Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
300.589 μηνύματα σε 12.246 θέματα από 6.222 Μέλη / Τελευταίο μέλος: sakis 62
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 19:45:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 19:45:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από hlsat
    [Σήμερα στις 19:02]

    από eolos30
    [Σήμερα στις 18:05]

    [Σήμερα στις 09:46]

    [Χθες στις 22:46]

    [Χθες στις 16:48]

    από eolos30
    [Χθες στις 10:32]

    από hpergm
    [Σάββατο, 26 Νοέ 2022, 22:38:17]

    από stefos
    [Σάββατο, 26 Νοέ 2022, 20:05:14]

    από Loukis35
    [Παρασκευή, 25 Νοέ 2022, 13:41:09]

    [Πέμπτη, 24 Νοέ 2022, 18:02:10]

    από antonisng
    [Τετάρτη, 23 Νοέ 2022, 15:02:14]

    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 23:26:20]

    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 23:21:00]

    από 3DJunk
    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 21:56:07]

    [Παρασκευή, 18 Νοέ 2022, 17:58:36]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6222
    Τελευταίο: sakis 62
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 300589
    Σύνολο θεμάτων: 12246
    Online σήμερα: 60
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 33
    Συνολικά: 35
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 29     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή αεροσκάφους FMA IA 58 Pucará  (Αναγνώστηκε 34760 φορές)
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « στις: Κυριακή, 24 Δεκ 2017, 20:12:11 »

    Κάπου στο 2013 αποφάσησα να κατασκευάσω ένα αεροσκάφος δικινητήριο το οποίο όμως δεν υπήρχε στην αγορά ούτε έτοιμο βέβαια ούτε σαν kit. Οπότε έπρεπε να το κατασκευάσω εξολοκλήρου απο την αρχή. Το πρόβλημα ήταν οτι δεν είχα παντελώς καμία ιδέα για το που θα βρω κάποια σχέδια ή τελος πάντων κάποιες πληροφορίες γι αυτό το εγχείρημα. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο εντόπισα πρώτα ένα σχέδο ενός Άγγλου!!! αρκετά παλιά τα οποία και απέκτησα προς 20 ευρώ. Όταν τα παρέλαβα η απογοήτευση ήταν μεγάλη λόγω του ότι τα σχέδια ήταν ελλειπή δηλαδή είχα μια πλάγια όψη, μισή κάτοψη, βασική αεροτομή και τέλος. Το χειρότερο βέβαια ήταν οτι έπρεπε να τα ρετουσάρω ακόμη και αυτά βάση άπειρων φωτογραφιών που κατέβασα απο το internet. Στην πορεία εντόπισα και έναν Αργεντίνο ο οποίος απ' ότι κατάλαβα ήταν σχετικός με το συγκεκριμένο αεροσκάφος (μάλλον θα πρέπει να δούλευε σε αυτό) λόγω του οτι πρέπει να είχε πρόσβαση σε λεπτομέρειες οι οποίες δεν μπορούσαν να αποκτηθούν απο φωτογραφίες μόνο. Έτσι κατάλαβα απο τα σχέδια τα οποία άρχισε να ανεβάζει σε ένα ανάλογο site στην χώρα του. Σε επικοινωνία που είχα μαζί του μέσω mail και αφού του εξήγησα οτι μου αρέσει πάρα πολύ το αεροσκάφος και προσπάθησα να τον ρίξω στο φιλότιμο του ζήτησα αν μπορούσε να μου στείλει τα σχέδια με το αζημίωτο βέβαια. Μου απάντησε πολύ ευχαρίστως θα μου τα έστελνε ακόμη και δωρεάν εάν περίμενα να το κατασκευάσει πρώτα αυτός και αφού το παρουσιάσει πρώτος. Έτσι μείναμε εκεί. Αποφάσισα λοιπόν με ότι είχα (υπομονή και επιμονή) και ότι δεν είχα (σχέδια) να ξεκινήσω την κατασκευή όπως προανέφερα ρετουσάροντας αυτά που είχα στην κατοχή μου και δημιουργόντας νέα απο τις άπειρες φωτογραφίες ακόμα και λεπτομερειών που μπόρεσα να εντοπίσω στο internet.
    Το αεροσκάφος λοιπόν είναι το FMA IA 58 Pucará. Το οποίο έχει τα παρακάτω χαρακτηριστηκά:


        Crew: two
        Length: 14.25 m (46 ft 9 in)
        Wingspan: 14.50 m (47 ft 7 in)
        Height: 5.36 m (17 ft 7 in)
        Wing area: 30.30 m2 (326.1 sq ft)
        Aspect ratio: 6.9:1
        Airfoil: NACA 642A215 at root, NACA641 at tip
        Empty weight: 4,020 kg (8,863 lb)
        Max takeoff weight: 6,800 kg (14,991 lb)
        Fuel capacity: 1,280 L (280 imp gal; 340 US gal) internal, up to 1,736 L (382 imp gal; 459 US gal) in external tanks
        Powerplant: 2 × Turbomeca Astazou XVIG turboprop, 729 kW (978 hp) each

