Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.933 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 19 Δεκ 2017, 00:11:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 19 Δεκ 2017, 00:11:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:10]

από N/JOI(2)
[Σήμερα στις 00:01]

από snoopy
[Χθες στις 22:52]

από papabill
[Χθες στις 22:13]

από kios100
[Χθες στις 21:16]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:15]

από Alex v22
[Χθες στις 00:58]

από tzdim
[Χθες στις 00:34]

από hpergm
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 22:18:43]

από dominicm
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:08:12]

από modelers
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:06:04]

[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 16:49:26]

[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 16:39:48]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285933
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 52
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 30
Συνολικά: 44
Στυλ εμφάνισης

  Καλά Χριστούγεννα. Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος 
  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Τηλέμαχος-Πτώση στην πρώτη πτήση « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος-Πτώση στην πρώτη πτήση  (Αναγνώστηκε 4125 φορές)
   
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« στις: Τρίτη, 22 Δεκ 2015, 22:35:50 »

Καλησπέρα...αφου κατασκεύασα και εγώ επιτέλους τον Τηλέμαχο πήγα να τον δοκιμάσω...πέταγε σχεδόν 5-6 λεπτά αλλά όταν έκανα στροφή αυτό έπεφτε σε σπειροειδή βύθιση. Την μια φορά στο τσακ το έσωσα την επόμενη όμως δεν μπορούσα να το ελέγξω και καρφώθηκε με τη μύτη στο έδαφος. Φυσικά είναι αδύνατη η διάγνωση της αιτίας που το προκάλεσε μέσα από αυτά τα λίγα λόγια, απλά θα ήθελα από τους έμπειρους να μου πουν γενικά τα αίτια που οδηγούν σε σπειροειδή βύθιση ένα τρικάναλο μοντέλο.   
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.208



Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 22 Δεκ 2015, 22:43:18 »

Φίλε Dominickos το πιθανότερο να είναι απο λαθος cg ,πισώβαρο συνήθως εχει αυτά τα χαρακτηριστικά!Ισως αμα το πας πιο μπροστά λογικά να είναι ΟΚ!
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 652



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 22 Δεκ 2015, 23:08:38 »

Καλησπέρα...αφου κατασκεύασα και εγώ επιτέλους τον Τηλέμαχο πήγα να τον δοκιμάσω...πέταγε σχεδόν 5-6 λεπτά αλλά όταν έκανα στροφή αυτό έπεφτε σε σπειροειδή βύθιση. Την μια φορά στο τσακ το έσωσα την επόμενη όμως δεν μπορούσα να το ελέγξω και καρφώθηκε με τη μύτη στο έδαφος. Φυσικά είναι αδύνατη η διάγνωση της αιτίας που το προκάλεσε μέσα από αυτά τα λίγα λόγια, απλά θα ήθελα από τους έμπειρους να μου πουν γενικά τα αίτια που οδηγούν σε σπειροειδή βύθιση ένα τρικάναλο μοντέλο.   

Να αρχισουμε απο το κατασκευαστικο: υποθετω οτι η διεδρος γωνια του φτερου ηταν η σωστη και αυτη που προδιαγραφει το σχεδιο;
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.973


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 07:16:11 »

Εγώ προσπαθώ να βάλω κάποιον Τηλέμαχο σε σπιν και αυτός δεν μπαίνει. Ακολουθεί μία ήπια σπειροειδή βύθιση που είναι ελέγξιμη και βγαίνει αμέσως αν του ζητηθεί.

Θύμησέ μου αν ο δικός σου είναι ο ξύλινος ή ο φοαμένιος.

Επίσης πες μας τι πτητική εμπειρία έχεις.

Τι μοτέρ ή κιινητήρα έχει

πού είναι το κέντρο βάρους

Εβαλες στην μύτη έρμα ή όχι;
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 07:32:26 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 08:45:11 »

O Τηλέμαχος μου είναι ξύλινος, με 15αρι osmax LA, το κέντρο βάρους όπως λέει το σχέδιο, έβαλα έρμα στη μύτη για να ισοροπίσει, η δίεδρος ακριβώς όπως το σχέδιο και η πτητική μου εμπειρία σχετικά μικρή και μόνο με τετρακάναλα εκπαιδευτικά. Επίσης δεν κατάφερα με μονοκοτάρισμα να δώσω το ίδιο washout και στα δυο ΄/ακρα της πτέρυγας είχαν μια μικρή διαφορά δηλαδή. Κατά  την κατασκευή της πτέρυγας οι δοκοί που αγοράστηκαν δεν ήταν δυστυχώς ίσιοι ,δηλαδή δεν εφάπτονταν στον παγκο ήταν ελαφρώς λυγισμένοι. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα καμία από τις έδρες της πτέρυγας να μην εφάπτεται ακριβώς στον πάγκο. Η άτρακτος κατασκευάστηκε σε γενικές γραμμές οκ.
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.973


