Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.855 μηνύματα σε 11.914 θέματα από 6.156 Μέλη / Τελευταίο μέλος: thanasis00
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 19:11:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 19:11:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από DIGI
    [Σήμερα στις 18:53]

    από carapis
    [Σήμερα στις 15:29]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 12:19]

    από dim sofos
    [Σήμερα στις 11:46]

    [Σήμερα στις 11:08]

    από tosoun
    [Σήμερα στις 01:31]

    [Χθες στις 23:20]

    από santos
    [Χθες στις 13:02]

    από santos
    [Χθες στις 12:59]

    από socratesb
    [Χθες στις 12:46]

    από Greekjets
    [Δευτέρα, 22 Φεβ 2021, 13:19:20]

    από chris 1975
    [Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 22:52:53]

    από Greekjets
    [Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 17:01:51]

    από papabill
    [Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 00:05:11]

    από papabill
    [Σάββατο, 20 Φεβ 2021, 23:59:12]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6156
    Τελευταίο: thanasis00
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291855
    Σύνολο θεμάτων: 11914
    Online σήμερα: 57
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 8
    Επισκέπτες: 45
    Συνολικά: 53
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018  (Αναγνώστηκε 9243 φορές)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.072


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #105 στις: Σάββατο, 17 Δεκ 2016, 15:58:50 »

    Το aeromodelling.gr δεν έχει αντίρρηση για τη δημιουργία ψηφοφορίας.
    Θα είναι φυσικά ανώνυμη και ανοικτή για όλα τα μέλη του φορουμ - αθλητές και μη.
    Αν και όταν αποφασίσετε, ενημερώστε μας.

    Ανωνυμη Huh

    Με την έννοια ότι δεν θα καταγραφεί ποιός ψηφισε τί.
    Καταγράφηκε

    Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: Νενικηθέμεθα μεν και δούλοι εσμέν, εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. "Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
    Και ο πατήρ εκέλευσε ταπεινώς πέτεσθαι και μη εγγίζεσθαι τω ηλίω, Άλλ’ ο νεανίας ουκ εμιμνήσκετο των του πατρός λόγων και εις θάλατταν έπεσεν.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.320



    « Απάντηση #106 στις: Σάββατο, 17 Δεκ 2016, 20:18:21 »

    Καλησπέρα,

    Υπάρχει και option που το ΟΧΙ το κάνει ΝΑΙ?  devil
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.072


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #107 στις: Σάββατο, 17 Δεκ 2016, 21:58:03 »

    Καλησπέρα,

    Υπάρχει και option που το ΟΧΙ το κάνει ΝΑΙ?  devil


    Αν το απαιτήσουν οι θεσμοί... Wink
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 17 Δεκ 2016, 22:08:11 από evan » Καταγράφηκε

    Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: Νενικηθέμεθα μεν και δούλοι εσμέν, εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. "Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
    Και ο πατήρ εκέλευσε ταπεινώς πέτεσθαι και μη εγγίζεσθαι τω ηλίω, Άλλ’ ο νεανίας ουκ εμιμνήσκετο των του πατρός λόγων και εις θάλατταν έπεσεν.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #108 στις: Σάββατο, 17 Δεκ 2016, 22:02:00 »

    Ήταν να μην γίνει η αρχή, τώρα πια, μαθημένα τα βουνά στα χιόνια!  devil
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.787


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #109 στις: Κυριακή, 18 Δεκ 2016, 15:58:28 »

    Το aeromodelling.gr δεν έχει αντίρρηση για τη δημιουργία ψηφοφορίας.
    Θα είναι φυσικά ανώνυμη και ανοικτή για όλα τα μέλη του φορουμ - αθλητές και μη.
    Αν και όταν αποφασίσετε, ενημερώστε μας.

    Ανωνυμη Huh

    Με την έννοια ότι δεν θα καταγραφεί ποιός ψηφισε τί.

    Εαν και εδω ειμαστε ανώνυμοι ... τι να πω !!!
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #110 στις: Κυριακή, 18 Δεκ 2016, 19:54:12 »

    Αν μου επιτρέπετε (πληθυντικός) να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου περι του θέματος θα έλεγα να αφήσουμε τον αγώνα ως έχει. Τα στατιστικά μέχρι τώρα δεν μας επιτρέπουν να θεωρούμε εξ΄ορισμού δεδομένο το δεκάλεπτο, σίγουρα τελικά αναδεικνύεται πάντα νικητής μάλιστα δε μέχρι τώρα είναι και αυτός - αυτοί πού έχουν πιό σταθερή απόδοση σε όλους τούς αγώνες. Ο αγώνας GR εξακολουθεί να είναι πιο απλός μή χρονοβόρος και σίγουρα πιό ελκυστικός ακόμα και για καινούργιους στο ανεμόπτερο. Φοβάμαι ότι όσο προσπαθούμε να πλησιάσουμε τον F5J FAI τόσο περισσότερο θα βλέπουμε και τον αριθμό των συμμετεχόντων να λιγοστεύει. Στό κάτω κάτω αυτοί που λατρεύουν τίς προκλήσεις και τούς συντελεστές υπάρχει ο FAI αγώνας .
    Καταγράφηκε

