Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.822 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.923 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 04:31:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 04:31:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:08]

[Χθες στις 22:49]

από mpamphs
[Χθες στις 22:23]

[Χθες στις 22:23]

[Χθες στις 18:23]

από fotis
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 21:56:48]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

από SOFIANOS
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 15:21:01]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 11:24:51]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:31:26]

από kondorgr
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 09:58:06]

[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 16:13:57]

από Nikolas K
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 15:54:16]

από thana-psi
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 12:16:50]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5923
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285822
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 47
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 17
Συνολικά: 17
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: RC Hangar Rat « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: RC Hangar Rat  (Αναγνώστηκε 12274 φορές)
   
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.506



Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 3 Μάρ 2008, 12:13:52 »

Αν και δεν πίστευα ότι θα γίνει και αυτό ( idiot2), σας ενημερώνω ότι στην κεντρική σελίδα του aeromodelling.gr εμφανίζεται ένα νέο άρθρο για μετατροπή του λαστιχοκίνητου Hangar Rat σε RC ηλεκτρικό...

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=153

Για την ώρα υπάρχει το άρθρο και οι φωτογραφίες, εκκρεμούν τα σχέδια, που είναι θέμα 1-2 ημερών.

Και μόνο από τις φωτογραφίες και το αρχικό σχέδιο πάντως, κάποιος μπορεί να προχωρήσει στην μετατροπή.

Όπως είδαμε και στην πράξη στο κλειστό της Ν. Ραιδεστού, πρόκειται για ένα πολύ καλό και σταθερό μικρό μοντέλο, με αργά πτητικά χαρακτηριστικά, κατάλληλο όμως μόνο για indoor πτήσεις.

Όσοι λοιπόν σπάσατε, ή βαρεθήκατε τα Cessna-κια, και ενδιαφέρεστε για κάτι δικό σας και διαφορετικό, μπορείτε να το δοκιμάσετε... Ο Βόλος περιμένει  Cheesy

gkan



* RC_Rat_flight.JPG (107.42 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2431 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.506



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 4 Μάρ 2008, 01:26:09 »

Έτοιμα και τα σχέδια...

Μη φανταστείτε κάτι τρομερό, δείχνουν μόνο τις απαραίτητες μετατροπές στο αρχικό σχέδιο. Για τα υπόλοιπα βοηθούν και οι φωτογραφίες.

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=tpmod;dl=item291

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=tpmod;dl=item290

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.966


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 4 Μάρ 2008, 08:35:50 »

Η μετατροπή του Hangar Rat σε τηλεκατευθυνόμενο ηλεκτροκίνητο είναι ότι πιό ωραίο παρουσίασε ο gkan. Μου έδωσε την αφορμή να μετατρέψω και το δικό μου, αλλά εγώ θα το κάνω δικάναλο, (μοτέρ, rudder). Αφου είναι σχεδιασμένο να πετάει ελεύθερα, δεν χρειάζεται elevator.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 17 Ιούλ 2008, 12:20:53 »

Γεια σας!

Αρχικά να πω ένα μπράβο στον κ.Γιώργο για την έμπνευσή του να κάνει αυτό το όμορφο μοντέλο r/c Thumbs up! Συγχαρητήρια!

Σήμερα διάβασα τα σχετικά άρθρα και μου άρεσε πολύ το μοντέλο και λέω να το φτιάξω κάποια στιγμή.  Wink

Έχω μια ερώτηση-απορία: Στα σχέδια λέει ότι το fin(rudder) θέλει επικάλυψη μόνο από την αριστερή πλευρά. Γιατί ρε παιδιά ρώσικο είναι;  Grin

Νίκος
Καταγράφηκε
asfet
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 80



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 17 Ιούλ 2008, 14:07:51 »

Καλησπέρα,

Πραγματι, το rc-hangar rat είναι το κάτι άλλο!!!

