Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
308.384 μηνύματα σε 12.536 θέματα από 6.252 Μέλη / Τελευταίο μέλος: mikepan
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Οκτ 2025, 04:02:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Οκτ 2025, 04:02:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:42]

    από spirost
    [Χθες στις 15:09]

    από Aris M.
    [Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 23:00:45]

    [Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 21:37:51]

    [Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 19:05:27]

    από 3DJunk
    [Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 18:14:06]

    από ΗΑWK 100
    [Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 01:30:25]

    [Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 16:09:28]

    από AKISSSS
    [Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 15:07:11]

    από Yiannis_S
    [Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 13:14:17]

    [Πέμπτη, 9 Οκτ 2025, 23:58:23]

    [Πέμπτη, 9 Οκτ 2025, 12:38:33]

    από spirost
    [Πέμπτη, 9 Οκτ 2025, 06:40:16]

    από geoli
    [Τρίτη, 7 Οκτ 2025, 22:04:48]

    από Nicolas
    [Τρίτη, 7 Οκτ 2025, 16:48:14]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6252
    Τελευταίο: mikepan
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 308384
    Σύνολο θεμάτων: 12536
    Online σήμερα: 24
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 15
    Συνολικά: 15
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιος Αγώνας Scale 2025  (Αναγνώστηκε 1604 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.474



    « στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2025, 12:23:57 »

    Το περασμένο σαββατοκύριακο, 4-5 Οκτωβρίου, έλαβε χώρα ο Πανελλήνιος Αγώνας Scale στο αεροδρόμιο Μύρινας στην Καρδίτσα, για τις κατηγορίες F4C και F4H.

    Λόγω του μικρού αριθμού συμμετοχών (3 και 3 αντίστοιχα) που δεν κάλυψαν το απαιτούμενο όριο των 8 ανά κατηγορία, ο αγώνας είχε αποκλειστικά τον χαρακτήρα κριτηρίου για την Εθνική Ομάδα, ενόψει του Παγκόσμιου που θα διεξαχθεί στην Αγγλία το 2026.

    Μετά από αρκετά χρόνια είχα τη χαρά να παρευρεθώ με αφορμή τη συμμετοχή μου ως κριτής.

    Οι εντυπώσεις ανάμεικτες, θετικές όσο αφορά στο εξαιρετικό κλίμα και την παρέα που βρέθηκε εκεί, κάπως αρνητικές όσο αφορά στο πλήθος των συμμετοχών, κάτι που βέβαια είναι γνωστό φαινόμενο τα τελευταία χρόνια.

    Ενδεχομένως να υπήρχαν περισσότερες στην "Η", έστω με ARF μοντέλα, που από το 2025 επιτρέπονται σε αυτή τη κατηγορία, κάτι που μάλλον δεν είχε γίνει γνωστό σε όλους...

    Τα επίσημα αποτελέσματα δεν έχουν κοινοποιηθεί ακόμα, βάσει όμως των απονομών είχαμε:

    F4C
    Γιαννετάκης Αργύρης
    Περγάμαλης Έκτορας
    Παπαγεωργίου Παντελής

    F4H
    Κοσμίδης Άρης
    Βουλουμάνος Νίκος
    Μπαλάνος Ντίνος (DNF)


    * 20251005_115811.jpg (233.96 KB, 1105x510 - εμφανίστηκε 169 φορές.)

    * 20251005_115820.jpg (245.3 KB, 1105x510 - εμφανίστηκε 173 φορές.)

    * 20251005_115941.jpg (241.98 KB, 1105x510 - εμφανίστηκε 172 φορές.)

    * 20251005_120016.jpg (254.71 KB, 1105x510 - εμφανίστηκε 169 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.474



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2025, 12:26:13 »

    F4H
    Κοσμίδης Άρης
    Βουλουμάνος Νίκος
    Μπαλάνος Ντίνος


    * 20251005_115830.jpg (228.93 KB, 997x460 - εμφανίστηκε 176 φορές.)

