Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.886 μηνύματα σε 11.918 θέματα από 6.157 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Loykas21
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 12:26:47

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 12:26:47

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 11:06]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 10:32]

    από axipap
    [Χθες στις 18:19]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 12:06]

    [Χθες στις 11:15]

    από carapis
    [Χθες στις 08:09]

    από tosoun
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 23:43:56]

    από Greekjets
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 21:52:44]

    από Loykas21
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 19:10:06]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 12:19:05]

    από dim sofos
    [Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 11:46:57]

    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 23:20:33]

    από santos
    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 13:02:29]

    από santos
    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 12:59:13]

    από socratesb
    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 12:46:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6157
    Τελευταίο: Loykas21
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291886
    Σύνολο θεμάτων: 11918
    Online σήμερα: 54
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 49
    Συνολικά: 52
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ  (Αναγνώστηκε 4182 φορές)
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 584



    « Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2020, 19:42:53 »

    Σε μετρήσεις που κάναμε προσπαθώντας να επιστρέψουμε ρεύμα στο ηλιακό (σάν να θέλουμε να το φορτίσουμε δλδ), δέν έγινε κάτι, είναι πολύ ανθεκτικά. Σκέψου πως δώσαμε έως και 16πλάσια τάση σε ένα στοιχείο πάνω απ'την ονομαστική του (!), λιώσαν τα ψιλά καλωδιάκια που είχαμε βάλει (σάν ασφάλεια), αλλά μέχρι εκεί... μετά το ηλιακό στοιχείο δούλευε πάλι κανονικά!

    Καλησπέρα, πότε θα μας ανατινάξεις δεν ξέρω μόνο  Grin Grin .Τα φωτοβολταϊκά στοιχεία στα συστήματα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, το βράδυ τα τροφοδοτούν με λίγο ρεύμα ώστε να αναζωογονηθούν τα ''κυταρά τους'',
    είναι διαδικασία που συνηθίζεται, για να μειώνει τη φθορά στα Φ/Β στοιχεία, οπότε αν ''γυρίζει'' ρεύμα (λίγο) από την μπαταρία στα Φ/Β  δεν υπάρχει πρόβλημα, μάλλον καλό τα κάνει.

    Συνέχισε δυναμικά.
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.399


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #46 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2020, 20:44:48 »

    Απόστολε!

    Δέν το αφήνω το F5J project, απλά κάνω break...  Wink

    Δέν το ήξερα αυτό για ρεύμα επιστροφής τη νύχτα... για το Sunpower maxeon C60 δέν γράφουν κάτι... πές μου τώρα πως τη νύχτα θα μου τρών και τα ηλιακά μπαταρία για να τα ζεσταίνω...  Cheesy
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.022



    WWW
    « Απάντηση #47 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2020, 18:32:50 »

    ......και στο πίσω μέρος του μυαλού μου επιφυλάσσομαι να δοκιμάσω τύπου Prandtl-D πτέρυγα χωρίς winglets κλπ... Κάποια μέρα θα παρουσιάσω νούμερα συγκεκριμένα αλλά δέν είμαι έτοιμος ακόμη.
     
    Μια μικρη παρένθεση  χωρίς να θέλω να χαλάσω το ενδιαφέρον  θέμα του  Απόστολου , που παρακολουθώ με προσοχή .  
    Απόστολε .
    Η φτωχή και παροπλισμένη πλέον  πτέρυγα της φώτο . πετούσε ( χωρίς winglets )  ζυγίζοντας λίγο λιγότερο  από 1000 gr με  κατανάλωση απο 2.2A έως 3Α στα 12V σε οριζόντια πτήση με 58 km/h μέση ωριαία . Ελλείψει χρημάτων σταμάτησε  η κατασκευή  της μεγαλύτερης  πριν από 2 χρόνια .


    * 89435681_289633985349846_449179843163062272_n.jpg (159.7 KB, 1024x652 - εμφανίστηκε 382 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.399


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #48 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2020, 21:33:50 »

    Καλησπέρα σε όλους, καλησπέρα Γιάννη  Χαμόγελο

    Φαντάζομαι η αναφορά σου έχει να κάνει σχετικά με το πόση ενέργεια καίει η συγκεκριμένη πτέρυγα για πτήση... Πόσο εκπέπασμα και πτερυγική επιφάνεια έχει?
    Θά 'θελα απλά αν δώ πόσα cells μπορεί να πάρει πάνω για παραγωγή. Το νούμερο για 35 watts περίπου που έδωσες για cruise speed είναι πολύ σημαντικό και καλό θα έλεγα, χαμηλό δλδ...

