Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 13:17:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 13:17:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 42
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 19
Συνολικά: 31
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: RC Hangar Rat « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: RC Hangar Rat  (Αναγνώστηκε 12266 φορές)
   
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 22 Ιαν 2009, 12:49:06 »

Την Κυριακή (σto κλειστό) θα ρίξω μια κλεφτή ματιά στον 'Πόντικα'του George να πάρω μια ιδέα πως έκανε την πατέντα με την στήριξη!

Ποιά ματιά την Κυριακή? Έτοιμο θα το έχεις τότε...  police

Επισυνάπτω 3 σκίτσα για βοήθεια. Ελπίζω να είναι κατανοητά... Οι μικρές εσοχές στο οριζόντιο πηχάκι είναι για τα λαστιχάκια που κρατάνε φτερό και άτρακτο μαζί.

Σε αντίθεση με το αρχικό σχέδιο, που είναι για μονοκόμματο μοντέλο και όχι λυόμενο, θα πρέπει να μεταφερθούν και τα στυλίδια, να μην κολλιούνται στην άτρακτο, αλλά στη βάση του πυλώνα.

Επειδή δεν ήξερα που θα μου βγει το κέντρο βάρους, κόλλησα και το σύστημα προσγείωσης στον πηλώνα, και όχι στην άτρακτο, μπορεί όμως να είναι και στην άτρακτο...

Όσο για χαρτί, πάρε με τηλέφωνο να συνενοηθούμε...

ο Γιώργος (gkan) του έδωσε να κάνει "πτήσεις εθισμού" και είναι προς τιμή του που προσπαθεί να μυήσει τους νεοεισερχόμενους και ιδίως τα μικρά παιδιά (ο γιος μου είναι 6 χρόνων)  στο hobby του αερομοντελισμού.

Προσπερνάω τα σχόλια  και μένω στο πόσο κατάλληλο αποδείχτηκε το μοντέλο για πρώτες πτήσεις σε άτομα (παιδιά και μεγάλους) που δεν είχαν ξαναπιάσει πομπό στα χέρια τους και δεν ήξεραν τι είναι μοντέλο και πως πετάει. Λίγες βασικές οδηγίες ήταν αρκετές για να πιλοτάρουν... Αργό, σταθερό και ανθεκτικό...

Όσο για το κίνητρο μου, είναι απλό... Όσο περισσότεροι γίνουμε, τόσο περισσότερο θα κυνηγήσουμε χώρους και θα ανεβάσουμε και το επίπεδό μας  Wink

gkan


* wing-1.gif (15.26 KB, 658x543 - εμφανίστηκε 501 φορές.)

* wing-2.gif (15.42 KB, 755x561 - εμφανίστηκε 491 φορές.)

* wing-3.gif (14.93 KB, 769x555 - εμφανίστηκε 490 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 22 Ιαν 2009, 13:44:54 »

Προς gkan:

πως περνάς τα λάστιχα επάνω άτρακτο με το μοτέρ μπροστά κολλημένο;

Εγώ αντί για εσοχές βάζω από μία οδοντογλυφίδα και τυλίγω το λάστιχο επί τόπου αρχίζοντας και τελειώνοντας στην οδοντογλυφίδα.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 22 Ιαν 2009, 14:01:58 »

προς Jkon:

δεν περνάω λάστιχο, το δένω επιτόπου με σταυρόκομπο, δύο ροδέλες... Διατομή 1x1 αντέχει καλά. Σημασία έχει να υπάρχει σχετικά σφιχτή προσαρμογή στο πηχάκι της ατράκτου, ώστε να μην κουνιέται το φτερό.

Φυσικά, δεν είναι ο μοναδικός τρόπος, και μπορεί όποιος θέλει να αυτοσχεδιάσει... Wink
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 00:14:21 »

Αν και δεν πίστευα ότι θα γίνει και αυτό ( idiot2), σας ενημερώνω ότι στην κεντρική σελίδα του aeromodelling.gr εμφανίζεται ένα νέο άρθρο για μετατροπή του λαστιχοκίνητου Hangar Rat σε RC ηλεκτρικό...

