Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
292.703 μηνύματα σε 11.955 θέματα από 6.164 Μέλη / Τελευταίο μέλος: afilos
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 23:59:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 23:59:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6164
    Τελευταίο: afilos
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 292703
    Σύνολο θεμάτων: 11955
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 6
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 42
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 13     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Kyosho Calmato .40 Trainer  (Αναγνώστηκε 48990 φορές)
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2006, 18:31:26 »

    Την προηγούμενη εβδομάδα ολοκληρώσαμε με ένα φίλο το νέο μου KYOSHO CALMATO 40 TRAINER που βλέπετε στη φωτογραφία.  Πετάω εδώ και ένα χρόνο το EASY STAR της MULTIPLEX το οποίο και μου συστήθηκε σαν ένας καλός τρόπος να κάνω μετάβαση στα θερμικά.

    Όντως η ευκολία του EZ με βοήθησε να έχω σήμερα καλό προσανατολισμό στον αέρα και να μην κάνω πολύ μεγάλες κινήσεις.  Έστρωσα λοιπόν τον κινητήρα και καλωδιωμένος με ένα παλιό μοντελιστή της Θεσσαλονίκης έκανα την πρώτη υποβοηθούμενη θερμική πτήση μου.  Για κάποιο περίεργο λόγο χωρίς όμως να φοβάμαι τη διαδικασία προς το τέλος της πτήσης τα χέρια μου άρχισαν να τρέμουν και ζήτησα από το φίλο να το κατεβάσει.  Πραγματικά εκείνο το δευτερόλεπτο ήθελα να ΜΗΝ ΠΕΤΑΩ.  Την επομένη το πετάξαμε χωρίς να συνδέσουμε τις τηλεκατευθύνσεις μας και χρησιμοποίησα και λίγο exponential στα ailerons.  Πάλι προς το τέλος της πτήσης τα χέρια μου άρχισαν να τρέμουν και δεν έκανα καν προσπάθεια προσγείωσης.

    1) Πείτε μου  αν αυτό σας φαίνεται γνώριμο από τις δικές σας πρώτες πτήσης!!!! 
    2) Σχόλια για το μοντέλο;;  Το έχει πετάξει κανεις;;



    * image_003_.jpg (39.16 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2595 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 3 Ιαν 2006, 18:53:23 από manos_skg » Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    bastman69
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 13


    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2006, 18:51:56 »

    Εκδήλωση stress. Σου αρέσει το αεροπλάνο σου τόσο πολύ που στην ιδέα ότι μπορεί να μην το προσγειώσεις σωστά και να πάθει ζημιά ανεπανόρθοτη, υποσυνείδητα αντιδράς με τρέμουλο χεριών. Όλα θα πάνε καλά.Καλές πτήσεις και καλοπαίταχτο.
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2006, 20:19:01 »

    Καλησπέρα και χρόνια πολλά! τόσο σε εσένα όσο και στο καινούριο σου αεροπλάνο!! Ο Αγιος Βασίλης ήτανε γεναιόδωρος βλέπω!!!!    Cheesy Cheesy Cheesy
    Λοιπόν....
    Πόση ώρα διαρκεί η πτήση σου? Θα πρέπει να ξέρεις πως έπειτα από παρατεταμένη πτήση (πάνω από 10 λεπτά) και σε συνάρτηση ότι το μοντέλο σου είναι καινούριο η πτήση σε αγχώνει.
    Το μοντέλο προσωπικά δεν το έχω πετάξει αλλά αν κρίνω από τα μοντέλα της KYOSHO που υπάρχουν εδώ στα μέρη μου πιστεύω πως θα πρέπει να είναι από τα πάρα πολύ καλά (καμία σχέση η ποιότητα τους με εταιρείες όπως Φοίνιξ, GWS , κλπ)..
    Σου εύχομαι καλές προσγειώσεις και να ξέρεις πως στο χέρι σου (και στην υπομονή σου πάνω από όλα) είναι το μοντέλο να ζήσει χρόνια πολλά.... Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Φιλικά

    Παντελής Νταναβάρας
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2006, 22:40:04 »

    Καλωσόρισες manos_skg και καλή επιτυχία με το νέο μοντέλο.

    Αλλαξα τον τίτλο των μηνυμάτων σε "Kyosho Calmato .40 Trainer" για να συγκεντρωθούν εδώ τα μηνύματα για το συγκεκριμένο μοντέλο.