    Performance

        Maximum speed: 500 km/h (311 mph; 270 kn) at 3,000 m (9,800 ft)[56]
        Cruise speed: 430 km/h (267 mph; 232 kn) at 6,000 ft (1,800 m) (econ cruise)
        Stall speed: 143 km/h (89 mph; 77 kn) (flaps and undercarriage down)
        Never exceed speed: 750 km/h (466 mph; 405 kn)
        Combat range: 350 km (217 mi; 189 nmi) (Combat radius with 1,500 kg (3,300 lb) weapons, High-low-high profile)
        Ferry range: 3,710 km (2,305 mi; 2,003 nmi) max internal and external fuel
        Service ceiling: 10,000 m (33,000 ft)
        g limits: +6/-3 g
        Rate of climb: 18 m/s (3,500 ft/min)

    Armament

        Guns:
            2× 20 mm Hispano-Suiza HS.804 autocannons
            4× 7.62 mm FN Browning machine guns
        Hardpoints: 3 with a capacity of centerline 1,000 kg (2,200 lb), wing pylons 500 kg (1,100 lb), total external stores 1,620 kg (3,570 lb)

    Και η εικόνα του είναι αυτή:



    * 72279_1236764774.jpg (43.88 KB, 459x315 - εμφανίστηκε 1328 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 24 Δεκ 2017, 20:56:42 »

    Λόγω έλλειψης σχεδίων όπως είπα και χρησιμοποιόντας φωτογραφίες και ρετουσάροντας το σχέδιο που είχα άρχισα την κατασκευή. Πρώτα και επειδή δεν ήμουν βέβαιος για το αποτέλεσμα και αφού επεδίωκα όσο γίνεται καλύτερη προσομοίωση ξεκίνησα να το φτίαχνω π΄ρωτα σε depron  και αφού με ικανοποιούσε έκοβα τα ξύλα. Λίγο άβολο αλλά αυτό επέλεξα. Δηλαδή:


    * IMG_20130401_020657.jpg (57.84 KB, 432x576 - εμφανίστηκε 1313 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 24 Δεκ 2017, 21:43:03 »

    Πολύ depron.


    * IMG_20130401_020732.jpg (42.89 KB, 410x307 - εμφανίστηκε 1285 φορές.)

    * IMG_20130401_020724.jpg (50.2 KB, 461x346 - εμφανίστηκε 1313 φορές.)

    * IMG_20130401_020732.jpg (42.89 KB, 410x307 - εμφανίστηκε 1311 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 24 Δεκ 2017, 21:49:32 »

    'Εχει ακόμα.


    * IMG_20130407_110049.jpg (59.7 KB, 461x346 - εμφανίστηκε 1291 φορές.)

    * IMG_20130417_013911.jpg (56.08 KB, 430x323 - εμφανίστηκε 1325 φορές.)

    * IMG_20130417_013932.jpg (55.84 KB, 363x484 - εμφανίστηκε 1349 φορές.)
    Καταγράφηκε
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.152



    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 24 Δεκ 2017, 22:01:06 »

    Ωραίο θέμα Cheesy Cheesy Cheesy
    και έτσι όπως το βλέπω είναι ιδανικό για ηλεκτρικό έτσι όπως έχει τους κινητήρες του Wink
    περιμένουμε να δούμε την συνέχεια ... Thumbs up
    Κώστας,
    Καταγράφηκε

    μοντελισμός = κατασκευή._
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.218



    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 24 Δεκ 2017, 22:19:38 »

    Ωωωωω πολύ ωραιο θεμα! Και σπανιο!Αντε με το καλό!!! Επισης πολύ ωραιος συνδιασμο υλικων.Τωρα τελευταια εχω δει πολλες νεες κατασκευες μεγαλων μοντελων με τετοια υλικά και χωρις καθολου ξυλεια! Ενα υποκαταστατο παραπλησιο του ντεπρον ειναι και το airex με το οποιο σε μορφη glass η καρμπον laminating πολλοι Τζεταδες εχουν καταργησει εντελως τα ξυλα!

    Περιμενουμε με ανυπομονεσια την συνεχεια! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 25 Δεκ 2017, 11:30:29 »

