Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:46:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:46:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 151
    Συνολικά: 151
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: jkon-1 Ελαφρύ τ/κ μοντέλο για εσωτερικούς χώρους  (Αναγνώστηκε 26760 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 17:40:39 »

    Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    θειε , με βαση το φτερο αυτο τι συνολικο βαρος υπολογιζεις οτι πρεπει να βγει το μοντελο κομπλε για να αντεξει και να πεταξει αργα?? το λεω για να δω τι ηλεκτρονικα να βαλω
     
    θεωρω οτι η υπολοιπη κατασκευη ειναι σχεδιαστικα σαν jkon1 με depron 3 χιλ.

    για ουρα τι προτεινεις ?? jkon1 ή jkon2 ??Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση

    Υ.Γ. δηλαδη θα βγει 4 ποντους μικροτερο ανοιγμα και 3 ποντους φαρδυτερο φτερο??

    Το βάρος δεν θα διαφέρει πολύ από αυτό με το μικρότερο φτερό. Στόχος να μην ξεπεράσει τα 90 γραμμάρια. Το μόνο που διαφέρει είναι το μακρύτερο μέγεθος της βάσης του φτερού.
    Για ουρά, προτείνω την ορθόδοξη του jkon1.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 18:56:45 »

    Ακριβώς στο ένα τρίτο 60/120 χιλ σημείωσε το άνω σημείο 15 χιλιοστά από τη γραμμή

    αν το κανω 20 χιλιοστα θα βοηθησει καλυτερα στην αργη πτηση ή θα στολαρει ευκολοτερα?

    Επισης σε περιπτωση που τα ηλεκτρονικα μου με βγαλουν συνολικο βαρος 150-200γρ υπαρχει εναλλακτικο σχεδιο??
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 19 Σεπ 2008, 07:31:10 από ilias » Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 21 Σεπ 2008, 21:40:46 »

    Για σου θειε Γιαννη

    μετα τις συμβουλες ξεκινησα το jkon

    Κατι μεταξυ jkon1 (ουρα) και jkon2 (διαστασεις φτερου)

    ισως jkon3 Grin Grin Grin Grin

    αυτη την στιγμη το μοντελο χωρις ηλεκτρονικα ντιζες και σκελη ζυγιζει 45 γρ.

    ελπιζω να μην ξεπερασω τα 130-140 γρ τελικο

    εκανα μια δοκιμη με βαρος 15 γρ. μπροστα και το πεταξα με το χερι και φανηκε οτι θα παει καλα

    να μην το γρουσουζευω...η νεκροψια θα δειξει

    ελπιζω να σου αρεσει


    * IMGP0534m.JPG (48.47 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 1130 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2008, 16:22:47 »

    ετοιμο και το δικο μου jkon

    ολα θα φανουν στην παρθενικη πτηση

    τελικο βαρος 140 γρ

    Y.Γ. το μονο που φοβαμαι ειναι οτι η ατρακτος ειναι απο carbon μηπως εχω παρεμβολες στο δεκτη

    το κουφο ειναι οτι οταν μπηκε το μοτερ τα μπιπ μπιπ του esc ακουγονταν αντι στο υψος του μοτερ , πισω στην ουρα

    (...δεν ειχα παραισθησεις idiot2 idiot2)


    * IMGP0575.JPG (18.93 KB, 327x245 - εμφανίστηκε 1106 φορές.)

    * IMGP0576.JPG (18.75 KB, 327x245 - εμφανίστηκε 1129 φορές.)

    * IMGP0577.JPG (16.34 KB, 327x245 - εμφανίστηκε 1108 φορές.)

    * IMGP0578.JPG (17.43 KB, 327x245 - εμφανίστηκε 1065 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2008, 20:33:59 »

    λοιπον οι πρωτες εντυπωσεις απο το jkon σε ανοιχτο χωρο

    γερη κατασκευη

    πλαναρει οταν ειναι σβηστο

    οταν ομως ανοιξω το γκαζι αρχιζουν τα γλεντια

    μια πανω μια κατω μια πανω μια κατω

    θα πρεπει να γινουν και αλλες δοκιμες για να αλλαξω την γωνια του μοτερ και του φτερου γιατι με το που ανοιξει το γκαζι φρεναρει σουζα και στολαρει



    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    μηχανικος
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 20


    « Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2009, 18:15:19 »

    Καλησπέρα
    Ψάχνομαι και γω να φτιάξω το μοντέλο. Κοιτάζω τις σελίδες των καταστημάτων γιά το μοτέρ GWS LPS-CN12-B2C που αναφέρεται στο άρθρο, αλλά δεν βλέπω να υπάρχει. Αν δεν το βρώ, τι χαρακτηριστικά πρέπει να εχει το μοτερ, ο μειωτήρας και η έλικα?
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2009, 19:09:42 »

    Καλησπέρα
    Ψάχνομαι και γω να φτιάξω το μοντέλο. Κοιτάζω τις σελίδες των καταστημάτων γιά το μοτέρ GWS LPS-CN12-B2C που αναφέρεται στο άρθρο, αλλά δεν βλέπω να υπάρχει. Αν δεν το βρώ, τι χαρακτηριστικά πρέπει να εχει το μοτερ, ο μειωτήρας και η έλικα?