    * 20251005_115824.jpg (221.18 KB, 997x460 - εμφανίστηκε 174 φορές.)

    * 20251005_115839.jpg (232.51 KB, 997x460 - εμφανίστηκε 176 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.474



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2025, 12:27:56 »

    F4C
    Γιαννετάκης Αργύρης
    Περγάμαλης Έκτορας
    Παπαγεωργίου Παντελής


    * 20251005_115847.jpg (246.42 KB, 1105x510 - εμφανίστηκε 170 φορές.)

    * 20251005_115852.jpg (253.21 KB, 1105x510 - εμφανίστηκε 172 φορές.)

    * 20251005_115835.jpg (219.48 KB, 997x460 - εμφανίστηκε 178 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.152


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2025, 13:09:31 »

    Συγχαρητήρια στους νικητές
    Εχω μία απλή απορία.  
    Στην ομάδα μπαίνουν τρείς. Αρα οι δηλώσαντες ήταν αυτοδικαίως στην ομάδα.
    Γιατί μπήκατε στον κόπο να κάνετε ένα κανονικό αγώνα; Προς τι ο κόπος, οι άδειες, και τα έξοδα;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.474



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2025, 13:23:16 »

    Αρχικά, οι λόγοι είναι δύο.

    Πρώτον, στο δεύτερο ενημερωτικό δελτίο που ανακοινώθηκε την Πέμπτη αναφέρονται 5 συμμετοχές στην F4H. Για κάποιο λόγο την ημέρα των αγώνων οι δύο δεν εμφανίστηκαν, κάτι που δεν ήταν γνωστό εκ των προτέρων...
    Άρα για την "H" ήταν εξ ορισμού απαραίτητο να γίνει ο αγώνας με 5 δηλωμένες συμμετοχές.

    Δεύτερον, όχι, η συμμετοχή και μόνο στο κριτήριο δεν είναι αρκετή (αυτοδίκαια ή μη) για τη συμμετοχή στην Εθνική Ομάδα. Πρέπει το αεροπλάνο να γράψει και βαθμολογία, δηλαδή να πετάξει, όπως αναφέρεται και στον κανονισμό.
    Παράδειγμα, ο τρίτος της "H", ο Ντίνος Μπαλάνος, αντιμετώπισε συνεχόμενα προβλήματα με τον κινητήρα του μοντέλου, που παρά την βοήθεια από αρκετούς παρευρισκόμενους, με κύριο τον Έκτορα, δεν κατάφεραν να λυθούν εξ' ολοκλήρου. Οπότε δεν πέταξε (DNF...).

     Άρα δεν μπαίνει στην Εθνική Ομάδα... Το ίδιο θα ίσχυε και για οποιοδήποτε άλλο που δεν θα έγραφε πτήση.

    Αυτά σε ότι αφορά στη διαδικασία.

    Υπάρχει και η ουσία, ένα ωραίο Σαββατοκύριακο σε ένα εξαιρετικό μοντελοδρόμιο (αεροδρόμιο στην ουσία) και ευκαιρία για πτήσεις και κρίσεις... Ειδικά για νέα μοντέλα όπως του Έκτορα με το πρωτοεμφανιζόμενο Ercoupe...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.152


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2025, 14:08:14 »

    Γιώργο τα λες σωστά.

    Πράγματι οι αρχικές 5 δηλώσεις εξαναγκάζουν σε κανονική αναμέτρηση.

    Αλλά, εγώ πιστεύω ότι, το αν συγκεκριμένος αθλητής πέταξε ή όχι δεν είναι ουσιώδης λόγος να αποκλειστεί από την Εθνική Ομαδα (έστω και αν έτσι ορίζουν οι διατάξεις).