    Πρώτα απ'ολα, θέλω να πω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους (εορτάζοντες και μη) με υγειά και ευτυχία και καλές προσγειώσεις.
    Ευχαριστώ τους φίλους CMarkop και ArgyriGiannetaki για το καλωσόρισμα.
    Και ναι φίλε CMarkop ένας από τους λόγους επιλογής του συγκεκριμένου δικινητήριου Α/Φ έγινε επειδή οι συγκεκριμένοι κινητήρες Astazou, λόγω του μειωτήρα τους ο οποίος μοιάζει σαν ηλεκτρικό μοτέρ βοηθάει πολύ στην εξομοίωση μιας και μιλάμε για scale. Και βέβαια μιλάμε ότι ναι θα γίνει ηλεκτρικό, πράγμα το οποίο εξυπηρετεί και στο θέμα προπέλας βέβαια. Χωρίς να παραλείψω την παρότρυνση και του φίλου μου Βασίλη (bjtamp), παθιασμένου ηλεκτρικάκια, λόγω επαγγέλματος βέβαια. Azn
    Επίσης, θέλω να πω στην παρατήρηση του Αργύρη ότι πολύ σωστά, υπάρχουν σύνθετες κατασκευές βέβαια εγώ λόγω μεγαλύτερης εμπιστοσύνης στην Balsa δημιούργησα μόνο τα προπλάσματα από depron τα οποία μετά όπως θα δείξουν και οι εικόνες πιο κάτω αντικαθιστούσα με αυτή.
    Συνεχίζουμε λοιπόν:


    * IMG_20130417_014001.jpg (48.36 KB, 518x389 - εμφανίστηκε 1256 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 25 Δεκ 2017, 11:32:15 »

    Είπαμε πολύ depron.


    * IMG_20130419_011644.jpg (69.37 KB, 518x389 - εμφανίστηκε 1261 φορές.)

    * IMG_20130419_011655.jpg (70.11 KB, 518x389 - εμφανίστηκε 1290 φορές.)

    * IMG_20130419_011710.jpg (56.73 KB, 363x484 - εμφανίστηκε 1264 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 25 Δεκ 2017, 11:36:16 »

    Όπως βλέπετε για όλα προπλάσματα (Μπροστινό σύστημα).


    * IMG_20130419_011726.jpg (44.01 KB, 452x339 - εμφανίστηκε 1274 φορές.)

    * IMG_20130424_012336.jpg (57.25 KB, 347x462 - εμφανίστηκε 1271 φορές.)

    * IMG_20130424_012406.jpg (61.48 KB, 452x339 - εμφανίστηκε 1280 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 25 Δεκ 2017, 11:41:12 »

    Επειδή είμαι καινούργιος στο site και επειδή ποβληματίζομαι λίγο με την χρήση του pc και πειραματίζομαι πείτε μου παρακαλώ αν οι εικόνες φαίνονται σωστά.Παίζω με το photoshop και το μέγεθός τους.


    * IMG_20130425_014121.jpg (65.23 KB, 452x339 - εμφανίστηκε 1255 φορές.)

    * IMG_20130425_014154.jpg (83.26 KB, 518x389 - εμφανίστηκε 1273 φορές.)

    * IMG_20130426_021457.jpg (58.76 KB, 518x389 - εμφανίστηκε 1276 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 25 Δεκ 2017, 11:48:19 »

    Συνεχίζουμε.(depron, ξύλο).


    * IMG_20130426_021527.jpg (71.17 KB, 389x518 - εμφανίστηκε 1290 φορές.)

    * 1366932047584.jpg (39.89 KB, 512x288 - εμφανίστηκε 1275 φορές.)

    * IMG_20130426_022152.jpg (52.16 KB, 518x389 - εμφανίστηκε 1292 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 25 Δεκ 2017, 11:50:34 »

    Παίρνουμε μορφή νομίζω.  Χαμόγελο


    * IMG_20130514_002933.jpg (76.99 KB, 389x518 - εμφανίστηκε 1277 φορές.)

    * IMG_20130514_002942.jpg (69.85 KB, 518x389 - εμφανίστηκε 1285 φορές.)

    * IMG_20130514_003018.jpg (66.53 KB, 518x389 - εμφανίστηκε 1292 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 25 Δεκ 2017, 11:57:25 »

    Ακόμα μία.
    Α παιδιά ξέχασα να πω ότι η κοπή των ξύλων γενικά έχει γίνει όπως μου είπε ένας φίλος χαριτολογώντας όχι με lazer cut αλλά με Χερ (χέρι) κατ. Εννοώ ηλεκτρική σεγούλα και ντρεμελάκι (Σε όλη την κατασκεύη).


    * IMG_20130514_003052.jpg (74.72 KB, 389x518 - εμφανίστηκε 1296 φορές.)
    Καταγράφηκε
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.152



    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 25 Δεκ 2017, 12:53:16 »

    Πωωωωωωωω! Εκπληξη
    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ βγαίνει Cheesy
    Καταγράφηκε

    μοντελισμός = κατασκευή._
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.009


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 25 Δεκ 2017, 13:38:02 »

    Πολύ depron.

      Θα έλεγα:
      Όχι άλλο depron,,, αλλά αφού είναι για καλό και πανέμορφο σκοπό, χαλάλι laugh laugh
      και απίστευτο το χερ κατ Thumbs up Thumbs up και'γω πίστευα σε κάτι απο cnc
      καλή συνέχεια
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

    Βρε μανία με το depron!!!

      Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
      και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 29     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κατασκευή αεροσκάφους FMA IA 58 Pucará
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.