Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:26:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:26:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 178
    Συνολικά: 180
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΠΤΗΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΩΝ  (Αναγνώστηκε 7925 φορές)
    AirHunter
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48



    WWW
    « Απάντηση #60 στις: Πέμπτη, 17 Ιούν 2021, 23:12:43 »

    Αξιότιμε κύριε Μπαγλατζή,
    Αυτό που σκεφτήκατε και προτείνετε δεν είναι δυνατόν αν γίνει γιατί η ασφαλιστική εταιρεία δεν έχει αντισυμβαλλόμενους τα μέλη και τους αθλητές μας αλλά μόνο την Ομοσπονδία.

    Νομίζω είναι λάθος η τοποθέτησή σας αυτή Αξιότιμε Πρόεδρε, η ασφαλιστική εταιρία ασφαλίζει υπαρκτά πρόσωπα. Γι αυτό τον λόγο και ζητάει  τα ονοματεπώνυμα μας για να συντάξει το συμβόλαιο.
    Άρα γίνεται να μας δώσει βεβαίωση - απόδειξη ότι είμαστε ασφαλισμένοι......

    Μία άλλη απορία μου είναι επίσης  πχ γιατί δεν έχει απόδειξη ότι πληρώνει ασφάλεια ο μοντελιστής?? είτε από την ασφαλιστική εταιρία, είτε από την Ομοσπονδία. Πως θα αποδείξει  ο μοντελιστής σε περίπτωση ατυχήματος ότι είναι ασφαλισμένος??

    Φωτογραφία του συμβολαίου με την παράγραφο όπου ζητούνται τα ονόματα μας για να ασφαλιστούμε.



    Προφανώς αυτό που αναφέρει ο κος Κωνσταντακάτος είναι το σωστό. Υποθέτω ότι πρόκειται για ομαδικό συμβόλαιο, όχι για ατομικό

    Αυτά τα συμβόλαια λειτουργούν ακριβώς όπως τα ομάδικα συμβόλαια που κάνουν οι μεγάλες εταιρείες για ιατρική κάλυψη (είμαι ενταγμένος σε τέτοιο συμβόλαιο καθώς εργάζομαι σε μεγάλη εταιρεία). Η εταιρεία προφανώς κοινοποιεί στην ασφαλιστική εταιρεία τα ονόματα των υπαλλήλων που έχουν σχέση εξαρτημένης εργασίας με σύμβαση αορίστου χρόνου με την εταιρεία. Εγώ ως υπάλληλος δεν λαμβάνω καμία απόδειξη και κανένα αντίγραφο του συμβολαίου. Απλά, αν πάθω κάτι και απαιτείται νοσηλεία μπαίνω σε όποιο νοσοκομείο θέλω και στο τέλος γίνεται εκκαθάριση.
    Καταγράφηκε

    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 926



    WWW
    « Απάντηση #61 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 00:17:29 »



    [/quote]

    Αυτά τα συμβόλαια λειτουργούν ακριβώς όπως τα ομάδικα συμβόλαια που κάνουν οι μεγάλες εταιρείες για ιατρική κάλυψη (είμαι ενταγμένος σε τέτοιο συμβόλαιο καθώς εργάζομαι σε μεγάλη εταιρεία). Η εταιρεία προφανώς κοινοποιεί στην ασφαλιστική εταιρεία τα ονόματα των υπαλλήλων που έχουν σχέση εξαρτημένης εργασίας με σύμβαση αορίστου χρόνου με την εταιρεία. Εγώ ως υπάλληλος δεν λαμβάνω καμία απόδειξη και κανένα αντίγραφο του συμβολαίου. Απλά, αν πάθω κάτι και απαιτείται νοσηλεία μπαίνω σε όποιο νοσοκομείο θέλω και στο τέλος γίνεται εκκαθάριση.

    [/quote]

    Έτσι ακριβώς είναι και στην δική μας περίπτωση.
     
    Μετά το ατυχές συμβάν η ομοσπονδία θα στείλει αναφορά στην ασφαλιστική εταιρία και με την έγκριση της η ασφαλιστική αναλόγως του συμβολαίου θα καλύψει την ζημία η ότι άλλο χρειαστεί.

