Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 13:11:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 13:11:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 32
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: CALMATO NEOΣ!  (Αναγνώστηκε 19048 φορές)
    aesop
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 32



    « στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 10:33:07 »

     Ντροπή
    Καλημερα σε ολους,
    Χθες παρελαβα ενα Kyosho Calmato trainer, και απο οτι καταλαβαινω... Δεν θα μπορεσω να το συναρμολογησω  idiot2
    Εχω να κανω τις εξης ερωτησεις:
    1: τα φτερα πρεπει να τα κολλησω μεταξυ τους?
    2: Το ειχε ρωτησει και καποιος αλλος αδω στο forum αλλα δεν το καταλαβα. Εχω την τ/κ Sanwa vg-400. Tα servo θα τα βιδωσω ετσι ωστε οι βιδες να φτιαξουν τρυπες στο κοντρα πλακε?
    3: Τεποζιτο απο οσο κοιταξα δεν ειδα πουθενα!
    4: Τι ειναι το CG και πως το ρυθμιζω? Απ οτι καταλαβα πρεπει να ζυγισω το αεροπλανο... Πως το κανω αυτο ?
    Και ακομα μια ΝΕΟΨ ερωτηση: Ο κινητηρας δεν θα επρεπε να εινα Ο.S? Δεν λεει πουθενα πανω του OS.  idiot2
    Καταγράφηκε

    P-51 Mustang Ultimate!
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 11:50:28 »

    Ναι τα φτερά πρέι να τα κολλήσεις μεταξύ τους με το κομμάτι που σου δίνει μαζί στο πακέτο!!
    Αυτό το κομμάτι έχει κοππει έτσι ώστε να δώσει την απαραίτητη κλήση στην πτέρυγά σου (δίεδρο)

    Τα servo τα βιδώνεις με τις βίδιτσες που είχαν μαζί στα τμήματα (τρύπες που υπάρχουν γι αυτό το σκοπό (μέσα στην άτρακτο τα 3 σέρβο για γκάζι elevator και rudder ενώ ένα κεντρικό στην πτέρυγα -αφού την κολλήσεις- για τα ailerons)

    Αν το πακέτο που πήρες είναι ARF χωρίς κινητήρα τότε πρέπει να έιχε τεπόζιτο μέσα. Κοίτα στο κουτί και τις οδηγείες και ψαξε να βρείς να λέει ότι περιέχει και τεπόζιτο!! Αν το λέει και δεν το βρήκες με΄σα απευθύνσου στο μαγαζί πουτο  πήρες για τα ....περαιτέρω!!!

    CG είναι τα αρχικά των λέξεων Center of Gravity ελληνικά Κέντρο βάρους!! Κοινώς που ζθγήζει το αεροπλάνο σου με όλα τα εξαρτήματα απάνω!!
    Συνήθως είναι μία νοητή ευθεία που ενώνει το 1/3 του πλάτους της πτέρυγάς σου από το ένα ακροπτερύγιο έως το άλλο (μετρώντας από μπροστά !)

    Ο κινητήρας σου δεν πρέπει να έιναι οποσδηποτε OS αν δεν το λέει η περιγραφή των εξαρτημάτων που υπάρχουν στο κουτί που πήρες.
    Αν το λέει τότε βάλε ότι λείπει το τεπόζιτο βάλε ότι ο κινητήρας είναι άλλος....κατι βρωμάει!!
    Τσέκαρε πα΄λι την λίστα του πακέτου που λέει τι έχει μέσα το κουτί!! Με αυτό σαν επιχείρημα αν δεις κατι στραβό πήγαινε κατευθείας στο μαγαζι που το πείρες να κάνεις παραπονα!!
    Αλλιώς μάλλον είναι ξεχωριστα τα εξαρτήματα!!!
    Καταγράφηκε

    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 12:08:55 »

    3: Τεποζιτο απο οσο κοιταξα δεν ειδα πουθενα!

    Φίλε καλορίζικο το εργαλείο!!
    1) Το τεπόζιτο που ψάχνεις (αν δεν είναι στο κουτί μέσα) θα είνα στη θέση του, μέσα στη άτρακτο....τέρμα μπροστά.
    2) Αν θυμάμαι καλά Στριφογύρισμα ματιών τα σέρβο πρέπει να τα βιδώσεις και οι βίδες να ανοίξουν τρύπες στο κόντρα πλακέ. Καλά θυμάμαι....
    3) Οπώς είπε και ο pappy το CG θα το τσεκάρεις με τα πάντα πάνω αλλά χωρίς καύσιμο. Αλλά μέχρι το έλεγχο του CG έχουμε ακόμα πολύ δρόμο....