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    @Nikos@
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 277



    « Απάντηση #111 στις: Κυριακή, 18 Δεκ 2016, 22:34:12 »

    Καλησπέρα, μία άποψη από έναν μοντελιστη που έχει παρακολουθήσει έναν πανελλήνιο αγώνα στην Λάρισσα το 2014 σαν θεατης,πρώτη φορά πήγα να δω και τι είδα μία κατηγορία εύκολη προσιτή ελκυστική και με ωραίο συναγωνισμό . θεωρητικά ανέβαιναν όλοι στο ίδιο ύψος και ο ποιο <καλός> προσγειωνόταν τελευταίος το καλό με αυτή την κατηγορία είναι ότι μετά το τέλος του γύρου ξέρεις ποιος έχει κερδισει, έχει αδρεναλίνη στο τέλος για το ποιος θα προσγειωθεί τελευταίος  και για τον αθλητή και για το θεατη ,τώρα θα πει κάποιος τι μας νοιάζει ο θεατής?Ή κατηγορία αυτή τον θεατή τον κάνει ποιο εύκολα αθλητή ,ενώ η κατηγορία με το μεταβλητό ύψος στο τέλος του γύρου δεν εχει τόσο σασπένς προσγειωνονται δύο ανεμόπτερα μαζί και λες και που να θυμάμαι ποιος πήγε ποιο ψηλά δε βαριέσαι θα τα δω το βράδυ στο κομπιούτερ τα αποτελέσματα οταν πέφτει η καρό σημαία και δεν ξέρεις το νικητη είναι κάπως .Στην Ελλάδα είναι πολυτέλεια οι δύο κατηγορίες αλλά πρέπει να βλέπουμε και τι γίνεται και εξω,το θέμα δεν είναι πόσες κατηγορίες θα έχουμε άλλα πως θα έχουμε περισσότερους αθλητές παρά κριτές.......Προσωπική άποψη με όλο το σεβασμό Νικος
    Καταγράφηκε

    funtana x100, bossanova, spirit 3d, easy glider,prelude 2.50 m.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #112 στις: Κυριακή, 18 Δεκ 2016, 23:12:38 »

    Αγαπητέ @Nikos@  χαίρομαι που λαμβάνεις μέρος στην συζήτηση μας, με τις παρατηρήσεις σου,  έστω κι αν έχεις παρακολουθήσει μόνο έναν αγώνα της συγκεκριμένης κατηγορίας, πίσω στο 2014, που από τότε μέχρι σήμερα να σαι σίγουρος πως το επίπεδο, έχει ανέβει πολύ.
    Ωστόσο, θεωρώ, άδικο και unfair, χωρίς να γνωρίσω τους λόγους που το κάνεις , να κρίνεις και μάλιστα κατά αυτόν τον τρόπο τον FAI αγώνα που αυτή την στιγμή παγκοσμίως πιθανά να είναι ο πιο δημοφιλείς αγώνας που γίνεται στο χώρο του αερομοντελισμου, χωρίς μάλιστα να το χεις δει ούτε μια φορά.
    Έναν αγώνα που τίμησαν με την παρουσία τους τα χρόνια που γίνεται στην χώρα μας, Πανευρωπαϊκά και Παγκόσμια "ονόματα" του χώρου. Σε πληροφορώ πως δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως όσοι από τους Έλληνες πιλότους τον δοκίμασαν θέλουν να ξανα πετάξουν στον FAI και ποτέ ως σήμερα οι αθλητές δεν ήταν λιγότεροι από τους κριτές.
    Πραγματικά, απορώ...    idiot2 idiot2 idiot2


    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 255



    « Απάντηση #113 στις: Κυριακή, 18 Δεκ 2016, 23:39:30 »

    Νίκο  
    το θέμα είναι, ότι αν ήσουν στην Λάρισα φέτος και όχι μόνο, θα έβλεπες πολλές φορές να ολοκληρώνουν το 10λεπτο επτά και οκτώ αθλητές στον γύρο  χωρίς κανένα σασπενς για το ποιός είναι ο νικητής .Και αυτό το βλέπουμε συνέχεια τα τελευταία χρόνια που και τα ανεμόπτερα και οι πιλότοι έχουν προοδεύσει.