Αν και δεν το έχω φτιάξει ακόμη, έτυχε να το πετάξω και ενθουσιάστηκα με την πολύ ομαλή και απόλυτα ελεγχόμενη πτήση του.

Αρχικά το μοντέλο σχεδιάστηκε για free-flight, οπότε η λογική του είναι: όσο ελαφρύτερο τόσο καλύτερο.
Έτσι, η επικάλυψη του fin και από τις δύο πλευρές, μόνο βάρος θα μπορούσε να προσφέρει.

Τώρα όσο για την "αριστερή" πλευρά, είναι θεμα καθαρά γούστου, (ή και πολιτικών πεποιθήσεων ίσως  laugh)
Αλλά συνήθως (όχι ότι είναι απαραίτητο), τα free-flight τριμάρονται να πετούν σε αριστερόστροφη κυκλική πορεία,
οπότε βολεύει να είναι επικαλυμένη η αριστερή πλευρά του fin.
Καταγράφηκε

nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 17 Ιούλ 2008, 16:41:23 »

Φίλη asfet

Ευχαριστώ για την απάντηση!

Νίκος
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.966


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 17 Ιούλ 2008, 17:58:39 »

Επειδή μάλλον ο gkan δεν είναι διαθέσιμος, θα αναλάβω να εξηγήσω την απορία σας.

Επικαλύπτοντας μία τέτοια επιφάνεια από την μία πλευρά, δημιουργούμε ανεπαίσθητη καμπυλότητα, και ως εκ τούτου παράγει άντωση (κάθετα στην επιφάνεια).

Καλύπτοντας την αριστερή πλευρά, η άντωση παράγεται προς τα αριστερά, άρα εκτρέπει την ουρά προς τα αριστερά, άρα την μύτη προς τα δεξιά. Ετσι αντισταθμίζεται από μόνο της η τάση που έχουν όλα τα μονοκινητήρια ελικοφόρα να εκτρέπουν την μύτη προς τα αριστερά. (λαμβάνεται ως συνθήκη ότι η έλικα γυρίζει στην συνήθη φορά).

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το οριζόντιο σταθερό, που είναι επικαλυμένο μόνο από επάνω. Η καμπυλότητα της αεροτομής προσθέτει θετική άντωση, και έτσι αυξάνεται η απόδοση.
Αν επικαλύπταμε την επιφάνεια από κάτω, η καμπυλότητα θα λειτουργούσε αρνητικά, η ουρά θα πίεζε προς τα κάτω, και θα είχε τάση να ανέλθη η μύτη. Τότε με ένα προχωρημένο μπροστά κέντρο βάρους θα είχαμε πολύ πιό σταθερό μοντέλο, αλλά αυτό θα υστερούσε στην απόδοση από την προηγούμενη κατάσταση.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.506



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 21 Ιούλ 2008, 23:29:49 »

Ευχαριστώ την asfet και τον jkon για τις απαντήσεις που έδωσαν, όσο καιρό πράγματι έλειπα...

Και οι δύο είναι σωστές, θα προσθέσω όμως άλλη μία : δεν έχει ιδιαίτερη σημασία...

Μάλιστα, στο πρωτότυπο μοντέλο, για λόγους εμφάνισης κυρίως, αλλά και για να αποφύγω τυχόν σκευρώσεις, επικάλυψα και τις δύο πλευρές του fin (και μετά σου λένε, ακολούθα τις οδηγίες και τα σχέδια  Grin)

Νίκο, ελπίζω να προχωρήσεις στην κατασκευή, και να την ευχαριστηθείς, όπως και τις πτήσεις...

gkan

όσο για το "ρώσικο", μάλλον ενοούσες "σοβιετικό", καθώς η σημερινή Ρωσία δεν είναι και τόσο "αριστερή"  Grin  idiot2
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 26 Ιούλ 2008, 15:47:11 »

