Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.710 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.920 Μέλη / Τελευταίο μέλος: zepos
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 17:24:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 17:24:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από snoopy
[Σήμερα στις 14:00]

[Σήμερα στις 12:26]

από danthimos
[Σήμερα στις 11:51]

από dominicm
[Σήμερα στις 11:05]

από tritongr
[Χθες στις 21:38]

από niro
[Χθες στις 18:21]

από dhiotis
[Χθες στις 12:49]

[Χθες στις 11:52]

[Χθες στις 11:01]

από sliver
[Χθες στις 10:43]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]

από DIAMOND
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 10:34:33]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5920
Τελευταίο: zepos
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285710
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 49
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 29
Συνολικά: 40
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Kyosho Calmato .40 Trainer « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 13  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Kyosho Calmato .40 Trainer  (Αναγνώστηκε 45269 φορές)
   
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 18 Ιαν 2006, 17:08:15 »

Αγαπητοί φίλοι, αυτό το ΣΚ ήταν υπέροχο.  Φανταστικός ουρανός αλλά πολύ κρύο στη Θεσσαλονίκη.  Πολλλλλλλές προσγειώσεις το Σάββατο, δοκιμή loop την Κυριακή και το πρώτο μου roll τη Δευτέρα (Άδεια χιχιχιχι). 

Είμαι πολύ ευχαριστημένος και με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω τους 2 εκπαιδευτές μου το Γιάννη και το Μπάμπη για την αμέριστη συμπαράστασή τους όλες αυτές τις μέρες!!!! 

Παιδιά Thanks γιατί χωρίς εσάς σίγουρα θα έκλαιγα τα λεφτά μου!  Όχι ότι δεν υπάρχει ακόμα πιθανότητα να τα κλάψω στο μέλλον αλλά τουλάχιστον θα το έχω χαρεί στα μέγιστα!!!
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 18 Ιαν 2006, 17:19:46 »

Roll και loop???Γιατι οχι και inverted???Δηλαδη η σειρα μου τωρα?
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 283


JetMaster


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 18 Ιαν 2006, 20:49:28 »

μπράβο μάνο! Thumbs up

βασίλη βήματα αργά και σταθερά φιλαράκι και θα έρθουν και αυτά
..σάββατο πρωί να είσαι ετοιμοπόλεμος Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 15:56:14 από Yankos » Καταγράφηκε

TI NA PERIMENETE SE AFTO TO FORUM: http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=8278.0

Όλες οι ενημέρωσης και τα project θα συνεχιστούν στο
www.petame.gr !
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 18 Ιαν 2006, 21:56:02 »

Roll και loop???Γιατι οχι και inverted???Δηλαδη η σειρα μου τωρα?

Βασίλη και inverted φίλε μου έβγαλα αλλά για καμιά 30ρια μέτρα και όλα αυτά για να μην το παίζω και καμπόσος πολυυυυυυυυυυυύ ψηλά … εκεί που πετάν οι αετοί.  Προς το παρόν τα έκανα όλα αυτά για να πω ότι τα έκανα. 

Τώρα θέλω με προσοχή να συνεχίσω τις δοκιμές με σεβασμό στο χόμπυ για να αρχίσω να το ευχαριστιέμαι και σαν αίσθηση και όχι μόνο σαν περηφάνια ότι απλά ΝΑ τα έκανα και ‘γω.  Κατάλαβα ότι αυτή η νοοτροπία ναι μεν σε εξελίσσει στις πτήσης αλλά ούτε σαν άνθρωπο σε βελτιώνει αλλά πάνω απ’ όλα δεν σου δίνει ευχαρίστηση!!!

Dell Gatto Grande: Thanks!! Thumbs up
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
xaralampidis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 19 Ιαν 2006, 10:07:58 »

Φίλε Μάνο , κάποια στιγμή θα καταλάβης τώρα που εκπαίδευσε , ότι και να χτυπήσει και να σπάσει το μοντέλο σου λίγο buck2  δεν θα είναι τίποτα μπροστά στην χαρά του μαθαίνω  Cheesy, ας έχεις κόλες μαζί σου και θα βοηθηθείς πολύ από όλους .Το σημαντικότερο είναι να κανείς πολλές διελεύσεις πάνω από των αεροδιάδρομο ψηλά και στην συνεχεία όλο και χαμηλότερα χωρίς να των εγκαταλείπεις σε όλο του το μήκος. idiot2 Έτσι θα βρίσκεις πάντα διάδρομο  worryκαι θα ελέγχεις την ταχύτητα σου τα υπόλοιπα θα είναι τελείως εύκολα. Καλή συνέχεια.  Thumbs up  Wink Cheesy
Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 21 Ιαν 2006, 22:49:23 »


Βασίλη και inverted φίλε μου έβγαλα αλλά για καμιά 30ρια μέτρα και όλα αυτά για να μην το παίζω και καμπόσος πολυυυυυυυυυυυύ ψηλά … εκεί που πετάν οι αετοί.  Προς το παρόν τα έκανα όλα αυτά για να πω ότι τα έκανα. 

