Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.724 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.946 Μέλη / Τελευταίο μέλος: tzdim
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 14:23:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 14:23:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από snoopy
[Σήμερα στις 14:15]

[Σήμερα στις 10:53]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 09:00]

από niro
[Χθες στις 21:50]

από Dylailas
[Χθες στις 21:49]

από dominicm
[Χθες στις 11:05]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:01:55]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5946
Τελευταίο: tzdim
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285724
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 41
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 34
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Kyosho Calmato .40 Trainer « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 13  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Kyosho Calmato .40 Trainer  (Αναγνώστηκε 45278 φορές)
   
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2006, 18:31:26 »

Την προηγούμενη εβδομάδα ολοκληρώσαμε με ένα φίλο το νέο μου KYOSHO CALMATO 40 TRAINER που βλέπετε στη φωτογραφία.  Πετάω εδώ και ένα χρόνο το EASY STAR της MULTIPLEX το οποίο και μου συστήθηκε σαν ένας καλός τρόπος να κάνω μετάβαση στα θερμικά.

Όντως η ευκολία του EZ με βοήθησε να έχω σήμερα καλό προσανατολισμό στον αέρα και να μην κάνω πολύ μεγάλες κινήσεις.  Έστρωσα λοιπόν τον κινητήρα και καλωδιωμένος με ένα παλιό μοντελιστή της Θεσσαλονίκης έκανα την πρώτη υποβοηθούμενη θερμική πτήση μου.  Για κάποιο περίεργο λόγο χωρίς όμως να φοβάμαι τη διαδικασία προς το τέλος της πτήσης τα χέρια μου άρχισαν να τρέμουν και ζήτησα από το φίλο να το κατεβάσει.  Πραγματικά εκείνο το δευτερόλεπτο ήθελα να ΜΗΝ ΠΕΤΑΩ.  Την επομένη το πετάξαμε χωρίς να συνδέσουμε τις τηλεκατευθύνσεις μας και χρησιμοποίησα και λίγο exponential στα ailerons.  Πάλι προς το τέλος της πτήσης τα χέρια μου άρχισαν να τρέμουν και δεν έκανα καν προσπάθεια προσγείωσης.

1) Πείτε μου  αν αυτό σας φαίνεται γνώριμο από τις δικές σας πρώτες πτήσης!!!! 
2) Σχόλια για το μοντέλο;;  Το έχει πετάξει κανεις;;



* image_003_.jpg (39.16 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2534 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 3 Ιαν 2006, 18:53:23 από manos_skg » Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
bastman69
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 13


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2006, 18:51:56 »

Εκδήλωση stress. Σου αρέσει το αεροπλάνο σου τόσο πολύ που στην ιδέα ότι μπορεί να μην το προσγειώσεις σωστά και να πάθει ζημιά ανεπανόρθοτη, υποσυνείδητα αντιδράς με τρέμουλο χεριών. Όλα θα πάνε καλά.Καλές πτήσεις και καλοπαίταχτο.
Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2006, 20:19:01 »

Καλησπέρα και χρόνια πολλά! τόσο σε εσένα όσο και στο καινούριο σου αεροπλάνο!! Ο Αγιος Βασίλης ήτανε γεναιόδωρος βλέπω!!!!    Cheesy Cheesy Cheesy
Λοιπόν....
Πόση ώρα διαρκεί η πτήση σου? Θα πρέπει να ξέρεις πως έπειτα από παρατεταμένη πτήση (πάνω από 10 λεπτά) και σε συνάρτηση ότι το μοντέλο σου είναι καινούριο η πτήση σε αγχώνει.
Το μοντέλο προσωπικά δεν το έχω πετάξει αλλά αν κρίνω από τα μοντέλα της KYOSHO που υπάρχουν εδώ στα μέρη μου πιστεύω πως θα πρέπει να είναι από τα πάρα πολύ καλά (καμία σχέση η ποιότητα τους με εταιρείες όπως Φοίνιξ, GWS , κλπ)..
Σου εύχομαι καλές προσγειώσεις και να ξέρεις πως στο χέρι σου (και στην υπομονή σου πάνω από όλα) είναι το μοντέλο να ζήσει χρόνια πολλά.... Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Φιλικά

Παντελής Νταναβάρας
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2006, 22:40:04 »

Καλωσόρισες manos_skg και καλή επιτυχία με το νέο μοντέλο.

