Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 11:12:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 11:12:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 33
    Συνολικά: 33
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018  (Αναγνώστηκε 13900 φορές)
    PeSta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 55



    « Απάντηση #90 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2016, 11:50:23 »

    Ας γίνει έτσι λοιπόν.
    Σίγουρα θα τονωθεί το ενδιαφέρον, αρκεί βέβαια να γίνονται και αγώνες!
    Θα πρότεινα όμως μιας και η ποινή θα είναι "ν", να ανέβει το ύψος λίγο πάνω από τα 200 μ., όπου το μάτι μας είναι εξασκημένο τόσα χρόνια, αφού εκεί κόβουν τα ανεμόπτερά μας.
    Καταγράφηκε

    Πέτρος Σταμάτης - Ε.Α.Θ.
    ALPHA KILO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98



    « Απάντηση #91 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2016, 12:30:40 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    Πιστεύω ότι όσοι πραγματικά ενδιαφερόμαστε για να διατηρηθεί κάτι καλό ή για να γίνει ακόμα καλύτερο θα πρέπει να αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να πετάξουμε μερικούς virtual γύρους με ενσωματωμένες τις ιδέες που προτείνει ο καθένας.

    Έτσι ίσως αποφύγουμε  κάποιες δυσάρεστες εκπλήξεις ώστε οι όποιες αλλαγές να γίνουν προς την σωστή κατεύθυνση.

    Για να σας βάλω στο κλίμα που προανέφερα στέλνω μια αποτύπωση εικόνας του Μ/Δ ΟΑΜΕΛ από το Google Earth.

    H κίτρινη γραμμή είναι ο μακρύς δρόμος (592 μέτρα για την ακρίβεια) που πρέπει να ακολουθήσει ο αλυτάρχης για να καταγράψει το ύψος στα αλτίμετρα τεσσάρων αεροπλάνων τα οποία βρίσκονται στις τέσσερεις γωνίες του Μ/Δ.

    Αν του δώσουμε και 1’:30” για κάθε αεροπλάνο υπολογίστε 15 έως 20 λεπτά για τη διαδικασία…

    Είναι βέβαια ακραία περίπτωση, αλλά και στις καλύτερες δεν πιστεύω ότι θα ξεμπερδεύουμε με λιγότερα από 10 λεπτά.

    Αυτό σημαίνει ότι θα βγαίνουν λιγότεροι γύροι στη μέρα, και σίγουρα είναι ένα σημαντικό μειονέκτημα.


    * Capture1 (2).jpg (106.24 KB, 1099x546 - εμφανίστηκε 341 φορές.)
    Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #92 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2016, 13:55:01 »

    Αγαπητε Πετρο
    το πιθανοτερο ειναι να συμφωνηθει οτι τα 225μ. θα ειναι το υψος περαν του οποιου θα πεφτει η "καμπανα" .
    Αγαπητε Αρη
    Δεν ειναι απαραιτητο ο αλυταρχης η ο βοηθος του να πηγαινουν επιτοπου για την μετρηση καθως αυτη διατηρειται ακομη και εαν αποσυνδεθει η μπαταρια μεχρις οτου γινει επανεναρξη της διαδικασιας απογειωσης.
    Επισης πρεπει να εχουμε υπ'οψιν μας οτι μονον σε οσους πετυχανε το 10λεπτο θα γινεται η μετρηση οι οποιοι θα ειναι δραματικα λιγοτεροι σε καθε γυρο καθως τα υψη εκκινησης πλεον θα ειναι σαφως χαμηλοτερα απο οσα εχουμε συνηθισει μεχρι σημερα.Πιθανολογω οτι μπορει κανενας να μην συμπληρωσει 10λεπτο σε καποιους γυρους και ετσι να εχουμε μονον την σειρα προσγειωσης.Καμμια φορα ισως εκει μεσα να υπαρξει και αυτος που θα κανει εσκεμμενα την "καργα" και θα τρεξει να προσγειωθει πριν το 10λεπτο προκειμενου να μην μετρηθει...Ισως αυτο μπορει να τακτοποιηθει εαν επιτραπει στον αλυταρχη να κανει κατα την κριση του δειγματοληπτικο ελεγχο για την παραβιαση των 225μ. σε "υποπτες" περιπτωσεις ακομη και εαν καποιος προσγειωθηκε πριν το 10λεπτο. Ειναι θεμα περιγραφης και καταλληλης διατυπωσης σε σχεση με το "απαγορευμενο υψος" των 225μ.(για τον φοβον των Ιουδαιων...)
    Δικη μου εκτιμηση ειναι οτι εαν υπαρξει  καθυστερηση αυτη θα ειναι απο ελαχιστη εως και μηδενικη.


