Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 06:13:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 06:13:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 91
    Συνολικά: 91
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 13     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Kyosho Calmato .40 Trainer  (Αναγνώστηκε 57843 φορές)
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 18 Ιαν 2006, 17:08:15 »

    Αγαπητοί φίλοι, αυτό το ΣΚ ήταν υπέροχο.  Φανταστικός ουρανός αλλά πολύ κρύο στη Θεσσαλονίκη.  Πολλλλλλλές προσγειώσεις το Σάββατο, δοκιμή loop την Κυριακή και το πρώτο μου roll τη Δευτέρα (Άδεια χιχιχιχι). 

    Είμαι πολύ ευχαριστημένος και με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω τους 2 εκπαιδευτές μου το Γιάννη και το Μπάμπη για την αμέριστη συμπαράστασή τους όλες αυτές τις μέρες!!!! 

    Παιδιά Thanks γιατί χωρίς εσάς σίγουρα θα έκλαιγα τα λεφτά μου!  Όχι ότι δεν υπάρχει ακόμα πιθανότητα να τα κλάψω στο μέλλον αλλά τουλάχιστον θα το έχω χαρεί στα μέγιστα!!!
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 18 Ιαν 2006, 17:19:46 »

    Roll και loop???Γιατι οχι και inverted???Δηλαδη η σειρα μου τωρα? Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 18 Ιαν 2006, 20:49:28 »

    μπράβο μάνο! Thumbs up

    βασίλη Ποοολύ άνεση βήματα αργά και σταθερά φιλαράκι και θα έρθουν και αυτά
    ..σάββατο πρωί να είσαι ετοιμοπόλεμος Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 15:56:14 από Yankos » Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 18 Ιαν 2006, 21:56:02 »

    Roll και loop???Γιατι οχι και inverted???Δηλαδη η σειρα μου τωρα? Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση

    Βασίλη και inverted φίλε μου έβγαλα αλλά για καμιά 30ρια μέτρα και όλα αυτά για να μην το παίζω και καμπόσος πολυυυυυυυυυυυύ ψηλά … εκεί που πετάν οι αετοί.  Προς το παρόν τα έκανα όλα αυτά για να πω ότι τα έκανα. 

    Τώρα θέλω με προσοχή να συνεχίσω τις δοκιμές με σεβασμό στο χόμπυ για να αρχίσω να το ευχαριστιέμαι και σαν αίσθηση και όχι μόνο σαν περηφάνια ότι απλά ΝΑ τα έκανα και ‘γω.  Κατάλαβα ότι αυτή η νοοτροπία ναι μεν σε εξελίσσει στις πτήσης αλλά ούτε σαν άνθρωπο σε βελτιώνει αλλά πάνω απ’ όλα δεν σου δίνει ευχαρίστηση!!!

    Dell Gatto Grande: Thanks!! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    xaralampidis
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2



    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 19 Ιαν 2006, 10:07:58 »

    Φίλε Μάνο , κάποια στιγμή θα καταλάβης τώρα που εκπαίδευσε , ότι και να χτυπήσει και να σπάσει το μοντέλο σου λίγο buck2  Δάκρυδεν θα είναι τίποτα μπροστά στην χαρά του μαθαίνω  Cheesy, ας έχεις κόλες μαζί σου και θα βοηθηθείς πολύ από όλους .Το σημαντικότερο είναι να κανείς πολλές διελεύσεις πάνω από των αεροδιάδρομο ψηλά και στην συνεχεία όλο και χαμηλότερα χωρίς να των εγκαταλείπεις σε όλο του το μήκος. idiot2 Έτσι θα βρίσκεις πάντα διάδρομο  worryκαι θα ελέγχεις την ταχύτητα σου τα υπόλοιπα θα είναι τελείως εύκολα. Καλή συνέχεια.  Thumbs up  Wink Cheesy
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 21 Ιαν 2006, 22:49:23 »


    Βασίλη και inverted φίλε μου έβγαλα αλλά για καμιά 30ρια μέτρα και όλα αυτά για να μην το παίζω και καμπόσος πολυυυυυυυυυυυύ ψηλά … εκεί που πετάν οι αετοί.  Προς το παρόν τα έκανα όλα αυτά για να πω ότι τα έκανα. 

