Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
291.886
μηνύματα σε
11.918
θέματα από
6.157
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
Loykas21
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 12:06:13
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 12:06:13
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Εντυπωσιακά βίντεο #5
από
f.Δημήτρης
[
Σήμερα
στις 11:06]
Avios Spitfire formation flight from the...
από
dominicm
[
Σήμερα
στις 10:32]
Belt cp1 και futaba 7c
από
axipap
[
Χθες
στις 18:19]
εκτυπωση 3D
από
jnkmilos
[
Χθες
στις 12:06]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
stefanoathens
[
Χθες
στις 11:15]
Aερόχημα που πετά με ηλιακή ενέργεια
από
carapis
[
Χθες
στις 08:09]
χιονισμενο αεροδρομιο φλαμουλιου
από
tosoun
[Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 23:43:56]
Fei Bao Jets
από
Greekjets
[Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 21:52:44]
Sonicmodell AR Wing Pro 1000mm
από
Loykas21
[Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 19:10:06]
Sukhoi Su-27 Сухой Су-27 NATO:Flanker-C ...
από
dominicm
[Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 12:19:05]
F-4E Phantom AUP Skymaster 1/7.5 scale
από
dim sofos
[Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 11:46:57]
Εξάτμιση DLE35 RA
από
DEPRON MANIAC
[Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 23:20:33]
Ελληνικό SPAD VII κλίμακα 1/3,5
από
santos
[Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 13:02:29]
C-123 FAIRCHILD PROVIDER
από
santos
[Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 12:59:13]
os 91 pump
από
socratesb
[Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 12:46:03]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6157
Τελευταίο:
Loykas21
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 291886
Σύνολο θεμάτων: 11918
Online σήμερα: 47
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 40
Συνολικά: 41
vagelis
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Ανεμόπτερα R/C
|
Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
(Συντονιστής:
_ΤΑΣΟΣ_
) | Θέμα:
Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
Σελίδες:
1
[
2
]
3
4
5
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ (Αναγνώστηκε 4181 φορές)
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.535
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #15 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 10:10:34 »
Παράθεση από: kolotoympas στις Σάββατο, 4 Απρ 2020, 09:28:48
Δυστυχώς δεν δίνουν μεγάλη ένταση
Αν μπουν σε σειρά όμως 4s και πάνω ίσως βγουν τα watt που θέλει. Μετά αυξάνετε το βάρος όμως και πάει λέγοντας
Πάντως σε long range fpv τις χρησιμοποιούν κατά κορων
Μία ακόμα παράμετρος που εγώ τουλάχιστον δεν γνωρίζω, είναι πόσα Volts βγαίνουν από τις κυψέλες.
Για να φορτίσουν 4 στοιχεία Lι-Ιon θέλεις περίπου 20 Volts
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
jony b
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 266
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #16 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 11:13:19 »
καλημέρα εγώ χρησιμοποιώ εν πτήση 12,6 (3s) volt x 5- 12 amber = 60 w εως 130 w( περίπου )
οικονομικά (μικρο μοτέρ, κτλ)
Καταγράφηκε
άλλα κόλπα !
DEPRON MANIAC
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 916
Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #17 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 11:45:51 »
Παράθεση από: jony b στις Σάββατο, 4 Απρ 2020, 11:13:19
καλημέρα εγώ χρησιμοποιώ εν πτήση 12,6 (3s) volt x 5- 12 amber = 60 w εως 130 w( περίπου )
οικονομικά (μικρο μοτέρ, κτλ)
+1!!
Οι LiIo/18650 είναι μια πολλά υποσχόμενη κατηγορία αλλά δεν είναι, και τόσο, ότι καλύτερο στην απόδοση πολλής και συνεχόμενης ενέργειας.
Σε εφαρμογές Α/Φ όπου η χρήση τους είναι απλά για διατήρηση της ταχύτητας και όχι ακροβατικών ή στο να κρατάει βάρος (όπως στα μούλτι), έχει έναν καλό λόγο βάρους/απόδοσης ενέργειας.
Τα χαρακτηριστικά έχουν φτάσει μέχρι και
30Α (10C)
συνεχόμενη κατανάλωση και η φόρτισή τους είναι η κλασική όπως των LiPo (CC-CV) άρα μια 4s χρειάζεται περί τα 16v
Το "παράδοξο" στην συμπεριφορά τους είναι οτι η τάση πέφτει στην απόδοση των πολλών αμπέρ, αλλά επανέρχεται μετά απο λίγο σε κατάσταση ηρεμίας. Αυτό, πιστεύω έχει να κάνει με την φυσιολογία, όπου λόγω μεγέθους της μπαταρίας
οι πόλοι
τα ηλεκτρόδια δεν είναι αρκετά μεγάλα για να υπάρχει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής στην πάστα του λιθίου όπως στις LiPo.
