Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
300.721 μηνύματα σε 12.250 θέματα από 6.222 Μέλη / Τελευταίο μέλος: sakis 62
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 7 Δεκ 2022, 12:21:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 7 Δεκ 2022, 12:21:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 12:06]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:25]

    από Markhelis
    [Χθες στις 23:58]

    [Χθες στις 17:50]

    από Dimko
    [Χθες στις 14:57]

    από Karamicel
    [Δευτέρα, 5 Δεκ 2022, 21:16:54]

    από chris 1975
    [Δευτέρα, 5 Δεκ 2022, 17:09:12]

    [Κυριακή, 4 Δεκ 2022, 17:03:43]

    από jony b
    [Κυριακή, 4 Δεκ 2022, 16:10:00]

    από pacman
    [Κυριακή, 4 Δεκ 2022, 08:45:01]

    από eolos30
    [Τετάρτη, 30 Νοέ 2022, 15:20:29]

    από hlsat
    [Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 19:02:45]

    [Κυριακή, 27 Νοέ 2022, 16:48:11]

    από hpergm
    [Σάββατο, 26 Νοέ 2022, 22:38:17]

    από Loukis35
    [Παρασκευή, 25 Νοέ 2022, 13:41:09]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6222
    Τελευταίο: sakis 62
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 300721
    Σύνολο θεμάτων: 12250
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 55
    Συνολικά: 59
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: PZL 106 Kruk '' More than a farming machine''  (Αναγνώστηκε 120163 φορές)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.622



    WWW
    « Απάντηση #165 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 10:14:13 »

    αληθεια ποτε πιστευεις θα το δεις στον αερα?Huh?
    περίπου σε 15 μέρες θα είναι έτοιμο από την κατασκευή
    μετά θα θέλει na kapsi στα 8-10 λίτρα βενζίνη για να στρώσει η μηχανή και μετά είναι η πτήση περίπου σε 20-25 μέρες
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #166 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 11:47:35 »

     Εχει να τραβήξει.........κυριολεκτικα πολυ ανεμοπτερο!!!! Cheesy Cheesy Cheesy

    πωωωω   περιμένω με αγωνία την εγκατασταση των ηλεκτρονικων!
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    heliman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 99



    « Απάντηση #167 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 12:21:32 »

    θα μας  πεις που θα γινει η πρωτη πτηση
    γιατι τοσο πολη στρωσιμο στο εδαφος?Huh καλυτερα ειναι πτησεις με εναλλαγη της ισχυς 50% εως 75% οπως στρωνουμε και τους εμβολοφορους στα CESSNA 152 172
    Καταγράφηκε

    VIBE 50 OS-55HYPER FUTABA 14MZ 2.4 GY-502 CV-1  CCPM-140 Degrees servo 9252 VIBE 90 OS91HZ BLS 351 GY611/BLS251  TREX 450 SEMI V2
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.622



    WWW
    « Απάντηση #168 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 22:38:33 »

    Εχει να τραβήξει.........κυριολεκτικα πολυ ανεμοπτερο!!!! Cheesy Cheesy Cheesy

    πωωωω   περιμένω με αγωνία την εγκατασταση των ηλεκτρονικων!

    για τα ηλεκτρονικά θα εφαρμόσουμε την λύση τον δυο δεκτών
    που προσωπικά την έχω δοκιμάσει σε πέντε μεγάλα μοντέλα και έχει δουλέψει άψογα

    1) στον κάθε ένα δέκτη καταλήγουν τα μισά servo ένα από τα δυο ailerons ένα από τα δυο flaps ένα από τα δύο elevators και κλπ.
    Με αποτέλεσμα ακόμα και να «χαθεί» ο ένας δέκτης ο έλεγχος υπαρχει
    2) το συνολικό μήκος καλωδίωσης είναι ελάχιστο μιας και για το συγκεκριμένο αεροπλανο δεν ξεπερνά τα 2 μετρά ανα δεκτη
    Τα μακριά καλώδια λειτουργούν σαν κεραία με αποτέλεσμα παρεμβολών
    3) μέσα από τον δέκτη τα ρεύματα που περνούν είναι μόνο για πέντε servo δηλαδή σαν να πετάμε ένα απλό 40ρι μοντέλο
    4) δεν έχεις κανένα ηλεκτρονικό σύστημα να μεσολαβεί «μια σκοτούρα λιγότερη για να παρουσιάσει βλάβη»
    5) με μια εξακαναλη τηλεκατεύθυνση μπορείς να τοποθετήσεις 12 servo χωρίς Υ καλώδια
    6) και ως γνωστόν όσο πιο απλά τόσο που σίγουρα