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=153

Για την ώρα υπάρχει το άρθρο και οι φωτογραφίες, εκκρεμούν τα σχέδια, που είναι θέμα 1-2 ημερών.

Και μόνο από τις φωτογραφίες και το αρχικό σχέδιο πάντως, κάποιος μπορεί να προχωρήσει στην μετατροπή.

Όπως είδαμε και στην πράξη στο κλειστό της Ν. Ραιδεστού, πρόκειται για ένα πολύ καλό και σταθερό μικρό μοντέλο, με αργά πτητικά χαρακτηριστικά, κατάλληλο όμως μόνο για indoor πτήσεις.

Όσοι λοιπόν σπάσατε, ή βαρεθήκατε τα Cessna-κια, και ενδιαφέρεστε για κάτι δικό σας και διαφορετικό, μπορείτε να το δοκιμάσετε... Ο Βόλος περιμένει  Cheesy

gkan



καλησπερα

ο Ποντικας τελικα πεταει πολυ καλα σταθερα. αλλαξα το gear box toy Vapor και εβαλα το gear box Citabria με την μεγαλη  ελικα του Vapor .  στηριξη δεν βολευε με το gearbox Vapor. το βαρος του ποσο πρεπει να ειναι ?εχουμε καποιο μεσο ορο. ειδα το δικο σας 17,5 γρ το δικο μ δειχνει 20 γρ και δυσκολευεται λιγο στην ανοδο ετσι μ φαινεται.ειμαι μεσα στο range του βαρους ?


το υδροπλανακι το drake απο balsa γινεται η μονο durobatics ?

ευχαριστω πολυ

Θαλασσινος
 
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 00:40:35 »

Η έλικα του Vapor ίσως πέφτει μεγάλη για το μειωτήρα του Citabria. Δοκίμασε με την έλικα του Citabria. Το δικό μου πετάει με της Cessna, που είναι ακόμα πιο μικρή, αλλά μου φαίνεται ότι πάει πολύ καλύτερα. Μην περιμένεις βέβαια καμιά τρελή άνοδο...

Στην επόμενη πτήση μας στη Θεσσαλονίκη ίσως προσπαθήσω να τραβήξω βίντεο, για να φανεί ο τρόπος και η ταχύτητα πτήσης.

20 γραμμάρια είναι σίγουρα περισσότερο από 17,5, αλλά είναι σίγουρα μια χαρά για το μοντέλο.Η Citabria με πολύ μικρότερο φτερό πετάει στα 21-22 γραμμάρια χωρίς πρόβλημα...

Το Micro Drake γίνεται με Durobatics, για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε νερό. Το durobatics είναι πολύ ελαφρύ και αδιάβροχο, οπότε με σωστές κολλήσεις στους αρμούς έχει πολύ καλή στεγανότητα.

Αν θελήσεις να το κάνεις από μπάλσα, γίνεται, αλλά ξεχνάς το νερό. Όσο βερνίκι και να βάλεις, ποτέ δεν θα είναι 100% στεγανό, ενώ θα βαρύνει και υπερβολικά πολύ... Δοκίμασε το με durbatics, αξίζει τον κόπο, θα με καταλάβεις το καλοκαίρι...

Γιώργος
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 09:08:55 »

Η έλικα του Vapor ίσως πέφτει μεγάλη για το μειωτήρα του Citabria. Δοκίμασε με την έλικα του Citabria. Το δικό μου πετάει με της Cessna, που είναι ακόμα πιο μικρή, αλλά μου φαίνεται ότι πάει πολύ καλύτερα. Μην περιμένεις βέβαια καμιά τρελή άνοδο...