    Σίγουρα, κοιτάξτε το θέμα με τις flying wings, blended wing bodies & shapes κλπ δέν έχει ακόμη τελειώσει, έχει πολύ ψάξιμο... να σας θυμήσω έναν άνθρωπο που είναι ένας απο τους ήρωές μου, δέν ξέρω πόσοι τον ξέρετε, αλλά έχει ζωή πρότυπο για μένα όπως και ο Burt Rutan... πρόκειται για τον Jim Marske ο οποίος αφιέρωσε την ζωή του στον σχεδιασμό και κατασκευή flying wings Only και στο τελευταίο του ανεμόπτερο αναφέρει λόγους 41:1!
    http://www.marskeaircraft.com/about.html

    Το βιβλίο του έχει 110 δολάρια ρε γμτο αλλά μιά μέρα... μιά μέρα θα γίνει δικό μου χαχαα...  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.041



    WWW
    « Απάντηση #49 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2020, 22:29:24 »

    Τρομερός τυπος !Και επίσης και αυτός συνεργάστηκε με τον εκπληκτικό αερδυναμιστή John Roncz!Και λέω και αυτός γιατί με τον  Burt Rutan συναργάστηκε πολύ στον τομέα των αεροτομών!
    Εχουν εφέυρει οι τρείς τους απίστευτα αεροδυναμικά επιτέυγματα!!!!
    Ο John Roncz! ειναι ή αιτία που τελειοπόιησε όλες της αεροτομές των Canard του Ρούταν!Μερικά στην αρχή του 1980 όπως το long EZ εάν έπεφτε σε βροχή κατα την πτήση , οι σταγόνες της βροχής και το νερό δημιουργούσαν  απώλεια στην άντωση του canard 25 % σε κάποιες χαμηλές ταχύτητες ειδικά στην προσέγγηση! Ο Roncz  ξανασχεδίασε την αεροτομη του και έξαφάνησε το φαινόμενο απο  πολλά εκπληκτικά αεροσκάφη που ειναι ίσως μακράν τα πιό αποδοτικά αεροσκάφη που έχουν σχδιαστεί ποτέ!! Και σε ταχύτητα και σε απόσταση!UNTOUCABLE !!!
    Παντως εαν θα θελήσεις να πάς μακριά σε χρόνο διάρκεια θα μπορούσες να ακολουθήσεις διατάξεις δικές τους με μετατροπές ηλεκτρικές !!!
    Ο εκπληκτικός Ρουτάν ναι με ού! εχει κάνει τα απίστευτα δυνατά! Τον γύρω του πλανήτη  nonstop  χωρίς ανεφοδιασμό  το 1986 σε εννέα μέρες!!!!με το εκπληκτικό voyager!!!
    και το 2005 με το Global flyer διανύοντας 26.000 χιλίομετρα σε 80 ωρες , τρείς μερες!!
    Εαν θέλει κανείς να δεί τα απίστευα επιτέυγματα του εκπληκτικού Ρούταν ...του καλύτερου αεροδυναμιστή της σύγχρονης εποχής , θα μπορούσατε να δείτε τα καλύτερα βιντεο που θα μπορούσατε να δείτε με την τύχη που έχουμε πλέον να παρακολουθουμε όλα τα σεμινάρια και τις διαλέξεις που δίνουν αυτοί οι μοναδικοί άνθρωποι!!!
    Τα έχω δει 5 φορές και δεν τα χορτάινω! Θεος!!

    Σας παραθετω τα καλύτερα σεμινάρια που θα μπορούσατε να παρευρεθείτε στην ζωή σας! Εμεις που τα ονειρευόμασταν απο μικροί να τα ακούσουμε ...τα λατρέυουμε!!!







    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.041



    WWW
    « Απάντηση #50 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2020, 22:31:26 »

    Eπίσης η απιστευτη ιστορία του voyager!

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.399


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #51 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2020, 10:55:28 »

    Καλημέρα Αργύρη.

    Για κάποιο λόγο έχω δεί όλα αυτά τα videos που ανέβασες, αλλά δέν βλέπω καλύτερη αιτία απο αυτή εδώ τη συζήτηση για να μήν τα ξαναδώ, χαχααα... Χαμόγελο

    Δέν ήξερα για τον Roncz αλλά φυσικά θα τον μελετήσω. Βασικά, τον εκτιμώ απεριόριστα τον Burt φυσικά αλλά η διαφορά του με τους Markse, Drela κλπ είναι πως ασχολήθηκε πολύ με Μηχανοκίνητη αεροπορία. Φυσικά το Global Flyer είναι ανεμόπτερο με κινητήρα, οπότε Respect.