Η δε χρήση τους που είναι πιο πολύ για ηλεκτρονικό τσιγάρο, εκεί έχει απλά μια ωμική αντίσταση και το όποιο κύκλωμα δουλεύει σαν πηγή ρεύματος.
«
Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 12:26:27 από DEPRON MANIAC
»
Καταγράφηκε
Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!
Βρε μανία με το depron!!!
Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου
"γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
jony b
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 266
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #18 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 12:33:40 »
έχει δίκιο ο Κυριακός ,όπως και με τη χωρητικότητα που γράφουν οι Κινέζοι δεν είναι ακριβής π.χ 4000 mah μετά από δοκιμές μετρήσεις δεν ήταν ούτε 1000 mah ,κυρίως δεν έχουν απότομη εκφόρτωση ,είχα φτιάξη πακακι απο 18650 είχαμε ανάβαση το θέμα σε αδερφό σαιτ (χάθηκαν όλα ),
πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή σχέση βάρους απόδοσης
Καταγράφηκε
άλλα κόλπα !
kolotoympas
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.210
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #19 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 12:37:07 »
Τώρα είναι της μόδας και οι 21700
Δυστυχώς αυτό με τον aeromodelistis ήταν πολύ λυπηρό
Καταγράφηκε
Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
kolotoympas Youtube
kolotoympas Vimeo
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.535
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #20 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 13:35:46 »
Παράθεση από: jony b στις Σάββατο, 4 Απρ 2020, 12:33:40
έχει δίκιο ο Κυριακός ,όπως και με τη χωρητικότητα που γράφουν οι Κινέζοι δεν είναι ακριβής π.χ 4000 mah μετά από δοκιμές μετρήσεις δεν ήταν ούτε 1000 mah ,κυρίως δεν έχουν απότομη εκφόρτωση ,είχα φτιάξη πακακι απο 18650 είχαμε ανάβαση το θέμα σε αδερφό σαιτ (χάθηκαν όλα ),
Δεν είναι αξιοπερίεργο που σε ένα τεστ η μπαταρία αποδίδει λιγότερη χωρητικότητα
από την ονομαστική της.
Ατό μπορεί να οφείλεται στην παλαιότητά της (αυξημένη εσωτερική αντίσταση), ή στην μέθοδο φόρτισης.
Η ταχεία φόρτιση, πολλές φορές διακόπτεται νωρίς από τον φορτιστή, και δεν παίρνει αυτό που νομίζουμε ότι πήρε.
Η περίπτωση αφορά φορτιστές που δεν έχουν καταγραφικό της πορείας της φόρτισης
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
kolotoympas
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.210
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #21 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 13:43:46 »
Υπάρχουν πολλές αναφορές για πολύ κακής ποιότητας ψεύτικες μπαταρίες 18650 είναι αδύνατο μια 18650 να είναι 4000mah
Επίσης πρέπει να είναι unprotected διαφορετικά έχουν πολύ μεγάλη εσωτερική αντίσταση
Καταγράφηκε
Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
kolotoympas Youtube
kolotoympas Vimeo
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.399
Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #22 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 13:47:16 »
Καλησπέρα σε όλους
Έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ μπαταρίες Li-Po απο το 2015! Βέβαια, όπως σωστά προείπατε, πετώ με ανεμόπτερα συνήθως ή γενικά με setups που δέν κάνουν "ηλεκτροκόλληση", δέν έχουν δλδ απαιτήσεις σε μεγάλα Αμπέρ εκφόρτισης.
Σε αυτό το project σκέφτομαι σοβαρά τις Samsung 21700 50E 5000 mAh. Μπορεί να είναι λίγο πιό μεγάλη και βαριά απο τις 18650, αλλά έχω δεί-δουλέψει με samsung στο α/μ ενός φίλου και είμαι πολύ ευχαριστημένος με το χαμηλό "sagging" που έχουν, δλδ την πτώση τάσης κάτω απο φορτίο...
Όταν οι απαιτήσεις σε Αμπέρ είναι μεγαλύτερες, συνήθως αυξάνουμε τα S του πακέτου μπαταριών κατά 2 πάνω... Δλδ αν σε LiPo πετάς με 4S, καλό είναι με τύπου 18650 να πάς στα 6S!