    Και στις δύο περιπτώσεις έχεις τυφλή εμπιστοσύνη στην εταιρία σου η στην ομοσπονδία σου.  angel .......εσύ πάντως στα χέρια σου  δεν έχεις τίποτα, που να αποδεικνύει  ότι είσαι ασφαλισμένος ενώ έχεις πληρώσει κανονικά την ασφάλιση σου.
    Καταγράφηκε

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    AirHunter
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48



    WWW
    « Απάντηση #62 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 00:35:45 »


    Αυτά τα συμβόλαια λειτουργούν ακριβώς όπως τα ομάδικα συμβόλαια που κάνουν οι μεγάλες εταιρείες για ιατρική κάλυψη (είμαι ενταγμένος σε τέτοιο συμβόλαιο καθώς εργάζομαι σε μεγάλη εταιρεία). Η εταιρεία προφανώς κοινοποιεί στην ασφαλιστική εταιρεία τα ονόματα των υπαλλήλων που έχουν σχέση εξαρτημένης εργασίας με σύμβαση αορίστου χρόνου με την εταιρεία. Εγώ ως υπάλληλος δεν λαμβάνω καμία απόδειξη και κανένα αντίγραφο του συμβολαίου. Απλά, αν πάθω κάτι και απαιτείται νοσηλεία μπαίνω σε όποιο νοσοκομείο θέλω και στο τέλος γίνεται εκκαθάριση.


    Έτσι ακριβώς είναι και στην δική μας περίπτωση.
     
    Μετά το ατυχές συμβάν η ομοσπονδία θα στείλει αναφορά στην ασφαλιστική εταιρία και με την έγκριση της η ασφαλιστική αναλόγως του συμβολαίου θα καλύψει την ζημία η ότι άλλο χρειαστεί.

    Και στις δύο περιπτώσεις έχεις τυφλή εμπιστοσύνη στην εταιρία σου η στην ομοσπονδία σου.  angel .......εσύ πάντως στα χέρια σου  δεν έχεις τίποτα, που να αποδεικνύει  ότι είσαι ασφαλισμένος ενώ έχεις πληρώσει κανονικά την ασφάλιση σου.






    Εντάξει... δεν είναι και Kinder εκπληξη. Προφανώς ο ασφαλισμένος έχει μία ενημέρωση ότι είναι ασφαλισμένος και γνωρίζει τα είδη των καλύψεων.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #63 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 08:40:51 »

    Θα το επαναλάβω ο ασφαλισμένος δεν έχει κανάλι απ' ευθείας επικοινωνίας με την ασφαλιστική εταιρεία.

    Εχει όμως μέσω του σωματείου του με την ομοσπονδία, που μπορεί να δώσει την βεβαίωση.


    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 686


    « Απάντηση #64 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 12:35:45 »

    Εγώ ως υπάλληλος δεν λαμβάνω καμία απόδειξη και κανένα αντίγραφο του συμβολαίου. Απλά, αν πάθω κάτι και απαιτείται νοσηλεία μπαίνω σε όποιο νοσοκομείο θέλω και στο τέλος γίνεται εκκαθάριση. 

    Και πολύ καλα κανείς. Αφού δεν πληρώνεις εσύ, γιατί να πάρεις αποδείξει.
    Εδω ομως πληρώνουμε εμείς οι μοντελιστες, δεν πληρώνει κάποιος "εργοδότης" για μας.

    Καταγράφηκε

    Σ' αυτή τη χώρα, σε λίγο καιρό, όποιος είναι κάτοχος Ανεμοπτέρου, θα διώκεται Ποινικά.
    AirHunter
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48



    WWW
    « Απάντηση #65 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 12:44:57 »

    Εγώ ως υπάλληλος δεν λαμβάνω καμία απόδειξη και κανένα αντίγραφο του συμβολαίου. Απλά, αν πάθω κάτι και απαιτείται νοσηλεία μπαίνω σε όποιο νοσοκομείο θέλω και στο τέλος γίνεται εκκαθάριση.  