Τώρα θέλω με προσοχή να συνεχίσω τις δοκιμές με σεβασμό στο χόμπυ για να αρχίσω να το ευχαριστιέμαι και σαν αίσθηση και όχι μόνο σαν περηφάνια ότι απλά ΝΑ τα έκανα και ‘γω.  Κατάλαβα ότι αυτή η νοοτροπία ναι μεν σε εξελίσσει στις πτήσης αλλά ούτε σαν άνθρωπο σε βελτιώνει αλλά πάνω απ’ όλα δεν σου δίνει ευχαρίστηση!!!

Dell Gatto Grande: Thanks!! Thumbs up
Θεωρω οτι πρεπει να πεταμε για εμας και οχι για να λεμε οτι πεταμε!!Το ιδιο ισχυει και για τα ακροβατικα!!Πρεπει να ζουμε καθε στιγμη σαν να ειναι η τελευταια του μοντελλου......
Σημαντικο!!!!!Σημερα εκανα τις πρωτες μου προσγειωσεις με τον φιλο μου τον Gatto...... Cheesy Cheesy
Τρελα!Αρρωστια.....Αντε τωρα να κατσω να διαβασω για εξεταστικη!!! Tongue
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Κώστας Ζαπαντιώτης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 22 Ιαν 2006, 14:59:42 »

Συμφωνώ μαζί σου v-tolias!Εγώ έμαθα να πετάω Αυγουστο και μέχρι το Σεπτέμβρη έβλεπα όνειρα με το trainer μου(λες να ήταν από την ηλίαση που έπαθα στο αεροδρόμιο? laugh)!Δε ξέρω πώς νιώθουν οι άλλοι αλλά εγώ νιώθω πια εξαρτήμένος και το μυαλό μου είναι εκεί 'πάνω'!Και άσε τους άλλους να λένε ότι 'φτιάχνουν΄αμάξια!Εμείς τις ρόδες τις έχουμε για να τροχοδρομούμε! Wink
Καταγράφηκε

Δε χορταίνω μόνο με φαγητό ! ! ! !
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 8 Απρ 2006, 17:49:31 »

Όπως λέει και κάποιος φίλος στο forum ότι ανεβαίνει πέφτει και σπάει.

Έτσι και το δικό μου αεροπλάνο ανέβηκε και λίγο μετά την πρώτη στροφή από την απογείωση έσβησε ο κινητήρας αλλά δυστυχώς τη στιγμή εκείνη πετούσαν και άλλα 2 αεροπλάνα και δεν άκουσα τη μηχανή να με προειδοποιεί.  Επειδή είχα και αρκετό άνεμο από πίσω το αεροπλάνο δεν έχασε άμεσα ύψος.  Όταν το κατάλαβα, και με 4,5 μποφόρ από την ουρά, προσπάθησα να στρίψω ενώ πετούσα παράλληλα από διάδρομο προς τα εμένα για να το κατεβάσω πάνω στο διάδρομο. 

Εδώ να πω ότι αυτό δεν μου έχει ξανασυμβεί και δεν είχα κάνει και καθόλου προπόνηση για μια τέτοια στιγμή.  Βλέπετε με ένοιαζε περισσότερο να βγάλω loop και roll παρά να μάθω τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις. 

Τέλος πάντων με τη στροφή και το δυνατό και ασταθή άνεμο από πίσω το αεροπλάνο έριξε φτερό και έχασε ύψος απότομα.  Δεν είχε προλάβει έτσι και αλλιώς να πάρει και πολύ ύψος από την προσγείωση και δεν έβγαλε όλη τη στροφή.  Κατά την πτώση έδωσα και αρκετό up οπότε σε κάποια στιγμή στόλαρε και έπεσε με τις ρόδες μεν αλλά αρκετά απότομα.  Πήρα και εγώ τις ρόδες μου στο ένα χέρι και το αεροπλάνο με το λασπωμένο κινητήρα στο άλλο και χαρούμενος που δεν έπαθα μεγαλύτερη ζημιά αναχώρησα για το εργαστήριο ενός φίλου για επιδιόρθωση.