Πολύ σωστά λέτε πως θέλει προσοχή βέβαια γιατί κυκλοφορούν στο εμπόριο και αρκετές "μούφες". Η Panasonic & η Samsung είναι καλές εταιρείες.
Στόχος σου στο ηλιακό αεροπλάνο είναι τα μικρύνεις γενικά το βάρος της μπαταρίας σου ώστε να έχεις το πλεονέκτημα να ισοσκελίσεις το έξτρα βάρος απο τα ηλιακά στοιχεία με τη μείωση απο το βάρος της main bat... Αν πέταγε δλδ το αντίστοιχο μοντέλο με 4S2P, καλό είναι να προσπαθήσεις να πετάξεις με 4S1P...
Γενικά, θέλω να τα "ξεζουμίζω"τα ηλιακά, δλδ δέν θέλω ποτέ κατά τη διάρκεια της πτήσης να μήν τα χρησιμοποιώ. Να μου αυξάνουν την απόσταση ή τη διάρκεια ή να τρέχω λίγο παραπάνω αν και όταν μου "περισσεύει" λίγη ενέργεια. Καίει ο ήλιος? Να μου δίνει το ηλιακό μου τα μέγιστα κάθε στιγμή...
Αυτό ισχύει φυσικά μόνο για τις ημερήσιες πτήσεις. Για τη νύχτα πρέπει να σκεφτείς και την αποθήκευση ενέργειας.
* Δίνουν 0,5 Volts το καθένα Κε Γιάννη. Θέλεις 40 στοιχεία Sunpower C60 για να φορτίζεις 4S Λιθίου μπαταρία...
Καταγράφηκε
Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.399
Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #23 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 13:59:35 »
Και αυτά που γράψατε παραπάνω ^^ επίσης σωστά.
Ναί, πρέπει να είναι unprotected αν και οι περισσότερες τώρα πιά που αυξάνονται και τα C τους, είναι by default unprotected...
Συμφωνώ με τα περί φόρτισης. Λίγα tips δικής μου εμπειρίας... :
* Καλό είναι να είναι "φρέσκες" αλλά δυστυχώς σάν ερασιτέχνες δέν ξέρουμε την ημερομηνία κατασκευής
* Προσοχή στα καλώδια και στο μήκος τους απο τις πόρτες-μπανάνες-φισάκια 4mm του φορτιστή μέχρι την μπαταρία μας! Άλλη τάση υπάρχει στα άκρα των πόλων των μπαταριών και άλλη στο τυπωμένο κύκλωμα του φορτιστή, λόγω πτώσης τάσης όταν ανάμεσα στη διαδρομή υπάρχουν κακά καλώδια, πολλές κολλήσεις κλπ...
Όσο έξυπνος και αν είναι ο charger, πρέπει να τον βοηθάμε με καλές-κοντές συνδέσεις, γιατί όταν εκείνος βλέπει αυξημένη ωμική αντίσταση συμπεριφέρεται και ανάλογα...
Καταγράφηκε
Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 765
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #24 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 14:21:20 »
Τελικά τί θα γίνεται, θα δουλεύει το μοτέρ απευθείας από το φωτοβολταικό;
Καταγράφηκε
Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!
Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.399
Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #25 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 16:17:33 »
Χαχα, καλησπέρα Νικόλα... έχεις δίκιο, απλά πλατυάζουμε λίγο με θεωρίες σε αυτό το thread γιατί είναι ενδιαφέρον (και καλά κάνουμε
)
Όχι, στο δικό μου όχι, δέν θα δουλεύει απ'ευθείας απ'το ηλιακό, τουλάχιστον για τις πρώτες δοκιμές. Το καλό με την μπατ ανάμεσα είναι πως δέν έχεις πτώση τάσης σε στροφές όπου θα σκιάζει όλο το φτερό και έτσι τα ηλεκτρονικά σου δουλεύουν αξιοπρεπώς, χωρίς resets κλπ.
Νομίζω πως δέν θα φτάνουν τα 70 watts για μιά αξιοπρεπή πλεύση και αξιοπρεπή εννοώ να μήν "φλερτάρει" με τα όρια για stall... θέλω να έχει καλή ταχύτητα cruise.
Θα υπάρχει ενδιάμεσα μπαταρία αλλά θα προσπαθήσω να είναι όσο μικρή γίνεται σε χωρητικότητα (όχι τάση) και θέλω ποτέ να μήν την υπερφορτίζω, γιατί θέλω να εκμεταλλεύομαι συνεχώς τον ήλιο.