Στην επόμενη πτήση μας στη Θεσσαλονίκη ίσως προσπαθήσω να τραβήξω βίντεο, για να φανεί ο τρόπος και η ταχύτητα πτήσης.

20 γραμμάρια είναι σίγουρα περισσότερο από 17,5, αλλά είναι σίγουρα μια χαρά για το μοντέλο.Η Citabria με πολύ μικρότερο φτερό πετάει στα 21-22 γραμμάρια χωρίς πρόβλημα...

Το Micro Drake γίνεται με Durobatics, για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε νερό. Το durobatics είναι πολύ ελαφρύ και αδιάβροχο, οπότε με σωστές κολλήσεις στους αρμούς έχει πολύ καλή στεγανότητα.

Αν θελήσεις να το κάνεις από μπάλσα, γίνεται, αλλά ξεχνάς το νερό. Όσο βερνίκι και να βάλεις, ποτέ δεν θα είναι 100% στεγανό, ενώ θα βαρύνει και υπερβολικά πολύ... Δοκίμασε το με durbatics, αξίζει τον κόπο, θα με καταλάβεις το καλοκαίρι...

Γιώργος

καλημερα

θα ξαναδοκιμασω με την μικρη ελικα να δω αποτελεσματα. με την μεγαλη υπαρχει κινδυνος να καψω το μοτερ η κατι αλλο ? πεταει σχεδον με  full throtle  με την μεγαλη

ευχαριστω

Θαλασσινος
Καταγράφηκε
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 25 Ιαν 2009, 16:30:22 »

Προσπαθω να μαθω το Forum  θα δειτε και πιο πριν το μηνυμα μου. δεν βρισκω το πλαισιο διαγραφης ?

Videos με Hangar Rat σε εξωτερικο χωρο με συνθηκες Μη απνοιας

http://www.youtube.com/watch?v=7BLtM8Tq0DA


http://www.youtube.com/watch?v=9-YqEWjJdrA
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2009, 23:16:00 »

καλησπέρα,

έσβησα τα περιττά μηνύματά σου, για να υπάρχει σωστή συνέχεια...

Είδα τα βιντεάκια και μπορώ να σου πω ότι με τέτοιες συνθήκες όλα τα RAT έτσι θα πετούσαν. Πρόκειται καταρχήν για μοντέλο indoor. Εκεί το ευχαριστιέσαι... Αν βέβαια δεν υπάρχει χώρος (δυστυχώς ο κανόνας), τότε ψάχνεις για άπνοια, νωρίς το πρωί ή το απογευματάκι.

Το μοντέλο φαίνεται να πηγαίνει μια χαρά, από το λίγο που κρατάει η πτήση.

Δεν υπάρχει κίνδυνος για το μοτέρ, σίγουρα ζορίζεται και μπορεί να τραβάει και παραπάνω ρεύμα, αλλά για κάψιμο δεν νομίζω. Το δοκίμασα και εγώ στον δικό Πόντικα (ωραίο όνομα, κατοχυρώνεται..) και δεν είχα πρόβλημα. Δεν είχα όμως και την ίδια απόδοση 

Δεν αρκεί το μοτέρ για να δουλέψει σωστά τη μεγάλη έλικα. Φαντάσου κάτι σαν αυτοκίνητο σε ανηφόρα, να προσπαθεί να ανέβει με τετάρτη ταχύτητα. Δεν πάει, πάει ? Αντίθετα, με την μικρή έλικα του Cessna (ούτε καν της Citabria που είναι μεγαλύτερη), έχει πολύ καλύτερη ανταπόκριση και περισσότερη δύναμη. Έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον...

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2009, 23:57:45 »

καλησπέρα,

έσβησα τα περιττά μηνύματά σου, για να υπάρχει σωστή συνέχεια...