    Περικλής


    * kyosho_11211gb5.gif (12.53 KB, 168x118 - εμφανίστηκε 645 φορές.)
    Καταγράφηκε
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 12:22:20 »

    Το δικο μου δεν ειχε os max ειχε εναν της Kyosho οπου οπως εχω ακουση ειναι παλιο μοντελο της os max ..
    Καταγράφηκε

    aesop
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 32



    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 13:08:28 »

    παιδια το τεποζιτο ειναι τελικα πανω στο αεροπλανο οπως μου ειπατε! Cheesy Στο κουτι λεει απεξω οτι ο κινητηρας πωλειται χωριστα... Με τα φτερα νομιζω οτι θα εχω προβλημα και με το ζηγισμα στο τελος.  idiot2 Σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας... Πιστευεται οτι θα μπορεσω να το φτιαξω χωρις βοηθεια εμπειρου? idiot2
    Καταγράφηκε

    P-51 Mustang Ultimate!
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 13:28:10 »

    OXI  Χωρίς την βοήθεια από κάποιο άτομο που ξέρει ούτε θα το κατασκευάσεις ούτε θα το πετάξεις απλά θα το σπάσεις γράψε που είσαι και κάποιος θα βρίσκετε κοντά σου  για άμεση βοήθεια
    Καταγράφηκε

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 13:50:56 »

    Κι εγώ έτσι νομίζω.

    Αν δεν έχεις ξαναπετάξει ή δει θερμικό αεροπλάνο

    είναι λίγο δύσκολο και πολύ επικίνδυνο να τα βγάλεις πέρα μόνος.

    Βέβαια ίσως ο φίλος Aesop να έχει ήδη κάποια εμπειρία από αερομοντελισμό, αν όχι

    τότε ζήτα οπωσδήποτε βοήθεια από κάποιον αερομοντελιστή στην περιοχή σου.
    Καταγράφηκε

    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 14:45:26 »

    Μέσα στο κουτί σου υπάρχουν σίγουρα οδηγίες!!
    Πάρε λοιπόν τις οδηγίες παραμάσχαλα φτιάξε ένα καφεδάκι άνοιξε το κουτάκι και άρχισε να περιεργάζεσαι τα εξαρτήματα!!
    Κανείς δεν γεννήθηκε μαθημένος!!
    Διάβασε και ξαναδιάβασε και ξαναδιάβασε τις οδηγίες και περιεργάσου τις φωτογραφίες!
    Κανείς μας δεν γεννήθηκε μαθημένος! Ολοι αυτό κάνουμε! Νομίζεις ότι όταν παρουμε να φτιάξουμε ένα μοντέλο σε 10 ώρες το μοντάραμε και τελείωσε? ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!! Με μία φωτογραφική μηχανή ωστόσο και σε κάθε βήμα μπορείς από εδω στέλνοντας φωτογραφία να ρωτάς και σου απαντούν!! Δόξα το Θεό εδω μέσα γνώστες υπάρχουν!
    Το calmato είναι σχετικά εύκολο μοντέλο και για αρχάριο! Μην το φοβηθείς!!!

    αυτά πιστεύω εγω και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να τον τρομοκρατούμε τον φίλο μας!!
    Δεν πάει να κάνει σχάση του ατόμου!!! Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
     Calmato  Thumbs up Thumbs up πάει να φτιάξει ο άνθρωπος!!!
    Αμα με το καλό το τελειώσεις τότε σε κείνη τη φάση ΒΕΒΑΙΑ θα ζητήσεις βοήθεια!!
    σε κείνη τη φάση ποτέ μόνος!!

    Καταγράφηκε

    tedr50
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 62



    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 14:57:34 »

    Έχει δίκιο ο φίλος pappy.
    Ξεκίνα το μοντελάκι σιγά σιγά και με υπομονή και θα το καταφέρεις. Thumbs up
    Πάνω απ' όλα μη βιαστείς. Δέκα φορές μετράμε και μια κόβουμε.
    Καλή επιτυχία. Wink

    Φιλικά Θοδωρής
    Καταγράφηκε

    fly as high as the sun
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 15:10:50 »

    Καλησπέρα και από μένα και καλή αρχή!
     Να συμπληρώσω ότι..
     Ο κινητήρας που πάει πακέτο με το καλμάτο
    φτιάχνεται από την OS και δεν το γράφει.
     Τα φτερά θέλουν οπωςδήποτε 30λεπτη εποξική κόλα.
    Απαγορευτικό δεν είναι μοντάρεις το αεροπλάνο μόνος
    σου, απογορευτικό είναι να πας να το πετάξεις μόνος σου
    χωρίς κάποιον που να γνωρίζει, ο οποίος θα κάνει και τον
    απαραίτητο έλεγχο και κατασκευαστηκά.
     Η VG4000 είναι τρομερό σύστημα και δεν θα σε απογοητεύσει
    ούτε θα σε δυσκολέψει,
    εφόσον δεν χρειάζεσαι και πέμπτο κανάλι.

    Αυτά και καλώς ήλθες στον κόσμο του αερομοντελισμού  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 15:34:13 »

    Καλησπέρα σε όλους.