Αν δώ απ'τις δοκιμές πως τείνει να υπερφορτίζει η μπατ, είτε θα αυξήσω την cruise speed ώστε να αυξηθεί η κατανάλωση, είτε θα την ξεκινάω μισο-φορτισμένη, είτε θα επενδύσω σε εναν ΜΡΡΤ (ελεγκτή φόρτισης) για να κάνει εκείνος την διαχείριση χωρίς να φοβάμαι να κάψω την μπατ. Χρήματα για ΜΡΡΤ αυτή τη στιγμή δέν υπάρχουν πάντως...
Σκεφτείτε πως με αυτό το φτερό, ακόμη και αν το μοντέλο είναι δίπλα σου στο έδαφος, δίπλα στο αμάξι, μπορείς με ένα έξτρα παράλληλο φισάκι να χρησιμοοποιείς την ενέργεια αλλού! Μπορείς δλδ να Μήν το φορτίζεις "απ'το σπίτι", αλλά να φορτίζει μόνο του απλά περιμένοντας στον ήλιο!!
Να πάρει η ευχή... μπορείς ακόμα και να φορτίσεις την μπατ απ'το αμάξι ενός φίλου που έμεινε στο μοντελοδρόμιο... !
Γενικά δέν είναι εύκολο να απαντώ μονολεκτικά στις ερωτήσεις σας γιατί είμαι ακόμη στην αρχή του δρόμου αυτού και οι ερωτήσεις σας είναι και δικές μου ερωτήσεις
Ήδη υπάρχει μιά μικρούλα εμπειρία απο άλλο σκάφος όπου, ενώ εκείνο θέλει 80 watts για cruise, το ηλιακό του παράγει σχεδόν 30 watts... απλά ελπίζουμε σε αυτό να έχουμε λίγο καλύτερα χαρακτηριστικά glide και με την 40άδα να πλησιάσουμε την καταναλισκώμενη για cruise ενέργεια.
Καταλαβαίνετε πώς Άν: Ενέργεια για cruise = Ενέργεια Ηλιακού, η μπατ θα συντηρεί την χωρητικότητα της!
Χαχα είναι πράγματι εντυπωσιακό όλο αυτό. Next stop η χρήση πυκνωτών απλά για "punches"-εκρήξεις ενέργειας...
Καταγράφηκε
Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.535
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #26 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 18:47:32 »
Αγαπητέ Απόστολε,
Αν θέλεις 80 W με 14 Βολτς, σημαίνει ότι θα τραβάει 6 amper
Σε μία ώρα θα καταναλώνει 6 Αμπερώρια.
Για την φόρτιση την ημέρα, θα πρέπει να περνάνε 6+ Αμπερώρια στην μπαταρία για να παραμένει φορτισμένη. Δηλαδή χρειάζεσαι ισχύ 120 W περίπου.
Για την πτήση την νύχτα, π.χ. 12 ώρες έως ότου ξανάρθει ηλιοφάνεια, χρειάζεται απόθεμα 72 Αμπερώρια.
Αντιλαμβάνεσαι ότι 14 Βολτς και 72 Αh είναι μεγαλύτερη ενέργεια από όσο χωράει μία συνηθισμένη μπαταρία αυτοκινήτου.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
GRELE
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 857
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #27 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 19:50:39 »
Ποιος και πως θα το βλεπει καποιος την νυκτα ?
Εαν μπει και καταλληλος φωτισμος υπολογιστε και αυτον στις καταναλωσεις
Καταγράφηκε
......electrics are here to stay......
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 765
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #28 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 21:40:44 »
Κατανοητό Απόστολε, αλλά ακόμα κι έτσι χρειάζεται κύκλωμα φόρτισης από το φωτοβολταικό στην μπαταρία. Υπάρχου έτοιμα τέτοια μόντουλα που να μπαίνουν πάνω σε αεροπλάνο;;;
Καταγράφηκε
Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!
Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
kolotoympas
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.210
Απ: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
«
Απάντηση #29 στις:
Σάββατο, 4 Απρ 2020, 21:56:36 »
Και εγώ έτσι πιστεύω χωρίς κατάληξη διαχείριση θα έχεις μόνο απώλειες. Τώρα για πτήση το βράδυ πιστεύω πας αλλού..
Καταγράφηκε
Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
kolotoympas Youtube
kolotoympas Vimeo
Σελίδες:
1
[
2
]
3
4
5
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Ανεμόπτερα R/C
|
Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
(Συντονιστής:
_ΤΑΣΟΣ_
) | Θέμα:
Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...