Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:42:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:42:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 66
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 78
    Συνολικά: 80
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: RC Hangar Rat  (Αναγνώστηκε 15508 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « στις: Δευτέρα, 3 Μάρ 2008, 12:13:52 »

    Αν και δεν πίστευα ότι θα γίνει και αυτό ( idiot2), σας ενημερώνω ότι στην κεντρική σελίδα του aeromodelling.gr εμφανίζεται ένα νέο άρθρο για μετατροπή του λαστιχοκίνητου Hangar Rat σε RC ηλεκτρικό...

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=153

    Για την ώρα υπάρχει το άρθρο και οι φωτογραφίες, εκκρεμούν τα σχέδια, που είναι θέμα 1-2 ημερών.

    Και μόνο από τις φωτογραφίες και το αρχικό σχέδιο πάντως, κάποιος μπορεί να προχωρήσει στην μετατροπή.

    Όπως είδαμε και στην πράξη στο κλειστό της Ν. Ραιδεστού, πρόκειται για ένα πολύ καλό και σταθερό μικρό μοντέλο, με αργά πτητικά χαρακτηριστικά, κατάλληλο όμως μόνο για indoor πτήσεις.

    Όσοι λοιπόν σπάσατε, ή βαρεθήκατε τα Cessna-κια, και ενδιαφέρεστε για κάτι δικό σας και διαφορετικό, μπορείτε να το δοκιμάσετε... Ο Βόλος περιμένει  Cheesy

    gkan



    * RC_Rat_flight.JPG (107.42 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2653 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 4 Μάρ 2008, 01:26:09 »

    Έτοιμα και τα σχέδια...

    Μη φανταστείτε κάτι τρομερό, δείχνουν μόνο τις απαραίτητες μετατροπές στο αρχικό σχέδιο. Για τα υπόλοιπα βοηθούν και οι φωτογραφίες.

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=tpmod;dl=item291

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=tpmod;dl=item290

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 4 Μάρ 2008, 08:35:50 »

    Η μετατροπή του Hangar Rat σε τηλεκατευθυνόμενο ηλεκτροκίνητο είναι ότι πιό ωραίο παρουσίασε ο gkan. Μου έδωσε την αφορμή να μετατρέψω και το δικό μου, αλλά εγώ θα το κάνω δικάναλο, (μοτέρ, rudder). Αφου είναι σχεδιασμένο να πετάει ελεύθερα, δεν χρειάζεται elevator.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 17 Ιούλ 2008, 12:20:53 »

    Γεια σας!

    Αρχικά να πω ένα μπράβο στον κ.Γιώργο για την έμπνευσή του να κάνει αυτό το όμορφο μοντέλο r/c Thumbs up! Συγχαρητήρια!

    Σήμερα διάβασα τα σχετικά άρθρα και μου άρεσε πολύ το μοντέλο και λέω να το φτιάξω κάποια στιγμή.  Wink

    Έχω μια ερώτηση-απορία: Στα σχέδια λέει ότι το fin(rudder) θέλει επικάλυψη μόνο από την αριστερή πλευρά. Γιατί ρε παιδιά ρώσικο είναι;  Grin

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    guest542
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 17 Ιούλ 2008, 14:07:51 »

    Καλησπέρα,

    Πραγματι, το rc-hangar rat είναι το κάτι άλλο!!!

    Αν και δεν το έχω φτιάξει ακόμη, έτυχε να το πετάξω και ενθουσιάστηκα με την πολύ ομαλή και απόλυτα ελεγχόμενη πτήση του.

    Αρχικά το μοντέλο σχεδιάστηκε για free-flight, οπότε η λογική του είναι: όσο ελαφρύτερο τόσο καλύτερο.
    Έτσι, η επικάλυψη του fin και από τις δύο πλευρές, μόνο βάρος θα μπορούσε να προσφέρει.

    Τώρα όσο για την "αριστερή" πλευρά, είναι θεμα καθαρά γούστου, (ή και πολιτικών πεποιθήσεων ίσως  laugh)
    Αλλά συνήθως (όχι ότι είναι απαραίτητο), τα free-flight τριμάρονται να πετούν σε αριστερόστροφη κυκλική πορεία,
    οπότε βολεύει να είναι επικαλυμένη η αριστερή πλευρά του fin.
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 17 Ιούλ 2008, 16:41:23 »

    Φίλη asfet

    Ευχαριστώ για την απάντηση!

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 17 Ιούλ 2008, 17:58:39 »

    Επειδή μάλλον ο gkan δεν είναι διαθέσιμος, θα αναλάβω να εξηγήσω την απορία σας.

    Επικαλύπτοντας μία τέτοια επιφάνεια από την μία πλευρά, δημιουργούμε ανεπαίσθητη καμπυλότητα, και ως εκ τούτου παράγει άντωση (κάθετα στην επιφάνεια).

