Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.822 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.923 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 02:39:35

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 02:39:35

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:08]

[Χθες στις 22:49]

από mpamphs
[Χθες στις 22:23]

[Χθες στις 22:23]

[Χθες στις 18:23]

από fotis
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 21:56:48]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

από SOFIANOS
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 15:21:01]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 11:24:51]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:31:26]

από kondorgr
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 09:58:06]

[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 16:13:57]

από Nikolas K
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 15:54:16]

από thana-psi
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 12:16:50]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5923
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285822
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 47
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 19
Συνολικά: 23
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: jkon-1 Ελαφρύ τ/κ μοντέλο για εσωτερικούς χώρους « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: jkon-1 Ελαφρύ τ/κ μοντέλο για εσωτερικούς χώρους  (Αναγνώστηκε 18305 φορές)
   
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.966


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 17:40:39 »

Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up

θειε , με βαση το φτερο αυτο τι συνολικο βαρος υπολογιζεις οτι πρεπει να βγει το μοντελο κομπλε για να αντεξει και να πεταξει αργα?? το λεω για να δω τι ηλεκτρονικα να βαλω
 
θεωρω οτι η υπολοιπη κατασκευη ειναι σχεδιαστικα σαν jkon1 με depron 3 χιλ.

για ουρα τι προτεινεις ?? jkon1 ή jkon2 ??

Υ.Γ. δηλαδη θα βγει 4 ποντους μικροτερο ανοιγμα και 3 ποντους φαρδυτερο φτερο??

Το βάρος δεν θα διαφέρει πολύ από αυτό με το μικρότερο φτερό. Στόχος να μην ξεπεράσει τα 90 γραμμάρια. Το μόνο που διαφέρει είναι το μακρύτερο μέγεθος της βάσης του φτερού.
Για ουρά, προτείνω την ορθόδοξη του jkon1.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 18:56:45 »

Ακριβώς στο ένα τρίτο 60/120 χιλ σημείωσε το άνω σημείο 15 χιλιοστά από τη γραμμή

αν το κανω 20 χιλιοστα θα βοηθησει καλυτερα στην αργη πτηση ή θα στολαρει ευκολοτερα?

Επισης σε περιπτωση που τα ηλεκτρονικα μου με βγαλουν συνολικο βαρος 150-200γρ υπαρχει εναλλακτικο σχεδιο??
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 19 Σεπ 2008, 07:31:10 από ilias » Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 21 Σεπ 2008, 21:40:46 »

Για σου θειε Γιαννη

μετα τις συμβουλες ξεκινησα το jkon

Κατι μεταξυ jkon1 (ουρα) και jkon2 (διαστασεις φτερου)

ισως jkon3 Grin Grin Grin Grin

αυτη την στιγμη το μοντελο χωρις ηλεκτρονικα ντιζες και σκελη ζυγιζει 45 γρ.

ελπιζω να μην ξεπερασω τα 130-140 γρ τελικο

εκανα μια δοκιμη με βαρος 15 γρ. μπροστα και το πεταξα με το χερι και φανηκε οτι θα παει καλα

να μην το γρουσουζευω...η νεκροψια θα δειξει

ελπιζω να σου αρεσει


* IMGP0534m.JPG (48.47 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 1048 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2008, 16:22:47 »

ετοιμο και το δικο μου jkon

ολα θα φανουν στην παρθενικη πτηση

τελικο βαρος 140 γρ

Y.Γ. το μονο που φοβαμαι ειναι οτι η ατρακτος ειναι απο carbon μηπως εχω παρεμβολες στο δεκτη

το κουφο ειναι οτι οταν μπηκε το μοτερ τα μπιπ μπιπ του esc ακουγονταν αντι στο υψος του μοτερ , πισω στην ουρα

(...δεν ειχα παραισθησεις idiot2 idiot2)


* IMGP0575.JPG (18.93 KB, 327x245 - εμφανίστηκε 1018 φορές.)

* IMGP0576.JPG (18.75 KB, 327x245 - εμφανίστηκε 1036 φορές.)

* IMGP0577.JPG (16.34 KB, 327x245 - εμφανίστηκε 1009 φορές.)

* IMGP0578.JPG (17.43 KB, 327x245 - εμφανίστηκε 985 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2008, 20:33:59 »

λοιπον οι πρωτες εντυπωσεις απο το jkon σε ανοιχτο χωρο

γερη κατασκευη

πλαναρει οταν ειναι σβηστο

οταν ομως ανοιξω το γκαζι αρχιζουν τα γλεντια

μια πανω μια κατω μια πανω μια κατω

θα πρεπει να γινουν και αλλες δοκιμες για να αλλαξω την γωνια του μοτερ και του φτερου γιατι με το που ανοιξει το γκαζι φρεναρει σουζα και στολαρει



Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
μηχανικος
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2009, 18:15:19 »

Καλησπέρα
Ψάχνομαι και γω να φτιάξω το μοντέλο. Κοιτάζω τις σελίδες των καταστημάτων γιά το μοτέρ GWS LPS-CN12-B2C που αναφέρεται στο άρθρο, αλλά δεν βλέπω να υπάρχει. Αν δεν το βρώ, τι χαρακτηριστικά πρέπει να εχει το μοτερ, ο μειωτήρας και η έλικα?
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2009, 19:09:42 »

Καλησπέρα
Ψάχνομαι και γω να φτιάξω το μοντέλο. Κοιτάζω τις σελίδες των καταστημάτων γιά το μοτέρ GWS LPS-CN12-B2C που αναφέρεται στο άρθρο, αλλά δεν βλέπω να υπάρχει. Αν δεν το βρώ, τι χαρακτηριστικά πρέπει να εχει το μοτερ, ο μειωτήρας και η έλικα?