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 10:30:31 »

Το ότι οι δύο έδρες δεν ακουμπούν στον πίνακα δεν μπορεί να έχει προκαλέσει την περιδίνηση

Ούτε το ότι δεν έχουν το ίδιο washout. Μήπως όμως η μία ή και οι δύο έχουν το αντίθετο = washin?

’υτό που μου φαίνεται περίεργο είναι ότι πέταξε επί 5-6 λεπτά και μετά παρουσίασε το πρόβλημα.

Οταν έπεσε σε περιδίνηση πέταγε με όλη την ισχύ. δηλαδή έτρεχε πολύ ή το αντίθετο;


Δέχομαι ότι το κέντρο ΄βάρους ήταν εκεί που λέει το σχέδιο. Αυτό το κ.β. συνδυάζεται με την διαμήκη δίεδρο (γωνίά πρόσπτωσης φτερού/ουραίου) . Αν η γωνία αυτή βγήκε μεγαλύτερη, το Κ.Β. πρέπει να βρεθεί πιό μπροστά.

Πόσα λάστιχα κρατούσαν το φτερό στην άτρακτο; Μήπως το φτερό μπορούσε να σηκωθεί από την βάση του στις μεγάλες ταχύτητες;

Το σύστημα προσγείωσης με τις ρόδες τι βάρος έχει;

Τέλος, αυτά τα πρώτα λεπτά που πέταγε, είχατε τριμάρει δεξιά ή αριστερά , ή up ή down;

Η περιδίνηση συνέβαινε πάντα προς την ίδια μεριά;
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 652



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 11:30:40 »

K. Γιαννη αναφερεται σε σπειροειδη βυθιση, το οποιο δεν ειναι το ιδιο με το σπιν.Μηπως το εστριψε με μεγαλη γωνια κλισης;
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 417



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 11:50:18 »

Re παιδιά το servo του aileron μαλον κακαρωσε.
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.973


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 12:04:09 »

Πράγματι μιλάει για σπειροειδή, αλλά η σπειροειδής δεν είναι επικίνδυνη. Μόλις αφήσεις τα πηδάλια στο κέντρο, βγαίνει αμέσως. Για να διατηρείται ο Τηλεμαχος σε σπειροειδή βύθιση πρέπει να κρατάς συνεχώς και το rudder και το elevator σε μεγάλη εκτροπή.

Κάπου πρέπει να υπάρχει κατασκευαστική ατέλεια.

Μία φορά είδα ένα ευαίσθητο Τηλέμαχο στην κίνηση rudder, και αυτός είχε βάλει τα σέρβο (μεγάλα σέρβο) και βαριά μπαταρία κάτω στην κοιλιά) και έτσι αντιδρούσε σαν εκρεμμες. Οταν έπαιρνε κλίση, έφευγε από την άλλη το κάτω μέρος.

Γιάννη εδώ έχουμε τρικάναλο , δεν έχει ailerons
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
alex.cularis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 540


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 12:15:33 »

aileron  δεν εχει το μοντελο είναι τρικαναλο
γνωμη μου είναι ότι το μοντελο για καποιο λογο εγινε πολύ μπροστοβαρο μετακινηθηκε πιθανον κατι μπαταρια
η κατι αλλο κατα την διαρκεια της πτησης και  μολις εχασε ταχυτητα σε στροφη εφαγε την  ηττα.
 επισης συνδια;στικα το λαθος στην κατασκευη του φτερου καθως και το ζυγισμα στον αξονα του φτερου που μαλλον δεν εγινε  οδηγησε στην σπειροειδή καθοδο
Καταγράφηκε
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.208



Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 17:32:17 »