Είδα τα βιντεάκια και μπορώ να σου πω ότι με τέτοιες συνθήκες όλα τα RAT έτσι θα πετούσαν. Πρόκειται καταρχήν για μοντέλο indoor. Εκεί το ευχαριστιέσαι... Αν βέβαια δεν υπάρχει χώρος (δυστυχώς ο κανόνας), τότε ψάχνεις για άπνοια, νωρίς το πρωί ή το απογευματάκι.

Το μοντέλο φαίνεται να πηγαίνει μια χαρά, από το λίγο που κρατάει η πτήση.

Δεν υπάρχει κίνδυνος για το μοτέρ, σίγουρα ζορίζεται και μπορεί να τραβάει και παραπάνω ρεύμα, αλλά για κάψιμο δεν νομίζω. Το δοκίμασα και εγώ στον δικό Πόντικα (ωραίο όνομα, κατοχυρώνεται..) και δεν είχα πρόβλημα. Δεν είχα όμως και την ίδια απόδοση 

Δεν αρκεί το μοτέρ για να δουλέψει σωστά τη μεγάλη έλικα. Φαντάσου κάτι σαν αυτοκίνητο σε ανηφόρα, να προσπαθεί να ανέβει με τετάρτη ταχύτητα. Δεν πάει, πάει ? Αντίθετα, με την μικρή έλικα του Cessna (ούτε καν της Citabria που είναι μεγαλύτερη), έχει πολύ καλύτερη ανταπόκριση και περισσότερη δύναμη. Έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον...

gkan


Καλησπερα,

ευχαριστω που διαγραψατε τα μηνυματα τα προηγουμενα. τα project σας παντως παραπανω απο εξαιρετικα ειναι ! βλεποντας και την πτερυγα που κατασκευασατε μπορω να πω ειναι απλα τελεια.
οσο αναφορα τον Ποντικα δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται με τις ελικες  ........στην συγκεκριμενη πτηση φοραει τον μεγαλο ελικα οταν του βαλω τον μικρο σαν να μην τραβαει......μηπως θελει πιο χαμηλο down η βαση με την ελικα  του Citabria? ενπαση περιπτωσει η δουλεια γινεται και ετσι αλλα θα εξακολουθησω να κανω δοκιμες με τις γωνιες και τουσ μικρους ελικες.

τωρα επιστροφη στο Micro Drake. αυτη την εβδομαδα θα παραγγειλω τα υλικα. απλα θελω να ρωτησω οι μεντεσεδες και τα horn του απο τι ειναι φτιαγμενοι ? νσ πσρσγγειλω απο καπου ? για να ενωσω το μοτερ με την πλακετα αλλα με πριζακι που βρισκω τετοια υλικα? για βαση κινητηρα να παραγγειλω zepron η απλο φελιζολ και καθαρισα? προτιμω να τα εχω ολα πριν ξεκινησω παρα  να τρεχω κατα την διαρκεια κατασκευης

ευχαριστω

Θαλασσινος
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2009, 00:10:17 »

Πρώτα από όλα, για λίγη επιπλέον έμπνευση:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=769674

Οι μεντεσέδες είναι ότι ακριβώς προτείνει το σχέδιο, κόλλα UHU Por, που έχει πολύ καλή ελαστικότητα. Φαίνεται περίεργο, αλλά δουλεύει τέλεια.

Για horn ανακύκλωσα κάποια από ένα διαλυμμένο Cessna, αλλά μπορείς να κάνεις από λεπτό (~0,6χιλ) κόντρα πλακέ, όπως του Hangar Rat.