    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος 
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #93 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2016, 15:14:59 »

    Αλυτάρχης με ποδήλατο? Εχω ακόμα και από αυτό.

    Στα σοβαρά τώρα. Αν είναι έτσι τα πράγματα με το start height, τότε θα πρέπει να υπάρξει και πρόβλεψη όπως στον FAΙ τι θα γίνεται σε περίπτωση που δεν καταγραφεί ύψος από το αλτίμετρο. Θα είναι "ν" ή θα καταλάβει την τελευταία θέση μεαξύ των όσων 'εκαναν δεκάλεπτο?

    Αναλόγως της περίπτωσης και τα δύο έχουν βάση αλλά εδώ θα πρέπει να ισχύει ένα από τα δύο.



    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #94 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2016, 15:16:49 »

    Με αφορμή ότι κάνουμε ελαστικό το ένα (225μ ) ελαστικό το άλλο,(  προσγείωση) και προσπαθούμε από ότι αντιλαμβάνομαι να φτιάξουμε έναν αγώνα που να βολεύει τους περισσότερους, θα ήθελα να ρωτήσω αν πραγματικά θέλουμε αυτός ο ελληνικός, αγώνας να οδηγεί κάπου, γιατί διαφορετικά, δε ξέρω καν τον λόγο που αναφέρεται ως F5J -GR.
    Κατά την άποψή μου και από την στιγμή που έχουμε δει πως οι συνθήκες, αλλά και οι προσπάθειες των ανθρώπων που ξεκίνησαν στην Ελλάδα το FAI πετυχαίνουν, έχοντας μάλιστα προγραμματίσει τρεις  αγώνες FAI για την νέα χρονιά, δεν θα έπρεπε αυτός ο δικός μας αγώνας, να είναι κατά κάποιο τρόπο πιο κοντά στον FAI;  Οκ, θέλουμε αγώνα με ένα άτομο, θέλουμε, (γιατί όλοι οι χώροι δεν είναι κατάλληλη) να μη μετράμε την προσγείωση, άντε και να παίρνει 8 βαθμούς ποινής ο 9:59 αλλά να μην τηρήσουμε ούτε τα 200 μέτρα;
    Ο αγώνας όπως έχω εξ αρχής γράψει ακόμη τσουλάει, οι όποιες ισοβαθμίες έχει βρεθεί ο τρόπος ( σωστός άδικος τον αποδέχεσαι με το που λαμβάνεις μέρος), να καταλήξουν σε (έναν) νικητή, γιατί το παλεύουμε απορώ;
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    ALPHA KILO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98



    « Απάντηση #95 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2016, 15:24:30 »

    Ωραία Βασίλη!

    Μάλλον έχεις κάνει πολλές virtual πτήσεις!

    Με πείσατε λοιπόν.

    Η αλήθεια είναι ότι είμαι προ πολλού πεπεισμένος αλλά κάνω το συνήγορο του διαβόλου για να μη μας ξεφύγει κάτι σημαντικό.

    Ανυπομονώ λοιπόν να γίνουν ΑΜΕΣΑ οι αλλαγές αυτές που προτείνει και συνοψίζει ο Μπάμπης και να ρίχτουμε για άλλη μια χρονιά στους αγώνες!

    Θα συμφωνήσω και με τους προλαλήσαντες που θέλουν το όριο της ποινής στα 200 μέτρα.

    Ζόρικο μεν, αλλά αλλιώς δεν θα φάμε ποτέ ομελέτα!
    Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #96 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2016, 18:45:43 »

    Στα σοβαρά τώρα. Αν είναι έτσι τα πράγματα με το start height, τότε θα πρέπει να υπάρξει και πρόβλεψη όπως στον FAΙ τι θα γίνεται σε περίπτωση που δεν καταγραφεί ύψος από το αλτίμετρο. Θα είναι "ν" ή θα καταλάβει την τελευταία θέση μεαξύ των όσων 'εκαναν δεκάλεπτο?