    Και πολύ καλα κανείς. Αφού δεν πληρώνεις εσύ, γιατί να πάρεις αποδείξει.
    Εδω ομως πληρώνουμε εμείς οι μοντελιστες, δεν πληρώνει κάποιος "εργοδότης" για μας.



    Επειδή η εταιρεία που εργάζομαι έχει τζίρο 1,5 δις ΕΥΡΩ και δραστηριοποιείται σε 4 Ηπείρους, ΠΡΟΦΑΝΩΣ το παρέχει δωρεάν ως έξτρα παροχή στους εργαζόμενους.

    Από την άλλη, μία ένωση, ένας όμιλος, ένας σύλλογος ή μία ομοσπονδία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν έχει τις ίδιες δυνατότητες με μία εταιρεία. Απλά μεσολαβεί στην διαπραγμάτευση και εμφανίζεται ως αντισυμβαλλόμενος προεκιμένου να πετύχει μία καλύτερη τιμή και μετακυλίοντας (σε δεύτερο χρόνο) το κόστος στα μέλη της/του. (απ 'ότι διάβασα κάτι ψιλά ευρώ, όχι και τίποτα σπουδαίο ποσό).

    Σε άλλη περίπτωση μπορεί ο καθένας ατομικά να διαπραγματευτεί απ' ευθείας με την ασφαλιστική εταιρεία, ΑΛΛΑ σε αυτή τη περίπτωση η τιμή θα είναι διαφορετική.

    Σας εξηγώ πως λειτουργεί η αγορά σε αυτά τα θέματα και ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.
    Καταγράφηκε

    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #66 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 13:28:58 »

    απλα ειδα στο φβ ότι η ΕΑΘ Θα επιτρεπει πλεον μονο στους αθλητες πτησεις μετα από συνελευση των μελων
     

    Βαγγέλη όλοι το διαβάσαμε και υπάρχουν σίγουρα απορίες. Θα μπορούσα να δώσω μια λογική εξήγηση χωρίς να έχω κάποια ενημέρωση από το Δ/Σ του Συλλόγου των Αερομοντελιστών της Θεσσαλονίκης.
    Η ΕΑΘ είναι ένα αθλητικό σωματείο με την αναγνώριση της Αθλητικής Ιδιότητας από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Με τον νέο νόμο κάθε αθλητικό σωματείο για να κρατήσει αυτή την Αθλητική Ιδιότητα θα πρέπει να έχει δραστηριότητες αθλητικές. Δηλαδή, να έχει ικανό αριθμό αθλητών που θα λαμβάνουν μέρος σε Πανελλήνιους αγώνες και με τους στόχους της ΓΓΑ να υπάρχουν συμμετοχές αθλητών σε διεθνείς διοργανώσεις. Ακόμα καλύτερα θα ήταν εάν υπήρχε η δυνατότητα οι αθλητές να λαμβάνουν διακρίσεις.
    Ετσι η ΓΓΑ θα δείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για αυτό το αθλητικό σωματείο.....και σύμφωνα με δηλώσεις του υφυπουργού θα χρηματοδοτείται ανάλογα.

    Προφανώς η ΕΑΘ [εάν αυτό που διαβάσαμε έχει την παραπάνω ερμηνεία]  επέλεξε να δώσει βάρος στον Αθλητισμό και να αφήσει το κομμάτι του χόμπι στην άκρη.

    Έχουν αλλάξει πολλά τον τελευταίο διάστημα με την νομοθεσία περί αθλητικών σωματείων που ο απλός χομπίστας δεν τα γνωρίζει, και σίγουρα θα του ακούγονται περίεργα και εξωφρενικά.
    Μάλλον έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που οι σύλλογοι πρέπει να επιλέξουν....η χόμπι...η άθλημα. Εαν κάνεις χόμπι και δεν παρουσιάσεις  σαν σύλλογος αθλητική δραστηριότητα θα χάσεις την Αθλητική ιδιότητα. Το ίδιο βέβαια μπορεί να συμβεί εάν λειτουργείς μεν σαν αθλητικός σύλλογος αλλά οι αθλητές σου δεν λαμβάνουν μέρος σε αγώνες.