Καλησπέρα μηχανικέ,

Είναι απίθανο να βρεις το μοτέρ της GWS.
Η γνώμη μου είναι να χρησιμοποιήσεις ένα brushless των 7-10 gr σαν αυτό

Γυρίζει την ίδια προπέλα (6030) και έχει 85 gr ώση! Θα χρειαστείς έναι ESC των 5Α και μπαταρία lipo 2S, 250 - 350 mAh
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
μηχανικος
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 10 Νοέ 2009, 10:05:31 »

Ευχαριστώ πολύ γιά την απάντηση. Είχα κατασκευάσει και στο παρελθόν ένα fun fly των 70 gr αλλά δεν πέταξε ποτέ ελείψει μοτέρ. Το μοτέρ που μου προτείνεις θέλει μειωτήρα? Επίσης υπάρχει εναλακτική λύση γιά μοτέρ ώστε να χρησιμοποιήσω ένα speed control των 2Α το οποίο ήδη έχω?
Καταγράφηκε
hlsat
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.000


ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 10 Νοέ 2009, 10:41:16 »

Μηχανικε καλημερα το μοτερ που σου λεη ο evan  ειναι brushless δεν χρειαζεται μειωτηρα αλλα το speed control που εχεις το πιθανοτερο ειναι να μην σου κανη και λογο ρευματος και ισος να ειναι για καρβουνατο μοτερ.
 
Καταγράφηκε

Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
μηχανικος
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 10 Νοέ 2009, 12:00:01 »

Πρέπει ναχεις δίκιο γιά το speed control. Θα προχωρήσω όπως μου συστήνει ο φίλος evan
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 10 Νοέ 2009, 16:14:08 »

Καλησπέρα και πάλι μηχανικέ,

Οπως λέει και ο Ηλίας δε θα χρειαστείς μειωτήρα.
Το ESC πρέπει να είναι για brushless σαν αυτό περίπου
Πρόσεξε το βάρος! Ανάλογα επίλεξε τη μπαταρία σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ακόμη μικρότερη (120 - 150mAh)



Φιλικά,

Ευάγγελος
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
μηχανικος
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 16 Νοέ 2009, 19:33:04 »

Σήμερα, με σημαντική καθυστέρηση, έχω όλα τα κομμάτια έτοιμα γιά ζύγισμα. Έχω λοιπόν 80.5 γρ. και λείπει η βάση της μηχανής, οι ντίζες, και οι κόλες για βάση φτερού και βάση μηχανής. Δηλαδή στην χειρότερη, 2-3 γρ. ακόμη. Νομίζω ότι είναι αξιοπρεπές. Αναξιοπρεπής είναι ο χρόνος εκτέλεσης. Πολές υποχρεώσεις γαρ.
Καταγράφηκε
sgeorge
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 26


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 19 Νοέ 2009, 21:23:34 »

Μια ερωτηση θα ηθελα να κανω
Πως θα συνδεθει  το προ αναφερομενο  μοτερ με τον carbon σωληνα; αφου αυτο το μοτερ χρειαζεται βαση?Η βαση δεν θα αυξησει το βαρος?
Ευχαριστω
Καταγράφηκε
μηχανικος
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 20 Νοέ 2009, 06:43:49 »

Δεν το έχω κάνει ακόμη, αλλά λογαριάζω το εξής. Έχω ένα πλακάκι κάρμπον από παλαιότερη κατασκευή. Θα γυαλοχαρτίσω την μύτη του σωλήνα στην επιθυμητή γωνία, και εκεί θα κολήσω τι πλακάκι. Πάνω στο πλακάκι θα βιδώσω την μηχανη. Το πλακάκι είναι 10Χ5 mm. και πιάνουν μόνο οι δύο βίδες του μοτέρ. Εαν γυαλοχαρτίσω σωστά και έχω καλή επαφή, θα χρησιμοποιήσω κυανο Επίσης θα δοκιμάσω να αντικαταστήσω τις βίδες με κάτι ελαφρύτερο. Στην χειρότερη, το βάρος της βάσης, θα είναι το βάρος από τις δύο βίδες.
Εκείνο πυ δεν κατάλαβα από το μοτέρ, είναι πως τοποθετείται επάνω ο έλικας. Έχει η μηχανή ένα περίεργο εξάρτημα σαν αντάπτορα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τη χρήση του. Αν γνωρίζει κανείς, η βοήθεια αυπρόσδεκτη
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 20 Νοέ 2009, 09:54:51 »

... Εκείνο πυ δεν κατάλαβα από το μοτέρ, είναι πως τοποθετείται επάνω ο έλικας. Έχει η μηχανή ένα περίεργο εξάρτημα σαν αντάπτορα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τη χρήση του. Αν γνωρίζει κανείς, η βοήθεια αυπρόσδεκτη

Είναι κάποιο από αυτά;


* DSC053051.JPG (63.13 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 621 φορές.)
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: jkon-1 Ελαφρύ τ/κ μοντέλο για εσωτερικούς χώρους « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.