    Αναλόγως της περίπτωσης και τα δύο έχουν βάση αλλά εδώ θα πρέπει να ισχύει ένα από τα δύο.
    Στον κανονισμο 2016 αυτο που προσδιοριζεται για την πτηση επιλυσης ισοβαθμιων εχει ως εξης
    Η καταγραφή του ύψους θα γίνεται από τον αλυτάρχη ή από τους βοηθούς του αμέσως μετά
    την ολοκλήρωση της πτήσης των 15 λεπτών. Είναι ευθύνη του αθλητή, η σωστή λειτουργία και
    καταγραφή του Start Height. Σε περίπτωση μη καταγραφής Start Height, η πτήση
    ποινολογείται με «ν1» βαθμούς, (όπου ν1 είναι ο αριθμός των αθλητών που μετέχουν στις
    πτήσεις κατάταξης).

    Βασει του παραπανω (που θα διατηρηθει ως εχει και στην νεα προταση) η μη καταγραφη θεωρειται "λαθος" του αθλητη ομοιο με τα αλλα που ποινολογουνται με "ν" βαθμους.Οχι λοιπον να πεφτεις στα "μαλακα" στο τελος της καταταξης των 10λεπτων αλλα πισω απο ολους στο γκρουπ διοτι υπαρχει περιπτωση να μην ειναι και τοσο "αθωο" κατι τετοιο.Καποιος... (δηλαδη η καργα που λεω) προκειμενου να αποφυγει  την μετρηση (που δεν τον συμφερει) απλως ανοιγοκλεινει την ταση δινει γκαζι και κλεινει αμεσως την ταση οποτε το αλτιμετρο (αφου δεν περασαν τα ελαχιστα 10 δευτερολεπτα που ειναι απαραιτητα για την καταγραφη) ,οταν ξαναδουλεψει θα βγαζει παυλες και η προηγουμενη μετρηση χαθηκε.Ετσι ειναι οι προδιαγραφες της FAI
    Δηλαδη διατηρουμε μονον μια μοναδικη επιβαλλομενη ποινη το "ν"

    Για το θεμα των 200μ. δεν εχω ουσιαστικες αντιρρησεις
    Στην ΕΑΘ εχει ηδη ξεκινησει η καταγραφη ολων των παραπανω προς αποστολη στην ΕΠΑΕ.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #97 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2016, 20:16:46 »


      Να κάνω μια πρόταση?

      Νομίζω πως θα ήταν πολύ αποτελεσματικό σε αυτό το σημείο να τρέχαμε μία ψηφοφορία. Με τη βοήθεια των διαχειριστών και με δύο-τρεις βασικές ερωτήσεις (θέλουμε start-heigh στα προκριματικά ή μείωση του ύψους κλπ) πιστεύω πως θα είχαμε όλοι μια καθαρότερη εικόνα προς τα που θα πρέπει να προχωρήσουμε.
     
      Σίγουρα δεν πρέπει να είναι αυτός ο τρόπος που θα ληφθεί η τελική απόφαση, αλλά με ένα απλό πάτημα κουμπιού είμαι σίγουρος πως θα μετάσχουν πολλοί περισσότεροι στη συζήτηση, δείχνοντας μια σαφέστερη τάση.


     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #98 στις: Πέμπτη, 15 Δεκ 2016, 10:38:45 »

    Kαλημερα
    stratigio kaλο θα ηταν να βρεθουμε  τα μελη της ΕΑΑ και να συζητήσουμε από κοντα και βλέπουμε
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #99 στις: Πέμπτη, 15 Δεκ 2016, 11:26:03 »

    Kαλημερα
    stratigio kaλο θα ηταν να βρεθουμε  τα μελη της ΕΑΑ και να συζητήσουμε από κοντα και βλέπουμε

    Αποφασίστε ποιά ημέρα σας βολεύει, και ραντεβού στο εργασήριό μου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #100 στις: Πέμπτη, 15 Δεκ 2016, 22:19:35 »

     
      Θα ήθελα να αποσαφηνίσω πως η πρόταση μου έγινε για να έχουμε όλοι (και δεν αναφερόμουν μόνο στην ΕΑΑ) μια σαφέστερη εικόνα για το ποια είναι η τάση και όχι ο τρόπος που θα ληφθούν οι τελικές αποφάσεις (είναι άλλωστε γνωστή στους περισσότερούς μας η σωστή διαδικασία).