    Προς ενημερωση σας

    Η ΕΑΘ και οχι μονον είναι Αεραθλητικό Σωματείο, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας υπάρχουν δύο κατηγορίες μελών.
    Αθλητές και μέλη, δικαίωμα χρήσης των εγκαταστάσεων με πτητικά μέσα έχουν ΜΟΝΟΝ οι αθλητές.
    Πουθενά ο νόμος δεν προβλέπει την κατηγορία του χομπίστα. Παρομοίως πουθενά ο νόμος δεν απαγορεύει στον χομπίστα να είναι αθλητής και αντίστροφα.

    Φιλικά
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #67 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 13:44:16 »

    απλα ειδα στο φβ ότι η ΕΑΘ Θα επιτρεπει πλεον μονο στους αθλητες πτησεις μετα από συνελευση των μελων
     

    Βαγγέλη όλοι το διαβάσαμε και υπάρχουν σίγουρα απορίες. Θα μπορούσα να δώσω μια λογική εξήγηση χωρίς να έχω κάποια ενημέρωση από το Δ/Σ του Συλλόγου των Αερομοντελιστών της Θεσσαλονίκης.
    Η ΕΑΘ είναι ένα αθλητικό σωματείο με την αναγνώριση της Αθλητικής Ιδιότητας από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Με τον νέο νόμο κάθε αθλητικό σωματείο για να κρατήσει αυτή την Αθλητική Ιδιότητα θα πρέπει να έχει δραστηριότητες αθλητικές. Δηλαδή, να έχει ικανό αριθμό αθλητών που θα λαμβάνουν μέρος σε Πανελλήνιους αγώνες και με τους στόχους της ΓΓΑ να υπάρχουν συμμετοχές αθλητών σε διεθνείς διοργανώσεις. Ακόμα καλύτερα θα ήταν εάν υπήρχε η δυνατότητα οι αθλητές να λαμβάνουν διακρίσεις.
    Ετσι η ΓΓΑ θα δείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για αυτό το αθλητικό σωματείο.....και σύμφωνα με δηλώσεις του υφυπουργού θα χρηματοδοτείται ανάλογα.

    Προφανώς η ΕΑΘ [εάν αυτό που διαβάσαμε έχει την παραπάνω ερμηνεία]  επέλεξε να δώσει βάρος στον Αθλητισμό και να αφήσει το κομμάτι του χόμπι στην άκρη.

    Έχουν αλλάξει πολλά τον τελευταίο διάστημα με την νομοθεσία περί αθλητικών σωματείων που ο απλός χομπίστας δεν τα γνωρίζει, και σίγουρα θα του ακούγονται περίεργα και εξωφρενικά.
    Μάλλον έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που οι σύλλογοι πρέπει να επιλέξουν....η χόμπι...η άθλημα. Εαν κάνεις χόμπι και δεν παρουσιάσεις  σαν σύλλογος αθλητική δραστηριότητα θα χάσεις την Αθλητική ιδιότητα. Το ίδιο βέβαια μπορεί να συμβεί εάν λειτουργείς μεν σαν αθλητικός σύλλογος αλλά οι αθλητές σου δεν λαμβάνουν μέρος σε αγώνες.



    Προς ενημερωση σας

    Η ΕΑΘ και οχι μονον είναι Αεραθλητικό Σωματείο, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας υπάρχουν δύο κατηγορίες μελών.
    Αθλητές και μέλη, δικαίωμα χρήσης των εγκαταστάσεων με πτητικά μέσα έχουν ΜΟΝΟΝ οι αθλητές.
    Πουθενά ο νόμος δεν προβλέπει την κατηγορία του χομπίστα. Παρομοίως πουθενά ο νόμος δεν απαγορεύει στον χομπίστα να είναι αθλητής και αντίστροφα.