    Οι "καθαρόαιμοι" ανεμοπόροι είναι πολύ λίγοι, δέν τους γνωρίζω φυσικά όλους αλλά πολύ θα ήθελα...  Wink

    Δίνουμε υλικό για μελέτη δική μας και φίλων, οπότε δέν με ενοχλούν καθόλου οι παρεμβάσεις σας, να το ξέρετε... τέτοια projects άλλωστε (σάν το ηλιακό μου),  έχουν σκοπό να διεγείρουν την αμφισβήτηση και την έρευνα για ανάπτυξη και αλλαγή που όλοι κρύβουμε μέσα μας!   
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.041



    WWW
    « Απάντηση #52 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2020, 12:09:57 »

    Eτσι ακριβώς φιλε Απόστολε!Ολα μεσα απο την εξέλιξη ερχονται! Thumbs up
    Οσο αφορά το προτζεκτ σου για την νυχτερινή πτηση που απαιτεί χαρακτηριστικά ανεμοπτέρου για διάρκεια αυτονομία και αποθυκευση ενέργειας θα χρειαστείς αεροδυναμική διάταξη αντίστοιχη με παραδείγματα σαν του Ρουτάν! Και οχι απαραίτητα canard.Aλλα ίσως δύο μπούμες ατράκτοι, και ουρά με Τ ταιλ, για να αποθηκέυσεις μπαταρίες στις διπλές ατράκτους.Και επιφάνειες περισσότερες για τα ηλιακά στοιχεία!
    Επίσης μια ιδέα έιναι και τριγωνικού σχηματος ατρακτοι , για δυνατότητα να εχεις ηλιακά στοιχεια και στις επιφάνειες της ατράκτου και να εκμεταλλεύεται οχι μονο την καθετη θέση του Ηλιου στην πανω επιφάνεια της πτέρυγας. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.022



    WWW
    « Απάντηση #53 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2020, 15:05:08 »

    Καλησπέρα σε όλους, καλησπέρα Γιάννη  Χαμόγελο

    .. Πόσο εκπέπασμα και πτερυγική επιφάνεια έχει?

    Απόστολε εκπέτασμα 1540 mm και επιφάνεια  37,2 dm2 Καταρχήν σχεδιάστηκε σαν  drone και για διάρκεια πτήσης γύρω σtα 50 λεπτά  με μια μπαταρία 2200mA 3S

    Αν προσπαθούσα για  πτήση κατά την διάρκεια της νύχτας , όπως λέει και ο Αργυρης θα κοιτούσα μια κατασκευή σαν το voυager , όχι απαραίτητα  canard ( αν και το canard  θα έδινε μεγαλύτερη επιφάνεια  για τοποθέτηση φωτοβολταιϊών ) με μια γρήγορη ανεμοπτερική αεροτομή .
    Προφανέστατα για εκτεταμένες δοκιμές  χρειάζονταν χρήματα . Το ξέρω καλα ,  Undecided
      υπάρχει και μια  πειραματικη πτέρυγα της google,  αν θυμαμαι καλα,  με εκπετασμα 30 μέτρων!  ,για πτησεις 24ωρων,  για μετάδοση internet  . αλλά δεν μπορώ να βρω πληροφορίες


    τελικά ηταν του facebook . Wink


     
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 8 Απρ 2020, 16:21:47 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.022



    WWW
    « Απάντηση #54 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2020, 16:38:04 »

    Στο τέλος του βίντεο η προσγείωση  του τέρατος!!

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.041



    WWW
    « Απάντηση #55 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2020, 17:15:04 »

    Πωωω ωραίο εργαλείο!!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Επίσης ενας αποθηκευτικός χωρος για μπαταρίες ειναι και η  κατα μήκος  σωλήνας π.χ καρμπον στο πιο παχύ σημείο της αεροτομής και συγχρόνως δοκάριου όλης της πτερυγας!
    Πχ , μπορεί να παρει LI-ION  18650 η και μεγαλύτερα κατα μήκος όλου του σωλήνα.
    Ναι όλα τα πλεονεκτήατα των canard  βοηθάνε στην διάρκεια και στην απόσταση και βέβαια στο οτι μπορεις να εκμεταλευτείς περισσότερο χώρο στην δομή του αεροπλάνου.Μπουμες φτερά  ατρακτο, και οχι μόνο στο μπροστινό μέρος του κέντρου βαρους που απαιτούν τα συμβατικά!Μειονέκτημα ειναι το δύσκολο σετάρισμα του κέντρου βάρους και του υπολογισμού του.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.399


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #56 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2020, 22:09:20 »

    Καλησπέρα σας!