Αλλαξα τον τίτλο των μηνυμάτων σε "Kyosho Calmato .40 Trainer" για να συγκεντρωθούν εδώ τα μηνύματα για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Οσον αφορά τον φόβο της προσγείωσης είναι κάτι συνηθισμένο. Με το Easy Star δεν είχες σύστημα προσγείωσης, ήταν πιο αργό και δεν είχες ailerons.

Μπορεί να κάνω λάθος αλλά βλέπω ένα υποβόσκοντα φόβο για τον κιινητήρα καυσίμου. Μην φοβάσαι τον κινητήρα με καύσιμο. Ολα τα αεροπλάνα πετάνε με τους ίδιους νόμους.

Εφ' όσον έχεις διαθέσιμο εκπαιδευτή θα σου πει αν είσαι εντάξει.

Τροχοδρόμηση και απογείωση έκανες μόνος σου;

Ο Παντελής πολύ σωστά λέει ότι δεν πρέπει η πτήση να έχει μεγάλη διάρκεια.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 15:25:31 »

Κώστας Κωστόπουλος :  - Μπορεί να κάνω λάθος αλλά βλέπω ένα υποβόσκοντα φόβο για τον κιινητήρα καυσίμου. Μην φοβάσαι τον κινητήρα με καύσιμο. Ολα τα αεροπλάνα πετάνε με τους ίδιους νόμους.Τροχοδρόμηση και απογείωση έκανες μόνος σου;



Έκανα μόνος μου τα πάντα εκτός από προσγείωση.  Μόλις νιώσω έτοιμος θα προσπαθήσω να το κατεβάσω.  Μάλλον έχεις δίκιο για το φόβο του καυσίμου.  Αν το απομυθοποιήσω έστω και μία φορά φαντάζομαι ότι θα γελάω στη συνέχεια και ότι θα βρω αρκετές ομοιότητες με το άλλο μου αεροπλάνο.
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 283


JetMaster


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 17:34:41 »

 Thumbs up   OTOASPIDES  !!
Καταγράφηκε

TI NA PERIMENETE SE AFTO TO FORUM: http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=8278.0

Όλες οι ενημέρωσης και τα project θα συνεχιστούν στο
www.petame.gr !
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 17:50:14 »

Thumbs up   OTOASPIDES  !!

Πώς;;;
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 19:52:54 »

Οπως θα μάθεις να μην παίρνεις στα σοβαρά όλα όσα γράφει ο Dell Gatto Grande  lalala έτσι θα μάθεις να μην σε φοβίζει και ο κινητήρας καυσίμου. Πρόσεξε όμως γιατί λέει και σωστά, μην σου ξεφύγουν  .
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 283


JetMaster


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 20:32:39 »

καλως ήρθες στη παρέα μας μάνο!
και καλή χρονια  Thumbs up

......όλα είναι μια συνήθεια!και το μονο που αλλάζει είναι η δύναμη και ο θόρυβος...

όλα θα πάνε καλά!μην απογοητεύεσαι Wink   είναι θέμα χρόνου!!!!
.......

άντε και με ευχές για μεγαλύτερο!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 15:53:13 από Yankos » Καταγράφηκε

TI NA PERIMENETE SE AFTO TO FORUM: http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=8278.0

Όλες οι ενημέρωσης και τα project θα συνεχιστούν στο
www.petame.gr !
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.263


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2006, 16:19:45 »

Γειά σου και απο εμένα Μάνο ... 
Όλα θα πάνε καλά ... Don't Worry be Happy .

Mister Del Gatto , γιατί αλλάζει η δύναμη στα Καυσιμοκίνητα ??   Huh

   Grin     Grin     Grin   
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 283


JetMaster


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2006, 18:38:23 »

  άλλο ο ηλεκτροκινητήρας
             άλλο ο δίχρονος
             άλλο ο τετράχρονος
             άλλο οι turbines.

........διαφορετικό μέγεθος δύναμης και διαφορετικός τρόπος παράδοσης.....απόκριση στο γκάζι η απόδοση σε συγκεκριμένες στροφές  lalala

άλλο?
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 15:54:10 από Yankos » Καταγράφηκε

TI NA PERIMENETE SE AFTO TO FORUM: http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=8278.0

Όλες οι ενημέρωσης και τα project θα συνεχιστούν στο
www.petame.gr !
skopos-Komotini
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.269


ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2006, 19:39:39 »

Ευτηχος που τρεμουν τα χερια σου γιατι ενας φιλος που δεν ετρεμαν τα χερια του
το εριξε στην πρωτη πτηση ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ τιποτε αλλο ολα ερχονται με την σειρα. Thumbs up
Καταγράφηκε

NikFrance
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 9 Ιαν 2006, 03:19:04 »

alo o ilektrokinitiras
             alo o dixronos
             alo o tetraxronos
             alo oi turbines.

