Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.722 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.946 Μέλη / Τελευταίο μέλος: tzdim
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 12:28:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 12:28:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 10:53]

[Σήμερα στις 09:32]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 09:00]

από niro
[Χθες στις 21:50]

από Dylailas
[Χθες στις 21:49]

από dominicm
[Χθες στις 11:05]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:01:55]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5946
Τελευταίο: tzdim
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285722
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 41
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 27
Συνολικά: 34
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Τηλέμαχος-Πτώση στην πρώτη πτήση « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος-Πτώση στην πρώτη πτήση  (Αναγνώστηκε 4097 φορές)
   
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 21:13:33 »

Για να καταλάβω, ποιο είναι το σημείο ανακοπής της αεροτομής? Η κορυφή της καμπύλης του χείλους προσβολής?
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
JPS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 252


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 21:54:41 »

κλασικη περιπτωση βλαβης

Spin

A worse version of a stall is called spin, in which the plane spirals down.
A stall can develop into a spin through the exertion of a sidewise moment.
Depending on the plane, (and where its CG is located) it may be more difficult
or impossible to recover from a spin.
Recovery requires good efficiency from the tail surfaces of the plane; typically
recovery involves the use of the rudder to stop the spinning motion, in addition
to the elevator to break the stall. However the wings might block the airflow to
the tail.
If the centre of gravity of the plane is too far back, it tends to make recovery
much more difficult.

 Thumbs up Thumbs up

https://www.youtube.com/watch?v=iywPZWJ9hMc

κοιτα  στο 2.10 του βιντεο να καταλαβεις τι εγινε
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 00:05:37 από JPS » Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
JPS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 252


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 00:02:28 »

οταν στολαρες τραβηξες ολο το elevetor και αυτο ηταν.το stall εγινε χειροτερο Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.183



Προφίλ WWW
« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 00:06:52 »

Για να καταλάβω, ποιο είναι το σημείο ανακοπής της αεροτομής? Η κορυφή της καμπύλης του χείλους προσβολής?
Ναι ειναι η κορυφή της καμπυλης του χειλους προσβολής.Ο θείος Γιαννης πιθανόν στο ζητάει γιατί εαν εχει τριφτει λιγο πιο πανω καθως το εφτιαχνες ,να εχει αυξηθει η γωνια προσβολής ελαφρά.Πράγμα που θα σου δημιουργεί παλι άνοδο και φουσκωμα αλλα οχι λογο CG αλλα λόγο αντωσης περισσοτερης λογο περισότερης γωνιας προσβολής.Αλλη αντωση εχεις με 1 μοιρα και αλλη με 5.Τωρα εαν η σελα που καθεται η πτερυγα ειναι στανταρ και σωστη όπως στο σχεδιο αλλα και η ουρα στις σωστες μοιρες!! και η αεροτομή τριμένη και σωστή, τότε κατα την γνωμη μου το CG ειναι η αιτία σε συνδιασμό με το χαστούκι απο τον αερα και την χαμηλη ταχυτητα σου στην στροφή.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 00:49:40 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
JPS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 252


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 00:12:54 »

Για να καταλάβω, ποιο είναι το σημείο ανακοπής της αεροτομής? Η κορυφή της καμπύλης του χείλους προσβολής?
χαμηλη ταχυτητα σου στην στροφή.

Αργυρη stall ηταν η αιτια
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.183



Προφίλ WWW
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 00:20:10 »

Ναι και εγω αυτό πιστέυω!
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 08:07:23 »

Η ταχύτητα με την οποία πετάει ένα φτερό, μπορεί να είναι η ταχύτητα που τρέχει το αεροπλάνο μέσα στον αέρα, ή η ταχύτητα που τρέχει ο αέρας γύρω από το φτερό (π.χ. φυσάει δυνατά και σηκώνει το αεροπλάνο από το έδαφος), ή ο συνδυασμός και των δύο. Εν γένει όλα τα ανωτέρω καλούνται "σχετική ταχύτητα". Επί ίσων σχετικών ταχυτήτων το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, ανεξάρτητα από το πως γεννάται αυτή η ταχύτητα.

Δεν γνωρίζω αν έχετε ακούσει για τις διαφωνίες μεταξύ πιλότων κ.λ.π. για το πως συμπεριφέρεται ένα αεροπλάνο όταν πετώντας αρχικά κοντρα στον άνεμο, στρίβει 180 μοίρες και βρίσκεται να πετάει με ούριο άνεμο.

Ενα βαρύ επιβατικό αεροπλάνο χρειάζεται αρκετή ώρα, και μεγάλη ακτίνα στροφής για να αλλάξει κατεύθυνση 180 μοιρών. Μπορεί να διατηρησει την σχετική του ταχύτητα στον αέρα και δεν επηρεάζεται από την στροφή αυτή.

Ενα ελαφρύ μοντέλο, που στρίβει συγκριτικά άμεσα και επί τόπου, δεν προλαβαίνει να επιταχύνει ως προς το έδαφος (να αυξήσει την ταχύτητα εδάφους) και να ξαναβρει την σχετική του ταχύτητα μέσα σε ούριο άνεμο, και βρίσκεται να πετάει με μικρότερη σχετική ταχύτητα απ' ότι πριν λίγο.

Δεν λέμε ότι σίγουρα θα στολλαρει, αφού δεν αναφερόμαστε σε μεγέθη ταχυτήτων, αλλά δεν αποκλείεται και αυτή η πιθανότητα.