Για το μοτέρ, υποθέτω ότι αναφέρεσαι στην πλακέτα του Vapor. Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, και έκανα τα εξής. Πήρα από κατάστημα μουσικών ειδών, χορδή πιάνου, διαμέτρου 0,46mm (έτσι γράφει στη συσκευασία, είναι η διάμετρος του κεντρικού σύρματος, έρχεται τυλιγμένη με άλλο κίτρινο, που αν το ξετυλίξεις έχεις το ίσιο ατσαλόσυρμα του πυρήνα. Η διάμετρος αυτή τυχαίνει να είναι ακριβώς το μέγεθος των βισμάτων που μπαίνουν στην πλακέτα. Κόλλησε 2 κομμάτια μήκος 1cm στα άκρα των καλωδίων, και τα βάζεις στην πλακέτα (μόνωσε με shrink-tube ή άσπρη κόλλα το εκτεθιμένο μήκος, για να μην βραχυκυκλώσει). Θέλει δοκιμή το +/- και είσαι έτοιμος. Δυστυχώς τόσο μικρά βύσματα δεν ξέρω που έχει, αλλά όπως θα δεις μόλις το κάνεις, δεν θα χρειάζεσαι...

Βάση του κινητήρα, καλύτερα να μην είναι το γνωστό φελιζόλ, από την άλλη δεν είναι και τόσο κρίσιμο...

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2009, 00:31:33 »

Πρώτα από όλα, για λίγη επιπλέον έμπνευση:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=769674

Οι μεντεσέδες είναι ότι ακριβώς προτείνει το σχέδιο, κόλλα UHU Por, που έχει πολύ καλή ελαστικότητα. Φαίνεται περίεργο, αλλά δουλεύει τέλεια.

Για horn ανακύκλωσα κάποια από ένα διαλυμμένο Cessna, αλλά μπορείς να κάνεις από λεπτό (~0,6χιλ) κόντρα πλακέ, όπως του Hangar Rat.

Για το μοτέρ, υποθέτω ότι αναφέρεσαι στην πλακέτα του Vapor. Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, και έκανα τα εξής. Πήρα από κατάστημα μουσικών ειδών, χορδή πιάνου, διαμέτρου 0,46mm (έτσι γράφει στη συσκευασία, είναι η διάμετρος του κεντρικού σύρματος, έρχεται τυλιγμένη με άλλο κίτρινο, που αν το ξετυλίξεις έχεις το ίσιο ατσαλόσυρμα του πυρήνα. Η διάμετρος αυτή τυχαίνει να είναι ακριβώς το μέγεθος των βισμάτων που μπαίνουν στην πλακέτα. Κόλλησε 2 κομμάτια μήκος 1cm στα άκρα των καλωδίων, και τα βάζεις στην πλακέτα (μόνωσε με shrink-tube ή άσπρη κόλλα το εκτεθιμένο μήκος, για να μην βραχυκυκλώσει). Θέλει δοκιμή το +/- και είσαι έτοιμος. Δυστυχώς τόσο μικρά βύσματα δεν ξέρω που έχει, αλλά όπως θα δεις μόλις το κάνεις, δεν θα χρειάζεσαι...

Βάση του κινητήρα, καλύτερα να μην είναι το γνωστό φελιζόλ, από την άλλη δεν είναι και τόσο κρίσιμο...

gkan

ευχαριστω και παλι

θα ενημερωνω για την προοδο καληνυχτα σε ολους
Καταγράφηκε
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 14 Φεβ 2009, 23:41:48 »

Πρώτα από όλα, για λίγη επιπλέον έμπνευση:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=769674

Οι μεντεσέδες είναι ότι ακριβώς προτείνει το σχέδιο, κόλλα UHU Por, που έχει πολύ καλή ελαστικότητα. Φαίνεται περίεργο, αλλά δουλεύει τέλεια.

Για horn ανακύκλωσα κάποια από ένα διαλυμμένο Cessna, αλλά μπορείς να κάνεις από λεπτό (~0,6χιλ) κόντρα πλακέ, όπως του Hangar Rat.