      Επίσης με μια ψηφοφορία (POLL για τους forumομαθείς) πιστεύω πως πολύ πιο άνετα μπορεί να εκφράσει κανείς τη γνώμη του χωρίς να χρειαστεί να τη δικαιολογήσει, αλλά και το δείγμα θα είναι πολύ μεγαλύτερο. Πρόχειρα μου έρχονται στο μυαλό τουλάχιστον 6-7 άτομα (αθλητές από την ΕΑΑ μόνο) που σίγουρα θα πατούσαν το κουμπί, παρά θα ακολουθούσανε σε μία συνάντηση. Αποδεικνύεται άλλωστε και από τη συμμετοχή σε αυτή τη συζήτηση από πολύ μικρό κατά τη γνώμη μου αριθμό συμμετεχόντων αναλογικά με τους διαγωνιζομένους στους αγώνες -GR.



     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 263



    « Απάντηση #101 στις: Πέμπτη, 15 Δεκ 2016, 23:30:05 »

     
      Θα ήθελα να αποσαφηνίσω πως η πρόταση μου έγινε για να έχουμε όλοι (και δεν αναφερόμουν μόνο στην ΕΑΑ) μια σαφέστερη εικόνα για το ποια είναι η τάση και όχι ο τρόπος που θα ληφθούν οι τελικές αποφάσεις (είναι άλλωστε γνωστή στους περισσότερούς μας η σωστή διαδικασία).

      Επίσης με μια ψηφοφορία (POLL για τους forumομαθείς) πιστεύω πως πολύ πιο άνετα μπορεί να εκφράσει κανείς τη γνώμη του χωρίς να χρειαστεί να τη δικαιολογήσει, αλλά και το δείγμα θα είναι πολύ μεγαλύτερο. Πρόχειρα μου έρχονται στο μυαλό τουλάχιστον 6-7 άτομα (αθλητές από την ΕΑΑ μόνο) που σίγουρα θα πατούσαν το κουμπί, παρά θα ακολουθούσανε σε μία συνάντηση. Αποδεικνύεται άλλωστε και από τη συμμετοχή σε αυτή τη συζήτηση από πολύ μικρό κατά τη γνώμη μου αριθμό συμμετεχόντων αναλογικά με τους διαγωνιζομένους στους αγώνες -GR.



     Χαμόγελο

     Thumbs up

    Η πρόταση του Γιώργου είναι απλά καταπληκτική.Τρια,τέσσερα ερωτήματα απο τις προτάσεις που γράφτηκαν παραπάνω, με ένα απλό ναι η όχι.Ετσι η πλειοψηφία των αθλητών θα εκφραστεί "ελεύθερα" και θα δείξει τον δρόμο που θα ακολουθήσει  η κατηγορία F5j-GR πριν πάει το θέμα σε επίπεδο σωματείων.Αλλωστε αυτή είναι και η δύναμη της πλειοψηφίας και τι πιο υγιές;
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #102 στις: Παρασκευή, 16 Δεκ 2016, 20:28:22 »

    Η πρόταση του Stratigio είναι ότι καλύτερο στο σημείο που έχει φτάσει η κουβέντα.
    Σίγουρα τις όποιες αλλαγές θα τις προτείνουν τα σωματεία που θα επεξεργαστούν τις προτάσεις, ωστόσο και επειδή παρόλο το μεγάλο αριθμό των αγωνιζομένων, λίγοι μπήκαν στον κόπο να γράψουν τις απόψεις τους, ένα pole με τον τρόπο που τέθηκε ως πρόταση από τον Γιώργο, θα ναι ευκαιρία ακόμη και οι σύλλογοι να δουν την κοινή γνώμη και μετά ας αποφασίσουν μαζί με την ΕΠΑΕ ανάλογα.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #103 στις: Παρασκευή, 16 Δεκ 2016, 21:29:32 »

    Το aeromodelling.gr δεν έχει αντίρρηση για τη δημιουργία ψηφοφορίας.
    Θα είναι φυσικά ανώνυμη και ανοικτή για όλα τα μέλη του φορουμ - αθλητές και μη.
    Αν και όταν αποφασίσετε, ενημερώστε μας.
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.936


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #104 στις: Σάββατο, 17 Δεκ 2016, 14:29:46 »

    Το aeromodelling.gr δεν έχει αντίρρηση για τη δημιουργία ψηφοφορίας.
    Θα είναι φυσικά ανώνυμη και ανοικτή για όλα τα μέλη του φορουμ - αθλητές και μη.
    Αν και όταν αποφασίσετε, ενημερώστε μας.

    Ανωνυμη Huh
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.042 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.