    Οι κανονισμοί είναι για να βγει κάποια κατάταξη μεταξύ των πολλών. Και αν υπήρχε άλλος συναγωνιζόμενος που δικαιωματικά θα έμπαινε έτσι στην Ε.Ο. καλώς. Αλλά όταν δεν υπάρχει;

    Πρέπει να αντιληφθούμε ότι για το καλό της Ελλάδας χρειάζεται κάποια ευελιξία στην επιλογή της ομάδας, να μην κάνουμε κακό σε μας τους ίδιους.

    Ας φροντίσουμε να πάει πλήρης ομάδα, αν δεν πετάξει εκεί, είναι μέσα στο παιχνίδι. Αλλά αν δεν πάει στον αγώνα κρίμα για την Ελλάδα. Το ζητούμενο είναι να πάει τριμελής ομάδα και όχι διμελής. Να κατατάξουμε εμείς την Ελλάδα (από τώρα), στις τελευταίες θέσεις επειδή η άθροιση της βαθμολογίας θα γίνει για δύο αθλητές, είναι αδιανόητο.

    Το πιο σοβαρό που θα αναφέρω είναι ότι έτσι πέφτει η ψυχολογία των αθλητών που στην κατηγορία SCALE είναι λίγοι. Θέλουμε ανάπτυξη και καλή εικόνα στο εξωτερικό ή να δείξου-με ότι μπορούμε να εφαρμόσουμε μία διάταξη που σίγουρα ψηφίστηκε βράδυ μετά τα μεσάνυχτα;

    Δύο κατηγορίες με τρεις συμμετοχές πρέπει να μας κάνει να σκεφτούμε το μέλλον.

    Γιατί αν συνεχίσει αυτή η κατάσταση, κάθε χρόνο θα βλέπουμε ύφεση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 393


    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2025, 15:30:37 »

    Ο Κύριος Κωνσταντακάτος τα λέει απολύτως σωστά. Υπεύθυνη για την κατάρτιση της Εθνικής Ομάδος είναι η αρχή του σπορ (ομοσπονδία). Με κριτίρια που ορίζει η ίδια (τα οποία μπορεί και να μην είναι δεσμευτικά). Δεν υπάρχει Ελληνικός νόμος ή διεθνής κανονισμός ο οποίος να επιβάλει σε (οποιαδήποτε) ομοσπονδία συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής Εθνικών Ομάδων. Αρκεί οι αθλητές που θα επιλεγούν να καλύπτουν τις απαιτήσεις του συγκεκριμένου διεθνούς αγώνα (στον στίβο πχ, στα παγκόσμια πρωταθλήματα πρέπει ο αθλητής είτε να έχει πετύχει το όριο που έχει θέσει η διεθνής ομοσπονδία, ή να έχει υψηλή κατάταξη στα rankings, ή να έχει wild card-που την δίνει η διεθνής ομοσπονδία). Το ποιούς αθλητές θα επιλέξει ο ΣΕΓΑΣ από όσους πληρούν τα κριτήρια της διεθνούς ομοσπονδίας, είναι δικό του θέμα (συνήθως μπαίνει η κατάταξη στους Πανελληνίους αγώνες αλλά μπορεί και να επιλέξει διαφορετικά σύμφωνα με την συνολική παρουσία των αθλητών (αυτό εννοούσα πριν γράφοντας ότι τα κριτήρια μπορεί και να μην είναι δεσμευτικά).

    Στο παγκόσμιο scale, δεν υπάρχουν ούτε rankings, ούτε όρια επιδόσεων παρά μόνο wild cards,  που δίνονται καθ' υπέρβαση του αριθμού συμμετοχών κάθε χώρας, στους παλιούς παγκόσμιους πρωταθλητές (πχ, στη Νορβηγία η Ελβετία είχε τέσσερεις συμμετοχές στην F4C  επειδή ο Luthi ήταν παγκόσμιος πρωταθλητής).
     