    Καλύπτοντας την αριστερή πλευρά, η άντωση παράγεται προς τα αριστερά, άρα εκτρέπει την ουρά προς τα αριστερά, άρα την μύτη προς τα δεξιά. Ετσι αντισταθμίζεται από μόνο της η τάση που έχουν όλα τα μονοκινητήρια ελικοφόρα να εκτρέπουν την μύτη προς τα αριστερά. (λαμβάνεται ως συνθήκη ότι η έλικα γυρίζει στην συνήθη φορά).

    Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το οριζόντιο σταθερό, που είναι επικαλυμένο μόνο από επάνω. Η καμπυλότητα της αεροτομής προσθέτει θετική άντωση, και έτσι αυξάνεται η απόδοση.
    Αν επικαλύπταμε την επιφάνεια από κάτω, η καμπυλότητα θα λειτουργούσε αρνητικά, η ουρά θα πίεζε προς τα κάτω, και θα είχε τάση να ανέλθη η μύτη. Τότε με ένα προχωρημένο μπροστά κέντρο βάρους θα είχαμε πολύ πιό σταθερό μοντέλο, αλλά αυτό θα υστερούσε στην απόδοση από την προηγούμενη κατάσταση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 21 Ιούλ 2008, 23:29:49 »

    Ευχαριστώ την asfet και τον jkon για τις απαντήσεις που έδωσαν, όσο καιρό πράγματι έλειπα...

    Και οι δύο είναι σωστές, θα προσθέσω όμως άλλη μία : δεν έχει ιδιαίτερη σημασία...

    Μάλιστα, στο πρωτότυπο μοντέλο, για λόγους εμφάνισης κυρίως, αλλά και για να αποφύγω τυχόν σκευρώσεις, επικάλυψα και τις δύο πλευρές του fin (και μετά σου λένε, ακολούθα τις οδηγίες και τα σχέδια  Grin)

    Νίκο, ελπίζω να προχωρήσεις στην κατασκευή, και να την ευχαριστηθείς, όπως και τις πτήσεις...

    gkan

    όσο για το "ρώσικο", μάλλον ενοούσες "σοβιετικό", καθώς η σημερινή Ρωσία δεν είναι και τόσο "αριστερή"  Grin  idiot2
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 26 Ιούλ 2008, 15:47:11 »

    Γεια σας

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας jkon! Thumbs up

    κ. Γιώργο

    καλωσήλθατε, και εγώ σήμερα γύρισα!
    Το αεροπλάνο μ' αρέσει και έχω σκοπό να το φτίαξω! Thumbs up

    Παράθεση
    όσο για το "ρώσικο", μάλλον ενοούσες "σοβιετικό", καθώς η σημερινή Ρωσία δεν είναι και τόσο "αριστερή"   
    σωστά

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 23


    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 00:44:11 »

    Αν και δεν πίστευα ότι θα γίνει και αυτό ( idiot2), σας ενημερώνω ότι στην κεντρική σελίδα του aeromodelling.gr εμφανίζεται ένα νέο άρθρο για μετατροπή του λαστιχοκίνητου Hangar Rat σε RC ηλεκτρικό...

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=153

    Για την ώρα υπάρχει το άρθρο και οι φωτογραφίες, εκκρεμούν τα σχέδια, που είναι θέμα 1-2 ημερών.

    Και μόνο από τις φωτογραφίες και το αρχικό σχέδιο πάντως, κάποιος μπορεί να προχωρήσει στην μετατροπή.

    Όπως είδαμε και στην πράξη στο κλειστό της Ν. Ραιδεστού, πρόκειται για ένα πολύ καλό και σταθερό μικρό μοντέλο, με αργά πτητικά χαρακτηριστικά, κατάλληλο όμως μόνο για indoor πτήσεις.

    Όσοι λοιπόν σπάσατε, ή βαρεθήκατε τα Cessna-κια, και ενδιαφέρεστε για κάτι δικό σας και διαφορετικό, μπορείτε να το δοκιμάσετε... Ο Βόλος περιμένει  Cheesy

    gkan




    Χρονια πολλα και καλη Χρονια!

    το Hangar  Rat ειναι σχεδον ετοιμο .σημερα το δοκιμασα και ειμαι ενθουσιασμενος με το project. πεταει πολυ αργα πραγματι.
    το μονο που με δυσκολεψε ειναι το gearbox που ειναι απο το Vapor. λογω της κατασκευης του διαφερει απο της Kyosho ετσι απλα το καρφιτσωσα σε ενα κομματι μπαλσα με τις γωνιες  down and thrust  και το πηγα για δοκιμη. εχετε κατι να προtεινετε? εστειλα και κατι fotos στο album για τυχων παρατηρησεις  αλλα φαινονται με  << x >>.για να ανοιξουν θελουν κλικ, μαλλον κανω κατι λαθος

    ευχαριστω

    Θαλασσινος
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 05:12:31 »

    ... εστειλα και κατι fotos στο album για τυχων παρατηρησεις  αλλα φαινονται με  << x >>.για να ανοιξουν θελουν κλικ, μαλλον κανω κατι λαθος

    Συγχαρητήρια για την κατασκευή!
    Οι φωτογραφίες δεν φαίνονται επειδή έχουν ελληνικούς χαρακτήρες.
    Άνοιξέ τες, επίλεξε "επεξεργασία πληροφοριών αρχείου" και δώσε ονόματα με αγγλικούς χαρακτήρες.
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 09:58:50 »

    Θαλασσινέ καλημέρα,

    πρώτα τα συγχαρητήριά μου για την κατασκευή. Φαίνεται μια χαρά.  Thumbs up

    Είδα τις φωτογραφίες και μπορώ να πω ότι η λύση που έδωσες είναι εντάξει.