    Οσον αφορά τον φόβο της προσγείωσης είναι κάτι συνηθισμένο. Με το Easy Star δεν είχες σύστημα προσγείωσης, ήταν πιο αργό και δεν είχες ailerons.

    Μπορεί να κάνω λάθος αλλά βλέπω ένα υποβόσκοντα φόβο για τον κιινητήρα καυσίμου. Μην φοβάσαι τον κινητήρα με καύσιμο. Ολα τα αεροπλάνα πετάνε με τους ίδιους νόμους.

    Εφ' όσον έχεις διαθέσιμο εκπαιδευτή θα σου πει αν είσαι εντάξει.

    Τροχοδρόμηση και απογείωση έκανες μόνος σου;

    Ο Παντελής πολύ σωστά λέει ότι δεν πρέπει η πτήση να έχει μεγάλη διάρκεια.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 15:25:31 »

    Κώστας Κωστόπουλος :  - Μπορεί να κάνω λάθος αλλά βλέπω ένα υποβόσκοντα φόβο για τον κιινητήρα καυσίμου. Μην φοβάσαι τον κινητήρα με καύσιμο. Ολα τα αεροπλάνα πετάνε με τους ίδιους νόμους.Τροχοδρόμηση και απογείωση έκανες μόνος σου;



    Έκανα μόνος μου τα πάντα εκτός από προσγείωση.  Μόλις νιώσω έτοιμος θα προσπαθήσω να το κατεβάσω.  Μάλλον έχεις δίκιο για το φόβο του καυσίμου.  Αν το απομυθοποιήσω έστω και μία φορά φαντάζομαι ότι θα γελάω στη συνέχεια και ότι θα βρω αρκετές ομοιότητες με το άλλο μου αεροπλάνο.
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 478


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 17:34:41 »

     Thumbs up   OTOASPIDES  !!
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 17:50:14 »

    Thumbs up   OTOASPIDES  !!

    Πώς;;;
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 19:52:54 »

    Οπως θα μάθεις να μην παίρνεις στα σοβαρά όλα όσα γράφει ο Dell Gatto Grande  lalala έτσι θα μάθεις να μην σε φοβίζει και ο κινητήρας καυσίμου. Πρόσεξε όμως γιατί λέει και σωστά, μην σου ξεφύγουν  Ποοολύ άνεση.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 478


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2006, 20:32:39 »

    καλως ήρθες στη παρέα μας μάνο!
    και καλή χρονια  Thumbs up

    ......όλα είναι μια συνήθεια!και το μονο που αλλάζει είναι η δύναμη και ο θόρυβος...

    όλα θα πάνε καλά!μην απογοητεύεσαι Wink   είναι θέμα χρόνου!!!!
    .......

    άντε και με ευχές για μεγαλύτερο!!! Στριφογύρισμα ματιών
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 15:53:13 από Yankos » Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.399


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2006, 16:19:45 »

    Γειά σου και απο εμένα Μάνο ...  Χαμόγελο
    Όλα θα πάνε καλά ... Don't Worry be Happy .

    Mister Del Gatto , γιατί αλλάζει η δύναμη στα Καυσιμοκίνητα ??   Huh

       Grin     Grin     Grin   
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 478


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2006, 18:38:23 »

     Ποοολύ άνεση άλλο ο ηλεκτροκινητήρας
                 άλλο ο δίχρονος
                 άλλο ο τετράχρονος
                 άλλο οι turbines.

    ........διαφορετικό μέγεθος δύναμης και διαφορετικός τρόπος παράδοσης.....απόκριση στο γκάζι η απόδοση σε συγκεκριμένες στροφές  lalala

    άλλο? Ποοολύ άνεση
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 15:54:10 από Yankos » Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2006, 19:39:39 »

    Ευτηχος που τρεμουν τα χερια σου γιατι ενας φιλος που δεν ετρεμαν τα χερια του
    το εριξε στην πρωτη πτηση ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ τιποτε αλλο ολα ερχονται με την σειρα. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    NikFrance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 208



    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 9 Ιαν 2006, 03:19:04 »

    Ποοολύ άνεση alo o ilektrokinitiras
                 alo o dixronos
                 alo o tetraxronos
                 alo oi turbines.