Εαν μου επιτρέπεται θα ηθελα να διαφωνησω στο κατα ποσο μια γωνία διεδρος επηρεάζει αρνητικά ένα οποιοδήποτε αεροσκαφος.Η διεδρο γωνία εχει να κανει μονο με την αυτοματη επαναφορά της πτερυγας ξανα στην ευθεία πτήση.Ειναι υπευθηνη μονο για την σταθεροτητα του εγκαρσιου αξονα πτησης δηλαδη roll δεξια αριστερά.εαν δωσουμε κληση με αιλερον δηλαδη και μετα τα αφησουμε η διεδρος επαναφέρει τα φτερα παραληλα με το εδαφος!Δεν εχει να κανει σε καμμια περιπτωση με το κεντρο βαρους η διεδρο ουτε η γωνια προσβολής.Το κεντρο βαρους ειναι ενα και το βρησκουμε μονο με την επιφάνεια της πτερυγας.Εαν ενας τηλεμαχος ειναι ελαφρός η πολύ μπροστοβαρος θα θελει πολύ αποσταση για να απογειωθεί και στην πτηση θα θελει τριμ up  για να πεταει ευθεια. Εαν μπει ενας κανονικος  τηλεμαχος σε σπίν το μονο που θα τον σωσει ειναι η διεδρος γωνία που θα τον επαναφερει .Οταν μπουμε σε σπιν μην ξεχναμε οτι πρεπει να δωσουμε down και αναποδα αιλερον και ραντερ στον τηλαμαχο που ειναι τρικαναλος ραντερ αναποδα και η βοηθεια απο την διεδρο επισης θα μας βοηθησει!Ενας πισωβαρος η ελαφρός πισωβαρος τηλεμαχος θα εχει παντα μεγαλη γωνία προσβολής στην πτηση ,θα φουσκώνει ευκολα με λιγο input σε elevator  και σε χαμηλές ταχήτυτες στις στροφές θα στολάρει πιο ευκολα το ακροπτερύγιο πρώτα.Επειδή θα ειναι πισωβαρος η ελαφρός πισωβαρος η μυτη δεν θα πεφτει πρωτη να μας βοηθήσει να παρουμε ταχητητα και να μας σωσει λιγο η διεδρος ....αλλα θα πεφτει πρωτα το ακροπτερυγιο και μετα η ουρα σε στολ.Απο το στολ ενα πισωβαρο μοντέλο και ο τηλεμαχος θα βγει πολύ πιο δυσκολα απο οτι ενας μπροστοβαρος τηλεμαχος!!Ο πισωβαρος η ο ελαφρια πισωβαρος τηλεμαχος θα βγει εαν  εισαι αρκετα ψηλα ,προλαβεις και δωσεις full down πρωτα και αναποδα rudder και σταδιακα αρκετο κινητηρα!!
Οσο αναφορα τον τηλεμαχο του φιλου μιας και ειπε οτι μπορει να ειναι λαθος το washout της πτερυγας ...τοτε μπορει ενας λογος που στολαρισε και μπηκε σε περυδινηση να ειναι η χαμηλη ταχητητα στην στροφή απο την μερια που ειχει λιγοτερο washout σε συνδιασμό με ελαφρός πισωβαρία  και χαμηλό υψος για να προλαβει να διορθωσει και να βγεί.
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 17:50:43 »