    Η θέσπιση του start Height σε όσους έκαναν το 10λεπτο στους γύρους θα σου λέει κατευθείαν  ποιός είναι ο νικητής του γύρου χωρίς να χρειάζεται να πας σε κανέναν υπολογιστή.

    Μην ξεχνάμε ότι η GR κατηγορία δημιουργήθηκε όταν η FAI κατηγορία δεν υπηρχε καν,αυτο δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να την εξελίξουμε διατηρώντας ένα μεγάλο της πλεονέκτημα την απολότητα στην διοργάνωσή της.

    Εμείς στην ΕΑΘ μέσα απο το Μακεδονικό έπαθλο και απο τους συνεχείς αγώνες 7 χρόνια τώρα  και με την συμμετοχή σε αυτό, των λεσχων ΣΕΡΡΩΝ και ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ (οι οποίες φθάσαν σήμερα να μπορουν να τους διοργανώνουν άψογα αυτόνομα),έχουμε αποκτήσει μια πρακτική εμπειρία του αγώνα και καταθέσαμε στην ΕΠΑΕ πρόταση ένταξης του start height σε όλους τους γύρους του αγώνα.

    Επίσεις δεν θεωρώ πολυτέλεια τους δύο αγώνες αντίθετα προάγουν την ανεμοπορεία στην Ελλάδα, απλώς ο GR λόγω της απλότητας απαιτεί λιγότερους  ανθρώπους και μικρότερα πεδία πτήσης που μπορεί να τα βρει κάποιος πιό εύκολα. Και πάλι τονίζω εδώ ότι η θέσπιση του start height σε όλους τους γύρους και όχι μόνο στο fly off όπως ισχύει σήμερα δεν επιρεάζει καθόλου τα παραπάνω.
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘ
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #114 στις: Δευτέρα, 19 Δεκ 2016, 01:32:02 »

    Θέλω να βρώ έναν caller που θα μπορεί να βλέπει την απογείωση 10 συγχρόνως ανταγωνιστών και να μ' ενημερώνει με σωστή εκτίμηση ύψους, χρόνου και συνθηκών ώστε να κόβω κι εγώ ανάλογα. Θα πρέπει νάχει φοβερα γρήγορο επεξεργαστή . Επειδή ξέρω τι θα μου απαντήσετε για το ότι οι χαμηλοί με ρίσκο μπορεί να μήν βγάλουν το δεκάλεπτο ενώ οι υψηλότεροι τα καταφέρουν κλπ κλπ κλπ, απλά μένω στην εντύπωση ότι αφαιρούμε μια σταθερά ίδια για όλους , και ρίχνουμε περισσότερο βάρος στον παράγοντα τύχη καθώς και στόν εξοπλισμό. Φυσικά ευνοούνται οι πιό έμπειροι και καλά κάνουν ,ωστόσο όταν ξεκινήσαμε πριν 9 σχεδόν χρόνια και δουλεύαμε τον κανονισμό είχαμε πεί ότι θα παρέμενε πιό λαικός.
    Τα υποδεέστερα ανεμόπτερα θα χαθούν καθώς και το σασπένς του fly-off. Με μόνη διαφορά το spot landing και τους χρονομέτρες ,δε καταλαβαίνω γιατί δε πάμε κατευθείαν στον FAI να τελειώνουμε.
    Καταγράφηκε

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.534


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #115 στις: Δευτέρα, 19 Δεκ 2016, 10:13:27 »

    Να υπάρχει κάτι που δεν το βλέπουμε οι μισοί ενώ το βλέπουν οι άλλοι μισοί;

    Να είναι απλά «η άρνηση στην αλλαγή»;

    F5J-GR με start height σε όλους τους γύρους (και ένα fly –off), ταυτίζεται με το πτητικό κομμάτι του F5J-FAI.

    Δεν πιστεύω ότι τελικά θα έχουμε δύο αγώνες, και οι μισοί θα πηγαίνουν στον πρώτο επειδή αυτός είναι που τους αρέσει,
    και οι υπόλοιποι στον άλλο επειδή πάλι αυτός τους αρέσει.

    Εγώ πιστεύω ότι θα έχουμε «ένα» αγώνα, αυτόν με τα ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα, με στόχο να πετάμε όσο το δυνατόν περισσότερο με τη βοήθεια θερμικών, με τα ίδια μοντέλα, με το ίδιο καταγραφικό, με τους ίδιους συναγωνιστές, στις γνωστές ταβέρνες, με τα ατέλειωτα πειράγματα.

    Τι πειράζει που ο ένας θα έχει και ακρίβεια προσγείωσης ενώ ο άλλος όχι; Η προσγείωση είναι ανεμοπορία;

    Η αναβάθμιση σε start height στον –GR έχει ωριμάσει, αν προλαβαίνουμε να υιοθετηθεί από το 2017, ακόμα καλύτερα.