    Φιλικά

    Δεν είναι απόλυτα σωστό αυτό που λές. Ο νόμος λέει ότι όσοι είναι κάτω των 35 ετών, μπορούν να έχουν είτε την ιδιότητα του μελους είτε την ιδιότητα του αθλητή. Οσοι έχουν περάσει το 35ο έτος μπορούν να έχουν και τις δύο ιδιότητες.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #68 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 13:54:06 »


    Προς ενημερωση σας

    Η ΕΑΘ και οχι μονον είναι Αεραθλητικό Σωματείο, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας υπάρχουν δύο κατηγορίες μελών.
    Αθλητές και μέλη, δικαίωμα χρήσης των εγκαταστάσεων με πτητικά μέσα έχουν ΜΟΝΟΝ οι αθλητές.
    Πουθενά ο νόμος δεν προβλέπει την κατηγορία του χομπίστα. Παρομοίως πουθενά ο νόμος δεν απαγορεύει στον χομπίστα να είναι αθλητής και αντίστροφα.

    Φιλικά

    Φίλε Τασο καλησπέρα! Τα μέλη του Σωματείου σας πως εξυπηρετούνται πτητικά?Και αν δεν εξυπηρετούνται πια ειναι η δραστηριοτητα τους?
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #69 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 17:56:11 »


    Προς ενημερωση σας

    Η ΕΑΘ και οχι μονον είναι Αεραθλητικό Σωματείο, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας υπάρχουν δύο κατηγορίες μελών.
    Αθλητές και μέλη, δικαίωμα χρήσης των εγκαταστάσεων με πτητικά μέσα έχουν ΜΟΝΟΝ οι αθλητές.
    Πουθενά ο νόμος δεν προβλέπει την κατηγορία του χομπίστα. Παρομοίως πουθενά ο νόμος δεν απαγορεύει στον χομπίστα να είναι αθλητής και αντίστροφα.

    Φιλικά

    Φίλε Τασο καλησπέρα! Τα μέλη του Σωματείου σας πως εξυπηρετούνται πτητικά?Και αν δεν εξυπηρετούνται πια ειναι η δραστηριοτητα τους?

    Είμαστε ΟΛΟΙ αθλητές !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #70 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 20:58:53 »

    Διέγραψα 4 μηνύματα. Αυτό του serflyer, ίσως το πιο αθώο, έδωσε όμως λαβή για περαιτέίρω κλιμάκωση... Και δεν βοηθούσε στην όποια συζήτηση επί της ουσίας.

    Για τα άλλα, τι να πω... επανάληψη μήτηρ μαθήσεως αλλά δεν βλέπω να μαθαίνουμε.

    Η ανωνυμία δεν αποτελεί πρόβλημα ούτε απαγορεύει σε κάποιον να εκφραστεί αν όταν κρίνει. Όποιος ενοχλείται, δικό του πρόβλημα.
    Οι υπόλοιποι χαρακτηρισμοί ένθεν και ένθεν...

    Ειλικρινά έχω καλύτερα πράγματα να κάνω. Και σίγουρα στο forum δεν κάνω το καλύτερο δυνατό, αλλά υπάρχουν και άλλες προτεραιότητες. Οπότε τυχόν απότομες αντιδράσεις να αναμένονται.

    gkan

    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 926



    WWW
    « Απάντηση #71 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 21:53:24 »

    Οπότε από την συζήτηση τα συμπεράσματα που θα βγάλει κάποιος είναι ότι όλα τα μέλη των Αθλητικών Συλλόγων θα πρέπει απαραίτητα να είναι Αθλητές.....εάν πετούν αερομοντέλα.

    Να έχουν κάρτα υγείας για να μπορεί να τους καλύπτει και η ασφάλεια......εάν πετούν πάλι αερομοντέλα.

    Οπότε ο Αερομοντελισμός σαν χόμπι έχει τελειώσει με τους Αθλητικούς συλλόγους.
    Ο χομπίστας θα μπορεί να κάνει το χόμπι του μόνο σε ιδιωτικά μοντελοδρόμια η σε άλλου χαρακτήρα [αστικούς] συλλόγους που διαθέτουν μοντελοδρόμιο.