Γεια σας

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας jkon! Thumbs up

κ. Γιώργο

καλωσήλθατε, και εγώ σήμερα γύρισα!
Το αεροπλάνο μ' αρέσει και έχω σκοπό να το φτίαξω! Thumbs up

Παράθεση
όσο για το "ρώσικο", μάλλον ενοούσες "σοβιετικό", καθώς η σημερινή Ρωσία δεν είναι και τόσο "αριστερή"   
σωστά

Νίκος
Καταγράφηκε
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 00:44:11 »

Αν και δεν πίστευα ότι θα γίνει και αυτό ( idiot2), σας ενημερώνω ότι στην κεντρική σελίδα του aeromodelling.gr εμφανίζεται ένα νέο άρθρο για μετατροπή του λαστιχοκίνητου Hangar Rat σε RC ηλεκτρικό...

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=153

Για την ώρα υπάρχει το άρθρο και οι φωτογραφίες, εκκρεμούν τα σχέδια, που είναι θέμα 1-2 ημερών.

Και μόνο από τις φωτογραφίες και το αρχικό σχέδιο πάντως, κάποιος μπορεί να προχωρήσει στην μετατροπή.

Όπως είδαμε και στην πράξη στο κλειστό της Ν. Ραιδεστού, πρόκειται για ένα πολύ καλό και σταθερό μικρό μοντέλο, με αργά πτητικά χαρακτηριστικά, κατάλληλο όμως μόνο για indoor πτήσεις.

Όσοι λοιπόν σπάσατε, ή βαρεθήκατε τα Cessna-κια, και ενδιαφέρεστε για κάτι δικό σας και διαφορετικό, μπορείτε να το δοκιμάσετε... Ο Βόλος περιμένει  Cheesy

gkan




Χρονια πολλα και καλη Χρονια!

το Hangar  Rat ειναι σχεδον ετοιμο .σημερα το δοκιμασα και ειμαι ενθουσιασμενος με το project. πεταει πολυ αργα πραγματι.
το μονο που με δυσκολεψε ειναι το gearbox που ειναι απο το Vapor. λογω της κατασκευης του διαφερει απο της Kyosho ετσι απλα το καρφιτσωσα σε ενα κομματι μπαλσα με τις γωνιες  down and thrust  και το πηγα για δοκιμη. εχετε κατι να προtεινετε? εστειλα και κατι fotos στο album για τυχων παρατηρησεις  αλλα φαινονται με  << x >>.για να ανοιξουν θελουν κλικ, μαλλον κανω κατι λαθος

ευχαριστω

Θαλασσινος
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 05:12:31 »

... εστειλα και κατι fotos στο album για τυχων παρατηρησεις  αλλα φαινονται με  << x >>.για να ανοιξουν θελουν κλικ, μαλλον κανω κατι λαθος

Συγχαρητήρια για την κατασκευή!
Οι φωτογραφίες δεν φαίνονται επειδή έχουν ελληνικούς χαρακτήρες.
Άνοιξέ τες, επίλεξε "επεξεργασία πληροφοριών αρχείου" και δώσε ονόματα με αγγλικούς χαρακτήρες.
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.506



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 09:58:50 »

Θαλασσινέ καλημέρα,

πρώτα τα συγχαρητήριά μου για την κατασκευή. Φαίνεται μια χαρά.  Thumbs up

Είδα τις φωτογραφίες και μπορώ να πω ότι η λύση που έδωσες είναι εντάξει.

Αυτό που δεν μπορώ να διακρίνω είναι αν έχεις και το πηχάκι carbon (άτρακτος Vapor) κολλημένο στη βάση.

Εναλλακτικά, θα κάρφωνα το πηχάκι αυτό κατευθείαν στην άτρακτο του Rat, προσέχοντας τις κλίσεις, και πάνω του θα στερέωνα την πλαστική βάση.

Η στήριξη που έκανες έχει και το πλεονέκτημα της αλλαγής των γωνιών, αν χρειαστεί, ειδικά αν αντί για καρφίτσες βάλεις βίδες και παίζεις με τις ρυθμίσεις...