Κατά την διάρκεια της στροφής, ανάλογα με την κλίση και την δίεδρο που έχει, δέχεται τη σφαλιάρα του ανέμου από το πλάϊ. Αυτό μπορεί να βοηθήσει επιταχύνοντας το μοντέλο, αλλά μπορεί και να το τουμπάρει. Αντιλαμβάνεστε που θα καταλήξει ένα μοντέλο που έχει τουμπάρει, το σπρώχνει πλάγια ο άνεμος, το φτερό του έχει στολλάρει, ούτε τα πηδάλιά του είναι ενεργά.

Οταν ένας άνθρωπος σκοντάψει στην κορυφή της σκάλας και βρεθεί στο κάτω μέρος λέμε ότι "κουτρουβάλιασε" Κάτι τέτοιο συνέβη και στον Τηλέμαχο

Οπως έχω πει πολλές φορές, ο Τηλέμαχος σχεδιάστηκε για να εκτελεί μία συγκεκριμένη μορφή πτήσης: να κρατιέται σε οριζόντια τροχιά με μικρή ταχύτητα, χωρίς να χάνει ύψος στις στροφές.

Τα μοντέλα που θέλουμε να τρέχουν σχεδιάζονται με άλλα δεδομένα, έχουν άλλη αεροτομή, σχεδόν μηδενική διαμήκη δίεδρο, και μπροστά το Κέντρο Βάρους.

Η λέξη "τρέχουν" μεταφράζεται να πετούν με μεγάλη "σχετική" ταχύτητα. Παράδειγμα αν πετάει κόντρα σε ταχύτητα ανέμου που είναι ίση και αντίθετη με την ταχύτητα στηριξης του αεροπλάνου, αυτό θα πετάει μεν, αλλά θα φαίνεται ότι στέκεται ακίνητο στον χώρο. Και όπως είπαμε προηγουμένως αν κάνει απότομη στροφή, θα αργήσει να ξαναβρει την σχετική ταχύτητα πτήσης που χρειάζεται.

Τα 3 μποφώρ μάλλον έπεσαν πολλά σ' αυτόν τον Τηλέμαχο.

Τι είναι το σημείο ανακοπής.

Στα σχήματα που δείχνουν πως περνούν τα αερονημάτια γύρω από μία αεροτομή, υπάρχει ένα σημείο μπροστά, που κάποιο αερονημάτιο σταματάει επάνω στο χείλος προσβολής (θεωρητικά ανακόπτεται η πορεία του).

Από αυτο το σημείο ξεκινάμε να χαράσουμε την χορδή της αεροτομής έως το χείλος εκφυγής. Η απόσταση (ύψος) από το κάτω μέρος του χείλους προσβολής ονομάζεται "είσοδος ΦΙΛΙΠΣ" (PHILIP'S ΕΝΤRΥ)

Αρα όσο πιό ψηλά βρεθεί αυτό το σημείο αυξάνει και η γωνία πρόσπτωσης και προσβολής της αεροτομής.    
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 08:25:27 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 09:48:25 »

Με την βοηθεια ολων σας μαλλον βγηκε το πορισμα για τα αιτια
του αεροπορικου  ατυχημστος...αποτομη στροφη σε συνδυασμο με πλαγιο ανεμο, κλεισιμο γκαζιου και up στο elevator οδηγησαν σε srall.Επισης σε καμια περιπτωση δεν καταφερα να διαμορφωσω σωστα το χειλος προσβολης σε ολο του το μηκος οπως στο σχεδιο.Το σημειο ανακοπης βρισκετε πιο ψηλα σε καποια σημεια. Εσεις πως διαμορφωνεται σωστα το χειλος?
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 11:05:51 »

Εσεις πως διαμορφωνεται σωστα το χειλος?

Φτιαξε από κόντρα πλακε ή χοντρό χαρτόνι το συμπλήρωμα (εσωτερική καμπύλη) του χείλους προσβολής. Αυτό θα το εφαρμόζεις στα σημεία που γυαλοχαρτίζεις για να ελέγξεις την πορείια.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 11:08:21 »

και up στο elevator οδηγησαν σε stall.

Το elevator δεν επιδείνωσε την κατάσταση, γιατί ήταν ανενεργό σε αυτή τη φάση.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 15:36:29 »

Ευχαριστω καλες γιορτες να εχετε!
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 416



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 18:44:57 »

και up στο elevator οδηγησαν σε stall.

Το elevator δεν επιδείνωσε την κατάσταση, γιατί ήταν ανενεργό σε αυτή τη φάση.

Kυρ Γιαννη θα μας πάρουν με τις πέτρες!!
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 20:08:27 »

Kυρ Γιαννη θα μας πάρουν με τις πέτρες!!

Πάταξον μεν, άκουσον δε.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 416



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 21:50:07 »

Δεν πατασω και ακούω το λοιπόν...
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.183



Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 22:10:17 »

Αφήστε τις πέτρες και τα ακουστικά και αλληλοπετάχτε μελομακάρονα και κουραμπιέδες να πιάσουν τόπο!!!!Φιλία σε όλους Καλά Χριστούγενννα!!! Thumbs up Grin Grin
Εγω ηδη εχω κατεβάσει κανα δυό!!!νιαμ νιαμ
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Τηλέμαχος-Πτώση στην πρώτη πτήση « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.