........diaforetiko megethos dinamis kai diaforetikos tropos paradosis.....apokrisi sto gazi i apodosi se sigekrimenes strofes  lalala

alo?

Καλά μεγάλε με έστειλες αδιάβαστο.... Cheesy
Καταγράφηκε

Ο ξάδερφος από Γαλλία...
mykonian
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 9 Ιαν 2006, 11:22:14 »

Με calmato και  calmato Sports έχω κάνει πολλές πτήσεις. Τα calmato είναι κάτι φίλων το Sports δικό μου.

Το τρέμουλο το έχει κάθε ένας που ξεκινάει και μη φοβάσαι... Θα σου φύγει όταν κανεις την πρώτη σου προσγείωση και θα νιώσεις ότι το ελέγχεις 100%.

Το σπάσιμο ίσως δεν το γλιτώσεις αλλα μην αγχώνεσαι. Αν η προσέγγιση στον διάδρομο είναι με αργούς ρυθμούς και μετά από πολλές προσεγγίσεις χωρίς να προσγειώσεις σου εγγυώμαι ότι οι ζημιες θα είναι λίγες...

Η ΤΥΧΗ βοηθάει τους τολμηρούς!
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 15:55:37 από Yankos » Καταγράφηκε
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 9 Ιαν 2006, 18:10:28 »

Φίλοι ευχαριστώ για το support την εβδομάδα που μας πέρασε!!!

Εχθές έκανα για πρώτη φορά τα πάντα μόνος μου!!!!!!!!!! 

3 προσγειώσεις και το αεροπλάνο ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ!!! Χωρίς trainer plug χωρίς τίποτα ΜΟΝΟΣ.  Βέβαια είχα δίπλα τον εκπαιδευτή ο οποίος μου έλεγε τι να κάνω την πρώτη φορά αλλά τις επόμενες δύο του ζήτησα να με αφήσει σε ελεύθερο σχέδιο πτήσης και τα πήγα μια χαρά.  8ράκια, στροφούλες, χαμηλά περάσματα και ψεφτοapproaches, μέχρι που σε ένα από αυτά δεν ξαναέδωσα γκάζι και το αεροπλάνο γλίστρησε μαλακά πάνω στο βρεγμένο διάδρομο!! 

Δεν ξέρω αν είναι τύχη, καλοί εκπαιδευτές, το γεγονός ότι πετούσα ηλεκτρικά στο παρελθόν  ή κάτι άλλο το θέμα είναι ότι τα κατάφερα και είμαι σίγουρος ότι εχθές έζησα μία μοναδική εμπειρία και ένιωσα απίστευτα!!!  Βέβαια μόνο οι πολύ δικοί μου άνθρωποι ή άλλοι μοντελιστές μπόρεσαν να κατανοήσουν τη χθεσινή μου χαρά ….

Τώρα πάμε λίγο στο μοντέλο.  Είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένος προς το παρόν.  Ευτυχώς οι φίλοι μου με έπεισαν να μην πάρω τελείως εκπαιδευτικό αεροπλάνο με πολύ μεγάλη δίεδρο (πχ Tiger Trainer κλπ) γιατί αν δεν το σπάσω δεν θα το βαρεθώ τόσο εύκολα.  Το κατάλαβα αυτό εχθές.  Κρατά πολύ ωραία το ύψος του στις στροφές, μπαίνει πολύ καλά κλειστά χωρίς να ρίχνει εύκολα φτερό.  Εχθές επίσης δοκίμασα και ένα δύο loopακια (ένα ανοιχτό και ένα κλειστό  Thumbs up)  ενώ ο εκπαιδευτής έβγαλε εύκολα barrel roll και roll χωρίς ιδιαίτερες διορθώσεις.  Η αλήθεια είναι ότι κατεβαίνει κατά πολύ γρηγορότερα από το Tiger Coach και άλλα trainers με μεγάλη δίεδρο αλλά πάλι είναι αρκετά γλυκό.

Τι να πω περιμένω ανυπόμονα το ΣΚ και εύχομαι να έχει όσο καλό καιρό είχε σήμερα γιατί εχθές το πετούσα σχεδόν με βροχή και δεν το ξεχώριζα και πολύ καλά στο συννεφιασμένο ουρανό. 
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 13  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Kyosho Calmato .40 Trainer « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.171 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.