     
     
     
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 22:46:12 από evan » Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #169 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 22:54:02 »

    Άρα φανταζομαι έχεις δυο ίδιους δέκτες,και τους φοράς απλά ίδιο κρύσταλλο...ή αν ειναι στα 2.4 bind-άρεις στην ίδια συχνότητα....;

                           1ος δεκτης                     2ος δεκτης                                           
    καναλια
    1                      left aileron                      ------
    2                      left  elevator                   right elevator
    3                       throttle                         -----
    4                       -----                               rudder
    5                       (aux)                             (aux)
    6                      --------                             right aileron


    θα ειναι καπως ετσι δηλαδη;                                                                   
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.622



    WWW
    « Απάντηση #170 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 23:27:16 »

    Άρα φανταζομαι έχεις δυο ίδιους δέκτες,και τους φοράς απλά ίδιο κρύσταλλο...ή αν ειναι στα 2.4 bind-άρεις στην ίδια συχνότητα....;

                           1ος δεκτης                     2ος δεκτης                                           
    καναλια
    1                      left aileron                      ------
    2                      left  elevator                   right elevator
    3                       throttle                         -----
    4                       -----                               rudder
    5                       (aux)                             (aux)
    6                      --------                             right aileron


    θα ειναι καπως ετσι δηλαδη;                                                                   

    περίπου κάπως έτσι
    στην συνεχεια τις κατασκευής θα δοθεί αναλυτικά η συνδεσμολογία

    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    9G
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4


    « Απάντηση #171 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 01:56:08 »

    με τοσες φωτο που εχεις στειλει κοντευουμε να το κανουμε κοπια

    Καλησπερα και καλη χρονια σ ολους σας.Ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα να πω και δυο λογια.εμενα δεν με πειραζουν οι πολες φοτογραφιες που υπαρχουν σ αυτο το αρθρο νομιζω οτι ειναι απαραιρητες γιατι οταν φτιαχνεται ενα τετοιο μεγαλο μοντελο καλο ειναι να βλεπει καποιος τις λεπτομερειες τις κατασκευης που ειναι και σπανιο για την Ελλαδα.
    Καταγράφηκε
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.622



    WWW
    « Απάντηση #172 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 02:31:24 »

    με τοσες φωτο που εχεις στειλει κοντευουμε να το κανουμε κοπια

    Καλησπερα και καλη χρονια σ ολους σας.Ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα να πω και δυο λογια.εμενα δεν με πειραζουν οι πολες φοτογραφιες που υπαρχουν σ αυτο το αρθρο νομιζω οτι ειναι απαραιρητες γιατι οταν φτιαχνεται ενα τετοιο μεγαλο μοντελο καλο ειναι να βλεπει καποιος τις λεπτομερειες τις κατασκευης που ειναι και σπανιο για την Ελλαδα.

    καλός ήρθες!
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.622



    WWW
    « Απάντηση #173 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 02:33:00 »

    σήμερα τοποθετήσαμε και το αριστερό φτερό


    * IMG_0e065.jpg (40.38 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 705 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.622



    WWW
    « Απάντηση #174 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 02:36:52 »

    τους οδηγούς τον φτερών μέσα στην άτρακτο δε τους κολλάμε ακόμα
    πρώτα  κατασκευάζουμε την στήριξη τον "φτερών" με τις αντηρίδες (για να μπορέσουμε να μετρήσουμε και να κεντράρουμε τα φτερά με το stab πίσω


    * IMG_0e066.jpg (37.86 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 724 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.622



    WWW
    « Απάντηση #175 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 02:39:09 »

    και ξεκινήσαμε την κατασκευή  για τι στήριξη τον αντηρίδων

    πρώτα στο φτερό

    τα σημάδια


    * IMG_0e067.jpg (58.89 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 713 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.622



    WWW
    « Απάντηση #176 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 02:40:09 »

    οι τρύπες!


    * IMG_0e068.jpg (33.21 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 709 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.622



    WWW
    « Απάντηση #177 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 02:41:15 »

    οι υποδοχές !


    * IMG_0e069.jpg (41.2 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 709 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.622



    WWW
    « Απάντηση #178 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 02:44:35 »

    και τα μεταλλικά στηρίγματα τρυπημένα και έτοιμα για την σύνδεση με τις αντηρίδες


    * IMG_0e070.jpg (46.69 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 715 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.622



    WWW
    « Απάντηση #179 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 02:45:34 »

    =


    * IMG_0e071.jpg (36.45 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 706 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: PZL 106 Kruk '' More than a farming machine''
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.