    ........diaforetiko megethos dinamis kai diaforetikos tropos paradosis.....apokrisi sto gazi i apodosi se sigekrimenes strofes  lalala

    alo? Ποοολύ άνεση

    Καλά μεγάλε με έστειλες αδιάβαστο.... Cheesy
    Καταγράφηκε

    Ο ξάδερφος από Γαλλία...
    mykonian
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1



    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 9 Ιαν 2006, 11:22:14 »

    Με calmato και  calmato Sports έχω κάνει πολλές πτήσεις. Τα calmato είναι κάτι φίλων το Sports δικό μου.

    Το τρέμουλο το έχει κάθε ένας που ξεκινάει και μη φοβάσαι... Θα σου φύγει όταν κανεις την πρώτη σου προσγείωση και θα νιώσεις ότι το ελέγχεις 100%.

    Το σπάσιμο ίσως δεν το γλιτώσεις αλλα μην αγχώνεσαι. Αν η προσέγγιση στον διάδρομο είναι με αργούς ρυθμούς και μετά από πολλές προσεγγίσεις χωρίς να προσγειώσεις σου εγγυώμαι ότι οι ζημιες θα είναι λίγες...

    Η ΤΥΧΗ βοηθάει τους τολμηρούς!
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 15:55:37 από Yankos » Καταγράφηκε
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 9 Ιαν 2006, 18:10:28 »

    Φίλοι ευχαριστώ για το support την εβδομάδα που μας πέρασε!!!

    Εχθές έκανα για πρώτη φορά τα πάντα μόνος μου!!!!!!!!!!  Ανεση

    3 προσγειώσεις και το αεροπλάνο ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ!!! Χωρίς trainer plug χωρίς τίποτα ΜΟΝΟΣ.  Βέβαια είχα δίπλα τον εκπαιδευτή ο οποίος μου έλεγε τι να κάνω την πρώτη φορά αλλά τις επόμενες δύο του ζήτησα να με αφήσει σε ελεύθερο σχέδιο πτήσης και τα πήγα μια χαρά.  8ράκια, στροφούλες, χαμηλά περάσματα και ψεφτοapproaches, μέχρι που σε ένα από αυτά δεν ξαναέδωσα γκάζι και το αεροπλάνο γλίστρησε μαλακά πάνω στο βρεγμένο διάδρομο!! 

    Δεν ξέρω αν είναι τύχη, καλοί εκπαιδευτές, το γεγονός ότι πετούσα ηλεκτρικά στο παρελθόν  ή κάτι άλλο το θέμα είναι ότι τα κατάφερα και είμαι σίγουρος ότι εχθές έζησα μία μοναδική εμπειρία και ένιωσα απίστευτα!!!  Βέβαια μόνο οι πολύ δικοί μου άνθρωποι ή άλλοι μοντελιστές μπόρεσαν να κατανοήσουν τη χθεσινή μου χαρά ….

    Τώρα πάμε λίγο στο μοντέλο.  Είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένος προς το παρόν.  Ευτυχώς οι φίλοι μου με έπεισαν να μην πάρω τελείως εκπαιδευτικό αεροπλάνο με πολύ μεγάλη δίεδρο (πχ Tiger Trainer κλπ) γιατί αν δεν το σπάσω δεν θα το βαρεθώ τόσο εύκολα.  Το κατάλαβα αυτό εχθές.  Κρατά πολύ ωραία το ύψος του στις στροφές, μπαίνει πολύ καλά κλειστά χωρίς να ρίχνει εύκολα φτερό.  Εχθές επίσης δοκίμασα και ένα δύο loopακια (ένα ανοιχτό και ένα κλειστό  Thumbs up)  ενώ ο εκπαιδευτής έβγαλε εύκολα barrel roll και roll χωρίς ιδιαίτερες διορθώσεις.  Η αλήθεια είναι ότι κατεβαίνει κατά πολύ γρηγορότερα από το Tiger Coach και άλλα trainers με μεγάλη δίεδρο αλλά πάλι είναι αρκετά γλυκό.

    Τι να πω περιμένω ανυπόμονα το ΣΚ και εύχομαι να έχει όσο καλό καιρό είχε σήμερα γιατί εχθές το πετούσα σχεδόν με βροχή και δεν το ξεχώριζα και πολύ καλά στο συννεφιασμένο ουρανό. 
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 13     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Kyosho Calmato .40 Trainer
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.031 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.