Άντε και σε επόμενα τώρα...

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 19:08:18 »

Θαλασσινέ καλημέρα,

πρώτα τα συγχαρητήριά μου για την κατασκευή. Φαίνεται μια χαρά.  Thumbs up

Είδα τις φωτογραφίες και μπορώ να πω ότι η λύση που έδωσες είναι εντάξει.

Αυτό που δεν μπορώ να διακρίνω είναι αν έχεις και το πηχάκι carbon (άτρακτος Vapor) κολλημένο στη βάση.

Εναλλακτικά, θα κάρφωνα το πηχάκι αυτό κατευθείαν στην άτρακτο του Rat, προσέχοντας τις κλίσεις, και πάνω του θα στερέωνα την πλαστική βάση.

Η στήριξη που έκανες έχει και το πλεονέκτημα της αλλαγής των γωνιών, αν χρειαστεί, ειδικά αν αντί για καρφίτσες βάλεις βίδες και παίζεις με τις ρυθμίσεις...

Άντε και σε επόμενα τώρα...

gkan

καλησπερα

σας ευχαριστω για τα θετικα σχολια σας. δεν εχω βαλει το πηχακι του Vapor αφου το gear box ειναι απο αναταλλακτικο .εχω βαλει με  στιγμης κολλα ενα κομματακι carbon πιο λεπτο αποτο πηχη του Vapor και κυλινδρικο .βαση με τις βιδες μαλλον για να εχω ρυθμισεις θα προσπαθησω να φτιαξω

Καταγράφηκε
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 19:10:21 »

... εστειλα και κατι fotos στο album για τυχων παρατηρησεις  αλλα φαινονται με  << x >>.για να ανοιξουν θελουν κλικ, μαλλον κανω κατι λαθος

Συγχαρητήρια για την κατασκευή!
Οι φωτογραφίες δεν φαίνονται επειδή έχουν ελληνικούς χαρακτήρες.
Άνοιξέ τες, επίλεξε "επεξεργασία πληροφοριών αρχείου" και δώσε ονόματα με αγγλικούς χαρακτήρες.

Evan ευχαριστω πολυ για τις οδηγιες με τις φωτογραφιες .
Καταγράφηκε
alex r/c
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 204


with uP PIC they fly better!


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 22 Ιαν 2009, 01:02:45 »

 Cheesy Επιτέλους το αποφάσισα.... και έβαλα μπρος την κατασκευή το Hangar Rat.

To έναυσμα ήρθε απο το γιό μου όπου σε δύο απο τις αρκετές πλέον indoor συναντήσεις στο κλειστό της Καλαμαρίας
ο Γιώργος (gkan) του έδωσε να κάνει "πτήσεις εθισμού" και είναι προς τιμή του που προσπαθεί να μυήσει τους νεοεισερχόμενους και ιδίως τα μικρά παιδιά (ο γιος μου είναι 6 χρόνων)  στο hobby του αερομοντελισμού.

Έτσι λοιπον έχουμε και λέμε -
3η μέρα και είναι έτοιμα: ατρακτος , rudder , οριζόντιο σταθερό , πυλώνες φτερού , φτερά και βάση μοτερ.

Θα ακολουθήσει επικάλυψη (προς το παρον διαθέσιμο έχω μονο διαφανές microfilm για indoor)
και προσπαθώ να καταλάβω απο τις φωτογραφίες του Γιώργου τον τρόπο στερέωσης των φτερών στην άτρακτο.

Άντε τώρα ύπνο γιατί αύριο έχει χαρά και εργασία..... και το απόγευμα η συνέχεια με την κατασκεύη....

Την Κυριακή (σto κλειστό) θα ρίξω μια κλεφτή ματιά στον 'Πόντικα'του George να πάρω μια ιδέα πως έκανε την πατέντα με την στήριξη!
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: RC Hangar Rat « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.169 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.