Καλησπέρα Αργύρη,
για την F4C-H έχεις δίκιο, δεν υφίσταται. Δεν γνωρίζω αν έτσι έγινε η αίτηση και για αυτό το λόγο απορρίφθηκε η συμμετοχή. Δεν υπήρξε βέβαια καμία ενημέρωση επί τούτου.
Όσο για την παράγραφο 6.1.7., εκεί θα διαφωνήσω, όπως σας εξήγησα και στους αγώνες.
Δεν υπάρχει καμία διφορούμενη ανάγνωση.
"Κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να αγωνιστεί μόνο με ένα μοντέλο σε οποιαδήποτε κατηγορία".
Αυτό καθαρά σε αντιδιαστολή με άλλες κατηγορίες, όπως F1A, F1B, F1D, F1N, όπου ο συμμετέχων μπορεί να έχει 2 και 3 μοντέλα.
Και σε τελική, ακόμα και έτσι, μπορεί να λάβει μέρος με ένα μοντέλο σε περισσότερες κατηγορίες, όχι με πολλά σε μία.
Όσο για την επικοινωνία που λες, δεν γνωρίζω τι ερώτημα τέθηκε και σε ποιόν.
Η προσωπική επικοινωνία που είχα με τον Graham Kennedy, που οργανώνει το Παγκόσμιο του 2026 στην Αγγλία, είχε τις εξής γραπτές απαντήσεις:
Επιτρέπεται η συμμετοχή στο Παγκόσμιο με το ίδιο μοντέλο σε δύο κατηγορίες?
Όχι, γιατί αναμένεται ρεκόρ συμμετοχών (όχι "γιατί απαγορεύεται από τον κανονισμό της F.A.I."...)
Ο κανονισμός της F.A.I.
δεν το απαγορεύει ("for now" - "για την ώρα").
Ο αντίστοιχος κανονισμός της BMFA το αναφέρει ρητά και το απαγορεύει.
Όμως οι αγώνες έγιναν με τον κανονισμό της F.A.I. ...
Αν λοιπόν ακυρώθηκε η συμμετοχή λόγω κανονισμού, κακώς έγινε.
Προσωπικά δεν εχω ακούσει ποτέ τα τελευταία 20 χρόνια που ασχολούμαι να εχει πάρει μέρος παγκοσμίως, κάποιος αθλητής συγχρόνος και στις δύο κατηγορίες μέρος με το ίδιο αερομοντέλο.
Πρώτον, το ότι δεν έχει γίνει, δε σημαίνει αυτόματα ότι απαγορεύεται...
Και δεύτερον, δεν μιλάμε για Παγκόσμιο αλλά για Πανελλήνιο...