       Αν μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα, τον GX-40 που φόραγε από τη μάνα του και το δικό μου το καλμάτο, δεν θα σε προβληματίσει. Με την προυπόθεση ότι θα τον ρυθμίσει κάποιος πιο έμπειρος.
       Τώρα όσον αφορά την συναρμολόγηση, το κομμάτι που θέλει τη μεγαλύτερη προσοχή είναι η ακρίβεια τοποθέτησης του οριζόντιου σταθεροποιητή (πίσω φτερά) γιατί τουλάχιστον στο δικό μου τα σημάδια δεν ήταν και πολύ σαφή και χρειάζεται προσοχή ώστε να μπεί ίσια.
        Μόλις το τελειωσεις ,μην κυριευτείς από τη λαχτάρα και πας να το βάλεις μπρος και να το πετάξεις μόνος σου. Παρτο όπως είναι και πήγαινε σε έναν χώρο που μαζεύονται και άλλοι με θερμικά, για να το δουν οι παλαίουρες αν είναι εντάξει και να σε βοηθήσουν να πετάξεις. Μην φοβάσαι, όλοι όσους έχω δει με τέτοιο αεροπλάνο πέταξαν με επιτυχία από την πρώτη φορά.
        Μέχρι να το τελειώσεις ,σε συμβουλεύω να κάνεις συνεχείς ασκήσεις στον εξομοιωτή ώστε όταν θα πας στο πεδίο, να έχεις μια ιδέα περί τίνος πρόκειται.
       Αυτά κι από μένα και καλή επιτυχία.

    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 15:39:57 »

    Εγώ ένα έχω να πω όποιος θέλει ακούει,  μην κάνεις τίποτε μόνος γράψε από πού είσαι και θα σε βοήθησε κάποιος  έχω δυο εκπαιδεύτηκα στο εργαστήριο που άνοιξε το φτερό στα δυο από κακή σύγκολιση ευτυχώς δεν είχαμε απώλειες παρά μόνο αεροπλάνο μηχανή δεκτής κτλ κτλ  εμειναν με τον πομπο στο χερι δλδ  laugh
    Καταγράφηκε

    plane
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 34


    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 18:34:18 »

    το ζυγισμα πως το κανουμε;
    Καταγράφηκε
    aesop
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 32



    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2008, 19:07:31 »

    παιδια μολις το τελειωσα! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ... Δουλευουνε ολα τελεια αλλα με προβληματισαν 2 πραγματα
    1. Το πισω το φτερο το ζυγισα οπως ελεγε το προσμεκτους αλλα οταν το βιδωσα μου ανοιξε 2εκ. περιπου το 'Υ' που καθεται το καθετο πισω φτερο. Θα εχω προβλημα λετε?
    2. Τοποθετηση προπελας
        Εχει εναν οριζοντο αξονα, εβαλα το πρωτο εξαρτημα που εχει κατι δοντακια.Το δευτερο μεγαλο δαχτυλιδι ομως που εφαρμοζει με τον μπροστα κονο προς τα που πρεπει να τα εχει τα δοντια??? να εφαπρονται με την προπελα η με το πρωτο κυλινδρο που εβαλα στην αρχη? Εγω τα εβαλα να εφαπτονται με τον πρωτο κυλινδρο... Αλλα εχει και η προπελα δοντακια.

    Κατα τα αλλα ολα καλα, σαν τον εξωμοιωτη δουλευουνε τα φτερα  Cheesy

    Αααα.. Ξεχασα και κατι τελευταιο. Ακουγεται ενας θορυβος απο τα servo και καταλαβα πως αυτο που πιανει την ροδα και το πισω φτερο ζοριζεται. το ξεσφιξα λιγο, σταματησε, μα μολις εκλεισα την τηλεκατευθυνση και την ξανα ανοιξα εκανε παλι θορυβο. Μετα εκαναν και τα αλλα! Τα ξεσφιγγα, σταματουσαν αλλα μετα παλι τα ιδια! υπαρχει τροπος να σταματησουν? idiot2
    Καταγράφηκε

    P-51 Mustang Ultimate!
    aesop
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 32



    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 30 Μάρ 2008, 21:33:48 »

    Παιδια σας ευχαριστω ολους, περισσοτερο τον Σεραφιμ για την τηλεφωνικη βοηθεια που μου εδωσε και το εβαλα επιτελους μπρος! Cheesy Επιταχυνει πολυ γρηγορα και με μισο γκαζι... Τα φτερα δεν τα εβαλα...! Το αφησα την πρωτη φορα 15'', την δευτερη 30'' , την τριτη 1', και εκανα περιπου 3 2λεπτα και 4 3λεπτα... Λετε να θελει και αλλο στρωσιμο?
    Καταγράφηκε

    P-51 Mustang Ultimate!
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: CALMATO NEOΣ!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.