    Τώρα θέλω με προσοχή να συνεχίσω τις δοκιμές με σεβασμό στο χόμπυ για να αρχίσω να το ευχαριστιέμαι και σαν αίσθηση και όχι μόνο σαν περηφάνια ότι απλά ΝΑ τα έκανα και ‘γω.  Κατάλαβα ότι αυτή η νοοτροπία ναι μεν σε εξελίσσει στις πτήσης αλλά ούτε σαν άνθρωπο σε βελτιώνει αλλά πάνω απ’ όλα δεν σου δίνει ευχαρίστηση!!!

    Dell Gatto Grande: Thanks!! Thumbs up
    Θεωρω οτι πρεπει να πεταμε για εμας και οχι για να λεμε οτι πεταμε!!Το ιδιο ισχυει και για τα ακροβατικα!!Πρεπει να ζουμε καθε στιγμη σαν να ειναι η τελευταια του μοντελλου......
    Σημαντικο!!!!!Σημερα εκανα τις πρωτες μου προσγειωσεις με τον φιλο μου τον Gatto...... Cheesy Cheesy
    Τρελα!Αρρωστια.....Αντε τωρα να κατσω να διαβασω για εξεταστικη!!! Tongue
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 22 Ιαν 2006, 14:59:42 »

    Συμφωνώ μαζί σου v-tolias!Εγώ έμαθα να πετάω Αυγουστο και μέχρι το Σεπτέμβρη έβλεπα όνειρα με το trainer μου(λες να ήταν από την ηλίαση που έπαθα στο αεροδρόμιο? laugh)!Δε ξέρω πώς νιώθουν οι άλλοι αλλά εγώ νιώθω πια εξαρτήμένος και το μυαλό μου είναι εκεί 'πάνω'!Και άσε τους άλλους να λένε ότι 'φτιάχνουν΄αμάξια!Εμείς τις ρόδες τις έχουμε για να τροχοδρομούμε! Wink
    Καταγράφηκε
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 8 Απρ 2006, 17:49:31 »

    Όπως λέει και κάποιος φίλος στο forum ότι ανεβαίνει πέφτει και σπάει.

    Έτσι και το δικό μου αεροπλάνο ανέβηκε και λίγο μετά την πρώτη στροφή από την απογείωση έσβησε ο κινητήρας αλλά δυστυχώς τη στιγμή εκείνη πετούσαν και άλλα 2 αεροπλάνα και δεν άκουσα τη μηχανή να με προειδοποιεί.  Επειδή είχα και αρκετό άνεμο από πίσω το αεροπλάνο δεν έχασε άμεσα ύψος.  Όταν το κατάλαβα, και με 4,5 μποφόρ από την ουρά, προσπάθησα να στρίψω ενώ πετούσα παράλληλα από διάδρομο προς τα εμένα για να το κατεβάσω πάνω στο διάδρομο. 

    Εδώ να πω ότι αυτό δεν μου έχει ξανασυμβεί και δεν είχα κάνει και καθόλου προπόνηση για μια τέτοια στιγμή.  Βλέπετε με ένοιαζε περισσότερο να βγάλω loop και roll παρά να μάθω τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις. 

    Τέλος πάντων με τη στροφή και το δυνατό και ασταθή άνεμο από πίσω το αεροπλάνο έριξε φτερό και έχασε ύψος απότομα.  Δεν είχε προλάβει έτσι και αλλιώς να πάρει και πολύ ύψος από την προσγείωση και δεν έβγαλε όλη τη στροφή.  Κατά την πτώση έδωσα και αρκετό up οπότε σε κάποια στιγμή στόλαρε και έπεσε με τις ρόδες μεν αλλά αρκετά απότομα.  Πήρα και εγώ τις ρόδες μου στο ένα χέρι και το αεροπλάνο με το λασπωμένο κινητήρα στο άλλο και χαρούμενος που δεν έπαθα μεγαλύτερη ζημιά αναχώρησα για το εργαστήριο ενός φίλου για επιδιόρθωση.