    Αν λοιπόν θέλει η ΕΛΑΟ να στείλει έναν αθλητή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ο οπίος δεν πήρε κατάταξη στο κριτήριο,  επειδή κρίνει ότι είναι αρκετά καλός για να εκπροσωπήσει την χώρα μας, έχει κάθε δικαίωμα και τρόπο να το κάνει καθώς η ίδια είναι η μόνη υπεύθυνη αρχή και από δικά της κριτήρια και αποφάσεις εξαρτάται κάτι τέτοιο.

    Αν η απόφασή της είναι να στείλει μόνο αθλητές από όσους τερματίσουν στην τριάδα (να πάρουν κατάταξη και να είναι στους τρεις πρώτους), είναι απλώς μια απόφαση. Σεβαστή μεν, αλλά μπορεί να την αλλάξει, αν το θέλει. Δεν έχει κανέναν περιορισμό.

    Το ίδιο ισχύει και για τους κανονισμούς διεξαγωγής των Πανελληνίων πρωταθλημάτων. Μπορεί να τους διεξαγάγει με τους κανονισμούς που ισχύουν για τα παγκόσμια πρωταθλήματα (και γενικά για τις διεθνείς διοργανώσεις της FAI), ή να θεσπίσει δικούς της ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες που η Ομοσπονδία κρίνει ότι υπάρχουν.

    Γι' αυτό η Ομοσπονδία είναι η ΑΡΧΗ του σπορ. Επειδή έχει και κανονιστικό και ρυθμιστικό ρόλο.
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.474



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2025, 15:45:12 »

    Δεν λέω κάτι διαφορετικό, απλά ότι η συμμετοχή και μόνο δεν εξασφαλίζει θέση αυτοδικαίως...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.304



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2025, 16:03:29 »

    Συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες κάποιοι εκ των οποίων είναι καλοί φίλοι. Εξαιρετικοί αερομοντελιστές όλοι τους με έναν κορυφαίο Μέντορα στο Scale όπως ο Γιώργος.

    Καλή συνέχεια!
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.474



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2025, 16:19:09 »

    Νικόλα, σε ευχαριστώ αλλά είσαι το λιγότερο υπερβολικός...

    Ειδικά στην F4C δεν υφίσταται θέμα μέντορα, τα παιδιά είναι ήδη πολύ μπροστά και πριν την εμπλοκή μου.

    Αυτό που μπόρεσα να προσθέσω είναι η εμπειρία από τους διεθνείς αγώνες σε ότι αφορά στην κρίση και στο επίπεδο του ανταγωνισμού...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 942



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2025, 17:23:27 »


    Δεύτερον, όχι, η συμμετοχή και μόνο στο κριτήριο δεν είναι αρκετή (αυτοδίκαια ή μη) για τη συμμετοχή στην Εθνική Ομάδα. Πρέπει το αεροπλάνο να γράψει και βαθμολογία, δηλαδή να πετάξει, όπως αναφέρεται και στον κανονισμό.
    Παράδειγμα, ο τρίτος της "H", ο Ντίνος Μπαλάνος, αντιμετώπισε συνεχόμενα προβλήματα με τον κινητήρα του μοντέλου, που παρά την βοήθεια από αρκετούς παρευρισκόμενους, με κύριο τον Έκτορα, δεν κατάφεραν να λυθούν εξ' ολοκλήρου. Οπότε δεν πέταξε (DNF...).

     Άρα δεν μπαίνει στην Εθνική Ομάδα... Το ίδιο θα ίσχυε και για οποιοδήποτε άλλο που δεν θα έγραφε πτήση.

    Αυτά σε ότι αφορά στη διαδικασία.



    Εδω και θα συμφωνησω αλλα και θα διαφωνησω λεγοντας οτι στο πρωτο ενημερωτικο το προγραμμα σαφως αναφερει οτι ΠΡΩΤΑ γινεται η στατικη κριση και μετα οι πτησεις.Αυτο γινεται για την περιπτωση που υπαρχει "σπασιμο" στην πτηση οποτε υπαρχει ηδη η στατικη βαθμολογια και προστιθεται πιθανως και η μηδενικη της πτησης.
    Στο 2ο ενημερωτικο ομως το προγραμμα αλλαξε και η στατικη κριση προγραμματιστηκε να γινει μετα απο τους 2 πρωτους γυρους πτησεων.Εαν τελικως εγινε ετσι στον αγωνα   πιστευω οτι ηταν λαθος των διοργανωτων διοτι εξόσων γνωριζω δεν γινεται πουθενα ετσι.
     
