείς μαθήματα ορθογραφίας στον Αργύρη;
    ΝΤΡΟΠΗ
    Προσπαθούμε να ξεδιαλύνουμε ένα θολό για κάποιους τοπίο και έρχεσαι να πεις τι ακριβώς;
    Ο Αργύρης δεν προσπαθεί να επιτύχει κάτι, προσπαθεί να ξεδιαλύνει ένα θολό τοπίο και μέχρι εκεί.
    Καταγράφηκε

    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ, DINOS
    THE FLYING FARMER!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.999



    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 11:38:12 »

    Αγαπητέ Grele,

    είναι ξεκάθαρο ότι γράφεις όχι γιατί ενδιαφέρεσαι για το θέμα,
    αλλά για να πικαρεις τον Πρόεδρο της ΕΠ.ΑΕ. Δε χάνετε ευκαιρία να τον στήσετε στον τοίχο,
    μέχρι εκεί είστε οι περισσότεροι. Δε σας αρέσει ο Πρόεδρος; Καμία αντίρρηση, είχατε την ευκαιρία να τον διώξετε πέρυσι τέτοιο καιρό στις εκλογές. Είδαμε καμία νέα συμμετοχή; Καμία!!! Κανείς δε θέλει να χορέψει, μόνο κριτική!

    Επι του θέματος τώρα!
    Κανείς μαθήματα ορθογραφίας στον Αργύρη;
    ΝΤΡΟΠΗ
    Προσπαθούμε να ξεδιαλύνουμε ένα θολό για κάποιους τοπίο και έρχεσαι να πεις τι ακριβώς;
    Ο Αργύρης δεν προσπαθεί να επιτύχει κάτι, προσπαθεί να ξεδιαλύνει ένα θολό τοπίο και μέχρι εκεί.

    Nαι το εχουμε λίγο εδώ στο aeromoedlling με την ασέβια στην γνώμη των άλλων και με την ορθογραφία! Η λάθος ορθογραφία με την γομμα σβήνεται.
    Ο αλφαβητισμένος  Grin πρώτος τον λίθον ΜΠΑΛΕΤΟ!
    Επι του θέματος  συνέχεια, Φιλε Ντινο όντως έκανα ανάλυση σε ταληράκια τι τελικά θεωρητικά επιτρέπεται.
    Ευτυχώς εχουμε και τον Αντωνη και τον Γιώργο να μας καθοδηγίσουν με την εμπειρία τους και με επιχειρήματα να μας μεταφέρουν αυτό που γνωρίζουν.
    Παντως οι μισοί παγκοσμίως ιθύνοντες δεν ξέρουν να σου απαντήσουν.
    Ομως τόσο ασχετoi ειναι ο Μαρκ η ο David η ο Angelo o Graham? και άλλοι υπόλοιποι? που γνωρίζουν το αντίθετο?
    Αρα αμα χρειάζεται καποια παράγραφος διευκρινήσεις ας το αποφασίσουν.Και το τι θα γράφει και το τί θα εννοεί.
    ΔΕΝ  γραφω εγω τις παραγραφους!  Grin Μην βρω κανένα μπελά.....με την ανορθογραφία μου. Grin
    Αστειευόμενος να πώ οτι τελικά ο Κυριος Κωνσταντακάτος  δεν έκανε ορθογραφικό λάθος στην συμπλήρωση του εγράφου! F4C-H !






    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 20:54:39 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Απάντηση #41 στις: Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 15:19:07 »




    Αγαπητέ Grele,

    είναι ξεκάθαρο ότι γράφεις όχι γιατί ενδιαφέρεσαι για το θέμα,
    αλλά για να πικαρεις τον Πρόεδρο της ΕΠ.ΑΕ. Δε χάνετε ευκαιρία να τον στήσετε στον τοίχο,
    μέχρι εκεί είστε οι περισσότεροι. Δε σας αρέσει ο Πρόεδρος; Καμία αντίρρηση, είχατε την ευκαιρία να τον διώξετε πέρυσι τέτοιο καιρό στις εκλογές. Είδαμε καμία νέα συμμετοχή; Καμία!!! Κανείς δε θέλει να χορέψει, μόνο κριτική!

    Επι του θέματος τώρα!
    Κανείς μαθήματα ορθογραφίας στον Αργύρη;
    ΝΤΡΟΠΗ
    Προσπαθούμε να ξεδιαλύνουμε ένα θολό για κάποιους τοπίο και έρχεσαι να πεις τι ακριβώς;
    Ο Αργύρης δεν προσπαθεί να επιτύχει κάτι, προσπαθεί να ξεδιαλύνει ένα θολό τοπίο και μέχρι εκεί.

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Seize your day!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.152


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 19:50:26 »

    Θα σας πω μία πραγματική ιστορία, για να αντιληφθείτε το πνεύμα που κυριαρχεί στους αερομοντελιστές κάποιου επιπέδου.

    Ετος 1971, Πανευρωπαϊκοί αγώνες δεσμίων (control line) στην πόλη Pecs της Ουγγαρίας.

    Ενας Ιταλός πέταξε στην F2B (ακροβατικά) τους τρεις γύρους με διαφορετικό μοντέλο σε κάθε γύρο, ενώ ο κανονισμός επιτρέπει μόνον δύο μοντέλα στον αγώνα.

    Ρώτησα έναν φίλο Εγγλέζο, γιατί οι κριτές δεν ακυρώνουν την τρίτη πτήση, και μου είπε: Αν ενοχλείσαι κάνε ένσταση. Κανείς από τους διαγωνιζόμενους δεν θα κάνει ένσταση. Εχουν καθαρή σκέψη και ορισμένους κανόνες δεν τους θεωρούν ουσιώδεις και δεν τους εφαρμόζουν. Το ίδιο και οι κριτές.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.999



    WWW
    « Απάντηση #43 στις: Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 21:37:51 »

    Κύριε Κωνσταντακάτε με την σειρά μου να μεταφέρω οτι την ίδια εικόνα είδα , αισθάνθηκα και εγώ απο του συναθλητές μου στους παγκόσμιους αγώνες F4 στην Νορβηγία και στην Ρουμανία!
    Ηρεμο αθλητικο πνέυμα και σκέψη, ποιότητα και ευγενή άμιλλα, Ευ Αγωνίζεσθαι.
    Επίσης τα τελευταία 15 χρόνια η μόνη κατηγορία που ολοι οι αθλητές βοηθάνε ο ενας τον άλλον στην κυριολεξία είναι η δική μας η scale F4.Μας δένει
    ισχυρή φιλία και σεβασμός και ας είμαστε λίγοι κατα περιοδους.
    Συνήθως η ζημιά παγκοσμίως γίνεται επειδή δεν κάνουν σωστά την δουλεία τους οι διοργανωτες και οι κριτές και όχι τόσο πολύ οι αθλητές! Δεν ειναι βέβαια ευκολη η δουλεία τους .
    Δεν θα ξεχάσω τα λόγια ενός ξένου κριτή που μας εκμυστηρεύτηκε καποτε πως τα τελικά αποτελέσματα βγαίνουν και απο τα political games.
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 23:15:46 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Πανελλήνιος Αγώνας Scale 2025
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.