    Τέλος καλό όλα καλά και το πρασινάκι ξαναπέταξε κανονικά.  Πάντως πιστεύω ότι στα πρώτα του βήματα, με θερμικό αεροπλάνο, ο αερομοντελιστής θα πρέπει οπωσδήποτε να μάθει να κατεβαίνει με σβηστό κινητήρα και ότι θα πρέπει να προπονηθεί με καθόδους στο ρελαντί.  Πάντως εμένα πάντα με τρόμαζε και σίγουρα θα με τρομάζει μέχρι να το κάνω κάμποσες φορές και να το απομυθοποιήσω.
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 8 Απρ 2006, 19:53:57 »

    θεωρείται καλή αρχή το calmato .40 για κάποιον ασχετο απο αεροπλάνα; να είναι ARTF;
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 8 Απρ 2006, 22:47:40 »

    Κλασσική περίπτωση manos_skg , ευτυχώς που, όπως λες, δεν ήταν μεγάλη η ζημιά.

    Σκοπός στην εκπαίδευση είναι να μάθει κάποιος να ελέγχει το αεροπλάνο του. Συνήθως λέγεται "το έσωσα".

    Να θυμάσαι ότι η πιο δύσκολη άσκηση (θα το επιβεβαιώσουν όσοι πετάνε ακροβασία) είναι η "ευθεία - οριζοντία".  Wink

    Λογικά πάντως, πριν την προσγείωση θα πρέπει να έχεις μάθει να κάνεις προσέγγιση και χαμηλές διελεύσεις στον άξονα του πεδίου προσγείωσης με κομμένο τον κινητήρα. Πολλές φορές όμως στο απρόοπτο λειτουργεί ο πανικός. Η κατεύθυνση του αέρα δεν έχει να κάνει με την απώλεια ύψους αλλά με την ταχύτητα σε σχέση με τον διάδρομο (groundspeed).
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 8 Απρ 2006, 23:50:41 »

    πολλοί μοντελιστές δεν έχουν ξεκαθαρίσει στο μυαλό τους τις δύο (2) ταχύτητες που μας ενδιαφέρουν σαν χειριστές

    • η ταχύτητα που κινείται το αεροπλάνο μας σε σχέση με τον αέρα που είναι η σημαντικότερη και ΜΟΝΑΔΙΚΗ που ενδιαφέρει το μοντέλο
    • και η ταχύτητα του μοντέλου σε σχέση με εμάς, που μπορεί να μας κάνει να ιδρώσουμε uglystupid2 , αλλά αφήνει παγερά αδιάφορο το μοντέλο μας Δάκρυ.

    είναι πολύ σημαντικό να χωνέψουμε ότι αυτή που είναι υπεύθυνη για το stall -ρίξιμο φτερού- είναι η πρώτη.

    τώρα όσο αφορά την στροφή χαμηλά με σβηστό κινητήρα έχω στο μυαλό μου ένα κανόνα

    Καλύτερα να κάνω 100 βήματα και να πάρω το αεροπλάνο μου σε ένα κομμάτι παρά να κάνω ένα βήμα και να μαζέψω το μοντέλο μου σε 100 κομμάτια
     laugh
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    kosmasleiletzoglou
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 00:40:41 »

     Thumbs up
    Καταγράφηκε
    heliworld
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 206



    « Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 01:44:21 »

     Thumbs upΕγκρινω και επαυξανω τελειο χαρρυ.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 08:55:29 »

    Προτείνω να μελετήσετε το κεφάλαιο "Απογείωση-Προσγείωση" στο

    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-051B.htm

    μέχρι το τέλος.

    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 12 Απρ 2006, 17:24:14 »

    ....

    τώρα όσο αφορά την στροφή χαμηλά με σβηστό κινητήρα έχω στο μυαλό μου ένα κανόνα

    Καλύτερα να κάνω 100 βήματα και να πάρω το αεροπλάνο μου σε ένα κομμάτι παρά να κάνω ένα βήμα και να μαζέψω το μοντέλο μου σε 100 κομμάτια
     laugh
    Παράθεση

    χεχεχεχε τώρα έγινε και δικός μου κανόνας!  Πάλι φτηνά τη γλίτωσα ο μπαγάσας μάλλον Wink
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 13     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Kyosho Calmato .40 Trainer
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.