Τέλος καλό όλα καλά και το πρασινάκι ξαναπέταξε κανονικά.  Πάντως πιστεύω ότι στα πρώτα του βήματα, με θερμικό αεροπλάνο, ο αερομοντελιστής θα πρέπει οπωσδήποτε να μάθει να κατεβαίνει με σβηστό κινητήρα και ότι θα πρέπει να προπονηθεί με καθόδους στο ρελαντί.  Πάντως εμένα πάντα με τρόμαζε και σίγουρα θα με τρομάζει μέχρι να το κάνω κάμποσες φορές και να το απομυθοποιήσω.
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
harrysvr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 682



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 8 Απρ 2006, 19:53:57 »

θεωρείται καλή αρχή το calmato .40 για κάποιον ασχετο απο αεροπλάνα; να είναι ARTF;
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 8 Απρ 2006, 22:47:40 »

Κλασσική περίπτωση manos_skg , ευτυχώς που, όπως λες, δεν ήταν μεγάλη η ζημιά.

Σκοπός στην εκπαίδευση είναι να μάθει κάποιος να ελέγχει το αεροπλάνο του. Συνήθως λέγεται "το έσωσα".

Να θυμάσαι ότι η πιο δύσκολη άσκηση (θα το επιβεβαιώσουν όσοι πετάνε ακροβασία) είναι η "ευθεία - οριζοντία".  Wink

Λογικά πάντως, πριν την προσγείωση θα πρέπει να έχεις μάθει να κάνεις προσέγγιση και χαμηλές διελεύσεις στον άξονα του πεδίου προσγείωσης με κομμένο τον κινητήρα. Πολλές φορές όμως στο απρόοπτο λειτουργεί ο πανικός. Η κατεύθυνση του αέρα δεν έχει να κάνει με την απώλεια ύψους αλλά με την ταχύτητα σε σχέση με τον διάδρομο (groundspeed).
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.955



Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 8 Απρ 2006, 23:50:41 »

πολλοί μοντελιστές δεν έχουν ξεκαθαρίσει στο μυαλό τους τις δύο (2) ταχύτητες που μας ενδιαφέρουν σαν χειριστές

  • η ταχύτητα που κινείται το αεροπλάνο μας σε σχέση με τον αέρα που είναι η σημαντικότερη και ΜΟΝΑΔΙΚΗ που ενδιαφέρει το μοντέλο
  • και η ταχύτητα του μοντέλου σε σχέση με εμάς, που μπορεί να μας κάνει να ιδρώσουμε uglystupid2 , αλλά αφήνει παγερά αδιάφορο το μοντέλο μας .

είναι πολύ σημαντικό να χωνέψουμε ότι αυτή που είναι υπεύθυνη για το stall -ρίξιμο φτερού- είναι η πρώτη.

τώρα όσο αφορά την στροφή χαμηλά με σβηστό κινητήρα έχω στο μυαλό μου ένα κανόνα

Καλύτερα να κάνω 100 βήματα και να πάρω το αεροπλάνο μου σε ένα κομμάτι παρά να κάνω ένα βήμα και να μαζέψω το μοντέλο μου σε 100 κομμάτια
 laugh
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
kosmasleiletzoglou
Επισκέπτη
« Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 00:40:41 »

 Thumbs up
Καταγράφηκε
heliworld
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 208



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 01:44:21 »

 Thumbs upΕγκρινω και επαυξανω τελειο χαρρυ.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 08:55:29 »

Προτείνω να μελετήσετε το κεφάλαιο "Απογείωση-Προσγείωση" στο

http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-051B.htm

μέχρι το τέλος.

jkon
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 12 Απρ 2006, 17:24:14 »

....

τώρα όσο αφορά την στροφή χαμηλά με σβηστό κινητήρα έχω στο μυαλό μου ένα κανόνα

Καλύτερα να κάνω 100 βήματα και να πάρω το αεροπλάνο μου σε ένα κομμάτι παρά να κάνω ένα βήμα και να μαζέψω το μοντέλο μου σε 100 κομμάτια
 laugh
Παράθεση

χεχεχεχε τώρα έγινε και δικός μου κανόνας!  Πάλι φτηνά τη γλίτωσα ο μπαγάσας μάλλον Wink
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 13  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Kyosho Calmato .40 Trainer « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.164 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.