    Θα το προτείνει το σωματείο Ε.Α.Θ., δεν χρειάζεται και άλλο σωματείο, αρκεί να το υποστηρίξουμε τα υπόλοιπα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.787


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #116 στις: Τρίτη, 20 Δεκ 2016, 13:52:37 »

    Ρε Γιάννη,

    Τι δεν καταλαβαίνεις ;;;;

    Δεν σου κάνει εντύπωση οτι ΜΟΝΟΝ 7 άτομα "ψαχνεστε" να αλλαχθεί ο κανονισμός, ενώ οι ενεργοί είναι πάνω από 100 και μέλη του φόρουμ ;;;

    Ο άλλος θέλει ανώνυμη ψηφορφορία, γιατί άλλωστε ;;;;

    Οπως εγραψε και ο Νικος, να μεινει απλός ο αγώνας και όποιος θέλει να πετάει πολύ, όπως δηλώνεις, ας πετάει και στον F5J.

    To μόνο που πετυχαίνετε μεχρι τώρα, με την μανία για αλλαγή του κανονισμού είναι να συζητιέται εκτός φόρουμ ότι θέλετε να καταλήξετε την GR κατηγορία.

    Εγω πάντως δεν μπαινω στην διαδικασία αυτή, και θα συμφωνησω με τον Νικο.

    Εαν με ρωτάτε κιόλας θα το ξαναπώ ότι το Start Height στο fly-off καταδεικνύει άλλο αγώνα και θα πρέπει να κάνουμε και άλλη προπόνηση.
    Πρόταση δική μου για την αλλαγή του κανονισμού, στα εχω ξαναπεί αλλά την θεωρείς αστεία προφανώς για να μην το συζητάς, είναι:
    1. ΚΑΜΜΙΑ απόρριψη γύρου και όσοι έχουν ΜΟΝΟΝ μηδενικές πτήσεις na πετάνε Fly-Off All Up Last Down !

    Καλές γιορτές !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #117 στις: Τρίτη, 20 Δεκ 2016, 14:17:18 »


    Ο άλλος θέλει ανώνυμη ψηφορφορία, γιατί άλλωστε ;;;;


     Φίλε Τάσο. Σου απαντάω μόνο σε ότι αναφορά την ψηφοφορία που πρότεινα και στήριξα και νομίζω πως θα απαντήσω και εκ μέρους του Evan (το άστοχο "ο άλλος" μου φαίνεται αστείο από κάποιον που στηρίζει με θέρμη την επωνυμία αλλά και με μπερδευύει σε ποιόν αναφέρεσαι) σε σχέση με την ανωνυμία.

     Η ψηφοφορία προφανώς προτάθηκε να γίνει ανώνυμα, είναι πολύ απλά γιατί έτσι γίνονται όλες οι ψηφοφορίες σε όλα τα forum (τουλάχιστον όσα έχει πέσει επάνω το δικό μου μάτι). Άσχετα τι αφορά η ψηφοφορία (από το χρώμα φούστας που θα φορεθεί το βράδυ έως και πως νομίζεις θα τελειώσει ο κόσμος κλπ), στήνονται μερικές ερωτήσεις και απαντά ο καθένας, χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς αναφορά (ίσως και τρολλάροντας). Αν θέλει κάποιος να συμπληρώσει ή να πει οτιδήποτε, η κουβέντα του thread συνεχίζει κανονικά.


    ... γιατί άλλωστε ;;;;

     
      Αν θες, κάνε τον κόπο και δες λίγες απαντήσεις παραπάνω ποια είναι η άποψη μου για το θέμα.



     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.787


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #118 στις: Τρίτη, 20 Δεκ 2016, 14:29:04 »

     
      Αν θες, κάνε τον κόπο και δες λίγες απαντήσεις παραπάνω ποια είναι η άποψη μου για το θέμα.

     Χαμόγελο

    Γιώργο, δεν θελω να φανταστω οτι παρεξηγήθηκες επειδη εσυ εκανες την πρόταση !!!

    Εγω θέλω επώνυμα να βγούν όλοι όσοι ενδιαφέρονται και να πουν την αποψή τους, να ξερουμε ποιος και γιατί.
    Νομιζω τα ανωνυμα εχουν τελειώσει.

    Εδω όμως μιλάμε για τον κανονισμό και εκει πρέπει να εστιάσουμε.
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #119 στις: Τρίτη, 20 Δεκ 2016, 14:44:19 »


    Γιώργο, δεν θελω να φανταστω οτι παρεξηγήθηκες επειδη εσυ εκανες την πρόταση !!!


     Tongue
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.