    Καλησπέρα μηχανικέ,

    Είναι απίθανο να βρεις το μοτέρ της GWS.
    Η γνώμη μου είναι να χρησιμοποιήσεις ένα brushless των 7-10 gr σαν αυτό

    Γυρίζει την ίδια προπέλα (6030) και έχει 85 gr ώση! Θα χρειαστείς έναι ESC των 5Α και μπαταρία lipo 2S, 250 - 350 mAh
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    μηχανικος
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 20


    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 10 Νοέ 2009, 10:05:31 »

    Ευχαριστώ πολύ γιά την απάντηση. Είχα κατασκευάσει και στο παρελθόν ένα fun fly των 70 gr αλλά δεν πέταξε ποτέ ελείψει μοτέρ. Το μοτέρ που μου προτείνεις θέλει μειωτήρα? Επίσης υπάρχει εναλακτική λύση γιά μοτέρ ώστε να χρησιμοποιήσω ένα speed control των 2Α το οποίο ήδη έχω?
    Καταγράφηκε
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 10 Νοέ 2009, 10:41:16 »

    Μηχανικε καλημερα το μοτερ που σου λεη ο evan  ειναι brushless δεν χρειαζεται μειωτηρα αλλα το speed control που εχεις το πιθανοτερο ειναι να μην σου κανη και λογο ρευματος και ισος να ειναι για καρβουνατο μοτερ.
     
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    μηχανικος
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 20


    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 10 Νοέ 2009, 12:00:01 »

    Πρέπει ναχεις δίκιο γιά το speed control. Θα προχωρήσω όπως μου συστήνει ο φίλος evan
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 10 Νοέ 2009, 16:14:08 »

    Καλησπέρα και πάλι μηχανικέ,

    Οπως λέει και ο Ηλίας δε θα χρειαστείς μειωτήρα.
    Το ESC πρέπει να είναι για brushless σαν αυτό περίπου
    Πρόσεξε το βάρος! Ανάλογα επίλεξε τη μπαταρία σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ακόμη μικρότερη (120 - 150mAh)



    Φιλικά,

    Ευάγγελος
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    μηχανικος
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 20


    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 16 Νοέ 2009, 19:33:04 »

    Σήμερα, με σημαντική καθυστέρηση, έχω όλα τα κομμάτια έτοιμα γιά ζύγισμα. Έχω λοιπόν 80.5 γρ. και λείπει η βάση της μηχανής, οι ντίζες, και οι κόλες για βάση φτερού και βάση μηχανής. Δηλαδή στην χειρότερη, 2-3 γρ. ακόμη. Νομίζω ότι είναι αξιοπρεπές. Αναξιοπρεπής είναι ο χρόνος εκτέλεσης. Πολές υποχρεώσεις γαρ.
    Καταγράφηκε
    sgeorge
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 26


    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 19 Νοέ 2009, 21:23:34 »

    Μια ερωτηση θα ηθελα να κανω
    Πως θα συνδεθει  το προ αναφερομενο  μοτερ με τον carbon σωληνα; αφου αυτο το μοτερ χρειαζεται βαση?Η βαση δεν θα αυξησει το βαρος?
    Ευχαριστω
    Καταγράφηκε
    μηχανικος
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 20


    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 20 Νοέ 2009, 06:43:49 »

    Δεν το έχω κάνει ακόμη, αλλά λογαριάζω το εξής. Έχω ένα πλακάκι κάρμπον από παλαιότερη κατασκευή. Θα γυαλοχαρτίσω την μύτη του σωλήνα στην επιθυμητή γωνία, και εκεί θα κολήσω τι πλακάκι. Πάνω στο πλακάκι θα βιδώσω την μηχανη. Το πλακάκι είναι 10Χ5 mm. και πιάνουν μόνο οι δύο βίδες του μοτέρ. Εαν γυαλοχαρτίσω σωστά και έχω καλή επαφή, θα χρησιμοποιήσω κυανο Επίσης θα δοκιμάσω να αντικαταστήσω τις βίδες με κάτι ελαφρύτερο. Στην χειρότερη, το βάρος της βάσης, θα είναι το βάρος από τις δύο βίδες.
    Εκείνο πυ δεν κατάλαβα από το μοτέρ, είναι πως τοποθετείται επάνω ο έλικας. Έχει η μηχανή ένα περίεργο εξάρτημα σαν αντάπτορα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τη χρήση του. Αν γνωρίζει κανείς, η βοήθεια αυπρόσδεκτη
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 20 Νοέ 2009, 09:54:51 »

    ... Εκείνο πυ δεν κατάλαβα από το μοτέρ, είναι πως τοποθετείται επάνω ο έλικας. Έχει η μηχανή ένα περίεργο εξάρτημα σαν αντάπτορα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τη χρήση του. Αν γνωρίζει κανείς, η βοήθεια αυπρόσδεκτη

    Είναι κάποιο από αυτά;


    * DSC053051.JPG (63.13 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 713 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: jkon-1 Ελαφρύ τ/κ μοντέλο για εσωτερικούς χώρους
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.