    Και εδώ προκύπτει ένα θέμα.
     
    Τι θα γίνει εάν ένας αθλητής η και περισσότεροι μαζευτούν σε ένα ιδιωτικό, αστικό, η αθλητικό χώρο συλλόγου και θελήσουν όλοι μαζί να διοργανώσουν μια συνάντηση με πτήση και σουβλάκια. Και για να προσελκύσουν και άλλους συναθλητές κανονίζουν την συνάντηση πιο επίσημη, βγάζοντας αφίσα, προσφέρουν δώρα με κλήρωση, καλούν θεατές, και μπορεί να κάνουν μεταξύ τους και έναν διαγωνισμό πτήσεων.

    Η ομοσπονδία εδώ έχει το δικαίωμα να επέμβει για να έχει τον έλεγχο της διοργάνωσης των Αερομοντελιστών που τυχαίνει να είναι και αθλητές ;

    Και με απόλυτη σιγουριά σας λέω πως ΝΑΙ.
    Η ομοσπονδία μπορεί να μην έχει κανένα δικαίωμα [βάση νόμου] να επεμβαίνει στα εσωτερικά θέματα των συλλόγων, και τις διοργανώσεις τους, έχει όμως το δικαίωμα να ελέγχει τους αθλητές την στιγμή που η ίδια [Ομοσπονδία] εκδίδει την αθλητική ταυτότητα, και ασφαλίζει τον αθλητή.

    Έτσι αυτόματα ο αθλητής είναι 'κτήμα' της εκάστοτε διοίκησης της Ομοσπονδίας που εάν τύχει μέσα σε αυτήν την διοίκηση βρεθούν ένας, δυο, τρεις, η και περισσότεροι περίεργοι υπάρχει περίπτωση όχι απλά να σου κάνουν την ζωή δύσκολη......αλλά να σε χορέψουν το ταψί στην κυριολεξία.

     
    Καταγράφηκε

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #72 στις: Σάββατο, 19 Ιούν 2021, 05:13:44 »

    Αξιότιμε κύριε Ράμο

    Στο μόνο που θα συμφωνήσω με τα γραφόμενά σας είναι ότι: Ναι, συμφέρει τα μέλη άνω των 35 ετών να αποκτήσουν και την αθλητική ιδιότητα και να αποκτήσουν κάρτα υγείας.

    Όμως όταν έχεις την αθλητική ιδιότητα (έστω και μόνον αυτή) δεν απαγορεύεται να κάνεις πτήσεις αναψυχής με ένα π.χ. υψηλοπτέρυγο ή ελικόπτερο ή άλλο τύπο αερομοντέλου. Δεν απαγορεύεται να τις κάνεις σε αδειοδοτημένο χώρο.

    Δεν απαγορεύεται να συνυπάρχουν αστικά και αθλητικά σωματεία.

    Δεν είναι υποχρεωτικό ένας χομπίστας να είναι εντεταγμένος σε αστικό σωματείο, αν είναι ασφαλισμένος και αν πετάει σε αδειοδοτημένους χώρους με κάποια ιδιωτική συμφωνία.

    Γιατί λοιπόν ισχυρίζεσθε ότι το χόμπυ πεθαίνει;

    Ο κανονισμός εσωτερικών διοργανώσεων της Ομοσπονδίας αναφέρει :
    Σωματειακοί (τοπικοί) αγώνες 1. Αγώνες μεταξύ των αθλητών ενός σωματείου μέλους της ΕΛ.Α.Ο. με σκoπό τηv αγωvιστική εξάσκησή τους. 2. Ο αγώνας διοργανώνεται με απόφαση του Δ.Σ. του σωματείου. Οι συμμετοχές δηλώνονται από τους ενδιαφερόμενους αθλητές του σωματείου. Δεν υπάρχει περιορισμός στη συχνότητα της διοργάνωσης ή τις κατηγορίες. 3. Δεν περιλαμβάνονται στο επίσημο πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ομοσπονδίας. 4. Το τοπικό σωματείο μπορεί να προσκαλέσει ονομαστικά να συμμετάσχουν και αθλητές άλλων σωματείων, για την διεύρυνση της εμπειρίας αμφοτέρων των μερών, εφ’ όσον συναινεί και το σωματείο τους..   