Washin δεν ειχαν σε καμία περίπτωση το πρόσεξα πολύ αυτό. Επίσης η διαμήκης δίεδρος ήταν σωστή όπως το σχέδιο. Τα λάστιχα του φτερού ήταν καινούργια και πολλά, το κρατούσαν καλά στη θέση του. Το σύστημα προσγείωσης ήταν φτιαγμένο από ατσαλόσυρμα 3χιλ με φοαμενιες αεροπορικές ροδες από παλιότερο εκπαιδευτικό αεροπλανάκι που είχα και τοποθετημένο ακριβώς όπως φαίνεται στο σχέδιο, χωρίς ιδιαίτερο βάρος. Τα πρώτα λεπτα πτήσης δεν με άφησαν ικανοποιημένο. Κατ'αρχας έπερνε πολύ ευκολα up και τριμαρισα down. Επίσης τριμάρισα ελαχιστά και το rudder δεν θυμάμαι όμως αν ήταν αριστερά ή δεξιά. Hταν νευρικό στις στροφές 90 μοιρών και στην έξοδο επερνε up παρόλο που το είχα τριμάρει down. Το πετούσα μονίμως σε αριστερόστροφο κύκλο και είχε 3 μποφορακια άνεμο κάθετα στο αεροδιάδρομο. Και τις δυο φορές που όρμηξε με την μύτη προς τα κάτω, ήταν όταν έκοψα το γκάζι και προσπάθησα να κάνω στροφή 90+ μοιρών προκειμένου να το ευθυγραμμίσω με τον διάδρομο για προσγείωση.Την στιγμή που έκλεισα γκάζι και πήρα αριστερή στροφή, ο άνεμος φυσούσε από την μεριά του φτερού που σηκώνεται. Την πρώτη με βοήθησε ο θεός και το επανέφερα με up, γκαζι και αντιθετο ραντερ λίγο πριν χτυπήσει έδαφος. Την δεύτερη δεν με βοήθησε, όλα έγιναν πολύ γρήγορα σε καμία 20 μέτρα ύψος από το έδαφος.Για να μην σας λέω κουταμάρες απ'οτι θυμάμαι
δεν πρόλαβε πέφτοντας να ολοκληρώσει μια ολόκληρη σπειροειδή τροχιά. Μπορώ να πω ούτε μισό κύκλο αυτής. Θα σας περιγράψω πως ακριβώς έπεσε. Κάνω αριστερή στροφή για να ευθυγραμμιστεί με τον διάδρομο έχοντας κλείσει το γκάζι, το αεροπλανάκι το βλέπω από μπροστά πλέον-φάτσα που λέμε- και αυτό αμέσως βουτάει με τη μούρη προς τα κάτω και πέφτοντας έβλεπα πλέον την κοιλία του αεροσκάφους δηλ. το κάτω μέρος του.
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.208



Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 18:05:30 »

Τωρα μας βοηθησες με την περιγραφη!! Thumbs up
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
alex.cularis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 540


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 19:24:04 »

τωρα ότι εγινε εγινε η πολυ μπροστοβαρο η πισωβαρο θα στολαρει σκοπος τωρα είναι να το επισκευασεις και να  εισαι ξανα στον αερα το γρηγοροτερο δυνατο η εμπειρια είναι αυτή που σε κανει σοφοτερο.να  ασφαλίζεις ότι μπορει να μετακινηθει και να αλλαξει το κεντρο βαρους κατά την πτηση  και να εχεις εναν εμπειρο διπλα σου στις πρωτες πτησεις καλα χριστουγεννα
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.973


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 23 Δεκ 2015, 19:55:33 »

Ο Τηλέμαχος έχει ευστάθεια όπως ένα μοντέλο ελεύθερης πτήσης.

Για δοκιμή κάνω το εξής. Σηκώνω τη μύτη να έρθει κατακόρυφα, και κόβω τον κινητήρα. Δεν δίνω καμμία κίνηση και ο Τηλέμαχος ρίχνει την μύτη, και μετά από δύο ταλαντώσεις βγαίνει μόνος του σε ευθεία οριζοντία. Εχω κάνει το αντίστοιχο με άνοδο και ταυτόχρονη κλίση. Το αποτέλεσμα το ίδιο.

Ενα ακόμα χαρακτηριστικό του Τηλέμαχου είναι ότι εχει σταθερότητα κόντρα στα 3 μποφώρ. Δηλαδή μπορεί να κρατηθεί σε ευθεία τροχιά, κόντρα στον άνεμο, αλλά όταν ο άνεμος φυσάει από το πλάϊ, σίγουρα θα το επηρεάσει, και θα του δώσει κλίση.
Οσο σταθεροποιητική είναι η δίεδρος στην ευθεία κόντρα στον άνεμο, τόσο αποσταθεροποιητική είναι όταν ο άνεμος φυσάει από το πλάϊ.

Ακόμα χειρότερα αν γύρω από το πεδίο πτήσης, υπήρχαν δενδρα ή άλλα εμπόδια που γεννούσαν στροβίλους.

Το γεγονός ότι σήκωνε συνέχεια την μύτη, παρ' όλο που είχε down trim, σημαίνει είτε ότι πέταγε με μεγάλη ταχύτητα, που δεν ταιριάζει στον Τηλέμαχο, ή/και ότι είναι πισόβαρος. Και τα δύο αυτά κάνουν τα πηδάλια πολύ ευαίσθητα στην κίνηση.

Ενα σημείο ακόμα που θέλω να γίνει έλεγχος είναι πως έχει διαμορφωθεί η καμπύλη του χείλους προσβολής. Αν το σημείο ανακοπής της αεροτομής βρεθεί πιό ψηλά, τότε η διαμήκης δίεδρος αυξάνει.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Τηλέμαχος-Πτώση στην πρώτη πτήση « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.