Για το μοτέρ, υποθέτω ότι αναφέρεσαι στην πλακέτα του Vapor. Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, και έκανα τα εξής. Πήρα από κατάστημα μουσικών ειδών, χορδή πιάνου, διαμέτρου 0,46mm (έτσι γράφει στη συσκευασία, είναι η διάμετρος του κεντρικού σύρματος, έρχεται τυλιγμένη με άλλο κίτρινο, που αν το ξετυλίξεις έχεις το ίσιο ατσαλόσυρμα του πυρήνα. Η διάμετρος αυτή τυχαίνει να είναι ακριβώς το μέγεθος των βισμάτων που μπαίνουν στην πλακέτα. Κόλλησε 2 κομμάτια μήκος 1cm στα άκρα των καλωδίων, και τα βάζεις στην πλακέτα (μόνωσε με shrink-tube ή άσπρη κόλλα το εκτεθιμένο μήκος, για να μην βραχυκυκλώσει). Θέλει δοκιμή το +/- και είσαι έτοιμος. Δυστυχώς τόσο μικρά βύσματα δεν ξέρω που έχει, αλλά όπως θα δεις μόλις το κάνεις, δεν θα χρειάζεσαι...

Βάση του κινητήρα, καλύτερα να μην είναι το γνωστό φελιζόλ, από την άλλη δεν είναι και τόσο κρίσιμο...

gkan

ευχαριστω και παλι

θα ενημερωνω για την προοδο καληνυχτα σε ολους

Καλησπερα

ο Ποντικας μ επαθε κατι ζημιες και τον επισκευαζω. δοθεισης ευκαιριας σκεφτομαι να αλλαξω και το μοτερ του που ειναι απο το Vapor kκαι να βαλω του Citabria. νομιζω πως ειναι πιο δυνατο αν και σαν μεγεθος ειναι πιο μικρο απο του Vapor. καλωδια για μοτερ τι διαμετρου ειναι ? γνωριζετε που θα βρω τετοια καλωδια?
ακομα περιμενω το Durobatics δεν ξερω τι γινεται απο 30 /1 παραγγελια και ακομα δεν ηρθε.

να ειστε ολοι καλα

Θαλασσινος
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 31 Ιαν 2010, 01:46:20 »

Κοιτώντας κατά καιρούς στο album, πετυχαίνω διάφορες ενδιαφέρουσες φωτογραφίες...

Και χθες, εντελώς τυχαία πέτυχα αυτές τις δύο προσθήκες από το Γιάννη Κουσουρλή με ένα καινούργιο Hangar Rat. Περίμενα να τις συνοδέψει με κάποιο κείμενο, αλλά δεν είδα κάτι. Οπότε, για να τον προκαλέσω, είπα να γράψω εγώ για αυτές, περιμένοντας περισσότερα στοιχεία από τον ίδιο...



Πράγματι, τα servo είναι διαφορετικά από τα συνηθισμένα...

Καμιά εκτίμηση για το τελικό βάρος? Μου φαίνεται, ή βλέπω brushless μοτέρ?

Υπάρχει καμιά ενημέρωση για indoor πτήσεις στην Αττική?

Καλό βράδυ σε όλους

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
MarD
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.253



Προφίλ WWW
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 31 Ιαν 2010, 01:54:17 »


Πράγματι, τα servo είναι διαφορετικά από τα συνηθισμένα...

Καμιά εκτίμηση για το τελικό βάρος? Μου φαίνεται, ή βλέπω brushless μοτέρ?


Θα ήθελα να πω απλά πως τα servo είναι ενός γραμμαρίου έκαστο.
Καταγράφηκε

“The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
- Igor Sikorsky

http://www.coolmodels.gr
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 31 Ιαν 2010, 02:12:56 »


Πράγματι, τα servo είναι διαφορετικά από τα συνηθισμένα...

Καμιά εκτίμηση για το τελικό βάρος? Μου φαίνεται, ή βλέπω brushless μοτέρ?


Θα ήθελα να πω απλά πως τα servo είναι ενός γραμμαρίου έκαστο.

Γνωστά ............ ΤΟΚΙ
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6405
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: RC Hangar Rat « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.259 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.