    Ρωτάτε αν μπορούν οι αθλητές θα οργανώσουν μόνοι τους τοπικό αγώνα;
    Ναι, μπορούν κάτω από την απλή προϋπόθεση, ότι το σωματείο έχει εκδώσει μία πάγια απόφαση που να λέει, ότι οι αθλητές τους μπορούν να εκτελούν για την προπόνησή τους πτήσεις σε τοπικό επίπεδο, με συνθήκες/προδιαγραφές αγώνα, όποτε συγκεντρωθούν με ατομική πρωτοβουλία και το αποφασίσουν επι τόπου. Φυσικά εφ' όσον έχουν κάρτα υγείας και πετούν σε αδειοδοτημένο πεδίο
    Και αν θέλουν να ισχύσει και η παράγραφος 4, μπορεί να μεσολαβήσει το σωματείο προς τα φίλια σωματεία και να προσκαλέσει αθλητές τους με ένα τηλεφώνημα μία ημέρα πριν.

    Η Οσπονδία διοικείται από σόφρωνες συμβούλους, δεν έχει δείξει δείγματα διώξεων όπως εσείς τα φαντάζεστε, αλλά φυσικά δεν θα απεμπολήσει τα δικαιώματά της απέναντι σε άτομα ή σωματεία που αποκλίνουν των διατάξεων, ή θέλουν να είναι και εντεταγμένα και ανεξάρτητα.

    Και τώρα το θέμα που σας ενδιαφέρει περισσότερο.
    Ναι. Επιτρέπεται να σερβίρουν και σουβλάκι

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    cosmic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 243



    WWW
    « Απάντηση #73 στις: Σάββατο, 19 Ιούν 2021, 08:16:47 »

    Από τα γραφόμενα καταλαβαίνω ως απλός αερομοντελιστής ότι  για να μπορέσω  να πετάξω, εγώ που δεν με ενδιαφέρει να είμαι αθλητής - αλλά εγγεγραμμένος σε αερολέσχη, θα είμαι πάντα παράνομος απ ότι καταλαβαίνω? Δεν θα μπορώ με την ιδιότητα μέλους αερολέσχης κι εφόσον θεωρητικά ως πιστεύω μέχρι σήμερα είμαι ασφαλισμένος (αλήθεια είμαι? άλλο ένα καλό ερώτημα που δεν βγαίνει  άκρη απ ότι καταλαβαίνω) να πάω σε όποιο μοντελοδρόμιο βρεθώ και να πετάξω νόμιμα?
    Κάτι για μέλη ΕΛΑΟ που μας λέγατε για να γραφτούμε σε σωματεία και αερολέσχες και θα μπορούμε να πετάμε και σε άλλα μοντελοδρόμια νόμιμα κτλ δεν ισχύουν?  Τότε και γιατί να είμαι μέλος? για να τρώω σουβλάκια όπως λέτε?

    Και στην τελική γιατί να γίνω αεραθλητής ? Ποιος βγαίνει κερδισμένος? εγώ σαν Θόδωρος τι θα κερδίσω?

    Δύναται η αερολέσχη, το σωματείο κτλ εφόσον παρουσιάσει αεραθλητισμό να λαμβάνει επιδοτήσεις? Αν παρουσιάσει αεραθλητικό έργο μέσα από τα σωματεία της η ομοσπονδία δικαιούται κι αυτή επιδοτήσεις για την οργάνωση αγώνων ή οτιδήποτε άλλο Huh
    Αν γνωρίζει κάποιος θα ήθελα απαντήσεις στα παραπάνω (μακάρι και να κάνω λάθος στο πως το έχω σχηματίσει στο μυαλό μου)

    Κοσμίδης Θ.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 19 Ιούν 2021, 09:17:00 από cosmic » Καταγράφηκε

    Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 926



    WWW
    « Απάντηση #74 στις: Σάββατο, 19 Ιούν 2021, 10:26:58 »

    Οι αναγνώστες πάλι θα μπερδευτούν γιατί δεν θα μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνει μέλος, τι αθλητής, τι ρόλο παίζει η ηλικία [άνω των 35 ετών] και τι δικαιώματα έχει ο καθένας όλοι σε έναν Αθλητικό Σύλλογο.