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.474



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2025, 18:19:06 »

    Δεν είχα καμία σχέση με τη διοργάνωση του αγώνα ούτε και δρω ως εκπρόσωπος της οργανωτικής ομάδας. μπορώ όμως να απαντήσω στο συγκεκριμένο.

    Σε όλους προκάλεσε απορία η συγκεκριμένη αλλαγή, ειδικά εφόσον στον κανονισμό της FAI, που ήταν και ο κανονισμός του αγώνα, αναφέρεται ρητά ότι δεν επιτρέπεται τα μοντέλα να πετάξουν πάνω από ένα γύρο πριν να γίνει στατική κρίση.

    Ιδανικό βέβαια πράγματι, πρώτα να γίνει η στατική κρίση και μετά οι πτήσεις.

    Ο λόγος της αλλαγής, όπως ενημερωθήκαμε, ήταν η άσκηση Παρμενίων και το ενδεχόμενο να υπάρξει απαγορευτικό πτήσεων από κάποια ώρα και μετά.

    Το Σάββατο το πρωί όμως ήταν ξεκάθαρο ότι αυτός ο κίνδυνος δεν υφίσταται πλέον, οπότε πρώτα έγινε η στατική κρίση και στις δύο κατηγορίες και μετά οι δύο πρώτοι γύροι. Ο τρίτος την Κυριακή. Οπότε δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα ούτε διαδικασίας ούτε ουσίας.

    Όσο για το τυχόν ενδεχόμενο σπασίματος πριν την στατική κρίση, είχαμε έτοιμη τη λύση... Θα μας έφερναν τα συντρίμμια, όσο χάλια και να ήταν και θα βαθμολογούσαμε το χρώμα μόνο  Grin Grin Grin. Στην περίπτωση αυτή δε, και η πτήση θα έπαιρνε κάποια βαθμολογία, τουλάχιστον της απογείωσης  Cheesy Cheesy Cheesy

    Μου αρέσει που υπάρχει ενδιαφέρον για τους αγώνες αυτούς. Θα προτιμούσα όμως, όπως και πολλοί συμμετέχοντες δήλωσαν, αυτό να μην αναλώνεται μόνο σε θέματα οργανωτικά (όσο σοβαρά και να είναι) αλλά και ουσιαστικά, σε μελλοντικές συμμετοχές...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.999



    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 8 Οκτ 2025, 21:17:11 »

    Μερικές φωτογραφιες και απο μένα.


    * IMG_7111.jpg (150.01 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 75 φορές.)

    * IMG_7101.jpg (115.08 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 74 φορές.)

    * IMG_7116.jpg (119 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 76 φορές.)

    * IMG_7119.jpg (137.21 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 77 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.999



    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 8 Οκτ 2025, 21:20:12 »

    .


    * IMG_7121.jpg (112.2 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 75 φορές.)

    * IMG_7134.jpg (83.29 KB, 338x600 - εμφανίστηκε 75 φορές.)

    * IMG_7164.jpg (138.16 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 75 φορές.)

    * IMG_7170.jpg (149.34 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 74 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.999



    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 8 Οκτ 2025, 21:22:06 »

    .


    * IMG_7156.jpg (78.14 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 78 φορές.)

    * IMG_7145.jpg (133.73 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 77 φορές.)

    * IMG_7205.jpg (105.25 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 75 φορές.)

    * IMG_7230.jpg (145.29 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 73 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Πανελλήνιος Αγώνας Scale 2025
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.03 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.