    Παιδιά, καλά τα λέμε αλλά ναί, χρειάζονται χρήματα. Για να αποκαλύψω πάντως ένα πάθος μου κρυφό έως τώρα (για το μεγάλο νυχτοπούλι) είναι... η αποθήκευση μπαταρίων εντός των φτερών!
    Συνήθως μέσα στα φτερά βάζουν υγρό καύσιμο. Γιατί να μήν βάλω μπαταρίες? Με ένα σύστημα ροής αέρα νομίζω θα είναι μιά χαρά...
    Εϊχαν φτιάξει οι Γερμανοί ένα ηλιακό με μπαταρίες μέσα εκεί και το διάσημο ηλεκτρικό Antares είναι επίσης έτσι...  Wink
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.399


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #57 στις: Πέμπτη, 14 Μάι 2020, 13:37:57 »

    Καλησπέρα σε όλους/όλες.

    Το παρών πρότζεκτ με έχει απορροφήσει τελείως τον τελευταίο καιρό, και ειδικά μετά απο την επιτυχημένη αύξηση κατά 60% (!!) της διάρκειας πτήσης ενός αντίστοιχου ηλιακού α/μ φίλου!   Είναι εντυπωσιακό!
    Δέν πρέπει κανείς να το βλέπει ελαφρά την καρδία. Είναι μπαταρίες που ΔΕΝ χαλάνε. Έχουν χρόνο ζωής 20-30 χρόνια και αποτελούν για μένα, την καλύτερη ενεργειακή επένδυση._

    Τα φτερά μου μεγάλωσαν, το συνολικό εκπέτασμα είναι πιά 3,3 μέτρα και φιλοξενούν συνολικά 40 στοιχεία C60 (!). Θα δοκιμαστεί με 3S4P 18650 / 12.000 mAh. Ελπίζω να παράγει 60 Watts συνολικά και θα γίνουν δοκιμές σχετικά με το αν το κάθε ημίφτερο θα συνδεθεί εν σειρά ή παράλληλα με το αδερφάκι του (το άλλο ημίφτερο δλδ)...  


    * Solar_Wing_010.jpg (86.6 KB, 1280x720 - εμφανίστηκε 162 φορές.)

    * Solar_Wing_011.jpg (127.36 KB, 1280x720 - εμφανίστηκε 162 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 765



    « Απάντηση #58 στις: Πέμπτη, 14 Μάι 2020, 17:22:22 »

    Τί είδους μπαταρίες θα βάλεις τελικά Απόστολε;
    Ποιά τα τα πλεονεκτήματα της εν σειρά και ποιά της παράλληλης σύνδεσης των φωτοβολταικών κάθε ημιπτέρυγας;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.399


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #59 στις: Πέμπτη, 14 Μάι 2020, 19:32:50 »

    Καλησπέρα Νικόλα Χαμόγελο

    Παρήγγειλα και έβαλα τις LG HG-2 στα 3000 mAh κάθε μία αλλά με ικανότητα 6C περίπου εκφόρτισης! Μετά απο μία πρώτη δοκιμή έδειξαν πολύ καλό χαρακτήρα.

    > Με τις δύο πηγές (ημιπτέρυγες) εν σειρά, θα έχω τάση ανοιχτού κυκλώματος 24 Volts και πρέπει πολύ προσεκτικά να παρακολουθήσω τί θα γίνεται με τις τάσεις εφόσον θα έχω 3S pack...
    > Με τις δύο πηγές σε παραλληλία, θα έχω πολύ μικρή πτώση τάσης των ηλιακών πάλι λόγω ακριβώς της "ισχυρότερης" ηλιακής πηγής, θα έχει δλδ ηλιακή μπατ πιό ικανών C ας το πούμε έτσι. Σίγουρα αισθάνομαι πιό ασφαλής με αυτή τη διαμόρφωση αλλά για χάρην της έρευνας θα δοκιμαστούν καί οι δύο τρόποι...  Wink

    DM
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.