    Το 'πρόβλημα" παρατηρείται μόνο στον Αερομοντελισμό όπου χομπίστες και αθλητές  βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη... σε έναν Αθλητικό Σύλλογο.
    Σε κανένα άλλο άθλημα, και σε κανέναν άλλο Αθλητικό σύλλογο δεν θα δούμε να κάνουν σπορ και να χρησιμοποιούν τις αθλητικές εγκαταστάσεις άτομα που δεν είναι αθλητές.
    Είναι σαν να λέμε να πάει μια παρέα φίλων σε έναν ποδοσφαιρικό σύλλογο να γραφτούν μέλη, με σκοπό να χρησιμοποιούν κάθε Κυριακή το γήπεδο. Αυτό δεν μπορεί να γίνει. Ούτε σε άλλα γήπεδα άλλων αθλημάτων, αλλά ούτε και στα ατομικά αθλήματα κάποιος μη αθλητής να χρησιμοποιεί τον αθλητικό εξοπλισμό του συλλόγου.

    Το 95% των Αερομοντελιστών είναι χομπίστες και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου ο οερομοντελισμός σαν άθλημα. Το 95% όμως των μοντελοδρομίων, και άλλων διαδρόμων τους έχουν Αθλητικοί σύλλογοι. Οπότε ήταν πάντα αναγκασμένος ο χομπίστας αερομοντελιστής να είναι γραμμένος σαν απλό μέλος στον Αθλητικό σύλλογο για να κάνει χρήση των εγκαταστάσεων.....μοντελοδρόμια, κτλ. Παράλληλα άφηνε και τον οβολό του με την μορφή ετήσιας συνδρομής και καθώς δεν υπήρχε ικανός αριθμός Αθλητών στην δύναμη του σωματείου, αυτό συντηρείται με τους χομπίστες.
    Και έτσι βολεύονταν όλοι.

    Σήμερα τα πράγματα όμως άλλαξαν. Εμφανίστηκε η κάρτα υγεία, τροποποιήθηκε με νόμο η επίσημη αθλητική αναγνώριση συλλόγου υπό προϋποθέσεις [αθλητικές δραστηριότητες αλλιώς η αθλητική αναγνώριση παύει να ισχύει] και δόθηκαν υποσχέσεις για οικονομικά κίνητρα απο την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού κατευθείαν στου συλλόγους και όχι οι οικονομικές αυτές ενισχύσεις να περνούν μέσα απο τις Ομοσπονδίες όπως γίνονταν μέχρι σήμερα.
    Οπότε όπως καταλαβαίνουμε ο κάθε Αθλητικός σύλλογός δείχνει πλέον μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο Αθλημα και στους Αθλητές του. Αφενός  για να μπορέσει να εισπράξει μια χρηματοδότηση αφετέρου να μπορεί να διατηρήσει την αθλητική ιδιότητα του συλλόγου.

    Οσο αφορά την ιδιότητα του μέλους ενός Αθλητικού συλλόγου, και την ηλικία των 35 ετών, αυτό εμάς δεν μας ενδιαφέρει καθόλου. Γιατί δεν υπάρχει στου συλλόγους μας ούτε ένα μέλος που δεν είναι αερομοντελιστής και δεν πετάει αερομοντέλα. Όπως επίσης ελάχιστοι έως καθόλου είναι αερομοντελιστές, μέλη, αθλητές, εγγεγραμμένοι σε συλλόγους κάτω των 35 ετών....τραγικό, αλλά αυτό είναι άλλο μέρος συζήτησης. 
    Καταγράφηκε

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΠΤΗΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΩΝ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.