    Αυτό που δεν μπορώ να διακρίνω είναι αν έχεις και το πηχάκι carbon (άτρακτος Vapor) κολλημένο στη βάση.

    Εναλλακτικά, θα κάρφωνα το πηχάκι αυτό κατευθείαν στην άτρακτο του Rat, προσέχοντας τις κλίσεις, και πάνω του θα στερέωνα την πλαστική βάση.

    Η στήριξη που έκανες έχει και το πλεονέκτημα της αλλαγής των γωνιών, αν χρειαστεί, ειδικά αν αντί για καρφίτσες βάλεις βίδες και παίζεις με τις ρυθμίσεις...

    Άντε και σε επόμενα τώρα...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 23


    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 19:08:18 »

    Θαλασσινέ καλημέρα,

    πρώτα τα συγχαρητήριά μου για την κατασκευή. Φαίνεται μια χαρά.  Thumbs up

    Είδα τις φωτογραφίες και μπορώ να πω ότι η λύση που έδωσες είναι εντάξει.

    Αυτό που δεν μπορώ να διακρίνω είναι αν έχεις και το πηχάκι carbon (άτρακτος Vapor) κολλημένο στη βάση.

    Εναλλακτικά, θα κάρφωνα το πηχάκι αυτό κατευθείαν στην άτρακτο του Rat, προσέχοντας τις κλίσεις, και πάνω του θα στερέωνα την πλαστική βάση.

    Η στήριξη που έκανες έχει και το πλεονέκτημα της αλλαγής των γωνιών, αν χρειαστεί, ειδικά αν αντί για καρφίτσες βάλεις βίδες και παίζεις με τις ρυθμίσεις...

    Άντε και σε επόμενα τώρα...

    gkan

    καλησπερα

    σας ευχαριστω για τα θετικα σχολια σας. δεν εχω βαλει το πηχακι του Vapor αφου το gear box ειναι απο αναταλλακτικο .εχω βαλει με  στιγμης κολλα ενα κομματακι carbon πιο λεπτο αποτο πηχη του Vapor και κυλινδρικο .βαση με τις βιδες μαλλον για να εχω ρυθμισεις θα προσπαθησω να φτιαξω

    Καταγράφηκε
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 23


    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 19:10:21 »

    ... εστειλα και κατι fotos στο album για τυχων παρατηρησεις  αλλα φαινονται με  << x >>.για να ανοιξουν θελουν κλικ, μαλλον κανω κατι λαθος

    Συγχαρητήρια για την κατασκευή!
    Οι φωτογραφίες δεν φαίνονται επειδή έχουν ελληνικούς χαρακτήρες.
    Άνοιξέ τες, επίλεξε "επεξεργασία πληροφοριών αρχείου" και δώσε ονόματα με αγγλικούς χαρακτήρες.

    Evan ευχαριστω πολυ για τις οδηγιες με τις φωτογραφιες .
    Καταγράφηκε
    alex r/c
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 219


    with uP PIC they fly better!


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 22 Ιαν 2009, 01:02:45 »

     Cheesy Επιτέλους το αποφάσισα.... και έβαλα μπρος την κατασκευή το Hangar Rat.

    To έναυσμα ήρθε απο το γιό μου όπου σε δύο απο τις αρκετές πλέον indoor συναντήσεις στο κλειστό της Καλαμαρίας
    ο Γιώργος (gkan) του έδωσε να κάνει "πτήσεις εθισμού" και είναι προς τιμή του που προσπαθεί να μυήσει τους νεοεισερχόμενους και ιδίως τα μικρά παιδιά (ο γιος μου είναι 6 χρόνων)  στο hobby του αερομοντελισμού.

    Έτσι λοιπον έχουμε και λέμε -
    3η μέρα και είναι έτοιμα: ατρακτος , rudder , οριζόντιο σταθερό , πυλώνες φτερού , φτερά και βάση μοτερ.

    Θα ακολουθήσει επικάλυψη (προς το παρον διαθέσιμο έχω μονο διαφανές microfilm για indoor)
    και προσπαθώ να καταλάβω απο τις φωτογραφίες του Γιώργου τον τρόπο στερέωσης των φτερών στην άτρακτο.

    Άντε τώρα ύπνο γιατί αύριο έχει χαρά και εργασία..... και το απόγευμα η συνέχεια με την κατασκεύη....

    Την Κυριακή (σto κλειστό) θα ρίξω μια κλεφτή ματιά στον 'Πόντικα'του George να πάρω μια ιδέα πως έκανε την πατέντα με την στήριξη! Στριφογύρισμα ματιών
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: RC Hangar Rat
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.